- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- iPad topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
04ahgy
nagyúr
Amit privátban, magánemberként beszéltek, nem tartozik sem a fórumra, sem a bolt topikjába.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
Sylektria
újonc
válasz Sylektria #8699 üzenetére
Na a hibás RAM eredeti vételárát visszautalja nekem az ipon, mikor másfél évig használtam, igaz, hogy vettem új RAM, de a vett RAM-om eredeti árát amiért vettem még 2014-ben visszakapom, szóval a gépem is tökéletesen működik már és mondhatjuk, hogy jól is jártam, picivel több mint 1 hónapig kellett nélkülöznöm a számítógépet, de most már minden rendben. Emiatt nagy piros pont Iponnak, hogy nem azt mondják, hogy visszaküldik a memóriát, hanem választhattam, lehet másik webáruház csak visszadobta volna. A hibás RAM, hogy ilyen sokáig tartott valamit kezdeni vele Nem az Ipon hibája, hanem a beszállítóé azt tudom, viszont a procihűtős baki az lehet az Iponé, lehet a szállítás miatt, ez nem fog már kiderülni a lényeg, hogy semmi gond nem történt és a gépem megy ahogy eddig is
-
csocs
tag
Sziasztok, olvasok itt mindenfélét most az iponról
Legyek elég bátor onnan rendelni 400e értékben összerakott gépet? -
Jégkokó
veterán
Tegnap írtak vissza, hogy nem javítható a venti hibás videókártyám és levásárolhatom az árát.Igy meg is rendeltem gyorsan egy másikat, jövő héten megyek is érte .
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
Chal
addikt
Már sokszor írtam, de akkor újra: hamis illúziókat kergetsz ha azt hiszed hogy számít bármit is hogy kinél vásárolsz (már ha arra a pár darab populáris boltra gondolunk amit mindenki ismer). Válaszd azt ahol éppen jobb az ár, a posta, vagy ha személyesen akarod intézni akkor azt, amelyik közelebb van hozzád.
-
aktív tag
Akkor én is leírom a tapasztalatom az Iponnal kapcsolatban. 2016.01.05.-én visszaküldtem egy GTX780Ti kártyát garanciába. A kártyáról hiányoltak egy csavar matricát de átvették. 2016.01.12.-én felajánlottak egy GTX970 kártyát ami gyengébb mint a 780Ti ezért nem fogadtam el. A mai napig azt az információt kaptam hogy a beszállító visszaküldte az ASUS-nak a kártyát és a javítás folyamatban van de érdekes módon amikor a mai nap megkerestem az ASUS-t ezt a választ kaptam:
"Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy az ASUShoz fordult! Megpróbálunk a lehető legpontosabb válaszokkal segíteni Önnek.
Rendszerünk szerint a kártya /SN:xxxxxxxxx/ nem érkezett meg, vagy -ami valószínűtlenebb-, nem vételezték be a csehországi szervízben.
Kérem érdeklődjön csomagszámért a kereskedőjénél vagy a beszállítónál akik a Ramiris Europe Kft a készüléke esetében."
A kártya még nem is járt az ASUS-nál. A mai nap az Ipontól ismét kaptam egy levelet amiben azt írták hogy 2-3 hét amíg visszakapják külföldről a javított termékét amit ugye az ASUS még meg sem kapott... Ami rendes volt a részükről hogy addig felajánlottak egy ideiglenes kölcsön kártyát amit nem vettem igénybe. Nem érzem hogy törekedtek volna a 15 napos határidő betartására amikor 30 nap elteltével az ASUS nem is tud a kártyáról.
-
aktív tag
Kérek egy hivatalos papírt a Ramiris-től amin rajta van a csomagszám és a feladás dátuma. Aztán az ASUS-tól is kérek egy hivatalos papírt hogy nekik mikor postázták ezt a kártyát ha egyáltalán odaér a kártya... Nekem van papírom hogy a futár mikor vette át a kártyát. Kinyomtatom az Ipontól kapott emaileket is, és ezzel beballagok a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság ügyfélszolgálatára hogy végre csináljanak valamit. Sajnos én is csak ennyit tudok tenni. Több hónapig tart egy VGA garanciáztatása amikor a szerviz kb 500km-re van tőlünk. Vicc ez a hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Ha csak annyit érek el hogy kapnak egy bírságot és azután talán jobban odafigyelnek a határidőkre és mással már nem játsszák el ezt akkor már elértem valamit. Van egy olyan sejtésem hogy a Ramiris még el sem küldte a kártyát és hogy nem én vagyok az első akivel ezt eljátsszák. Egyértelműen nem törekedtek a 15 munkanap betartására ez abból is látszik hogy 30 nap alatt még a gyártóhoz sem került vissza a VGA.
