- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
- Szamurájbarát az új GeForce driver
- Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Raspberry Pi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Megkezdődött a DFR technológiás OLED monitorpanelek gyártása
ph A technológia sajátossága, hogy 480 Hz-re tolható ki a maximális képfrissítési ráta, igaz ilyenkor a felbontás lecsökken.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
WitchSpring R - Nyár végén jönnek a konzolos kiadások
gp A remaster kiadás tavaly ősszel debütált PC-n, hamarosan végre újabb platformokra is befut.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
őstag
Köszi a segítséget.
A kocsihoz igénybe veszek külön céget at nézni, azt tudtok ajánlani? Vagy ez már alap hogy hibridhez is értenek? -
No.01
őstag
Tudtommal az a baj, h ezek a mozgo ugynokok nemigen hagyjak el BP teruletet vagy nagyon max az aglomeracioig hajlandoak elmenni...
Videken marad a markaszerviz, de ott azert vegyes lehet az osszkep. Volt ahol elmondtak mindent is, (ami nem feltetlenul baj) de ha vastagon fog a ceruza az azert nem vet jo benyomast foleg elsore, de hallottam olyat is, h tulsagosan feluletesek voltak es a hybrid teszten kivul a tobbi dolgon elegge atfutottak. Szoval ezt jobb elore leegyeztetni. Szerintem -
KubanitoS
veterán
Lenne tippetek, hogy az autó Toyota logóját mivel lehetne megtisztítani? Ha jól gondolom króm és most foltos, konkrétan olyan, mintha vízkőves lenne…
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
gibzon37
csendes tag
Szia!
Fékbetétet esetleg tárcsát milyent vettél ( ami nem gyári ), és be is vált?
-
silver10
aktív tag
-
vicces
addikt
nekem sem. Ma öntudatlanul a helyi melegerádiót hallgattam. Jó zenék mentek rajta és a reklámspotban mondták be hogy mi ez a rádióadó
Egyébként ma ment a klima kb 5-10 percet. Úgy ahogy korábban már leírtam. Fújta szépen a csípős hideget, majd mikor a városba visszatértem kikapcsoltam még időben hogy legyen ideje kifújni a kondenzvizet/párát a klimaboxból. Se szag se pára 👍[ Szerkesztve ]
:)
-
silver10
aktív tag
válasz gibzon37 #16463 üzenetére
Egyébként úgy tudom, a szervízekben begépelik az adott autó alvázszámát és egyből megvan, hogy milyen felszereltségü. Ez alapján pl. amit az előbb írtam, a fékasszisztenssel ellátott verziójúra az első tárcsa átmérő 275 mm, az anélküli 277 mm, stb. Ugyanígy különböznek a hátsó tárcsák és a fékbetétek is a konkrét típuson belül (E18, 2013-2018).
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt
nagyúr
1 mm-nél nem nagyobb valószínűleg kőfelverődés miatti festékkopásokkal a motorháztetőn érdemes, lehet valamit csinálni? Vagy egyszerűen el kell fogadni, hogy 4 évet közelítő sokat pályázó autónál ez már az élet része? Ma mosásnál tűnt fel a dolog. Van vagy 4-5. Nem valami vészes, de a zöldesbarnán a fehér pici nyom is látszik azért, bár nyilván sasolni kell hozzá.
I am having fun staying poor.
-
KTTech
veterán
válasz Drizzt #16475 üzenetére
Újra lehet fényeztetni De amúgy el kell fogadni, hogy pályán (sőt anélkül is) a kőfelverődés leszedi a festéket... Nálam majdnem 2 év - és 54500km - után is van belőlük bőven, nem csak a motorháztetőn, hanem kb. mindenhol.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
Nemo1001
aktív tag
válasz Flashback #16478 üzenetére
yaris verso,pedig működni kellene annak a funkciónak de hiába nyomkodom a (Navi,TRIP) nem csinál semmit max annyit lehet hogy mph/km ezt lehet változtatni az egyik ismerősömnek is ugyanez van ott simán tudja változtatni,viszont a műszerfalon ami mutatja a vizhőfokot mondta az ismerősöm addig ne indit míg zöldre nem változik (cool) miután ez eltűnik akkor lehet csak inditani,viszont ez is eltünt csak pirosszínű hőfokmérő aztán el is tűnik.
(nem találtam hozzá kezelési könyvet magyarul vagy angolul) russzki van vagy németh.[ Szerkesztve ]
-
Devilstudio
tag
Sziasztok
Toyota Auris Hybrid 2013-05 típusom van annyi lenne a kérdésem hogy nem rég cseréltettem első-hátsó féktárcsát és fékpofát, fékezéskor csikorog vagy síkit, de nem mindig, ez normális?
Ate márka lett a választásom. kb 1 éve cserélték.
Az lehetetlen hogy elkopott a fékpofa 4000km alatt.Az adatvédelem halott, és a szociális média tartja a dohányzó fegyvert.
-
tm5
tag
Sziasztok,
22-es RAV4 és egy Samsung A5 2017 között próbáltam összelőni az Android Auto-t, de a telefonon az install azonnal megszakad azzal az üzenettel, hogy az ön országában az Android Auto nem támogatott.
Túl régi lenne a telefonom (csak 8-as android van rajta, az volt az utolsó)?
Nektek milyen telefonnal működik, ha megy? Carplay vélemény is érdekel(het), mert valszeg telefont cserélek hamarosan, és még nem döntöttem, hogy mi lesz a következő... -
Devilstudio
tag
Which Android version supports Android Auto?
What you need. An Android phone with Android 8.0 (Oreo) or higher and an active data plan. A compatible car. Find out if your car or stereo is compatible with Android Auto.
Android 10-be meg már be van építve az Android Auto nem kell külön app.
Elméletileg úgy működik mint a Carplay, rádugod a telot és a kocsi infotainment-en meg ráböksz az android autora és csá.
Én carplay-t akarok majd, ha az van, minden van[ Szerkesztve ]
Az adatvédelem halott, és a szociális média tartja a dohányzó fegyvert.
-
őstag
Igen jó eséllyel túl régi. Bizonyos android OS változat előtt külön le kellett valahonnan letölteni, a play-en nem volt fent mert Mo. nem volt támogatott régió. Aztán amikor frissíteni kellett kezdhetted előröl. Pont volt A5 2017-em, nem igazán szerettem 2 év után lassú volt
Most iphone 13 mini-vel használom azzal általában ok (ha meg nem akkor újra csatlakoztatás megoldja de szerencsére ez ritka). Érdekes módon a lejátszott hangminőség jobb mint akár a note9 esetén volt (de ezt még scrossban szúrtam ki). Pedig egy csomó dolog miatt nem vagyok apple fan, de ebben (autós dolgok) jobban működik. -
No.01
őstag
válasz Devilstudio #16481 üzenetére
Kezdettől fogva ilyen vagy csak mostanában adja a hangot?
Előbbi esetén "rossz bejáratás" (hirtelen nagy fékezés például) ha utóbbi akkor arra tippelek, hogy valamit esetleg bekapott. Szvsz egy szétszedést sem így sem úgy nem úszól meg.
4000 km alatt nemigen lehet elkoptatni. Nekünk P2-nél 180e-nél erősködni kellett, hogy cseréljék ki egy hosszabb hegyeken átívelő út előtt tuti ami fix alapon, mert szerintük még lett volna benne egy szerviznyi... (Úgyszintén ATE lett)[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz Devilstudio #16481 üzenetére
Szerintem bekapott egy követ a fékpofa és a tárcsa közé, de az is lehet, hogy a fékbetét van “csikorgós” anyagból. Én anno a Kawasaki motoromnál tapasztaltam utóbbit: volt fékerő, de borzasztóan nyikorogott főleg lassú haladáskor.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Devilstudio
tag
Nem folyamatosan csinálja, hanem amikor fékezek, de nem mindig.
Arra gondolok hogy ez ílyen csikorgós féle mert anno amikor utánajártam írták hogy van kétfajta fékbetét a kerámia a jobb.
Nem tudom ebbe mit raktak de csikorog a kezdetek óta.
Arrol tudok hogy 200km-ig nem szabad erősen fékezni mert van ez a belkopási idő és ezt mondták is.
200km-ig ovatos voltam.
Szerintem amúgy kezdetek óta ilyen.
De úgyis megyek szerelőhőz majd megkérdezem hogy ez ilyen vagy baj van?Az adatvédelem halott, és a szociális média tartja a dohányzó fegyvert.
-
Ck.
addikt
Szerintetek autópályán, konstans, fix sebességre belőtt tempomat mellett (a klíma beállításokat, időjárás, domborzat, hőmérséklet és forgalmi tényezőket leszámítva) jelenthet bármilyen fogyasztási előnyt az ECO mód használata? Tudom, hogy már ezerszer meg lett tárgyalva és mindig az volt a válasz, hogy semmi különbség nincs...de még mindig nincs, tuti?
[ Szerkesztve ]
-
-
vicces
addikt
Minden indokolatlanul nagymértékű kigyorsítás többlet üzemanyag fogyasztást okoz
Ecoban csínján bánik a gázadással az autó.
Úgy vettem észre hogy a motort is hamarabb állítja le, és gondolom a hibridakkut is jobban kihasználja.
Én egy ezrest fogok menni most szombaton Magyarországig, szigorúan ecoban 130 tempomattal ahol lehet:)
-
zazahoho
őstag
Szeretném kérdezni, hogy 2008-as 998 cm3 yarisba milyen gyertyát javasoltok venni?
Én NGK LFR6C-11 gyertyát néztem bele, de ti hátha tudjátok, hogy ez jó, vagy mást ajánlotok inkább?
Olajból pedig Motul 8100 x-clean 5w30-t néztem ki.Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
FLx
addikt
Sose ertettem mire jok ezek a sporolos modok a kocsiban. En a 2 literes Corolla-t kb. mindig sport mode-ban hasznalom es nem lett 10 literes a fogyasztasa. Ugyanugy 6-7 liter, mint barmelyik masik modban, cserebe tudom elvezni a kozlekedest es nem fel nap alatt gyorsul fel mondjuk egy autopalya felhajtonal.
-
No.01
őstag
Nalunk meg mindig normalban van. Az ECO tul sok dolgot korlatoz le (klima/futes, mennyire "eroltesse" az akksit...) a sport meg erzesre tul agressziv.
A valosag meg az, h most igaz nem talalom, de lattam, h merve a gyorsulast ugyanazon adatokat hozta mindegyik programban szoval max erzesre jobb. Padlogaznal ugyis megindul. -
galervin93
őstag
A normál mód a legjobb, szerintem erre van belőve igazán a járgány minden paramétere, a többi csak a "népeknek" kell, amolyan panem et circenses... Ez a cirkusz része.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
-
KTTech
veterán
Nem lesz... mivel konstans nagy sebességgel fogsz haladni. Az Eco módnak városban van leginkább hatása, a Toyota reklámanyag is oda ajánlja (nem véletlenül ). Minden másra a normál mód megfelelő.
Off: Nálam szeptemberben lesz egy UK-Korfu zötyögés a Yarissal , ráadásul nem FR-IT útvonalon, hanem FR-Belgium-Hollandia-Német-Ausztria-Szlovénia-Horvátország-Szerbia-Montenegró-Albánia-Görögország-on keresztül, ahol lehet, kerülve a fizetős autópályákat (kivétel Ausztria és Szlovénia, azt nem úszom meg)
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
vicces
addikt
válasz KTTech #16499 üzenetére
Lehet úgy van ahogy mondod..ezzel csak az a baj, hogy autópályán sem haladsz egyenletesen. Legalábbis itt Németországban folyamatosan lassít - gyorsít a tempomatom. Vagy utépités van, vagy 80-as szakasz majd 120-as. És amikor végre haladhatnál dugó lesz valami miatt. Szóval nálam még mindig inkább az Eco.
:)
Új hozzászólás Aktív témák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Politika
- Futás, futópályák
- PlayStation 5
- LED világítás a lakásban
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Asztalos klub
- Nintendo Switch
- Tőzsde és gazdaság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest