Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sensut

    őstag

    válasz shield #29366 üzenetére

    Egy érdekes feladatba én is belekeveredtem. Ökológusként nincs sok ellenségem, de ha hozzám szegődik egy másik klán tagja, akkor az ő ellenségei rá támadnak és ha beszállok hogy megvédjem, akkor máris szereztem ellenséget magamnak. Kordonból, a hídon túli farm-bázisról egy loner elküldött át a Mocsárba, hogy ott szabadítsam ki az egyik társukat a banditák fogságából, és kísérjem vissza a kordoni bázisra. Egyszerű feladatnak tűnt, ám nem is annyira egyszerű, mint kiderült utólag, mert ugye a lonereknek már több ellenségük van, többek közt a katonák is, akik a Mocsár jelentős részét uralják. Kordonról 2 átjáró is van a Mocsárra el-vissza, de a vasúti híd körül katonák portyáznak, ezért csak a farmokhoz legközelebbi átjárót használhattam ahhoz, hogy a lonert épségben visszavezessem a bázisra. Ám hogy a Mocsárról ehhez az átjáróhoz jussak, először a Mocsárban kellett rengeteget taktikáznunk, hogy ne fussunk katonai vagy bandita táborokba, mert azok simán lelövik a túszt. Az egyszerűbben elérhető átjárót a Clear Sky őrizte, aki mindkettőnknek barátja, de túl, Kordonon ez Szidorovicshoz vezetett és erről az oldalról képtelenség volt átjutni a katonákon a híd alatt, mert mindig lelőtték a túszt. A dolgot nehezítette az is, hogy a túsz nem volt hajlandó belegázolni a Mocsáron a radioaktív vízbe, csak kimondottan a szárazon követett. És persze a bandita tábor pont a térkép ellenkező sarkában volt :) A másik átjáróhoz pedig az egész mocsarat meg kellett kerülni, ami köztudottan egy mutánsfészek. Ez a feladat egész jól lekötött és letesztelhettem egyben a COC MI-ját, ami mondhatni remek. Ugyanis van egy csomó parancs amit kioszthatunk egy hozzánk szegődő NPC-nek. Ezek olyan "maradj csendben", "ne nyiss tüzet", "kutasd át a holttestet" stb. parancsok, és láss csodát működnek is! Hagyományosan a szereplők, ha egy ellenségük hatókörébe kerülnek, automatikusan harcba lendülnek. Ha ez így lett volna most is és nincsenek ezek a parancsok, akkor ezt a feladatot lehetetlen lenne végigcsinálni. De itt csak annyit mondtam a kollégának, hogy ne nyiss tűzet, és ő szófogadón követett végig a táborok között a nélkül, hogy felhívta volna magunkra a figyelmet. Szóval ez egy remek újítás amellett, hogy a szereplők MI-ja is eléggé remek. Természetesen ez függ attól is, hogy mennyire bonyolult egy mod története, ami ugye itt (még) nincs és nem zavar be.
    Közben megszereztem én is a sisakot a tudóstól, leállítottam a csodagépet az X-16-ban és látom, hogy működik, úgyhogy most megyek lekapcsolni az agyperzselőt. Kíváncsi leszek a hogyan továbbra, hogy lesz-e még feladat és mi, mert egy ideje, a távolabbi pályákon egyáltalán nincsenek már mellékküldetések se sajnos. Egyszerűen fölösleges kóborolni pályáról pályára, mert minden láda üres és 1-2 mutánson vagy banditán kívül nincs sehol semmi. Még egyetlen képződményt se kaptam, pedig már 8 pályát is körbejártam.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák