- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen házat vegyek?
- Steam Deck
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GypsFulvus2
őstag
válasz TESCO-Zsömle #13500 üzenetére
Erre konkrétan rá kell kérdezni a boltnál, vásárlás előtt. Magyarisztán kiskereskedéseiben hajlamosak eltűnni az ilyen kuponok, hogy aztán az aprón bukkanjanak fel...
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #13500 üzenetére
Iponban pl szinte egyáltalán nincs kupon... Nem friss hanem 3 hónapos se... Csak egy terméknél, de az nem kell
-
Malibutomi
nagyúr
Hamég nem volt!
A humble store-ban space weekend van, minden űrjáték leértékelve: [link] -
Volfram42
senior tag
válasz Menthirist #13499 üzenetére
Nem értek, hozzá. Csak saját véleményt írtam, szerintem fognak optimalizálni sokat. Meg most nem is igazán lehet finomhangolni a beállításokat. Én van amit alapból kikapcsolok. Nem azért, hogy kisebb legyen a gépigény hanem, mert nem szeretem. Ilyen nálam a blur. Illetve a szememre szoktam állítani a dolgokat, mert ha valami annyival teszi szebbé a játékot, hogy észre se veszem, de cserébe esik az fps akkor kinyomom.
Most ami a legjobban zavart a hangárban az az Anti aliasing. Legalábbis azt hiszem. Nekem minden vékony vonal recés very high-on is. Mivel a hangárajtótól kezdve az egész hangár ilyen vonalakból áll ezért engem nagyon zavar.
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Sontir Fel
őstag
válasz Volfram42 #13504 üzenetére
Koszonom a csatlakozasi lehetoseget. Kerdesem az lenne, hogy a kesobbiekben lehet majd konfiguralni a joy beallitasokat a jatekban? En X-wingen és Tie Fighteren nottem fel, nehezen tudom megszokni az Z-X tengely felcsereleset itt
BFBC2/Steam/BF2-3-4/Erszoft/BF42/: Mr.Norissz Origin: Mr_Norissz
-
veterán
válasz Volfram42 #13504 üzenetére
Én is csak azt mondtam, hogy a Cryengine alapból, gyárilag, dobozból kivéve már sok optimalizálást tartalmaz, amit az évek során belelapátoltak. Azaz hát a benne lévő feature-ök (pl lod megjelenítés, stb) elég optimális (persze lehet gondolom mindenen javítani, de kétlem hogy különösebben belenyúlnának).
Az optimalitás nagyon nagy részt függ a a tartalomtól is. Lehet olyan szar asset-eket gyártani, amitől lehal a motor, illetve mindig az adott motornak megfelelően kell ezeket megcsinálni (van egyfajta rendszer, ahogy az adott motor követeli a modelleket, hierarchiákat, animációkat, stb).A blur jó tud lenni, de a CE-ben gyakran túlságosan erős. remélem lehet majd szintet is állítani (most amennyire tudom nem lehet, csak ki-bekapcsolni a kamera és object motion blurt)
Az AA engem is zavar perpill, illetve hogy mozgás közben a lámpák is ingadoznak. Majd az új hangárokra kíváncsi leszek.Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
válasz Sontir Fel #13505 üzenetére
Lehet majd, de még pontosan nem tudni milyen szinten és részletében. Addig is xml-ekben való turkálással lehet megtenni, utána kell járni.
pl ittmeg itt
Utóbbinál van leírás az AA-hoz is.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Xirtam
veterán
Ma én is megvettem. Nem bírtam tovább várni. Régóta figyelemmel követem a játék készülését.
-
Sontir Fel
őstag
válasz Menthirist #13507 üzenetére
Koszi, megnezem!
BFBC2/Steam/BF2-3-4/Erszoft/BF42/: Mr.Norissz Origin: Mr_Norissz
-
Malachi
addikt
válasz TESCO-Zsömle #13512 üzenetére
szerintem is inkább E: D...
VICCVÓÓÓT!!!
-
Xirtam
veterán
válasz TESCO-Zsömle #13512 üzenetére
Mesélj.
-
Sotyks94
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #13512 üzenetére
Lassan bele kéne írni az összefoglalóba hogy új emberkék mivel számoljanak csomagvásárláskor
-
Malibutomi
nagyúr
Ömm, nem tudom volt-e már, de a DragonCon-on osztottak kódokat amivel kipróbálható szept. 5-ig a hangár+dogfight egy aurorával, vásárlás nélkül:
Regisztráló oldal: [link]
kód:
DRAGONFLIGHT2K14Nem tudom hányszor működik vagy hogy, de gondoltam megosztom.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Drenadar #13516 üzenetére
De, nekem is az rémlik hogy felszöktek a szürke árak, mivel már nem lehet alfás csomagot venni.
Malibutomi: nice... jól tették hogy csináltak ilyet Korrekt. Vajon megdobja az eladásokat majd, vagy visszafogja?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Malibutomi #13517 üzenetére
Thx.
Müxik, nekem már tölti le a játékot, elfogadta a pass-t be is tudtam jelentkezni stb, szóval valszeg működni fog egészen szeptember 5.-ig. Azt írja 50 perc míg letölti a 13 gigát ami kicsit lassúnak tűnik a 100 mbites vonalamhoz képest, egyébként elsőre valami bődületesen soknak tűnik ez a 13 giga, hogy nem is értem hogyan lehet ekkora.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Szőrös #13520 üzenetére
Illetve minden hajó és hangár benne van értelemszerűen.
bhvr textúrák 1 giga, sima textúrák 900 mega, de a hajók is pár száz megásak gyakran. erre még jön fél giga zene, egy halom egyéb modell (pl ObjectsBrushPlanetUEEKits.pak 1 giga feletti)... gyorsan megvan az a 14 giga.[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Amúgy simán bele lehet menni a pak-okba (sima zip-ek), nézelődni. Pl már Dumpers Depot itemek vannak benn, de az aurora sérült modell is 80 mega, plusz még ott vannak a lodok (46, 28 mega). Mindegy, lényeg hogy megnézhető, és cryengine devkittel meg is nyitható minden.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
addikt
válasz Menthirist #13518 üzenetére
igazából az árak nem mentek fel, vagy legalábbis nem látni, mert inkább az van, hogy nincs már nem LTI csomag, Aurora-s egyáltalán nincs.
pl. legutolsó eladott 315p csomag alpha-val (pár napja mehetett el) 90$+fees volt. (alapára ugye $75, de itt gondolom fiókot is adják hozzá.)
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
addikt
válasz TESCO-Zsömle #13524 üzenetére
viszont abban is csak AC access lesz, nem teljes alpha access
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Harlekin77
csendes tag
Malibutomi köszönöm a kódot.Működik játszottamMajd ha több időm lesz jobban megismerkedem a játékkal.Most csak megerősítést kaptam arra hogy ez kell nekem hornettel Bár az nem tetszik hogy ilyen sok gombot használ.
[ Szerkesztve ]
Istenem adj türelmet a hülyékhez!Ha erőt adsz megölöm őket.
-
veterán
válasz Harlekin77 #13527 üzenetére
Pedig lesz még több is
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Harlekin77
csendes tag
válasz Menthirist #13528 üzenetére
Ha megoldják azt hogy a gombokat tetszőlegesen rendeljem a funkciókhoz akkor nem gáz.
Istenem adj türelmet a hülyékhez!Ha erőt adsz megölöm őket.
-
veterán
válasz Harlekin77 #13529 üzenetére
Persze, lesz benne custom binding (sőt már talán a 0.9 során is kerül bele pár sablon, és nem sokra rá mondták az egyéni beállítás lehetőségét, persze passz milyen szinten)... addig is ott van számos editor a célra.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
Vártam, hogy kinyíljon úgy a hangárajtó, ahogy abban a bizonyos videóban, ahol CR sorra törte össze a hajót.
De ez nem nyílt ki, hanem egyszerűen csak betöltötte a pályát:
De majd holnap még letesztelgetem ma már fáradt vagyok szüttyölni vele.
-
Nosam
aktív tag
-
veterán
Mert az egy másik demó volt. Egy arra az alkalomra összerakott. Ne felejtsük el, az Arena Commander arra rá vagy egy-másfél hónappal jött, lehet bugokat okozott vagy fene tudja. Mindenesetre a lore alapján az arena commander egy számítógépes szimuláció, ezért vannak falak, és ezért nem repülsz sehova. Ezért nem kell a hangárajtónak kinyílnia. Az hogy előtte más volt az AC koncepciója, egy dolog.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #13536 üzenetére
Tehát akkor ez a "jelenlegi koncepció" szerint már így is fog maradni? Nem lesz hangárból ki meg beszállás sem? PU-ben sem? Engem mondjuk alapból csak a PU érdekelne, a többi nem igazán vonzott eddig sem PU-ban lenne ennek játéknak a lényege...
-
veterán
Az arena commander egy szimuláció, egy virtuális valóság, egy gyakorló program, tehát abban nincs ki-be repülés. Várhatóan nem is lesz, minek lenne. A PU-ben persze majd nyílni fog, mivel ott már nem egy programban repkedsz, hanem valóságban. Tehát majd ha repülni is fogod a hajód, akkor majd nyílni fog. Most még csak videojátékozol a videojátékon belül
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #13538 üzenetére
Diopapa is mondta, hogy "virtuális valóság", de hogy kell ezt most érteni? Egy játék melyik része nem virtuális valóság?!
Azért még igazán kiszállhatnék a hangáromból a zűrbe, meg vissza is szállhatnék ha már végeztem a dolgommal, mondjuk elmentem és elvittem három tonna teszem azt búzát egyik helyről a másikra.
-
veterán
Akkor megpróbálom megint...
Szóval tudod az igazi vadászpilóták is szimulátoron gyakorolnak, mielőtt repülni engednék őket igazi gépen. Na ez dettó ugyanígy van itt is. A Training hajóval, meg az AC-vel gyakorlatilag csak egy harci szimulátorban "játszol", de fizikálisan nem hagyod el a hangárt. Majd ha a későbbiekben lesz olyan hogy tényleg elmenj egyik bolygóról a másikra (mert már nem a gyakorló szimulátorban gyakorolsz, hanem valójában repülöd a hajót), akkor majd kinyílik (de itt is elképzelhető hogy egy átvezető animot kell elsőnek elképzelni, hisz nem lesz még bolygóról fel-le szállás, márpedig ezek a hangárok az asteroid hangár kivételével a történet szerint bolygókon vannak.)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
Funkcionálisan. Van maga a játék, a PU. Kimész, lelőnek, meghalsz. "Végtelen univerzum" bla, bla.
Aztán van az, mikor beülsz a hangárban álló gépbe, megnyomod az "Arena Commander" gombot és betölt a virtuális valóság, te meg ott találod magad egy 22km-es kockában a hajód virtuális másával.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #13539 üzenetére
Na jó így már értem.
Szóval akkor lesz PU-ban hangár ajtó nyitás meg kiszállás. Remélem azért jól meggondolják és a bolygón is én landolhatok majd saját kezűleg.
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #13541 üzenetére
Pont egyszerre irtunk, azért nem láttam az előbbi üzeneted, amire újból megpróbáltad azt, amit előtte még nem is láttam.
-
veterán
Mondták, hogy biztosan nem azzal fog kezdődni hogy manuális landolás a bolygón. A hangárok pedig alapvetően bolygókon lesznek eleinte (leszámítva a szteroid hangárt). Annak nem sok értelme lenne, hogy beülsz, kirepülsz a hangárajtón, repülsz pár métert és már át is veszi az anim az irányítást, csak úgy mint ahogy annak sem, ha leszállásnál egy anim levisz 500 méterre a leszállóhelyig, ahol te teszed le (úgy logikus, hogy a robotpilóta teljesen levisz, mert az életben sem az van akarva egy kocsinál, hogy az automata elvisz a parkolóig, aztán meg állj be magad Nem a parkolásnak kell lennie az utazás legjobb pillanatának ).
Szóval szerintem az lesz, legalábbis eleinte, hogy beülsz a gépbe, bekapcsolnak a rendszerek, felnyílik a "garázsajtó", aztán kivisz a robotpilóta egy animáció során. Onnantól irányíthatod, hogy már nem jelentesz közvetlen veszélyt a többi közlekedőre (legalábbis nem esel vissza a bolygó lakosaira). Ez így logikailag, technikailag is helytálló, és nem öli meg az immersion-t. Aztán későbbiekben, majd ha már a többi funkció is a helyén lesz, majd foglalkoznak jobban a bolygóra való leszállással, aztán meglátjuk meg tudják-e oldani.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
válasz Menthirist #13545 üzenetére
Szóval ez a dolog kérdéses.
Amúgy próbálgattam és őszinte leszek, nem lenne korrekt dolog a jelenlegi állapotából vagy lehetőségekből messzemenő következtetéseket levonni, olyan lenne mintha feltennéd a tyúkhúslevest főni és tíz perc után megkóstolva azt mondaná valaki, hogy hát ez vízízű.
Szóval most hogy kipróbáltam (pláne mivel pénzembe sem került), és magával a koncepcióval továbbra sincs bajom soha nem is volt, így hát inkább én várnék azzal, hogy egyéb véleményt alkossak.
-
veterán
Jelenleg 2 dologról lehet véleményt alkotni a projekt mostani állása alapján: a grafika jelenlegi állásáról és a repülési modell jelenlegi állásáról. Előbbi nem igazán igényel magyarázatot, már most is elég piszok durván jól néz ki, utóbbi pedig már most is elég piszok komplex, de aki a szokásos légköri irányítási modellt várta, az nem olvasott utána Szóval a grafika már most is durva, az irányítást meg kicsit tanulni kell, de utána pazar dolgokat lehet benne csinálni (és hozzáteszem, a többség ilyet is akart és meg is van a repülésmodellel elégedve)
A versenyre kíváncsi leszek, mennyire lesz más az irányítás vagy sem. A többi modul pedig úgy jön, hogy igyekeznek olyan mesét köríteni köré, hogy ne lógjon ki, maradjon meg az immersion (ezért is lett szimulációs programnak kitalálva az AC, mivel így elfedhetőek voltak a még nem készen lévő részek és a technikai akadályok, pl a kis játéktér.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Szőrös
veterán
válasz Menthirist #13547 üzenetére
"a többség ilyet is akart és meg is van a repülésmodellel elégedve"
Ennek ellenére mégis változtatnak rajta.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
válasz Szőrös #13548 üzenetére
A többségében elégedettség nem jelenti azt, hogy mindenki 100%-os. Gondolom adtak még olyan ötleteket, amikkel a jelenlegi állapot kiterjeszthető vagy még tovább javítható. A most következő változások is tudtommal a decoupled módban való 6dof-ot érintik, illetve lehet hogy a légköri repüléshez is alakítottak rajta. Ettől függetlenül kétlem hogy lecserélnék mondjuk az egészet valami nagyon basic repülési modellre, mert mint mondtam, amennyire látom többségében az emberek ha megszokták, élvezik ezt a fajta repülést.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- TCL LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- OTP Bank topic
- További aktív témák...