Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz _Smooth #2012 üzenetére

    Ezért autózható jobban a 2.5-ös, mert lóban nem erősebb (165 ló mind a kettő) de nyomatékban elég nagy a különbség (196 vs 226 Nm) ami a használhatóságot nagyban javítja, nem kell forgatnod, hogy haladj ezért nem is eszik érdemben többet a 2.5-ös. Sajnos elég ritka a 2.5-ös többnyire a 2.0i-t vették közpes felszereltséggel akinek meg volt pénze az 3.0i-t vett amihez meg automata dukált gyárilag (kézi csak a Spec B-ben van ami kb fehér holló de azért van: [link] vagy van 2.5 turbó ami még annál is ritkább: [link]).

    Igen a 137 lovas SOHC, a 165 az DOHC. 137 ló elég kevés de egy próbakört mehetsz vele, polgári közlekedésre végülis elég...

    A gyári adatok így néznek ki a Legacy/Outback párosnál:

    2.0i (SOHC): 137 Le@5600 / 187 Nm@3600 (Euro 4)
    2.0i (DOHC): 165 Le@6800 / 196 Nm@3200 (Euro 5)
    2.5i (DOHC): 165 Le@5600 / 226 Nm@3600 (Euro 5)
    3.0i (DOHC): 245 Le@6000 / 297 Nm@4400 (Euro 5)

    Súlyukat nem vágom fejből pontosan de nincs nagy difi köztük a legkönnyebb a leggyengébb (1390 kg a sedan, a kombi 1415 kg), a legnehzebb a legerősebb (1495 kg). Az obk kicsit nehezebb mint a Legacy de azt aztán pláne nem tudom mennyivel. :D

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák