- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ZIDOO médialejátszók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen házat vegyek?
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
frem1790
tag
Sziasztok!
Nekem igencsak kimaradt ez a game eddig, most is csak egy félregépelésnek köszönhetem, hogy ráakadtam. Bőszen olvasom az infókat meg ezt a fórumot, nagyon bejövősnek számít nálam. Két gyakorlati kérdésem lenne. Játszogattam eddig a Star Conflict nevezetű mmo-val, bele nem szerettem ugyan de azért tetszik. Szóval van esetleg valaki aki szintén játszott vele és tud véleményt mondani, hogy a Citizen harc része(amit ha jól értettem mostanság kipróbálhattatok) milyen viszonyban van a fent nevezettel? A két játékot nyilván nem lehet összehasonlítani hiszen egy ingyenes mmo-ról meg egy sokkal összetettebb fizetős progiról van szó.
A másik kérdés: egér vagy joy? Vannak itt WT-s kollégák: Volfram és Torzonborz: ha jól értem ugyanaz a helyzet mint ott - egérrel jobban megy a célzás, joy-al meg az irányítás? Hezitálok, hogy beruházzak-e a játékra azért érdeklődöm, köszönöm előre is a segítséget!Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
veterán
válasz frem1790 #13854 üzenetére
A Star Conflict-tal nem toltam, de ahogy látom, ott is van dogfight, de árkádosabb. Itt kevésbé az, nem a Flight Simulator szinten realista, hanem olyan szinten, hogy meg lehet benne csinálni ilyen Battlestar Galactica jellegű mozdulatokat is (megyek egy irányba, majd az irányt megtartva elfordulok és oldalazva megszórom az ellenfelet, mint itt). Szóval elég alaposan van szimulálva (tömegek, hajtómű tolóerők, súlypontok, irányhajtóművek száma, elhelyezkedése, sérülése és energiaellátása), épp ezért szokni kell azoknak, akik sima légköri repülést várnak (vagy úgy ahogy van nem nekik van szánva)
A joy vagy egér párharcban jelenleg még egér, legalábbis ami a célzáspontosságot illeti, mivel a fegyverek mindegyike most még gimbal-os (egy bizonyos szögön belül el tud fordulni a hajótól függetlenül), tehát nem feltétlen kell oda lőnie amerre az orr néz, ilyen finomságú mozdulatokra pedig az egér egyenlőre jobb. Repülési élményben szerintem a joy a király, pláne ha majd beállítató is lesz játékból (jelenleg saját xml-eket lehet gyártani appokkal, hogy behúzhassuk a módosításhoz). Idővel ez majd balance-olódik.
Szerintem ha hezitálsz, még várj vele, nem megy sehova, nem lesz az a helyzet hogy ha ma nem veszed meg, akkor soha többet nem jutsz hozzá 1000 dollár alatt A játék még alfa, és még csak a dogfight modul van kinn, szóval nem maradsz le semmiről, ha vársz még vele heteket, hónapokat Javaslom most csak kövesd, aztán lehet hogy lesz olyan pillanat, amikor úgy leszel vele hogy már nem bírod, még akkor is aludj rá egyet Az az ember megbánja hogy beleugrik, aki nincs tisztában pontosan azzal, amit a játék jelenleg nyújt (persze annyi mindent fog majd remélhetőleg, hogy csak győzzük kiismerni). Jelenleg nem az a játék, amivel ma 24/7-ben valaki hetekig, hónapokig el tud lenni (csak ha nagyon megszállott ) A feature-ök túlnyomó része még nincs benne, lassan csepegtetik őket, meg még utána is változhat, hisz a játék fejlesztés alatt áll, és az emberek véleménye alapján változhatnak a dolgok. Ha viszont úgy vagy vele hogy ki akarod próbálni, de nem zavar hogy benne van a projektben 45 dollárod minimum, és benne is lesz egy ideig, akkor csak hajrá Többünknek már száznál több dollárja van benne, mert bizony könnyen rá tudja már idővel venni magát az ember hogy egy fokkal jobb hajóra upgrade-eljen, mégha nem is tudja most (és még vagy 1-2 évig) kihasználni
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Diopapa
addikt
Bizony... Napi 1 óra a legfanatikusabbaknak is elég. (15 perc míg beülsz a hajódba, körbenyomkodsz mindent, berregsz stb.., 45 percbe meg belefér hogy 2 meccsen szétlőjenek pvp-ben meg 1 vanduul swarm-ot is nyomhatsz )
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
válasz frem1790 #13854 üzenetére
Majd ha tudom használni a joyom akkor megmondom .
Amúgy várj még vele szerintem , ez még nagyon de nagyon alfa . Sok mindent nem tudsz csinálni .
Mondjuk ha van feles 40 dodód amit éppen nem tudsz másra költeni és nagyon nagy spacepewpew fan vagy akkor érdemes megvenni mert mégiscsak 2 játékot kapsz ennyiért és ha csak az SQ42 lesz jó már akkor is megérte.
De továbbra is észben kell tartani hogy korai fejlesztési stádiumban van szóval sokat nem szabad még várni .https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
frem1790
tag
Köszönöm szépen a válaszokat! Igazatok van várok még, olvasom továbbra is a tapasztalataitokat és figyelemmel kísérem a gameplay videókat. Biztos jó lesz, de sajna nem állok olyan jól, hogy egy ennyire bizonytalan boltba beletoljam a lóvét.
Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
tkondor
tag
-
veterán
válasz tkondor #13859 üzenetére
Azért a "szinte minden tartalom benne van" dolgon erősen tudnék vitatkozni Csak még csak az sem mondható hogy mindenféle tartalomból van egy kicsi Mindenképp sokkal több minden van benne mint az SC-ben (nem nehéz annál többnek benne lennie), de abba is annyi mindent ígértek, ami még nem került bele, és majd csak jócskán később kerül be. pl sokan várunk már arra hogy jöjjenek a több és változatos állomások, a több mint 55 rendszer, a hajó kopása, stb.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Menthirist #13860 üzenetére
Most ha jól veszem ki az ED-ben megvan pár hajó, a kereskedelem és űrharc, és 55 rendszer állomásokkal?
De a hajóból kiszállás, háttértörténet ilyesmi még nincs? Vagyis az ED játszható része is gyakorlatilag egy váz még csak? -
veterán
válasz Malibutomi #13861 üzenetére
igen, van 55 rendszer a 400 milliárdból, megvan a hajók kb fele, az állomásfajták kb harmada, kereskedni lehet, de a kereskedelem hatására való erősebb piacváltozás (tehát maga a gazdasági modell) még tudtommal alakulgat majd. Még nem mászkálhatsz a hajódban (még a pilótafülkében sem), nem szállhatsz ki a hajódból sem. Nincs bolygóra leszállás, bányászat (tudtommal), és még tucatnyi dolog, amit terveznek, némelyiket indulásra, némelyiket későbbre (pl a bolygóra leszállás későbbi feladat)
Váznál már többre mondanám, de még semmiképp sincs minden benne, sem mennyiségileg, sem pedig típusilag (tehát vannak olyan feature-ök, amiket még nem tudunk csinálni a beta 1-ben). Teherautózni, lövöldözni, kalózokra vadászni, küldetéseket futni (amik főként teherautózásról, lövöldözésről és kalózokra való vadászatról szólnak ) lehet, meg lehet pár érdekességet találni az unknown source-ok esetén, de olyan szintű változatosság, amit ígértek, még nincs benne, csak adagolódik (nincs ezzel gond)
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Malachi
addikt
válasz Malibutomi #13861 üzenetére
persze, csak egy ízelítő - legalábbis remélem. hosszú távon várok tőle sokat abból a szempontból, hogy egy viszonylag nyugis univerzumba helyez, és majd a játék során jönnek felfedezések, first contact, talán háború az új fajokkal, amikről még pletyka sincs, csak ígérték, hogy lesznek, stb. és gondolom mindezt úgy, hogy bármelyik játékosnak esélye lesz megtalálni az első idegen civilizációt, egy felfedezőúton. ebből a szempontból kicsit jobban tetszik, mind a SC, ami egy kész helyzetben kezd, ugye a fajok már megvannak, meg a háborús oldalak is. ED-ben egyelőre semmi nincs eldöntve.
-
duvi
nagyúr
válasz Malibutomi #13861 üzenetére
Váznál mindenképpen több a jelenlegi béta. 25 hajóból 8 megvehető és repülhető. A hajók már teljes funkcionalitással működnek. Sérülés esetén javítani kell, lőszert és csalit pótolni kell, ha elhasználjuk. A kilőtt ellenséges hajókból néha be lehet fogni a kihullott rakományt. Fegyvereket és utility eszközöket vásárolhatunk a felfüggesztési pontokra. Vigyázni kell a hajónkra. Ha megsemmisül, akkor a biztosítási pénzért (kb.10%-a az adott hajó vételárának) visszavásárolhatjuk, de az elveszett rakományt bukjuk. Van több PVP zóna is, ahol frakció választás után mehet az ereszd el a hajam. Van normál és intenzív verziója, kinek mire van igénye. Az állomásokon a kínálat eltérő. Mind kereskedelmi áruk, mind fegyverek terén. Vannak különleges fegyverek, amiket nagyon nehezen lehet beszerezni (kevés helyen árulják és hamar elfogy a készlet).
A többit Menthirist kolléga leírta[ Szerkesztve ]
-
veterán
Remélem azért többféle item is lesz majd a hajóra szerelhető (nem fegyver feltétlen, hanem a chaff/4-5 számítógép meg hasonlókon kívül több minden). Az állomásokon a kínálat eltérő, de a típusaikból eléggé lehet következtetni arra hogy kb mit célszerű honnan hova vinni. Vannak különlegesebb igények, de azért van amivel elég biztosra lehet menni. A hajó bukása esetén meg szinte LTi van (a rakományon való profit kis részéért újravehetjük a hajót, tehát pl egy Type 6 biztosítása kb 12k kredit, és egy oda-vissza úttal 120k felett lehet vele kaszálni (de 60-70k-t egészen biztosan). Szóval a legelejét leszámítva, kis odafigyeléssel nem kell attól félned hogy újra kellene kezdened az egészet (persze ha a pénzed java része elmegy rakományra, az ugrik, akár LTi esetén )
viszont a felfedezés érdekesnek tűnt. reméljük nem lesz tele "farokpunci" nevű rendszerrel
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #13865 üzenetére
"Szóval a legelejét leszámítva, kis odafigyeléssel nem kell attól félned hogy újra kellene kezdened az egészet" Ez csak a kis és közepes hajókra igaz. A Type 6 210.000 CR. Ennek valóban könnyen kifizethető a biztosítása. Nézzük meg ugyan ezt egy Type 9 (3.500.000 CR) vagy egy Anaconda (7.000.000 CR) esetén ITT már több millió kreditet bukhatunk a rakományon, ami elég megrázó tud lenni. Ezen kívül a nehézfegyverzet finanszírozása sem két fillér. Pl. a rakéták aranyárban vannak. Volt, hogy csak rakéta utánpótlásra, 60.000 CR-et költöttem EGY csata után!
[ Szerkesztve ]
-
Diopapa
addikt
válasz Menthirist #13865 üzenetére
Mondjuk 500k bizti az Anacondára már nem kevés
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
veterán
A hajókról beszéltem. Az LTi is csak a hajót védi, a rakományt és az upgrade-eket nem, ezért hasonlítottam hozzá. tehát hiába kerül 300k-ba egy type 9 insurance, mivel ott egy körrel szintén lehet sokszáz ezres (bár mintha milliósról is lett volna szó) hasznot hozni, nem kell túlságosan félni . Szóval csak azt mondom, az LTi sem különbözik sokban ettől, a hajót magát az eliteben sem nehéz pótolni. A többit meg az scben is meg kell fizetni. ahogy mondjátok, magasabb szinten már az upgrade és a rakomány a fájó ha elveszik, nem a hajóbiztosítás összege
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Menthirist #13870 üzenetére
Az anaconda lehet hogy drágább (kisebb raktér, de drága), ugyanakkor nehezebben is pukkan el
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
válasz Menthirist #13870 üzenetére
"tehát hiába kerül 300k-ba egy type 9 insurance, mivel ott egy körrel szintén lehet sokszáz ezres (bár mintha milliósról is lett volna szó) hasznot hozni, nem kell túlságosan félni ." Pedig kell Elveszted a T9-et full rakománnyal. Visszakapod a hajót a biztosítási díjért. Jó darabig nem lesz elég pénzed, hogy több százezer vagy akár milliós fuvart csinálj. Ott állsz az üres hajóval és alig tudsz rakományt venni, mert üres a kincstár. Ergo előröl kell kezdened, minimális hasznot hozó fuvarokkal. Közben kell üzemanyagra és néha lőszerre, büntetésre, felszerelésre is pénz. De befejeztem az offolást, mert ez a SC topic
-
veterán
De megint... Mi van, ha egy LTi-s teherhajót csapsz oda? ugyanez. A hajót visszakapod, de a rakományt, az upgrade-eket nem. Tehát ez szerintem akkor is olyan mint az LTi, hisz mint mondtam, a hajódat kapod csak vele vissza, mást nem. Tehát nem örökélet Plusz az LTi esetén elvileg idő amíg visszakapja az ember, az ed-nél meg azonnal. Illetve az ed-nél csak akkor kell fizetni ha már bekövetkezett a pusztulás, míg sc esetén folyamatosan, ha nincs LTi-je a hajónak. Na az off-nak részemről is vége, csak azt akartam bebizonyítani, hogy egyik kutya másik eb ilyen szempontból
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Volfram42
senior tag
válasz frem1790 #13854 üzenetére
En is valahogy ugy vagyok a joy-al, mint Torzonborz. A terveim szerint a kis ladikokat azzal fogom hasznalni, de en a nagyobb vasakat reszesitem elonyben inkabb olyanban szeretnek ulni. Azt viszont lehet egerrel is jol tudjuk majd iranyitani. Meg kozbeszol az occulus rift is, ha egyszer valaha kesz lesz. Szoval nagyon sok a ha. Jelenleg marad a joy Wt-hez. Illetve szemezgetek a BoS-al is.:-)
Malachi hatalmas az uj avatar. Meg is csekkolom kint van-e mar az uj evad.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
MuldR
tag
válasz frem1790 #13854 üzenetére
Szia,
En toltam Star Conflictal. Teljessen mas az iranyitas. Ott jol elboldogulok, gyakorlatilag az olyan, mint egy atmoszferas repules gravitacio nelkul. Star Citizen total mas, gyakorlatilag eger+bill komboval nem tudok a celon maradni, annyira ossze vissza megy. Nincs rendes kulso nezet, szoval neha nem tudod mi van korulotted, mig StarConfba vegig kivulrol lattad, minek nem kene nekimenned, vagy ki lo rad.
Ne is hasonlitsd a ket jatekot, teljessen mas. kb mint arcade vs szimulator.
-
frem1790
tag
Köszönöm az infókat!
Kivárok, aztán majd meglátjuk!Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
frem1790
tag
válasz Szőrös #13876 üzenetére
Jaja , gazsi keze is benne van.
Az invázió módról még nem tudok nyilatkozni, szintlépésekhez vannak kötve a különféle játékmódok, én meg még nem tartok ott.
Egyébként egy hp rendszerű külső nézetes űrlövölde elég jó grafikával, wot stílusban: modul és skill fejlesztések, stb.
Nem nagy durranás de pár napja eljátszogatok vele.
Megtetszett de nem hiszem, hogy maradandó lesz. Mikor a címét írtam a keresőbe elírtam és akkor dobta ki a citizent, így keveredtem ide.Valóság nincs, te nem létezel, az élet csak álom, ne ébredj fel - Udvari Zenemágus ( :L topic)
-
tkondor
tag
Oculus Riftnél azért ne felejtsd, hogy olyan vas kell alá ami 2x rendereli le a játékot 1080p 70fps-el (nem 60)....szóval elég komoly kis masinéria kell alá, szerintem minimum egy SLI vagy Crossfires build kell hozzá, és persze i7 kategóriájú proci...
amúgy akit érdekel az kipróbálhatja még a Stellar Impact-et is, ez egyPvP taktikai űrcsatás játék, különböző stílusokat ölel fel, mint a MOBA (League of Legends, DOTA, stb.), űrhajókkal, cseppet bonyolultabb is, mivel sokat számít, hogy oldalról lőnek e, elölről vagy hátulról + manőverezgetni is kell vele, mert bele ütközhetsz dolgokba, annyi hogy ezt meg kell venni 7euért...
Star Citizen nick: Horus
-
Jack@l
veterán
válasz tkondor #13879 üzenetére
Hülyeség, alig esik az fps sima monitorhoz képest. Nem renderel kétszer, csak két nézőpontból, de felét.
Ugye ezeket a dezinformációkat nem itt a ph-n olvastad, netán cikkekből leszűrve?[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13880 üzenetére
de-de, olvass csak utána, én most akartam is venni egy DK2t, 350 dolcsiért, csak előtte utána néztem a dolgoknak és inkább nem veszek
azért kell 2x renderelni mert a másik szemednek egy kicsit más szögből kell látnia a dolgokat, nem pedig 2x lemásolva ugyanazt, akárcsak a szemeid, azok sem 100%osan ugyanazt látják, elég ha csak a kezedet felváltva a szemeid elé teszed és látod, hogy teljesen más a periféria látásod....
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
Jack@l
veterán
válasz tkondor #13881 üzenetére
Némileg értek a játékfejlesztéshez, nekem ecsetelgetheted. (butaságot beszélsz, illetve nem egészen érted mért nem kell kétszer renderelni, pláne 1080p-ben)
Olvass küldföldi fórumot olyantól, akinek konkrétan van cucca. Ők lemérték, nem csak elmélkednek róla.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13883 üzenetére
hát bameg, olvass utána az Oculus fórumán, meg olyanoktól akik kipróbálták, ennek semmi köze a játékfejlesztéshez, nemcsak játékokra lehet ezt használni, sima biológia, a két szemed nem ugyanazt látja, ezért kell külön renderelni
ebben a videóban is a srác 2:50-nél mondja, hogy "...but you need hardware, that can essentially run a PAIR of 1080p screens at a locked 70 frames per second..."
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
Jack@l
veterán
válasz tkondor #13884 üzenetére
Mindenki abban hisz amiben akar, te pl. egy youtube-os amcsinak hiszel. Én a számoknak/méréseknek, meg a józan paraszti logikának.
Megveheted a riftet, ha csak a "gépigény" tántorított el.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13885 üzenetére
ez nem vallás, hogy hinni kell benne, ez egy tény....és szerintem a józan paraszt logika is azt mondja, hogy a 2 szemgolyód nem ugyanazt látja, a 2 külön képet az agyad "rendereli" (jobb kifejezés híján költői túlzás) egy képpé, és emiatt egy VR eszköz sem képes ezt máshogyan csinálni....
de amúgy elképesztő vagy, te magad mondtad, hogy: "olyantól, akinek konkrétan van cucca. Ők lemérték, nem csak elmélkednek róla." - erre mutatok neked egy videót ami engem támaszt alá és te továbbra is a sajátodat mondod, ergó, a saját elfogadási rendszereden belül adtam neked bizonyítékot, de hirtelen most ez sem jó neked
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
Jack@l
veterán
válasz tkondor #13886 üzenetére
Keress konkrét mérést fps értékekkel. A többiről meg utána agyalj(meg olvass). Én feladtam.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Szőrös
veterán
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13887 üzenetére
tessék, az Oculus hivatalos blogjáról:
"An attractive direction for stereoscopic rendering is to have each GPU on a dual GPU system render one eye, which would deliver maximum performance and minimum latency, at the expense of requiring the application to maintain buffers across two independent rendering contexts."
az fps mérések értékével semmit sem érsz el, mivel mindkettő 70fpsel megy, most akkor nem fog 140et mutatni, vagy hogy gondolod?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz tkondor #13889 üzenetére
Ez mindössze annyit jelent, hogy a sztereoszkóp renderelés előnye, hogy két GPU-nak ki lehet adni a két szem számára készülő képet, így maximalizálva a teljesítményt és minimalizálva a késleltetést, amit normál esetben az okoz, hogy a két GPU egy képet számol egyszerre.
Az meg, amit ott a csávó mond, nettó hülyeség, mert nem 1920*1080p-t kell szemenként renderelni, hanem csak a felét, 960*1080p-t.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
tkondor
tag
válasz TESCO-Zsömle #13890 üzenetére
igen, a 2 gpu minimalzálja latencyt, de szerinted van értelme magas késleltetés mellett játszani egy gyors reflexeket követelő űrszimet?
és igaz, jelenleg 960x1080 szemenként a felbontás, de a fogyasztói változatra ez elvileg változni fog...
"Developer kit: 1280×800 (640×800 per eye), Developer kit 2: 1920×1080 (960×1080 per eye), Consumer version: ≥1920×1080"
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
veterán
Napi szinten igyekszem követni az OR fejlődését, és nekem is van némi tapasztalatom játék, de valamivel több sima programozás területén. Az OR DK2-höz a rendszer legjobb tudomásom szerint 2 darab 960x1080-as képet renderel, kissé eltérő szögből a sztereoszkópság miatt (bár bizonyos dolgokat nem dob el render közben), ami viszont még megdobja a gépigényt, az a gömbfelületre való torzításhoz szükséges fragment shader. Tehát mindenképp nagyobb a teljesítményigénye mint egy sima fullhd-nak, de ettől még nem rendereli le kétszer 1920x1080-ban a frame-et.
A consumer verzióban legalább a note 4 kijelzője lesz (2560x1440, mivel a dk2-ben a note 3 fullhd amoledje van), tehát 2 darab 1280x1440-es képet kell renderelni, fragment shaderrel együtt, ami semmiképp sem lesz "olcsó", arról nem is beszélve, hogy a driverek (amd, nvidia) legalább 3 frame-et pufferel el, ami 75 fps-nél (ennyi a dk2 amoled kijelzőjének jelenlegi frissítési tempója) 40 msec-es késleltetés, csak a driverből adódóan. Mondjuk ez ellen speciel pl a Mantle tud tenni, a többi driver esetén visszaesik a teljesítmény, ha csak 1-2 frame-et hagynak puffernek (de az Oculus tárgyal a cégekkel hogy engedjenek ennyit). Összességében szerintem nem igazán reális elképzelés, hogy Star Citizen-ezzünk ultrán kimaxolva egy OR-en, hacsak nincs valami ultra táp gépünk, arról nem is beszélve, hogy mi lesz akkor, ha a consumer verzió még a note 4-nél is erősebb kijelzővel jön, elvégre szerződésük van a samsunggal, hogy a gear vr-hoz az oculus szállítja a szoftvert (még Carmackék is egyéni schedulert írtak androidhoz, hogy a vr-t még a telefonhívásnál is nagyobb priorral kezelje) , cserébe az oculus megkapja a legtitkosabb, legújabb kijelzőtechnológiáit is a samsungnak.
Ennek ellenére egyrészt az SC támogatja majd a Mantle-t, addigra lehet hogy a dx12 is kijön, mindkettő közvetlen(ebb) hozzáféréssel a hardverhez, így nem kell pufferelgetni hogy megfelelően lehessen batch-elni a parancsokat mint dx11-nél. Az biztos, hogy mire kijön az OR Consumer verziója, az akkori erősebb vga-kra lesz szükség hozzá (de ez még odébb van)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Volfram42
senior tag
válasz Szőrös #13888 üzenetére
Azt a Gaijin űrprünytyömöt kipróbáltam még nagyjából egy éve, de nem hagyott bennem maradandó élményt.
WT: Sajnos lehet igazad van sőt ha nincs és kezdenek is valamit az SB-el végre akkor az vagy 20 év lesz, mert iszonyat lassúak. Sajna a BoS-ban nem lesz kombinált hadviselés. Tudod nekem az a gyengém, de ha nincs más akkor ja megyünk oda.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
veterán
válasz Menthirist #13892 üzenetére
fragment shader során distortion shadert értettem de ezt opengl-ben fragment shaderrel csinálják tehát distortion a hatás amit csinál, fragment a technika amivel elérik
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #13892 üzenetére
jó részletes, köszi szépen a még több infót
Star Citizen nick: Horus
-
veterán
válasz tkondor #13895 üzenetére
pedig ez még nagyon hanyag megfogalmazás
lényeg hogy az SC-t kimaxolva szerintem borzasztó erős gép kell majd az OR-hez, szerencsére elvileg papíron akkora az élmény, hogy ha nincs is kimaxolva, csak mondjuk mediumon megy, már az is hatalmas érzés
Más játékoknál meg nem feltétlen kell Crysis 3 grafikát várni elsőre, mások már a Tuscany demón is elhültek.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
vaakuum
addikt
[A gitáros cikk gondolatébresztő]
Bár nem ismerem sem a Gitárhíííírót, sem magát a vezérlőjét, a képen tilt feliratot is látok, meg axis-t.
Eszembe jutott, amikor egy évszázaddal ezelőtt gyerekként a papírrepülővel brümmögve rohangáltam, és a kezemben manővereztettem."Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #13896 üzenetére
de részletesebb az enyémnél és a többinél is szerintem teljesen fölösleges lenne most bele menni a részletes adatokba, akit azok érdekelnek, akkor az szerintem mindent meglel az Oculus oldalán...
Star Citizen nick: Horus
-
Smithy1986
tag
Na elvileg már csak egyet kell aludni, és mehet a CO-OP Swaarm.
--- Nil admirari | Semmin se csodálkozz {Horatius} ---