Hirdetés

2018. május 28., hétfő

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2017-08-02 07:05:54

PROHARDVER!

Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#5036) LeoDelux


LeoDelux
(lelkes újonc)

Sziasztok!
A következő módosítás után minden működő teleportot megtalálhattok:
A gamedata/configs/zones/sgm_anomalies.ltx –ben, alul található a teleportok beállítása.
A módosítás után minden teleport térbuborék formában lesz látható, és jellegzetes teleport hangja lesz, plusz még világít is.
A lényeg, hogy így kell kinéznie a szögletes zárójeles sorok közötti területnek:

GroupControlSection = spawn_group_zone
$def_sphere = 15
class = ZS_RADIO
hit_impulse_scale = 0.01
effective_radius = 1.00
postprocess = postprocess_psi
ef_anomaly_type = 3
ef_weapon_type = 15
max_start_power = 0
attenuation = 0.5

idle_particles = anomaly2\anomaly_teleport
;idle_particles = anomaly2\teleport_idle
idle_particles_dont_stop= true

idle_sound = anomaly\teleport_incoming
; idle_sound = anomaly\teleport_idle
blowout_sound = anomaly\teleport_work_2
hit_sound = anomaly\anomaly_gravy_hit1
body_tearing_sound = anomaly\gravity_entrance
entrance_sound = anomaly\gravi_idle01

hit_type = telepatic
disable_time = -1
disable_time_small = -1
disable_idle_time = -1
ignore_nonalive = true
ignore_small = false
ignore_artefacts = true

blowout_light = on; off
light_color = 1.4,1.6,1.8
light_range = 10.0; 30.0
light_time = 0.8; 0.35
light_height = 1.50

idle_light = on; off
idle_light_color = 255.0,0.0,0.0
idle_light_range = 10.0; 55.0
idle_light_range_delta = 0.25
idle_light_anim = teleport_stancia_in_01
idle_light_height = 1.50

awaking_time = 100
blowout_time = 2500
accamulate_time = 100
blowout_wind = off
shape_transp_color = 200, 200, 0, 60
shape_edge_color = 32, 32, 32, 255


Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2018 PROHARDVER Informatikai Kft.