- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- E-book olvasók
- iPad topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Androidos tablet topic
- Dell asztali gépek
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Volfram42
senior tag
Úgy ahogy mondod, mekkora lenne. Meg mindenkit bezavarnék a lőtérre tesztbábunak.
Ja jött[Ilyen] is.
[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
-
Volfram42
senior tag
válasz Raulblanco #13055 üzenetére
Nyilván az, gondoltam rá, hogy nem írok időpontot úgy biztos nehezebb lett volna, de itt a lényeg az a finom étel volt ami magyar árusoktól származott. Meg is kívántam.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Raulblanco
aktív tag
Az eredeti egyetlen verzióban is volt, nem menekülő hajó, hanem inkább support, kiengedhető kis vadászgép, mozgó célpont ami elvisz pár lövedéket a nagy hajóról, 1 fős kishajóban nehezen menekülnek 4-en, arra ott vannak az escape pod-ok.
Az pedig már kiderült anno a megnagyobbításos hír környékén, hogy lesz az idrishez kiengedhető kishajó ami multifunkcionális feladatokat lát el.
-
Volfram42
senior tag
Azt nem tudom, hogy az AMX-1 javító bot amit kaptunk az hol fog hasznos lenni. Az aurórámon biztosan nem, vagy majd az javítgat a hangárban?
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Raulblanco
aktív tag
Nagyjából 3 órát játszottam EVE online-t, annak szerintem kb fele a karakterkreálás volt, tetszett, hogy mennyire részletes, az már nem igazán tetszett, mikor kiderült, hogy értelme nincs sok, mert nincsenek ground közös terek, ahol hasznát is venném, de ennél is borzalmasabb volt ez a kattintgatva repülés.
Visszatérve az eredeti irányhoz, remélem a SC karakter kreálás is legalább annyira részletes lesz, mint ami az EVE-ben van, szeretem az ilyen apróságokat, Star Trek Online-ban is 20+ lementett kinézete van a főkarimnak, bár legtöbbjük csak a ruhában tér el.
-
Diopapa
addikt
válasz Raulblanco #13065 üzenetére
A lányom is szeret babázni.. Viszont a "kattingatva repülést" is meg lehet szokni..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
KO2
aktív tag
válasz Diopapa #13066 üzenetére
Igen, ott jön ki igazán a skill. Tök jó amikor egy csata után a nyertes elmondhatja magáról:
" IGEN!! én kattintgattam a leggyorsabban ! "
Na de ne essetek nekem, attól még jó játék az. De én pont ezért szeretem inkább az SC-t mert ott tényleg ügyesnek kell lenni. (meg gazdagnak... :S)
A karaktergenerálást énis szeretem, mondjuk akkora fanatikus nem vagyok, csak egy karaktert formálok meg
De azt szépre. ( Vagy ha jókedvemben vagyok, akkor a lehető legrondábbra, amin aztán jót nevetgélek )[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
Látszik fogalmad nincs. Először is igen, MMO volt, skill rendszerrel, szóval nagyon számított milyen skilled van, számított mennyi pénzed van, de leginkább, hogy mennyire értetted a metagaminget, mennyire tudtad kihasználni az EVE-ben rejlő lehetőségeket. Volt hogy kétszeres túlerő ellenére simán hajóloss nélkül nyertünk és csak annak volt köszönhető, hogy valakinek a fejéből kipattant egy hajóra egy olyan koncepció FIT amivel bizonyos körülmények között verhetetlenné vált. Csak meg kellett teremteni a körülményeket és ennyi. Aki komolyabban PVP-zett az tudja, hogy mivel a hajóidat véglegesen bukod ha kilőnek, ezért ez hihetetlen kreativitást generál a játékosokban és lehet, hogy a játék egyszerűnek tűnik, de néha még 3-4-5 éve játszóknak is lehet újat mondani / mutatni.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
KO2
aktív tag
válasz Diopapa #13068 üzenetére
Én arra akartam utalni hogy az EVE inkább csak egy sakkjátszma. Nyilván a stratiégiának is fontos szerepe van minden csatában, de akkor se ugyanaz mint amikor te magad irányítód a hajót real time, repülnek körülötted a lövedékek, és csak azért éled túl mert az egyik üldőződ nekicsapódik a másiknak, a 3. meg azért hal meg mert te tök véletlenül eltaláltál egy fontos részt a hajóján. Te mag valójában egész idő alatt csak sikítottál és csukott szemmel lövöldöztél és pörögtél egész idő alatt.
Ilyen helyzetek csak akkor jönnek elő ha ott ülsz a pilótafülkében és te irányítasz.
Nem azt akarom mondani hogy az EVE rossz, mert akkor nem tartana ott ahol tart Egy kurvaszuper játék, de nekem se jön be hogy kattintgatós. Mintha egy autóversenyzős játékkal játszanék úgy hogy mindent én állítok be és mondok meg, de más vezeti az autót :/
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
Nagyon helyes, hogy más mint az EVE, pontosan ez tetszik benne. Még annyit a végére, hogy a kattingatással is te irányítod a hajódat, még ha nem is az a feeling mint amilyen az SC-ben vagy az Elite-ben lesz. Aki vezetett már Interceptort az tudja miről beszélek
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
Ha valóban lesznek itt command shipek amin rendesen átlátod a csatát vmi 3D-s felületen akkor a stratégiának komoly jelentősége lesz majd itt is.
Mert a hajódban csücsülve valóban nem nagyon lehet a káoszt átlátni ami kialakulhat egy pl 20v20 single-seated ship csatánál.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
KO2
aktív tag
válasz Raulblanco #13074 üzenetére
A lövegek feltöltése után azért beülhet valaki abba a székbe és nyugodtan adogathat parancsokat, én azt mondom. A stratégia fontos elem.
-
Szőrös
veterán
válasz Raulblanco #13074 üzenetére
Mondom command ship , ott elvileg külön pozicíó lesz erre és nem kell semmilyen toronyba rohangálnia mert nem az a feladata.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Raulblanco
aktív tag
válasz Szőrös #13076 üzenetére
Nem tudom milyen stratégiát lehetne kitalálni egy 20 vs 20 single seat ship csatában, mert ugye a fenti példa egy ilyen csata, de biztos sok hasznos dolgot tud majd hozzátenni
Amikor már akad több nagyobb hajó is mindkét oldalon, akkor már bejöhet ez a poszt, lehet értelme annak, hogy átlásd az egész csatát, de egy csak vadászgépes katyvaszban nem tudom elképzelni mit tudna hozzátenni. -
addikt
válasz Raulblanco #13077 üzenetére
hát, ha valaki sokkal jobban átlátja a csatát, akkor lehet, hogy nem az automatika osztogatná ki neked a következő célpontot, hanem ő, így pl. csapdába lehet csalni valakit, vagy a leggyengébb ellenfél hajóit lehet leszedegetni elsőnek, mert annyival kevesebb a tűzerő stb. stb. már 5v5-nél is van létjogosultsága stratégiának, 20v20-nál már pláne, 100v100-nál (ha lesz ilyen) pedig ezen fog múlni mindent, alig-alig az egyéni játékosok képességein.
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Diopapa
addikt
válasz Raulblanco #13077 üzenetére
Pl ha a command shipnek fejlettebb a radar és érzékelőrendszere, akkor mondjuk már percekkel korábban szólhat, hogy jön az erősítés az ellenségnek (= ideje pucolni), vagy összefoglalva látja, hogy melyik hajónak nincs pl már shieldje, melyiket érdemes támadni, esetleg melyiken van veszélyesebb fegyver (= érdemes oda koncentrálni a támadást). Bármilyen harcban óriási előny, ha van egy "tábornok" aki átlátja a csatateret. Pl EVE-ben kiegyenlített erőviszonyok között alapból eldöntötte a harc kimenetelét, ha az egyik csapatnak volt fleet commandere és fegyelmezett csapata, a másik oldal meg üsd ahol éred technikát alkalmazott.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
vaakuum
addikt
Azt lenne jó megoldani, hogy a monitoron látható kép ne egyetlen képi egység legyen, hanem önálló funkcionális egységek halmaza, amiket tetszőlegesen ki lehessen streamelni másik megjelenítőkre is.
Mondjuk a 3d radart egy fullhd monitorra, vagy egy tabletre, vagy egy tv-re, vagy bármire, ami nem az a kis szar ott a képernyő alján összezsúfolva.
A mai VGA-knak már van több kimenete, és egy régi monitoron is több értelme lenne akár a radarnak, akár a hajósetup felületnek, mint magán a főképernyőn kicsinyítve, ahol semmi nem látszik belőle, mert légyszar (meg nem is működik mellesleg rendesen még mindenhol) de legalább a villódzó fényeivel az űr képét és a normális kilátást is faszán elbassza.
1) Szóval egy bármilyen okoskütyüre, vagy második, harmadik monitorra, tv-re, ha az ember real-time akarja használni.
2) Aki meg nem akarja real time látni a pajzssetupot, annak hagyják meg optionsból kikapcsolhatónak, hogy harc közben a lényeges dolgok állítgatása közben véletlenül se keveredjen bele az ember. Úgyis csak 1-2 előre definiált setup kell a hajóhoz az aktuális felszereléstől függően. A felszerelést, generátort, fegyvert, hajtóművet meg pajzsot meg úgysem lehet harc közben váltogatni, tehát csak az előre definiált setupok betöltése kellene gyorsgombokkal, a navigációs menük nélkül. Még a fegyverzet állítása is hagy sok kívánni valót maga után, nemhogy a többi.
Már a Tie fighterben is meg lehetett oldani agyongrafikázott felület nélkül is, hogy az energia a pajzsra, hajtóműre vagy fegyverre menjen, sőt azok arányos elosztását is. Harcban meg úgyis többet ér, ha egy gombnyomással beállításra kerül, minthogy most kikeresem az ide vonatkozó funkciót, belépek a menüjébe, most ránavigálok az engem érintőre, most beállítom a kívánt értéket léptetéssel, most leokézom ... anyád, most csináltam egy decoupled 180 fokos fordulatot, minden a másik pajzsra kellene, mert 3 másodperc múlva szétlőnek."Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Szőrös
veterán
válasz Raulblanco #13077 üzenetére
Hát ha nem tudod akkor jobb ha véletlenül se csücsülsz be egy taktikai tiszt helyére.
Közben meg a többiek megválaszolták mire is jó , remélem így azért tiszta.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Raulblanco
aktív tag
válasz Szőrös #13081 üzenetére
Mire a commander kikeresi, hogy ki az akinek gyenge a pajzsa hátul, én kikeresem targetnek, ráfordulok, esetleg közelebb érek, addig esetleg 2 másikat lelőhettem volna, vagy engem lőnek le hatszor, vagy már a pajzs nélküli hajó robbant fel 3x, vadász vadász elleni harcban nem látom ennek értelmét, nincs mit átlátni, össze vissza repked mindenki, keresel magadnak egy célpontot, jobb esetben egy olyat amit már más is lő, és megpróbálod lelőni mielőtt meghalsz. Ehhez nem kell Commander szerintem.
Amikor sokfős nagy hajók állnak fel egymással szemben, ott már van ennek értelme, lehet koncentrálni a tüzet a fő célpontokra vagy gyenge pontokra.
Majd meglátjuk.
-
KO2
aktív tag
válasz Raulblanco #13082 üzenetére
kis hajóknál ne úgy képzeld el hogy mindenki repül össze vissza, és egyesével mondja a commander hogy "józsi te lődd bálát, nem a másik bélát, ajjj.."
Hanem úgy 20 emberes csatánál pl. van 4 csapat mindegyik 5 vadászból áll. A csapattagok együtt repülnek, a commander kiküld jobbra és balra egy egy csapatot, a harmadikat lentre, a 4. frontálisan támad mint a barom. Az ellenség elkezdi lőni a középre beküldött szerencsétleneket, akik hamar visszafordulnak, és elkezdenek viszafelé menekülni. őket üldözi az ellenség a kill reményében, ekkor a commander visszahívja a szélekről a hajókat, körbefogva igy a üldözőket, és minden irányból hamar szétlőve őket máris előnyhöz jut a csapat.
Most ez lehet hogy egy szar stratégia, nem ez a lényeg, hanem hogy szervezetten repül majd egy ideális csatában mindenki a commander irányítása alatt.[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
válasz Raulblanco #13082 üzenetére
Mégis mit kéne kikeresni amikor - saját elképzelésem szerint - van egy baszom nagy 3D-s map amin látod a saját és ellenfél egységeit az általad kiválasztott modul értékeivel ?
Ráadásul harc közben sokszor nincs időd radart bámulni részletesebben , még azt se biztos hogy észreveszed hogy vki a seggedbe ált max akkor amikor már egy sorozatot beléd küld.Szóval nem mondanám hogy nincs értelme.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Diopapa
addikt
válasz Raulblanco #13082 üzenetére
Eleve a fókuszált tűz mindig hatékonyabb mint a 15 db 1v1-es harc. Szóval kell az irányítás. Arról nem beszélve, hogy remélhetőleg a PU-ben már nem 1-2 salvotól durrannak el a hajók, az nagyon kiábrándító lenne...
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
vaakuum
addikt
válasz Raulblanco #13082 üzenetére
Nem repkedhet össze vissza. Szerintem a demókban előadott űrharcok, meg amik sok filmben is szerepelnek, azok a játékban nem működnek. Nem működhetnek!
Miért:
A játékosok számára a hajó értéket képvisel, nem akarják elveszteni. A valóságban meg az igazi pilóták nem akarnak meghalni.
Mi történik, ha közel mész az ellenséges flottához? Mivel te vagy a legközelebb, a társaid meg még a fegyvereik hatékony távolságán kívül, ezért fókusz-fire-t kapsz, és meghalsz.
És te is ugyan ezt teszed, ha haverokkal repültök csapatban, és látod, hogy nektek ront valaki. Akit tudsz lőni először, azt lövöd, hogy ne veszítsd időt azzal, amíg várod, hogy a kedvezőbb célpont majd közelebb jön, ez meg szabadon garázdálkodik körülötted, és osztja a sebzést, amíg te malmozol. Szóval lehet, hogy te az "ideális" célpontot várod, de közben erősen lövöd azt, aki a legközelebb van.
Ezért van minden MMO-ban, űrcsatában, de sokszor még az fps-ekebn is egy viszonylag vékony frontvonal, amit nem nagyon akaródzik senkinek átlépni, csak kiugrálás-csipkelődés van, és a frontvonal tologatása, az ellenfél pusholása. Itt sem lesz másként , az epik csaták, amikor agyonra összekeveredett minden harcoló egyén, csak a filmesek fantáziájában létezik, mert látványosabban lehet megfilmesíteni, mint a hangyataktikát. De azon résztvevők emberi pszichológiája, akiknek van veszteni valója, nem így működik. Ott a hangyataktika és a fókusz-fire a nyerő.Oszd meg (de ne a saját, hanem az ellenség tűzerejét), és uralkodj! Akinek megosztották a tűzerejét, azon előbb utóbb uralkodni is fognak.
szerk: elgondolkodtam rajta, milyen hamar lesz az első olyan nagy űrcsata a PU-ban, ahol majd egymás mellé felsorakozott hajók fognak állóháborút vívni... Szerintem nem kell sokat várni rá. De lehet még a multi AC-ben is meg fog már jelenni, ha tényleg lehet saját tervezett csapatba kerülni.
[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Diopapa
addikt
Jah, üdv az EVE világában.. Fent maradsz hajnal 3-ig a CTA miatt, 45 perc - 1 óra míg összeáll a banda, elindultok, beülsz a TITÁN mellé, várod a jump bridge-et, fél óra.. juppiii ugrás, 700-1000 hajó a harctéren --> megáll a kép / lag --> töltőképernyő --> ülsz a klónozóban (focus fire-t kaptál mert elöl van a neved a névsorban) --> de jót játszottunk megint kthnxbye...
Szóval no f*cking way... Nagyobb fightokban rám ne számítsatok..
[ Szerkesztve ]
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
vaakuum
addikt
válasz Diopapa #13090 üzenetére
"Szóval no f*cking way... Nagyobb fightokban rám ne számítsatok.."
Végre valaki, akinek reális elképzelései vannak a játék valós világáról
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Volfram42
senior tag
A commander nem kikeresi, hanem már a harcérintkezés előtt látja, hogy melyiket kell neked lőnöd és amíg te azt lövöd ő már kikereste a következőt illetve megtervezte a következő két lépést, ha jó parancsnok akkor ezeknek a lépéseknek több variációját is. A lényeg, hogy előre tervez nem csak úgy juj most mi legyen. Hidd el nem véletlenül létezik az életben sem ez a poszt. Sok labdajátékban sem poénnak van csapatkapitány. Az ess neki erőből nem mindig jön be.
