Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • the_one

    tag

    Meggyűlt a bajom az új VDSL2 50/15-ös csomag megrendeléssel, amit 1412-őn adtam le még 09.28-án. 72 óra elteltével nem kaptam semmilyen értesítőt, ezért újra hívtam az ügyfélszolgálatot. Hosszas várakozás után (felhívta egy másik kollégáját) közölték, hogy "informatikai" probléma miatt állt le a dolog, ami jelezve lett az informatikai osztály felé. Ez kb. olyan, mintha az orvos azt diagnosztizálná, hogy magának egészségügyi problémája van, ezért nem láttam értelmét a további ügyfélszolgálatos bohóckodásnak. Ismerős körzetszerelőtől megtudtam, hogy a rendszerükben nem szerepel sebességprofil átállítási megrendelés.

    Bementem a közeli T-Pontba, ahol kiderült, hogy azért nem került tovább a műszaki osztályra mert az ügyfélszolgalati rendszerben nem szerepel választható csomagként XL-s csomag az én MT azonosítóm alatt. (Gondolom ez lehetett a korábban említett "informatikai" hiba) A 09.28-i megrendelésem szöveges megjegyzésként lett feladva, így meg a kutya nem foglakozik vele.

    A több mint 1 év alatt korlátozott funkciókkal bíró rendszerré fejlesztett mythome fiókban, viszont csak ezt az XL csomagot engedi választani. Megrendelés indításnál ez a hibaüzenet fogad: "bejelentkezve nem folytathatja a rendelést. A rendelés folytatásához kérjük jelentkezzen ki, és bejelentkezés nélkül folytassa a rendelést."

    A kérdésem, hogy megpróbáljam-e kijelentkezve megrendelni, hogy legalább a műszaki osztályig eljusson? Attól tartok, hogy teljesen új előfizetésként fogják elindítani, és utólag nagyon macerás lesz a jelenlegi MT azonosítóm alá behozni. A mostani L-es csomagomat pár hónapja hosszabbítottam meg újabb 2 évre.

    A válaszokat előre is köszönöm!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák