- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- iPad topik
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- Új taggal bővült a Cooler Master Hyper szériás CPU-hűtőinek családfája
- Milyen monitort vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
Lehet a gyártónál
520 esetén az ipon 3évet ad viszont a gyártó 5évet, így 3év után a Intel-hez kell fordulni és lehet postázni kell Európa valamely országába vagy egzotikusabb helyre( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
10 napja ezt a választ kaptam
Az Intel SSD-re 3év jótállás vállalunk, azon felül az Intelhez lehet fordulni.Így vettem egy 530-ast 5évvel
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Ehonyat
újonc
Október 15-én rendeltem egy alaplapot + processzort az Ipontól. 17-én már megkaptam a termékeket. Még az nap kiderült, hogy az alaplap rossz, egyáltalán nem kapott áramot az egész rendszer. Garanciafutár igénylése, másnap, szombaton már el is vitte a futár. Hétfőn megkapták a terméket. Kedden írtam nekik egy e-mailt, hogy mi újság az alaplappal, azt írták, hogy az alaplap nem kompatibilis a processzorral, így annak nemi is kell együtt működnie, de letesztelik egy működő cpu-val és utána értesítenek. Nos, nem értesítettek utána engem semmiről sem, nekem kellett mindig kezdeményeznem, hogy hol tartanak már. Időközben kiderült, hogy a kompatibilis cpu-val sem működik az alaplap, így feltételes ügyintézés alá helyezték. Miért kellett feltételes ügyintézés alá helyezni a terméket?
Tudták az alaplapról, hogy rossz, 3 napon belül visszajuttattam, nem kellett volna azonnal cserélniük vagy visszaküldeni a pénzt? Rendben van, még türelmes vagyok, várok egy keveset. Megbeszéltem velük, hogy ha visszakapták a terméket a beszállítótól, akkor lesz lehetőségem levásárolni az árát, másik modellt választani, vagy visszakérnem az árát. Rá 1 héttel már kaptam az e-mailt, hogy az ügyintézés lezárult. Egy órával később jött a másik e-mail, hogy a futárnak átadták a terméket. Azonnal írtam nekik, hogy nem lehetne-e kicserélni az alaplapot egy másik modellre, mert ha nem kompatibilis, akkor úgy sem fog működni…
Azt válaszolták, hogy sajnos nincs lehetőségem a cserére, köszönjük a megértését…
Erre válaszoltam, bemásoltam nekik az Ipon által küldött e-mailt, hogy lesz lehetőségem másik modellt választani. Utána kaptam azt a választ, hogy újra egyeztetnek a beszállítóval, kérjük, addig ne vegye át a terméket a futártól…. Jelenleg itt tartunk, a semminél. Megint várok teljesen feleslegesen, megint nem fognak írni, megint nekem kell majd kezdeményezni, de hihetetlenül unom már őket, az biztos. Személy szerint nevetségesnek tartom ezt az egész ügyintézést. Ha tudták, hogy rossz a termék, és ugye nincs raktárkészletük, akkor miért ajánlották fel a lehetőséget, hogy visszaküldik az árát? A másik, amikor lezárult az ügyintézés, akkor miért ugyan azt a típusú alaplapot küldték vissza? Egy gyári új lap volt, mibe került volna, ha kicserélik egy másikra? Hirtelen miért tűnt el minden választási lehetőségem? Ezek az undorító, semmitmondó 1 mondatos válaszok, meg egyenesen kikészítenek. Szívből remélem, hogy mihamarabb véget ér ez az egész cirkusz, szeretném a pénzemet visszakapni, utána még az oldalukat is letiltom, hogy véletlenül se lássam őket.
Ha valami baja lenne utána a processzornak, inkább kidobom, minthogy ezeknek a bohócoknak visszaküldjek bármit is. Soha többet Ipon.Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.
-
aktív tag
-
Ehonyat
újonc
válasz FrozenThrone #7512 üzenetére
AMD FX-8320 3.50GHz AM3+ BOX
ASROCK 970 Extreme4Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.
-
Ehonyat
újonc
válasz Bélaaaa #7516 üzenetére
És az mitől lehet, hogy az alaplapon azt a pin 24es tápkábelt, ha megnyomtam, akkor a cpu hűtője, a tápegység, illetve a videókártya hűtője is elkezdett forogni, erősebb nyomásra meg be is kapcsolt, ha elengedtem, akkor meg leállt minden. A bekapcsolás gombra meg ugyan úgy nem reagált:d
Ki rettegést kelt másokban, maga is örök félelemben él.
-
-
luciferk
senior tag
Valaki volt olyan szerencsés, hogy telefonon el tudta érni az ipont? mert úgy látom, hogy szerencse kérdése a telefonos elérés, idáig nekem nem volt szerencsém.
-
luciferk
senior tag
Köszi, de ha nem vagyok netközelben és a mobilom sem okostelo akkor csak a telefonálás jöhet szóba, egy félórát próbálkoztam kicsöngött de nem vették fel, lehet, hogy silentre van állítva ilyenkor a telójuk?