Sok játékban véreztem már el azért, mert volt egy tök jó terv, de valaki Leroy Jenkinst üvöltve nagy ívben tett rá. Így legalább az egész csapat miatta halt meg. Ezért válogatom már meg, hogy komolyabb dolgokba kikkel megyek be. Ha van parancsok akkor őt követjük. Szimulátorban is ez a rendszer. Amit a kötelékparancsnok csinál vagy mond azt tesszük. A levegőben nincs demokrácia, nincs olyan, hogy de még ezt elkapom, ha az a a parancs, hogy felzárkózni akkor ott kell hagyni a célt, mert a vezérnek az a dolga, hogy lássa előre mi van. Nem azért hív vissza, mert nem akarja, hogy legyen kill-je az embernek, hanem, mert ő látja át a dolgokat. Neki ez a feladata. Aztán ha elszúrja és rosszul méri fel a dolgokat akkor övé a felelősség. Szóval nem könnyű poszt egyáltalán. Egy rossz manőver és az egész kötelék megy neki a hegynek, mert őt követik. Viszont egy ilyen csapat ellen senkinek sincsen esélye. Két pilóta mindig több, mint egy. Négy meg leradírozza az eget. Hiába jön a másik erővel.Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
-
duvi
nagyúr
válasz Volfram42 #13093 üzenetére
Abszolúte egyetértek a commander létjogosultságával. Viszont egy fontos technikai problémát(?) vet fel, a stratégiai irányítás. Mégpedig a célmegjelölést. Pl. a commander shipen lévő parancsnoknak valahogy meg kell jelölnie a célpontokat, a vadászpilóták kijelzőjén, mivel nem egy helyszínen vannak mint pl. egy WoW raiden. Máskülönben még egy 5 v. 5 harc esetén is lehetetlen megtalálni a commander célpontját, "bemondásos" alapon. Ezt még bonyolítja, ha több kis csapatot kell irányítania, akiknek eltérő célpontot kell megadnia úgy, hogy a másik csapat targeteit ők ne is lássák. Egy nagy sebességgel vívott csatában, iszonyú rövid reakcióidő marad az áttekintésre, plusz még a célmegjelölésekre is. Azért remélem, hogy ezt is meg tudják valósítani majd!
-
TESCO-Zsömle
félisten
Pontosan mire gondolsz célmegjelölés alatt? Ha azt, hogy a commandernek látnia kell az ellenfelet, arra beküld valahova lapítani egy Hornet Tracker-t, és ezzel nagyjából meg is van oldva a dolog, on-screen meg gondolom egér + bill. Azzal elég gyorsan, elég precízen ki lehet jelölni egységeket, csoportokat.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Diopapa
addikt
Az EVE Online 2003-ban indult és már ott is lehetett célt megjelölni a fleet commandernek. Rábök a célra, lehetett neki mindenféle cimkéket adni és grp-jába tartozó embereknek megjelent a HUD-on. Abszolút nem ördöngösség. Eleve azt ígérte CR, hogy a komolyabb radarrendszerrel rendelkező hajó meg fog tudni osztani minden adatot a flotta többi hajójával. Innen a célmegjelölés már bagatel.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
duvi
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #13097 üzenetére
Kb. ilyesmire gondolok technikailag. Mondjuk van három vadász egységünk, akiknek más célpontokat kell adnunk. Legyen a célmegjelölés numerikusan megoldva. A commander bejelöli 1-el az alfa célpontját, 2-vel a bétáét, 3-al a deltáét. Mindezt úgy kéne megcsinálni, hogy minden egység csak a saját célmegjelölését lássa, az egyszerű és gyors áttekintés végett. Ellenkező esetben még kéne egy TS kapcsolat is, hogy mindenkivel közöljék a saját célpont számát (jelölését). Tehát a commandernek gyorsan döntenie kell az adott egység kiválasztásáról és a célpont hozzárendeléséről is. Amennyiben hatékony az adott csapat, akkor másodpercek alatt kilövik az aktuális célpontjukat és máris kell neki adni a következőt. Jelen esetben mindezt három egységre kivetítve, emberpróbáló feladat lesz...
(#13098) Diopapa
Ja ok. Nem tudtam, hogy ez már rutinmegoldás. Nem játszottam az EVE-el.
Egy hosszan elnyúló csatában még van ideje a commandernek reagálni, de egy vadász fight alatt is kivitelezhető az EVE rendszere?[ Szerkesztve ]
-
Szőrös
veterán
Nem feltétlen kell hogy mindenki csak a sajátját lássa bár ha külön csoportokba vannak szervezve akkor még ez sem kéne hogy problémát okozzon ( egy átlag UI kódernek legalábbis).
De ha nem is alfa tudja hogy övé az 1-es , bravoé 2es stb.Aki meg commander akar lenne az beletanul bár szerintem elég sok EVE-s arc jön át ide akik ezt csinálták ( fleet commander ) , nekik csak a környezetet kell megszokni.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Új hozzászólás Aktív témák
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Toyota topik
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mikrotik routerek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...