- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Dell asztali gépek
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Asztrofotózás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- SSD kibeszélő
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz _Smooth #2012 üzenetére
Ezért autózható jobban a 2.5-ös, mert lóban nem erősebb (165 ló mind a kettő) de nyomatékban elég nagy a különbség (196 vs 226 Nm) ami a használhatóságot nagyban javítja, nem kell forgatnod, hogy haladj ezért nem is eszik érdemben többet a 2.5-ös. Sajnos elég ritka a 2.5-ös többnyire a 2.0i-t vették közpes felszereltséggel akinek meg volt pénze az 3.0i-t vett amihez meg automata dukált gyárilag (kézi csak a Spec B-ben van ami kb fehér holló de azért van: [link] vagy van 2.5 turbó ami még annál is ritkább: [link]).
Igen a 137 lovas SOHC, a 165 az DOHC. 137 ló elég kevés de egy próbakört mehetsz vele, polgári közlekedésre végülis elég...
A gyári adatok így néznek ki a Legacy/Outback párosnál:
2.0i (SOHC): 137 Le@5600 / 187 Nm@3600 (Euro 4)
2.0i (DOHC): 165 Le@6800 / 196 Nm@3200 (Euro 5)
2.5i (DOHC): 165 Le@5600 / 226 Nm@3600 (Euro 5)
3.0i (DOHC): 245 Le@6000 / 297 Nm@4400 (Euro 5)Súlyukat nem vágom fejből pontosan de nincs nagy difi köztük a legkönnyebb a leggyengébb (1390 kg a sedan, a kombi 1415 kg), a legnehzebb a legerősebb (1495 kg). Az obk kicsit nehezebb mint a Legacy de azt aztán pláne nem tudom mennyivel.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...