-
Chal
addikt
Előre is elnézést kérek, biztosan sokszor megfutott kérdés ez itt, de nehéz közel 8000 hsz-t átnyálazni...
Szóval: tévedésből vettem egy alaplapot az iponban, sajnos később derült ki, hogy felesleges volt, egy gép javításához kellett volna, de nem alaplapnyűgje volt, mint az kiderült. Érdemes az Ipont megkeresni, visszavinni az alaplapot, és levásárlási lehetőséget kérni (netán pénzvisszafizetést)?
Tisztában vagyok vele hogy én csesztem el, és nem akkora tragédia, max eladom kis bukóval itt az aprón, ha máshogy nem megy. De ha sima ügy a fenti dolog náluk, akkor persze kihasználnám, és vennék helyette mást. Igazából csak nem akarok felesleges köröket futni, meg időt elcseszni erre, ezért a kérdés.
Előre is köszi, ha valaki megosztja az ilyen irányú tapasztalatait!
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
-
Chal
addikt
válasz FrozenThrone #7526 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek, a jogi részével tisztában vagyok, de sajnos olyan zúzós hetem van, amibe nem fér bele egy ilyenfajta csatározás (ha az Ipon nem akar ebbe belemenni). Annyira nem egetrengető a dolog, szóval csak akkor foglalkoznék vele, ha simán megy ez náluk, van éppen elég bajom tennivalóm amúgy is Szóval simán megy?
-
monosz
őstag
Üdv urak!
Olyan kérdésem lenne,hogy kb. egy hete jött a garanciafutár a vga-ért,ami meghibásodott,de nem kaptam visszajelzést hogy megkapták a hibás terméket.Ez így a normális,vagy csak elfelejtettek értesíteni?
Illetve,mikorra várható hogy,érdemben kapjak valami infót az ügyvitel állásáról.Soha nem volt még ilyen jellegű problémám.[ Szerkesztve ]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
Sondi1986
addikt
Arról általában nem kapsz üzenetet hogy megkapták, max akkor szokót jönni üzenet hogy küldik a csere terméket stb.
De nekem tápnál meg egérnél volt olyan hogy 1 hét után csörgött a futár hogy hoz egy árut 5 perc után ott van. És semmi üzenet nem jött akkor éppen hogy mit küldenek stb. -
-
bul07
nagyúr
válasz Sondi1986 #7530 üzenetére
Hát pedig de, én eddig mindig kaptam egy ilyet
(#7531) monosz
Szerintem kérdez rá , RMA szám mindenképpen írd bele
rma@ipon.hu( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
monosz
őstag
Üdv!
Szerintetek mikorra várhatom az emailt,akármilyen tartalommal? Ehónap 11-én jött a futár a motyóért,és még semmi. Sajnos elvonási tüneteim vannak,az igp nem tud kiszolgálni.
Elviekben,a 15 munkanap még nem járt le,de már nagyon türelmetlen vagyok..
Meddíg várjak,mikor szóljak?
Sajnos az anyagi kereteim nem biztosítják,hogy rendeljek egy hasonlo,100K+ os Vga-t.[ Szerkesztve ]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
félisten
Egy közel 60k-s cuccot mennyiért hoznak ki? Remélem nem jól olvastam. Thx!
bruttó 2540Ft súlytól és távolságtól függetlenül.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
félisten
Offolok, de iponos dolog. Mit kezdenének egy lappal amiben a kiszemelt CPU csak akkor megy, ha a legújabb bios van rajta? Annyira új, hogy kizárt, hogy azzal kapd, kb pár napos. Felhívod a figyelmet (mailbe) a dologra, kéred, hogy ŐK frissítsék le, de amikor megjön a pakk, kapsz egy bontatlan dobozt (semmi reakció a mailre)? Mázli kategória, hogy volt kölcsön CPU amivel elindult és mázli, hogy le tudtam frissíteni nem volt gond. Mennyire kicsin is múlik a gebasz? Költői. Azóta is szépen megy a lap meg a cpu.
Harcedzett rendszeres vásárló mindenre kész. Már évek óta nem iponoztam, készüljetek.
Tudod ki küldte volna vissza, inkább frissít, csak úgy meg gari ugrott, jól tudom?[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Remi1234
aktív tag
Nah most nem tudom mit csináljak.. Rendeltem egy terméket másik boltban. 1-2 órára rá ugyanaz a termék az iponnál !!! 30k-val !!! olcsóbban volt kint. Le is csaptam rá. Valószínűleg ez az egy darab volt nekik, mert utána a termék nem elérhető státuszba került. Viszont a termékleírásban ez is szerepelt: ..tesztelőnk már hetek óta nyüstöli a PS4-en a headsetet" Írtam egy levelet, és a Hoppál Norbert nevezetű úriember pár perc múlva válaszolt hogy természetesen zsír új a termék.
De olvasom, a rengeteg kritikát róluk és elbizonytalanodtam. Mindenhol máshol 85k és fölötte a termék ára, itt 56k. Ha a legolcsóbb német boltból exportként hozatom be, akkor is 65-70kba jön ki a termék. Gyanús ez nekem.
PSN ID: RemiFungus
-
BoneDragon
veterán
Üdv.
Lehet rossz helyre írok, de hány napig tartják fent a megrendelt terméket? Honlapukon nem találtam erre választ. Köszi.
-
h1mpi
félisten
válasz BoneDragon #7546 üzenetére
3-4 tapasztalatom szerint, de ipon@ipon.hu
Fully electric lifestyle!
-
anarkee
csendes tag
Üdv!
Mit lehet tenni ha a kedves ipon (akiket eddig bátran mertem mindenkinek ajánlani, de csak mert még nem küldtem semmit vissza nekik...) gariztatásnál szemmel láthatóan le akar koptatni?
A következő a helyzet: 2 éves garanciával rendelkező androidos tablet folyamatosan összeomlott, majd már nem is bootolt be, csak töltött, de semmi eredménnyel. A gyártó honlapján elérhető frissítés után _fél_ napig ment, de utána "az android.process.media folyamat leállt" üzenet mellett meghalt újra, bekapcsolásnál ezt és egy tucat ugyan ilyen kaliberű hibát dobott ki egyszerre. Gondoltam nem buherálok semmi kétes dolgot rajta, visszaküldöm, hiszen garanciális. Futár elvitte, ma pedig kaptam 1 emailt miszerint:
"Sajnos jelenleg a normál garancia keretein belül nem tudjuk kezelni,
mert a töltőaljzatban lötyög a töltőfej.
Ezen okok miatt csak feltételes ügyintézéssel tudjuk a
terméket átvenni......Általánosságban elmondható hogy ez az időtartam egy és hat hónap közötti, de
ritkán az egy évet is elérheti."Sajnos ezt nem ellenőriztem küldés előtt, hogy lötyög-e. Fel sem merült bennem, az biztos, hogy tölteni tölt a készülék. De ha még igazuk is van és lötyög a fej, akkor is elég érdekes, hogy 1 szoftverhibát ezzel az indokkal akarnak kikerülni. Amúgy majdnem 100%-ra töltve lett elküldve nekik.
Szóval benyögik, hogy valami felületi sérülése van (ami nem is biztos, hogy igaz), majd felvillantják az 1 hónap - 1 év közti gariidőt, és ezzel gyakorlatilag elintézik, hogy kérjem vissza a hibás terméket és vagy szereltessem meg saját zsebből, vagy dobjam ki...hát gratulálok. Gondoltam, hogy 1 közel 10 éves törzsvásárlóval, aki több fullos számítógépnyi alkatrészt + több tucat elektronikus cuccot rendelt már náluk magának/ismerősöknek is csak nem cseszekednek, mert rájönnek, hogy nem éri meg 1 fika tablet cseréért bukni minden más rendelést...de látszik nem érdekli őket az ilyesmi. Szuper reklám az üzletnek.
Kérdés tehát, hogy mit lehet tenni ilyenkor ?
-
Jester01
veterán
válasz anarkee #7549 üzenetére
Semmit, az esetek többségében simán rendeződik.
Már többször említettem én is, hogy ez a feltételes garancia öntökönszúrás az ipon részéről mert csak fölösleges indulatokat szül és negatív reklám. Elég lenne ilyenkor olyasmit írniuk, hogy ilyen-olyan sérülést észleltek az átvételkor (tényszerű megállapítás). Ha esetleg később bizonyítást nyer, hogy a hiba ebből adódott vagy a garanciáztatás emiatt tényleg elhúzódik elég akkor hivatkozni erre nem előre rémísztgetni a vevőket.
Jogilag meg szerintem nincs is ilyen, vagy átveszik garanciáztatni rendesen vagy elutasítják (de akkor bizonyítaniuk kell, hogy emiatt volt a hiba amit meg lehet támadni).
Jester
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- Manjaro Linux
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OLED TV topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Házimozi belépő szinten
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Elérhetők az alkatrészek és szerszámok az iPhone 16 otthoni javításához
- További aktív témák...
- IPhone SE 2022 256GB gyári független hibátlan 2026.01.23 gyártói jótállás
- Macbook Pro M1 2020 megkímélt magyar billentyűzet 12 hónap szavatosság számlával!
- Gamer Pc eladó! I5-8500, 16GB RAM, MSI GTX 1080 8GB , 500GB+250GB SSD MAI NAP (11.14) ÁRENGEDMÉNY!
- AMD-RYZEN-9-5950x , ASUS TUF Gaming B550M-Plus , 32GB 3600MHz DDR4 RAM G.Skill Ripjaws Félgép!
- Gamer PC eladó! I5-10600K(3,5Ghz), 16GB RAM, RTX 2060 6GB, 500GB SSD+128GB, 1TB HDD MAI NAP OLCSÓBB!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest