Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • KO2

    aktív tag

    válasz Raulblanco #13082 üzenetére

    kis hajóknál ne úgy képzeld el hogy mindenki repül össze vissza, és egyesével mondja a commander hogy "józsi te lődd bálát, nem a másik bélát, ajjj.."

    Hanem úgy 20 emberes csatánál pl. van 4 csapat mindegyik 5 vadászból áll. A csapattagok együtt repülnek, a commander kiküld jobbra és balra egy egy csapatot, a harmadikat lentre, a 4. frontálisan támad mint a barom. Az ellenség elkezdi lőni a középre beküldött szerencsétleneket, akik hamar visszafordulnak, és elkezdenek viszafelé menekülni. őket üldözi az ellenség a kill reményében, ekkor a commander visszahívja a szélekről a hajókat, körbefogva igy a üldözőket, és minden irányból hamar szétlőve őket máris előnyhöz jut a csapat.
    Most ez lehet hogy egy szar stratégia, nem ez a lényeg, hanem hogy szervezetten repül majd egy ideális csatában mindenki a commander irányítása alatt.

    [ Szerkesztve ]

  • Szőrös 

    veterán

    válasz Raulblanco #13082 üzenetére

    Mégis mit kéne kikeresni amikor - saját elképzelésem szerint - van egy baszom nagy 3D-s map amin látod a saját és ellenfél egységeit az általad kiválasztott modul értékeivel ?
    Ráadásul harc közben sokszor nincs időd radart bámulni részletesebben , még azt se biztos hogy észreveszed hogy vki a seggedbe ált max akkor amikor már egy sorozatot beléd küld.

    Szóval nem mondanám hogy nincs értelme.

    https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban

  • Diopapa

    addikt

    válasz Raulblanco #13082 üzenetére

    Eleve a fókuszált tűz mindig hatékonyabb mint a 15 db 1v1-es harc. Szóval kell az irányítás. Arról nem beszélve, hogy remélhetőleg a PU-ben már nem 1-2 salvotól durrannak el a hajók, az nagyon kiábrándító lenne...

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

  • vaakuum

    addikt

    válasz Raulblanco #13082 üzenetére

    Nem repkedhet össze vissza. Szerintem a demókban előadott űrharcok, meg amik sok filmben is szerepelnek, azok a játékban nem működnek. Nem működhetnek!

    Miért:
    A játékosok számára a hajó értéket képvisel, nem akarják elveszteni. A valóságban meg az igazi pilóták nem akarnak meghalni.
    Mi történik, ha közel mész az ellenséges flottához? Mivel te vagy a legközelebb, a társaid meg még a fegyvereik hatékony távolságán kívül, ezért fókusz-fire-t kapsz, és meghalsz.
    És te is ugyan ezt teszed, ha haverokkal repültök csapatban, és látod, hogy nektek ront valaki. Akit tudsz lőni először, azt lövöd, hogy ne veszítsd időt azzal, amíg várod, hogy a kedvezőbb célpont majd közelebb jön, ez meg szabadon garázdálkodik körülötted, és osztja a sebzést, amíg te malmozol. Szóval lehet, hogy te az "ideális" célpontot várod, de közben erősen lövöd azt, aki a legközelebb van.
    Ezért van minden MMO-ban, űrcsatában, de sokszor még az fps-ekebn is egy viszonylag vékony frontvonal, amit nem nagyon akaródzik senkinek átlépni, csak kiugrálás-csipkelődés van, és a frontvonal tologatása, az ellenfél pusholása. Itt sem lesz másként ;) , az epik csaták, amikor agyonra összekeveredett minden harcoló egyén, csak a filmesek fantáziájában létezik, mert látványosabban lehet megfilmesíteni, mint a hangyataktikát. De azon résztvevők emberi pszichológiája, akiknek van veszteni valója, nem így működik. Ott a hangyataktika és a fókusz-fire a nyerő.

    Oszd meg (de ne a saját, hanem az ellenség tűzerejét), és uralkodj! Akinek megosztották a tűzerejét, azon előbb utóbb uralkodni is fognak.

    szerk: elgondolkodtam rajta, milyen hamar lesz az első olyan nagy űrcsata a PU-ban, ahol majd egymás mellé felsorakozott hajók fognak állóháborút vívni... Szerintem nem kell sokat várni rá. De lehet még a multi AC-ben is meg fog már jelenni, ha tényleg lehet saját tervezett csapatba kerülni.

    [ Szerkesztve ]

    "Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}

Új hozzászólás Aktív témák