[ Szerkesztve ]
-
Jégkokó
veterán
válasz Gaboo007 #8713 üzenetére
Én január 12. én leadtam egy videókártyát gariba és nem sokkal a 15 munkanap után írtak is vissza, hogy nem javítható és levásárolhatom az árát. Szerintem ez elég korrekt ügyintézés. Néha persze előfordulhat, hogy egy-egy esetben kifutnak ebből az időből.
A főnök tekintete mindig nyílt és őszinte. Vagyis egyik szeméből a nyilt gonoszság a másikból az őszinte rosszindulat sugárzik.
-
ACE-
addikt
válasz Gaboo007 #8713 üzenetére
A "törekedés" szó magyarázatát még érdemes kissé kivesézned, mert a törekedés nem egyenlő a határidővel. Azt hogy valaki törekedett-e, nem egyszerű bizonyítani. Nem hiszem hogy ilyen miatt megbírságoltak volna bárkit is...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
aktív tag
30 nap alatt a gyártó még nem is látta a kártyát akkor mennyire törekedhettek a 15 nap betartására? Ha ennyi idő alatt nem jutott el hozzá akkor miről beszélünk??? Kb 500km-re van a szerviz ha biciklivel viszik még akkor is 3 nap alatt oda kell hogy érjen nem 30 nap alatt...
-
ACE-
addikt
válasz Gaboo007 #8716 üzenetére
Miért, szerinted egy ekkora forgalmú cégnek mint az Ipon napi egy, vagy két kártyát kell garanciálisan intézni? Lehet szabadságon volt aki csinálja, a helyettese nem győzte... leesett az asztal mögé a csomag... nem szándékosan csesznek ki veled, csak ennyi idejük van... A törekedés nem azt jelenti, hogy ahogy átveszik a hibás alkatrészt 1 órájuk van hogy feladják a garanciát intéző kereskedésnek vagy gyártónak... Szerintem saját joguk is, de talán még kötelezettségük, hogy maguk is megvizsgálják, hogy a hiba fennáll-e, esetleg Ők tudják-e javítani (ha javíthatják, mert tudom van olyan hogy nem nyúlhatnak hozzá). Ez a teszt is biztos eltart egy ideig mert nem tartanak 10 gépet amin egy-egy alkatrészt tesztelni lehet... Ha megállapítják hogy mi a hiba, akkor továbbküldik nagykernek vagy gyártónak. De ez csak tipp, mindenesetre a 15 napot valószínű ezek miatt nem tudják tartani. A bennfentesünk adhatna erről infót, hogy hogyan megy.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
Biznisz Elek
senior tag
-
ACE-
addikt
válasz Gaboo007 #8719 üzenetére
Nem, de ez az amit meg tudok érteni, hogy 15 nap kevés. Én megoldom úgy, hogy leadom az egyértelműen hibás cuccot (szerencsére nem túl sok ilyen fordult még elő) és veszek egy másikat helyette. Amikor meg visszajön hogy csere, akkor visszakérem a pénzt, és kész. Ha 1 hónap, akkor 1 hónap...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
ACE-
addikt
válasz Biznisz Elek #8720 üzenetére
Gondolom azért ajánlották fel azt, mert jobban jártak volna, de természetesen a fórumtárs nem fogadta el, mert tudta, ha csere van, a 780Ti megvásárláskori árából feltehetően egy GTX980 is kijön... + egy Rise of The Tomb Raider... Az én 2Gigás GTX770-em ha beszarna idén novemberig, én is jól járnék, mert az árából kapnék (esetleg kis ráfizetéssel) egy GTX970 4Gigást... De az Asus-ok nem nagyon szoktak beszarni.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
04ahgy
nagyúr
válasz Gaboo007 #8709 üzenetére
Szép kis topik kerekedett itt. Beszéljünk arról a matricáról (garanciamatrica) is, ami az ASUS GTX 780 Ti kártyákon van, és hiányzott: [link], a képen a bal alsó csavaron van, és minden ASUS VGA-ra tesznek. Sérülése, hiánya garanciavesztést okoz. Valahogy erről az ASUS-t sem kérdezted, és a beszélgetés medre sem nagyon érintette.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
aktív tag
Honnan veszed hogy nem kérdeztem erről az ASUS-t? Ahogy az Ipon jelezte felém hogy hiányzik a matrica azonnal megkerestem az ASUS-t. Ezt a választ kaptam tőlük:
"Videokártya esetében nem igazán van jelentősége a szervizelés kapcsán a matricának a csehországi szerviz nem foglalkozik vele."A kártyán sajnos nem is néztem a matrica meglétét mielőtt visszaküldtem, eddig nem is volt ilyen kártyám amin erre figyelni kellett volna. A csavarok és a kártya ahogy a nagy felbontású képen is látszik sértetlen:
Nem állt érdekemben eltávolítani a matricát és a kártyán is látszik hogy nem volt szétszedve és minden csavarfej sértetlen. Pár nap múlva fel is kínált az Ipon egy GTX970 kártyát. Ha a matrica probléma lett volna akkor nem kínálnak fel pár napon belül egy másik kártyát, hanem azonnal szóltak volna hogy a matrica hiánya miatt feltételesen veszik át, amit nem tettek meg.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Ráadásul itt a PH-n is árulnak egy ASUS GTX780 DC2-t amin szintén nincs matrica:
Akkor most ezen sincs garancia???
Vagy itt egy ASUS GTX760 DC2 szintén itt a PH-n:
Ezen sincs matrica... Akkor ez is kuka ha a kisker úgy gondolja???
Itt egy ASUS GTX660 DC2 szintén itt a PH-n:
Mindenki lekaparja?
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz Gaboo007 #8724 üzenetére
Tény, hogy az Ipon érdekesen értelmezi az ilyen ragaszos címkék létjogosultságát. Ők arra hivatkoznak hogy a gyártó által így elvész a garancia, és nekem is volt annak idején egy levelezésem egy EVGA kártyával kapcsolatban, és ott szintén a gyártó mondta hogy nem gond, hogy levált a matrica (ez nem csavarvédő volt, hanem egy gyári sorozatszám-matrica), a gyártóhoz visszaküldve ki is cserélték, de az Ipon emiatt beintett. Ja és az enyémre még a csavarokra is ráfogták hogy nyírásnyomok vannak rajta, pedig hozzá nem lett nyúlva...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
ACE-
addikt
válasz Gaboo007 #8724 üzenetére
Na én ezért csinálok fényképeket megvásárlás után a kártyáról. Lehet erre véletlenül nem került, vagy gyári "hiba" miatt nem került rá. Ennyi erővel bármelyik kártyára rá lehet fogni hogy nem garis, csak mert nincs rajta ez a matrica...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
-
aktív tag
Végig néztem a hardveraprón az nvidia ASUS kártyákat, ahol le van fényképezve a hátoldala, és kisker garancia van a kártyán. 7-ből 4 kártyán nincs matrica:
[kép] [link]
[kép] [link]
[kép] [link]
[kép] [link]
[kép] [link]
[kép] [link]
[kép] [link]Az összeset érvényes kisker garanciával árulják. Akkor ezek után erre is oda kell figyelni? Ha megrendelek egy ASUS kártyát online és nem tudom megnézni hogy van-e rajta matrica akkor akár a garanciát is bukhatom ha a kiskernek épp olyan kedve van?
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
válasz Gaboo007 #8730 üzenetére
Természetesen nem, egyébként is a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a hiba az általa állított kifogástól keletkezett. Tehát ha azt állítja, hogy azért romlott el a kártya, mert nincs meg a csavaron a matrica, tehát kicserélhették a hűtőt, akkor bizonyítsa, hogy abból adódik a hiba. Nem fogja tudni, így a garancia ennek ellenére ugyanúgy él. Persze kénytelen vagy megpanaszolni minden fórumon, és fogyasztóvédelmi eljárást indítani, stb. de a végén úgyis Ők buknak, és fizethetik ki az összes szakértői költséget beleértve a bírsággal.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
őstag
válasz Gaboo007 #8711 üzenetére
Azt is kérdezd meg szerintem, hogy mikor kapta meg a Ramiris a kártyát az Ipontól, nincs kizárva, hogy náluk pihent a kártya ennyit? Bár nem hiszem, hogy bármilyen nyilatkozatot fognak neked adni a Ramirisból.
VGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
GeneraL_XTX
veterán
Üdv urak!
Volt egy elállásom nemrég, a mínuszos számlán a main nap van feltüntetve fizetési határidőnek (ez ugye pont a 14. Nap) de még nem érkezett semmi utalás. Elég nagy összegről van szó, szóval kezdhetek aggódni? Vagy előfordulnak náluk ilyesfajta késések?
-
aktív tag
válasz GeneraL_XTX #8733 üzenetére
Írj nekik.
-
Jester01
veterán
válasz GeneraL_XTX #8733 üzenetére
A topikban visszaolvasva elég gyakori, hogy az utolsó pillanatban utalnak, ami ráadásul a bankok miatt már lehet, hogy csak következő nap érkezik majd meg.
[ Szerkesztve ]
Jester
-
aktív tag
Újabb fejlemény. Több mint 1 hónap után az Ipon nem ad ki információt a kártyáról. az ASUS pedig ez idő alatt még nem is látta a VGA-t. Megkerestem a magyarországi forgalmazót, ahol azt nyilatkozták hogy csak a Ipon-nak adhatják ki a csomagszámot és ezzel kapcsolatban őket keressem. Vicc ez egész. Ha nem lenne takargatni való akkor valószínűleg nem lenne gond kiadni egy csomagszámot ami alapján a gyártó meg tudja nézni hogy hol van vagy éppen nincs a VGA.
[ Szerkesztve ]
-
csocs
tag
Vasárnap késő este rendeltem egy komplett gépet, hétfőn jeleztek, hogy ma, kedden bármikor átvehető. Eddig biztató (ipon).
-
GeneraL_XTX
veterán
válasz GeneraL_XTX #8737 üzenetére
Na felhívtam őket, azt mondták hogy nem volt megadva bankszámla szám......ami elég érdekes, lévén előre kitöltött elállási nyilatkozattal érkeztem az üzletbe, a bankszámlaszámom meg nyomtatott formában szerepelt a megfelelő helyen.... na mind1.
De ha nem szólok vajon meddig ülnek a pénzemen?
-
ACE-
addikt
válasz GeneraL_XTX #8739 üzenetére
Öreg hiba hogy nem kértél egy másolatot a nyilatkozatról (rögzítve rajta az átvétel és az időpont), ennyi erővel mondhatták volna azt is, hogy nem is álltál el...
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
csocs
tag
Végül visszavittem a komplett gépet egy hét után. A szerelés minősége úgy általában okés volt, de tápkábeleket nagyon belefeszegették a NZXT S340-es házba, a jobb oldalon a burkolat alá. Rendellenesen feszült. Egyébként szerintem szép munka. Amennyire értek hozzá
Az elállás rendben ment. Ellenőrizték a gyári számokat, kész, kaptam a mínuszos számlát. Én a helyükben ilyen esetben jobban átnézném a cuccost. Mondjuk én nagyon vigyáztam rá. Mindent úgy hagytam ahogy átvettem.
Ilyenkor mi lesz a visszavitt cuccokkal? Újként adják el? -
h1mpi
félisten
-
őstag
válasz GeneraL_XTX #8744 üzenetére
Szerinted ha azt leírja hogy feszül a kábel, majd azt nem írja le ha probléma volt a géppel?
Egyébként nincs olyan jogszabály h egyedi megrendelésre készült dolgoktól nem lehet elállni?
Vagy rosszul emlékszem?[ Szerkesztve ]
VGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
őstag
válasz GeneraL_XTX #8747 üzenetére
Akkor próbáld meg értelmezd amit írtam...
de írom másként:
ha ilyen kis dologról is beszámol, akkor majd arról nem fog beszámolni ha valami hibás?VGA-t, AM4, AM5/ Intel 10-14. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-, DDR5-t, SSD-t veszek!
-
csocs
tag
Jó előre megkérdeztem írásban, hogy meg lehet-e tenni. Annyi volt az oka, hogy ha gariztatós probléma van, egy 350e+ gépnél ne kelljen hónapokat várnom az újabb alkatrészre.
Egyébként az összeszerelés díját nem adják vissza, nem probléma. Továbbá a vásárolt szoftverét sem. Nem probléma. Hagytam így is náluk közel 40.000-ret. Szóval igen, volt hozzá arcom
Az alaplap abban az egy hétben bios frissítés előtt és után is többször memória hibát jelzett. Nekem nincs türelmem ezt végigjárni amikor ennyi pénzt kiadtam. Alaplap vagy memória, bevizsgálás, gariztatás... Inkább akkor vissza, köszönöm. Az alkatrészek voltak együtt 350e körül. Ezért elvárom, azt hiszem jogosan, hogy ne kerüljek össze semmiféle hibával már az első héten. Mindenből a jobbat vettem, amit itt és külföldi oldalakon is ajánlottatok. Jó két hétig szinte minden este fórumokat bújtam, hogy jól járjak.Aztán végül így jártam
PCX-ben egészen hasonló konfig (alaplapból MSI helyett Asus lett és eggyel jobb proci) hibátlan. Ezt vártam volna az iponból is. Ha van arra mód, hogy ott helyben azonnal levásárolhatom, akkor náluk rakatom össze és ott hagyom a pénzem. De nincs erre mód, két hetet kell várni beszámítási igény esetén is a zsozsira. Így inkább megvettem a PCX-ben, ipontól meg visszakapom két hét múlva a pénzemet.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Szóval visszaküldtél elállás keretében egy hibás gépet, na szép
És az ipon a hibás hogy gyárilag hibás dolog került hozzád
Á elmehet a ipon a fr**nca hogy nem foglalkoztat jósokat akik alkatrészek dobozát megfogva megjósolják hogy hibás egy alkatrész igen vagy nem
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs