- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
it Az EU adatvédelmi tanácsa azt mondja, hogy a ChatGPT még ma sem felel meg az adatpontossági szabványoknak.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bul07
nagyúr
válasz anarkee #7549 üzenetére
Ezeket olvasd el és rávilágít ere a feltételes garanciára
Amúgy azért lett feltételes mert észrevette hogy "fizikai sérülés van", ami nem biztos hogy fizikai(okozott) hiba mert használatból is eredhet
De mivel észlelte bele kellet írni az átvételi lapba hogy esetlegesen amikkor javítják és visszaküldik ebbe ne tudjon belekötni a vevő, nem rád értem hanem úgy általában
Tehát a gyártónak küldik vissza ezért is lehet több idő mint 1hónap( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Chal
addikt
Így van, pont pár hete vittem vissza egy nagykerbe valamit, amin volt egy (vitatható) használatból eredő hiba, azon hibán kívül, ami miatt gariztatni szerettem volna.
Korrektül elmondta a szervizes srác, hogy hogy történik a gari érvényesítés "belül". Ha egyértelmű a dolog, akkor bizomány jelleggel azonnal cserélnek, vagy jóváírják a pénzt, ők pedig lejátszák a gyártóval/beszállítóval az ügyet tart ameddig tart, ez a vevőt már nem érinti, ez az ő kockázatuk. Viszont ha találnak valamit, ami miatt esélyes hogy a gyártó/beszállító vissza fogja nekik dobni, akkor nyilván nem vállalják be ezt, hiszen ők buknák be az üzletet utólag. Szóval átveszik tőled, de nem fogsz kapni semmit, amíg a gyártó/beszállító vissza nem jelez.
Ráadásul szegmentálni is kell gyártótól függően, mert vannak olyanok akik minden apróságba belekötnek a visszaküldött termék kapcsán, illetve vannak akik meg benyelik az enduser által kettétört/eláztatott kütyüt is szinte.
Szóval gondolom az Iponnál is így megy.
[ Szerkesztve ]
-
ACE-
addikt
Ja, csak ez az 1-6 hónap, meg 1 év ez kicsit gáz. Én nem a beszállítóval szerződtem, hanem a kereskedővel. Nekem közöm nincs hozzá hogy Ők mire szerződnek. Nekik a jogszabály alapján jelentős kényelmetlenség nélkül kell a garit intézni. Az, hogy ez nekik mennyire kényelmetlen, vagy kockázatos, senkit nem érdekel, figyelemre sem méltó. Ha ilyen üzletbe kezdenek, akkor ezt bele kell kalkulálni, nem lehet minden felelősséget a vevőre, vagy a beszállítóra fogni, Ők pedig mossák a kezeiket...
Szoftver hibát elég egyértelmű, hogy egy laza, de működő töltő aljzat aligha okozhat. Úgy vettem észre hogy az iPonnál egyre több ilyen hasonló eset van, bár természetesen az összes esetet nem ismerhetjük...Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
bul07
nagyúr
ÓÓ.....
Mindegy töröltem feleslegesen koptatnám a billentyűzetet[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
őstag
Értem én, és valami szinten igaz is, DE ha úgy csinálnák ahogy te mondom akkor nyilván a kétes garanciát át se veszik, hanem egyből garvesztes. Szerintem ez így mégis csak jobb.
Nekem is volt már feltételes garanciám (LGA láb sérült) és 40nap alatt le is zárult.AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Presser
csendes tag
Sziasztok
Kinéztem egy laptopot ipon webshopban, de olvasgatva a fórumot eléggé elbizonytalanottam.
Asus pro gépről lenne szó, gyári garanciát írnak hozzá, ha jól tudom ez futáros garanciát jelent, ha iponon rendelem akkor rajtuk keresztül kell vissza küldeném vagy egyből mehet az asushoz?. A másik dolog hogy magyar készülékeket árulnak-e? -
bul07
nagyúr
válasz Presser #7559 üzenetére
Nem kell az iponhoz küldened ha nem akarod Asus szervizét is igénybe veheted , ezt olvasd
Én Lenovo lapost vettem és ha kell jön a futár és viszi a telemaxhoz (telemax futárra) , na az még egy érdekes cég remélem sose kell garanciáztatnom náluk a lapost
(#7555) ACE-
Csak egy egy kicsi
Pontosan tudod hogy mi hogy megy, mi miért történik, és mindig jössz a Én nem a beszállítóval szerződtem, hanem a kereskedővel. szöveggel mikkor pontosan tudod hogy nem így mennek a dolgok, és az írásaidból egyértelműn süt hogy az ipon ellen agitálsz
Lehet nyugodtan írni hogy ipon garanciás ügymenete lassú a kommunikáció is hiányos néha de azt nem hogy nem következetes
A kereskedő az kereskedő ha nem vigyázna az érdekeire mindenki ott vágná át ahol akarja akkor nem sokáig maradna életben, és futhatnánk a garanciánk után ha szőrén szálán eltűnne
Igen is csinálja szigorúan de korrekt módon, ha visszakeresnénk évente egy kettő elutasított garancia igényt lehetne találni, ami nem sok valljuk be (nem feltételesről beszélek hanem ténylegesen elutasítottról)Viszont ha havi több lenne akkor már igen lehetne aggódni
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
ACE-
addikt
Nem tudom az évente egy-kettő elutasított garanciát honnan vetted, mert szerintem fingod nincs mennyit utasítottak el. Én saját tapasztalatból tudom, hogy nekem olyat utasítottak el, amit még a gyártó is elfogadott, és cserélte, mert Ő nem kifogásokat keresett, hanem elismerte hogy a kártya beszart. Magyarul jogtalanul utasították el. De ez már régebben ki lett tárgyalva, nem szeretnék erről ismét értekezni.
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
bul07
nagyúr
Idézzem magamat:
ha visszakeresnénkNem tudom a valós számot azt csak cég tudja, de ha sok lenne ami még jogtalan is sokkal többen jeleznék itt, meg valószínűleg a homáron is nyoma lenne
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Chal
addikt
Félreérted ha azt gondolod hogy szerintem ez így rendben van Nincs rendben, csak azt próbáltam elmondani hogy hogy működik ez a nagykereknél. Sajnos itthon régi hagyománya van annak, hogy párszáz forintos árréssel dolgoznak a számtech kereskedők, cserébe mindenki arra taktikázik hogy ne ő legyen a f**sz rosszabbik végén ha be kell nyelni valamit, illetve nem fogják a hátukat tartani senki helyett. Szóval ez van
A megoldás nem tudom hogy mi lenne, de az említett nagyker kapcsán pl. egy Giga 7970-re vártunk 7 hónapot, aztán ők mondták már hogy rohadt ciki, és jóváírják. Azóta eltelt 3 hónap, szoktam őket kérdezgetni kíváncsiság képpen, hogy amúgy a GB intézte e már velük az ügyet. Múlt heti állapot szerint még nem, folyamatban...
-
őstag
Tiédet én is elutasítottam volna.
Jogtalanul? Akkor miért nem mentél bíróságra?
Teljesen jogos volt.
EVGA teljesen máshogy intézi a végfelhasználó, és viszonteladói problémákat...SN matrica sérülése mindenhol garvesztés.
Aqua egy LGA láb sérülés(2db volt meghajolva, de nem törve) miatt megvonta a gart.És így végére idézzek az evga oldaláról:
"Equipment that has the serial number or factory identification labels removed, defaced, damaged, altered or made illegible."AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
Remi1234
aktív tag
Nah tegnap elhoztam a steelseries h wireless fejest, 56k (87 helyett) volt. Valóban bontatlannak tűnt, fóliázott volt minden.
Rákérdeztem az átvételnél, hogy miért ennyi, mire a srácok megnézték a neten, hogy mégis miez. Néztek egy nagyot, aztán közölték, hogy valaki valószínűleg elírtaEgyébként baromi jó füles.
PSN ID: RemiFungus
-
ACE-
addikt
válasz fricz19 #7564 üzenetére
Gondolom az EVGA felismerte azt (mivel a matricát is ők ragasztják rá, és mivel ahogy korábban is mondtam nem kifogást kerestek), hogy egy matricát kb. 20 db IC lábra ráragasztani, ahol általánosságban 70-80 Celsius fok hőmérséklet van, nem volt a legszerencsésebb...
Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
StSanya
őstag
Másodszor küldtem vissza a Goclever tabletet garanciába - egyszer már volt hónapokat feltételesben - most egy hónap után lett elutasítva: "A termék garanciáját vesztette..." Konkrétum semmi...
Nah, mindegy, majd máshova viszem a pénzem...
"Használati utasítás amatőröknek való! A profik rengeteg ideig szívatják magukat, majd fórumoznak egy kicsit..."
-
monosz
őstag
Üdv.
Megtudná mondani valaki,hogy mennyi ideig tart egy garanciás ügyintézés Ipon-éknál? (Viszonylag nagy értékű Vga-ról van szó,és már nem is forgalmazzák ezt a tipust egy jó ideje.)
A 15 munkanap már bőven eltelt,és csak a "sablon" mail jön,ha érdeklődöm.A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
őstag
-
Micsurin
nagyúr
Sziasztok!
Iponban vettem nyár végén egy Razer Naga Epicet (nem két forint volt ) Az oldalán a görgőnek egy ragasztót ilyen műanyag karima van , azt 2 helyen a karima oldalán (csak a jobb oldali karimánál van ez ) elengedte a ragasztás és kezd lejönni , se ejtés se semmi nem volt , bemerjem vinni gariba ? Vagy pont mint az AQUA-sok a gyárilag törött RAT9 egére rá fogják , hogy nem befolyásolja a használatot , vagy pedig én szedtem le onnan ?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bul07
nagyúr
válasz Micsurin #7575 üzenetére
Írja emailt a rma@iPon.hu-ra
Írd le a problémát és esetleg csatolj képet és szinte azonnal válaszolnak hogy mi a teendőDe szerintem a ragasztó elengedés beletartozik a garancia tárgykörébe , ha csak kopás lenne az már nehezen
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
bul07
nagyúr
válasz Micsurin #7577 üzenetére
Kérlek írd be ide hogy mit válaszoltak , 1 érdekkel, 2 hogy más is tudja hogy ilyen esetbe mi van
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
sid.:Rc211v
őstag
Sziasztok. Az előbb rendeltem egy terméket a webshopban, és a profilomba belépek és legörgetem, akkor ott vannak a rendeléseim, és ennél amit most rendeltem inaktív van kiírva. Nem aktívnak kellene lennie ? Emailt se kaptam, hogy küldik a megrendelt terméket. Ilyenkor mi van ?
<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //
-
monosz
őstag
válasz sid.:Rc211v #7580 üzenetére
Ha megrendelted,tuti fog jönni az email,lehet hogy csak másnapra.
A vásárlás nagyon egyszerű,és gyors.(feltéve,ha van a beszállítónál) Meg lesz az.
Csak gariztatni ne kelljen,mert abba bele őszülsz,az már biztos!
Én már lassan egy hónapja várom a fejleményeket,de semmi konkrétum.[ Szerkesztve ]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
monosz
őstag
válasz sid.:Rc211v #7582 üzenetére
Én sem egy havi fizut hagytam már ott,de sajna ez van.
Igazából nem tehetnek ők sem arról hogy beszarik valami,de nagyon hosszú idő a folyamat.
Sok szerencsét.[ Szerkesztve ]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
-
ACE-
addikt
Nem iPon, de mi van olyankor, ha tönkremegy egy termék, és az az elintézési módjuk, hogy visszaadják a pénzt, holott van náluk ugyanolyan termék, csak 2ezerrel drágábban.
Köteles vagyok elfogadni, és venni egy ugyanolyat 2ezer Ft ráfizetéssel?Revolut (7000 Ft azonnali) Curve (5font)
-
Jester01
veterán
Olyankor az van, hogy átfáradsz a Garancia kérdés, fogyasztóvédelem topikba.
Jester
-
MrDerekas
addikt
Sziasztok!
Az elmúlt hetekben kissé rettegve figyeltem a topicot. Egy OCZ Agility4 128Gb SSD halálozott el nálam, szűk két év után. Először ilyen windows megállások voltak, majd bootoláskor "tűnt" el. Tápcsati csere, sata kábelcserék, stb és egyszercsak elmúlt. Aztán videofelvétel közben állt meg, immár hónapokkal később, de újraindítás után okés volt minden. Pár hét múlva, vasárnap délután - mondom még ez a videó, aztán mentés (kéthetente szoktam). Felvétel első percében rendszer megáll és sehova. Végleg meghalt. Valószínű hogy a vezérlés döglött meg rajta, miután azért próbálkoztam rengeteg féle képpen menteni az adatokat róla. Két nap után feladtam, este nyomás az ipon oldalára, kapcsolat, érdeklődés. Egy óra múlva jött a válasz a szükséges linkekkel. Garanciafutár megrendel - visszaigazolás, hogy két nap múlva jön. Reggel csörög a telóm, futár mondja tíz perc és vinné a cuccot.... Volt kis kapkodás, kavarodás, a kapuban gyömöszöltem még a dobozba a papírokat. Másnap jött az igazolás, hogy a szervizük átvette a hibás terméket. Közben gyors mailoztam, hogy nem volt időm még fénymásolni, nyomtatni, mire megnyugtattak, hogy ők majd pótolják a szükséges papírokat. Heti egy-két kulturált hangú érdeklődés, erre általában 15 napos sablon válasz jött, vagy pár személyes szó is. (Nagyon emberien kommunikáltak végig) Pontosan a tizenötödik napon értesítettek, hogy a garanciális ügyintézés véget ért, a javított terméket két napon belül küldik is. Gyors írtam nekik, mit javítanak egy halott ssd-én??? Azt válaszolták, hogy cserélték. Hát nem örültem, mert úgy sejtem, hogy ez biza nem a legjobb széria. Ez volt tegnap késő délután. Ma délután háromkor megjött a futár, aláírtam és kezembe nyomta a csomagot. Tartogatom, érzem hogy nehéz, szóltam neki várjon picit, mert hülyét kapok ha HDD-re cserélték!!!??? Semmi gond, vár. Én meg kibontottam és hirtelen nem is tudom, sírjak-e vagy nevessek. Egy OCZ VECTOR 150, 120 gigás bontatlan ssd-ét kaptam vissza. Pontosan ezt. Igazából örülök, csak nem tudom jól jártam-e...? (A dobozban valami kazánlemezből készült beépítő keret tehát erősen masszív, a fémházas ssd, csavarok, matrica, meg Acronis licensz kód)
Összegezve: Az ipon a maga részéről teljesen korrekten, udvariasan, határidőre végezte a garanciáztatást, végig kommunikáltak velem, tehát minden levelemre válaszoltak. Részemről teljesen jók. Kár volt görcsölnöm hetekig.www.derekas.webnode.hu --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- https://logout.hu/bejegyzes/mrderekas/a_szkeptikus.html
-
MrDerekas
addikt
Azért is szeppentem meg ezen a cserén, mert elvileg ezt már a felső kategóriába készítette az OCZ. Plusz értékben is felette áll az én 24k-ért vett agilitymnek. Én a tartósságtól félek kicsit. Erről jöhetnének tapasztalatok.
www.derekas.webnode.hu --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- --- https://logout.hu/bejegyzes/mrderekas/a_szkeptikus.html
-
Bjørgersson
félisten
Sziasztok!
Garanciális ügyintézés esetén lehet kérni pénzvisszafizetést?
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
h1mpi
nagyúr
válasz Bjørgersson #7590 üzenetére
Csak akkor, ha már nem elérhető a termék. De ebben az esetben is be szoktak próbálkozni egy azzal egyenértékű most kapható HW-el.
-
h1mpi
nagyúr
válasz Bjørgersson #7592 üzenetére
De, hogy reményt adjak nekem volt gariban egy GTX 780 és megállapították, hogy rossz. Kapható volt éppen a webshopban, de levásárlást vagy pénzvisszafizetést ajánlottak fel. Nem is értettem, de örültem Neki, mert így nem kellett foglalkoznom az eladásával, mert amúgy is 780Ti-t akartam venni.
[ Szerkesztve ]
-
Bjørgersson
félisten
Még szeptember elején vettem egy Fractal Arc Midi R2 házat, aminek délelőtt elkezdett vacakolni a front panelen az audio-kimeneti jack csatija, valahol rosszul érintkezik. Aztán gondoltam, visszaküldöm gariba és inkább visszakérem a pénzt, minthogy egy másikat küldjenek. Jövőre valószínűleg úgyis eladnám, más terveim vannak, amiben nem szerepel asztali gép. Remélem szerencsém lesz.
Köszönöm!
As if all this was something more than another footnote on a postcard from nowhere, another chapter in the handbook for exercises in futility...
-
őstag
válasz Bjørgersson #7594 üzenetére
Azt 99.9% javítják.
Garancia menete álltalában: Javítás (ha nem lehetséges)-> csere->pénz visszaAM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
bul07
nagyúr
válasz Bjørgersson #7594 üzenetére
Ha javítják akkor nem lehet ár visszatérítést kérni
Ha cserélik akkor lehet kérni a vételárat általában, persze a számlán szereplő összeget
Vagy lehet kérni a levásárlást , ez azért lehet jó mert ekkor nem kell fizetni a kiszállításért mert garanciás levásárlás( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
SSJPeter
őstag
Most csak a felettem lévő pár hozzászólást olvastam el hirtelen, nem tudok konkrét ügyekről, nem is érdekel, csak azt szeretném leírni, hogy mi a menete a garanciális ügyintézés szabályainak, hogy mindenki képben legyen. Én ebből vizsgáztam, nem írok hülyeségeket.
Ezt a 2013. évi V. törvény, azaz a Polgári Törvénykönyv határozza meg, azon belül is a kellékszavatosságról szóló rendelkezések.
Idézem:
6:159. § [Kellékszavatossági jogok]
(2)
Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne,(szerk: SSJpeter: ezt a kitételt fogyasztói szerződések esetében 3 napon belül nem lehet alkalmazni) figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagyb) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja
vagy mással kijavíttathatja, vagya szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.
Tehát elállás (azaz "pénz vissza") csak a legvégső esetben van, viszont és ez nagyon fontos, ha a termék nem javítható és nem tudják pontosan ugyan olyanra kicserélni, akkor bizony el lehet állni, vagyis "pénz vissza".
[ Szerkesztve ]
Let’s go Brandon!
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Aliexpress tapasztalatok
- Nintendo Switch
- Háztartási gépek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Call of Duty: Mobile
- További aktív témák...
- lenovo DU9033S1 Onelink Pro Dock TÖBB DARAB Töltő nincs benne az árban
- Új Gyári Lenovo 65W Notebook adapter USB-C csatlakozóval
- iPhone 14 PRO - Arany - Gyönyörű
- iPhone 14 PRO MAX - 2026.10ig Garancia - Független
- Microsoft Surface Book 2in1 Érintős Szétszedhető Laptop Tablet 13,5" -60% i5-7300U 8/256 QHD+ Win 10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen