Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
ph Az USA visszavonta a két cég exportlicelcét, így nem adhatnak el új lapkákat a Huawei-nek.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Én az idei szezont még kihúzom a gyári Falkennel, de jövőre lecserélem. A páromé gyárilag Continental Ecocontact-ot kapott, azért az más kategória...
Fogyasztásban kb. 3-4%-ot jelent egy jobb besorolású gumi, hozzávetőlegesen ilyen értékkel célszerű számolni.
Én a saját tapasztalatom és tudásom alapján a minőségi gumit javasolnám. 4 papucsnál ez kb. plusz 40e Ft összesen egy középkategóriás és 60-80e Ft egy belépő kategóriás gumiabroncshoz képest. Cserébe azért pár szezonnal többet bírnak, és kopottan/öregen is jobban viselkednek.Nekem eddig a Michelin jött be leginkább, de a Continental is kellemes meglepetés volt, szóval ha most kéne választanom, akkor Continental Ecocontact-ot vennék...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
Ez itt mar nagyon OFF, de en meg vilageletemben kerultem minden ECO szeias gumit.
Szamomra tul nagy kompromisszum. Ha az ember egyszer olyan helyzetbe kerul amikor ezen (is) mulhat akkor az okosabbja levonja a konzekvenciat... Na meg van a butabbja aki a 19-re lapot huzz mert o azt jobban tudja es kulonben is mar levezetett 600e+ km-t.
Mindezek ellenere egy hideg marcius vegi napon neki nem adja ki... amire az osztrak rendor is csak annyit mondott, h lehet jobb gumival nem ez lett volna a vege a storynak.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ha világ életedben kerülted az eco gumikat, akkor mi alapján nyilatkozol róluk?
Nekem Michelin Energy Saver-rel van hosszabb idejű tapasztalatom, és nedves burkolaton is stabilan megálltam vele egy-két rizikósabb helyzetben. A párom EcoContactjával is volt már vészhelyzeti esetem, és szerencsére mindenki megúszta.
A "hideg március végi" napokon sincs semmi probléma vele (a Contival most volt példa rá, mi lecseréltük pont március végén). Havat itthon már télen se láttunk, nemhogy márciusban, és az, hogy 7°C alatt van reggel pedig nem azt jelenti, hogy a nyári gumi korcsolyaként viselkedik.
Ilyen téren a Falken-ről sincs eddig negatív tapasztalatom, de a Michelin és a korábbi Conti gumikhoz képest már látom rajta az gumiöregedés jeleit, pedig csak 4 évesek...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
No.01
őstag
Egyszer volt epp az emlitett Michelin Energy saver. Ha csak annyit mondok, h meg a teli Conti 860 is fenyeveket vert ra tapadasban es zajban(!) is.
Nekunk nem jott be soha tobbet pedig ugye a Michelin az nem meguszos kozepszer...
Nem vagyunk egyformakAkula:
Ertem amit irsz, de ha csak egyszer ezen mulik, h belecsuszol az elotted levobe (a jo es a kozepes gumik kozott is van meterben merheto elteres) akkor lehet majd gondolkozni.
Szerintem ez a gumi kerdes pont olyan, h a kiadja akkor sosem gondolkodsz, h ez most amiatt volt-e vagy sem. ha meg beut a krach akkor meg mar ugyis mind1. -
aszamóca
aktív tag
-
Flashback
addikt
Legfrisebb infó szerint Június középén érkezik a Corolla Cross amit még November elején rendeltünk. 4-5 hónapot mondtak akkor ebböl lett (eddig) 8. Nem olyan rossz
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
galervin93
őstag
Az új Prius meg 19-21 milla körül indulhat. Jóóó lesz még pár évig a hármas úgy érzem.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
őstag
válasz Flashback #16617 üzenetére
Az simán jelentheti hogy megrendeli a mostani Rav4-et és megkapja a következő generációt... Majd számolj be a corolla crossról, a most csordogáló tesztek alapján nagyon jól sikerült az új hibrid. Pedig elsőre rosszabb fogyasztási adatokat adtak ki róla, de most simán jobb fogyasztást hoz mint a rav4 (valahol ez a normális, csak furcsák voltak az első adatok).
-
Flashback
addikt
-
őstag
válasz Flashback #16620 üzenetére
Igen, sajna az árgarancia is vagy a múlté vagy nem olyan biztos mint régen. Mondjuk múlt áprilisban is már aggódtam hogy lesz e árgari... És ki tudja az új modell rav4 mennyivel lesz drágább. Mondjuk corolla cross céges ajánlatok egész jók most ahogy nézem a hahu-t, főleg 1.8-assal (városi cégautónak teljesen jó szerintem).
-
Flashback
addikt
-
Flashback
addikt
válasz almafa42 #16624 üzenetére
Az elmúlt 23 évben a szük családban megfordult pár Toyota, újak is.
Pl a 2009-es Yarist a növéremnek leszállították 4hónappal a rendelés után.
Szerintem nekik leginkább JIT rendszer szemlélet tett be a Covid alatt/után.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
almafa42
aktív tag
válasz Flashback #16625 üzenetére
Simán lehet, JIT jó a stabil ellátási láncoknál, ha azok borulnak akkor a gyártás is velük együtt.
GR86 esetében van több más faktor is. A Subaru Gunma gyárában készül, ugyanazon a gyártósoron, mint pl a Forester. Utóbbin sokkal nagyobb a profit marzs, feltételezem szűkös kapacitások esetén nem ez a pénz igazából nem hozó, de brand szempontjából fontos modell kapja a prioritást. Voltak ezen kívül EU-s homologizációs akadályok ('24 júniusától üzembe sem lehet helyezni EU-ban ezt az autót), plusz kicsiny hazánk nemzetközi prioritásban elfoglalt helye sem túl kecsegtető (nyugatra már egy éve mennek a szállítások). Halmozottan hátrányos helyzet :/ -
g0dl
addikt
Corolla TS esetén milyen szállítási határidővel lehet most számolni?
Illetve pár hete olvastam, hogy toyotákat pillanatok alatt lehet lopni. Létezik ez ellen valami megbízható védelem, akár mechanikus? -
Flashback
addikt
Szerintem te CAN busz támadásra gondolsz. Az most a felkapott új metódus. Azzal egyenlöre csak ki tudják nyitni a kocsit de elindítani nem. Persze ehhez a CAN hálózathoz hozzá kell férni. A RAV4-nél szétfeszítik a lökhárítót és a lámpa mögötti kábelkorbácsra csatalkoznak rá. De ez nem 1-2 perc azért.
A másik ami müködik kb minden autó esetében mikor ki akarod nyitni távirányítóval akkor "ellopják a jelet" és a kocsi felé pedig zavarják. Ilyenkor ha megvan a minta kikapcsolják a zavarást és te gyanútlanul még 1x rányomsz.
Az egyedi védelem mindíg jó. Csak téged ne gátoljon.
Az elsö Hondámba valami custom riasztó volt és egyszer úgy gondolta nem ad gyujtás jelet. Akku le, vissza majd jó lett. De elég kellemetlen tud lenni. Amúgy ha el akarják lopni úgyis elfogják.
Filléres tipp: Az elözö autóimra ragasztottam az ebayröl rendelt matricát hogy GPS security system, de ez is csak az amatöröktöl véd. Meg lehet az is hogy csak szerencsém volt.[ Szerkesztve ]
Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Senhi
aktív tag
válasz Flashback #16628 üzenetére
Itt egy elég részletes leírás, hogy hogyan is működik a dolog: https://kentindell.github.io/2023/04/03/can-injection/
Sajnos tényleg megvan 2-3 perc alatt a művelet, szétszereléssel együtt (lásd a cikkben linkelt videót) és az autó is indul. ECU csak annyit lát a támadás során, hogy itt a valid kulcs, nyomd a gombot haver és mehetünk .
Egy megfelelő pontra berakott immobilizer segíthet, pl. előző gen-es rav4-re úgy kötötték még be anno, hogy a gázpedál jelére volt kötve és bár az autó járt, de amíg nincs deaktiválva addig nem reagál semmire. Mostani rav4-ben még nem sikerült megfejtenem, hogy hova is kötötték, mert ha aktiválva van akkor gombnyomás után pillanatra életre kell mintha gyújtást kapott volna, majd fél másodperc elteltével fogja magát és leáll teljesen . Mindkettő a márkakeres m43. Aztán, hogy a valóságban mit ér az másik kérdés...[ Szerkesztve ]
-
-
őstag
-
g0dl
addikt
válasz aszamóca #16630 üzenetére
Az a dodgem.
A Security through Obscurity általában ellenjavallt. Mert ugye meg kell mondani a szervizesnek, aztán meg a titok, amit már ketten tudnak, az nem titok. Ezzel együtt persze ha a tolvaj másik kocsit választ, az neked már jó.
-
Akula
őstag
válasz KTTech #16634 üzenetére
Ez a spórolás eredménye. 3 méter extra vezetékezésen spórolnak. Ezeket a világítás, meg a többi másik buszra kéne pakolni. De amíg egy 14 milliós autón a fejlesztők 3 eurocentért egymás torkának esnek 3 milliós darabszámnál, akkor miről beszélünk?
"Akula Sub, ready for the deep!"
-
Upo
addikt
válasz Flashback #16633 üzenetére
A keyless ECU ugyanúgy CAN buszon üzen, hogy rendben van a kulcs, indíthat az autó. Ezt az üzenetet is tudják utánozni. Tehát rákerül a dobozka, nyitod, nyomod a gombot és elhajtasz.
Aki nagyon akarja, az meg tényleg pártíz másodperc alatt viszi. Olyankor nem nagyon állnak neki szerelgetni, simán betörik a lámpát, addig roncsolják amíg a vezetékköteg előkerül, onnan még 5 másodperc hogy elhajtson. Összesen nincs fél perc és már viszik.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
KTTech
veterán
Teljesen mindegy, hogy ott van-e az a 3m vezeték vagy sem. Kb. ugyanannyi idő lenne feltörni. Ráadásul legalább 4 vevő van az autóban (1 a start gombnál, 2 az első ajtók mellett, 1 a csomagtartónál), nem egy ponton veszik a jeleket, amik szintén a CAN buszon jutnak el az ECU-ba, ahol jóváhagyásra kerülnek - innen tudja az autó, hogy a kulcs az autón belül van, vagy nincs, az enyém nagyon panaszkodik, hogyha indítás után kiszállok...
Olyan védelem nincs, amit ne lehetne néhány másodperc alatt feltörni/megkerülni, akár gyári, akár egyedi megoldásról van szó.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
aszamóca
aktív tag
-
KTTech
veterán
A régieknél még lehetett, bár a Priusoknál már az sem működött régen sem teljesen elektronikus sok esetben a váltó. A kormánylakatok működnek (na nem a gyáriak, azt 10mp alatt el lehet törni), hanem a jó vastag, műszerfalba beleakaszkodók, de azoknak is a zárszerkezete viszonylag könnyen feltörhető...
Tényleg nincs, amit ne lehetne elbugázni néhány mp-en (max 1 percen) belül, megfelelő felkészültség mellett. A mechanikus zárakat a legegyszerűbb úgy megkerülni, hogy feldobják egy lopóautó hátuljára, 2 emberrel ez kevesebb, mint 60mp alatt kivitelezhető. Biztonságos helyen meg korlátlan idő áll rendelkezésre az esetleges mechanikus védelem kiiktatására.
A legjobb azoknak az autóknak a védelme, ami ugyan viszonylag könnyen feltörhetőek, de nincs értelme elvinni, tipikusan a Tesla-k, mivel ott minden nyomon van követve, hiába lopják el, nem tudják továbbértékesíteni, ami jelentősen csökkenti a lehetséges bevételt.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
aszamóca
aktív tag
válasz ncc1701 #16645 üzenetére
Igen, csak elfogás után lobotómiát kell végrehajtani a tolvajon, hogy ne kerülhess bajba.
Mondjuk utána már nem jut eszébe többé autót lopni, igaz más se.Nem, nem hangfalnak hívják, gyűjtőnéven hangsugárzónak. A hangfal egy valamekkora tetszőleges geometriájú lapba épített hangszóró.
-
-
Drizzt
nagyúr
válasz galervin93 #16616 üzenetére
Kinn van mar arlista is az uj Priusra. 18.5M a legolcsobb. Teljes botrany.
I am having fun staying poor.
-
Drizzt
nagyúr
Hat, aprilis 1-tol ervenyes arlistakent raktak. Mondjuk ebbol akar azt is lehetne gondolni, hogy viccnek szantak. Igazabol amugy ha valami mas markaneven adtak volna ki ugyanezt, akkor kevesebb ok lenne a hisztire, de Priuskent szerintem nem tul szerencses ilyen aron adni.
Azert probakorre elvinnem, de ennyiert biztos nem veszek autot.I am having fun staying poor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen