- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Április 30-án a GSC Game World bejelentette az új projektüket, ami pedig nem más mint a S.T.A.L.K.E.R. következő epizódja, a Call of Pripyat.
Ez a 2. úgy nevezet "stand-alone" kiegészítője lesz a 2007-es Shadow of Chernobyl-nak, és ahogy ez lenni szokott, a fejlesztők most is eszközölnek számos fejlesztést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
CJ4567
veterán
SGM 2.0 Geonezis is szenved a nyílt irányzék problémától? Riot Gin modjánál láttam hogy elvileg igen.
Musicking: látom van még mit tanulnom... Utolsó végigjátszásom is pár éve volt cheattel
Ott bekapcsoltam ami érdekelt, az Alpha csapatot is
Problémám nekem se lenne a fűrészmalommal csak kevés a két alap tár talán az új páncéllal(alapból adja a csomagos ember akinek le kellett adni) megpróbálom[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Musicking
aktív tag
válasz CJ4567 #28451 üzenetére
A meglévő kisebb arzenálból a saiga 12k és trs 301 csúszliknál van némi eltérés, de mivel sose használtam célkereszt segítséget eddig fel se tűntek. A sörétessel másik mod esetén is alá kelett célozni az utóbbinál is csak akkor problémás ha távcső nélküli fejlövéseket akar bevinni az ember. Mondjuk régi szokásom az hogy szkvadovszk lemezein tesztelem az épp használt csúzlikat melyik merre hord. Az feltűnt ha valamihez nagyon közel állok a céltárgyhoz akkor más pontra mutat az irányzék mint a célkereszt , de ez lehet a 75-os (vagy 83as) FOV miatt van, alap copnál valami 67es ez az érték.
[ Szerkesztve ]
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
shield
Topikgazda
válasz Dhampir #28446 üzenetére
Ugyanaz kell hozzá mint a másikhoz, ha nem telepíted az elején a OGSW addont. Az a bajom vele, hogy a nyelvet nem tudtam átváltani angolról. A hang legalább orosz. A magyarítás rámásolása nem oldotta meg, gondolom van valami nyelv váltási lehetőség, de most sincs sok időm foglalkozni vele. SaGa-tól kell segítséget kérnünk az orosz telepítőhöz. Azért IDE is linkelem.
CJ4567 a Fűrésztelepi mókát soha sem hagyom ki, mindjárt azzal kezdek és csak utána megyek a Szkadovszkra. Az én taktikám: az érkezési helyről indulva, megkukkolom őket, általában kettő zombi bóklászik a kerítés mellett. Rohanás a ház felé, leszedni az útba kerülőket, mivel hogy most kevés a lőszer, ki kell zsebelni őket. Be az ajtón és mindjárt a jobboldali sarokba beguggolni az ablak mellé. Eleinte páran jönnek, mert a többi távolabb van. Azokat akkor most ki kell zsebelni a lőszer miatt. De általában a padláson szokott muníció lenni, oda is érdemes mindjárt felmenni. Ott fognak tolongani a létránál, ha van gránát akkor meg kell kínálni őket vele, amúgy egyenkénti fejlövéssel lelehet szedegetni őket, a spórolás nevében.
Ezt ellehet játszani a következő látogatáskor a zsoldosokkal, azzal a változtatással, hogy berohansz a belső szobába és beguggolsz az ajtó oldali fal és a szekrény közé és türelmesen megvárod míg egyenként jönnek látogatóba. Néha ezért belőnek az ablakokon, érdemes figyelni és esetleg megelőző lövéseket leadni. A zsoldosoknál a külső sarok és a padlás felejtős, öngyilkosság.
A játék során gyakran látogatom meg a Fűrésztelepet, általában folyamatosan váltogatják egymást.[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
CJ4567
veterán
válasz CJ4567 #28455 üzenetére
Full Dynamicon valamivel jobb(megvan a 30fps is) de a mocsaras, füves részben 15-17fps Tegnap normálisan ment.
Óóó, napárnyékokat elfelejtettem kikapcsolni. De egy napja ment normálisan... mindegy, #juststalkerthings.
Megpróbáltam kitisztítani a Sawmillt, máshonnan közelítettem meg, szépen ment volna, amíg valamiért ki nem akartam lépni, de menteni persze elfelejtettem, de máskor meg szétnyomkodom az F5-t[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
SaGa59
őstag
válasz shield #28454 üzenetére
Mi a kérdés? A kiírás szerint játék opció az interfész (kiírások) nyelvének módosítása, választható orosz vagy angol. Azaz telepítéskor felrakja mindkettőt, ha jól értem.
Ugyancsak választható a hang nyelve is.1.3.003 verzió. Opcionális a spawn menü és az OGSW, de erre azt írja, hogy az oroszosítással lehet, hogy lagol, csak óvatosan...
Ezen kívül azt mondja, hogy a LA alap FOV-ja 67,5 fok, ezt lehet módosítani a user.ltx-ben 80 vagy 90 fokra, de a hud_fov 0.45 értékét nem javasolt piszkálni, max 0,4-ig...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
SaGa59
őstag
válasz CJ4567 #28456 üzenetére
Ezzel, hogy mikor van kikapcsolva a nap árnyék meg a többi video terhelő cucc, én is szívattam magam néhányszor. Ha az átváltás után nem csinálsz egy mentést, kilépést, újraindítást, visszatöltést a váltás utáni állapotról, akkor nem vált át, csak azt hiszed. Aztán egy-két újraindítással később meg nem érted, mitől olyan lassú már megint...
[ Szerkesztve ]
STALKER modok: https://drive.google.com/folderview?id=0B_PtTRL86S2UQllOam9MUWZ1ak0&usp=sharing
-
Musicking
aktív tag
Érdekes ez a 'DumDum' cuccos , az enotnál mintha nem lehetett volna ennyi fegyverhez használni, bár lehet hogy rosszul emlékszek.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
CJ4567
veterán
Sikerült kitisztítani a Fűrésztelepet, két lépésben, először szép csendben lootolgatva a hátsó részt, majd egy zombit lelőttem a ház előtt, majd berohantam a házba, azt az össztüzet meg hangot látni/hallani kellett volna Felmásztam gyorsan a padlásra, kilootoltam mindent, majd pár gránáttal megtiszítottam a lépcsőt, közben jött egy sztalker, ő is segített, szép ammo meg fegyvermennyiség összegyűlt ahhoz képest hogy mivel kezdtem
De megvan az első crash: megyek a zatoni mocsarakba az artifactért, látom lő valaki valamire, belenézek a távcsőbe: crash.
xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "E:\Játékok telepítve\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Pripyat\bin\xrCore.dll" at 0023:002CE12E, xrDebug::backend()+174 byte(s)FATAL ERROR
[error]Expression : !m_error_code
[error]Function : raii_guard::~raii_guard
[error]File : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\script_storage.cpp
[error]Line : 748
[error]Description : ...call of pripyat\gamedata\scripts\trans_outfit.script:23: attempt to compare nil with numberNéha a logban van egy invalid ogg-comment version, ez baj?
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Musicking
aktív tag
válasz CJ4567 #28461 üzenetére
Egy crash nekem is összejött mikor éjszaka bejöttek az alfások a Sevcsenko-ra, már a felét likvidáltam mikor a célzok a shotival , fekete képernyő kisablak a vga nem felel meg a minimum követelményeknek, kösz. A log fájlomban semmi érdekes csak szokásos normális dolgok ami sikeres bezáráskor szokott íródni, a napoktam tettem új catalyst-ot lehet hoyg az vacakol.
A másik érdekesség hogy a Sevcsenko-n nagyívbe tettek az alfásokra, ugyanúgy beszélgettek tovább mintha ott se lennének.SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
Musicking
aktív tag
Megvan az első használhatatlan nyilt irányzékos fegyver az IMI Tavor TAR-21, a Cardantól kapott 500 RU-s pack része. Az alfásoké idáig rendben volt, bár a teljes azenálnak eddig max a harmadához lehetet szerencsém.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
Musicking
aktív tag
válasz CJ4567 #28464 üzenetére
Közben megvan mi volt ez a csomag, a benzinkút melletti Zapoból elhozott zárt szerszámosládát ennyiért nyitotta ki. A tartalma a korábban említett csúszli, egy acélsisak meg pár apróság. A benzinkút tetejére mindenképp érdemes felnézni (sgm rejtekhely, ruci, vodka). A korábban hidegre tett Wolf rejtekhelyén ott figyel egy veles detektor is. A Skvadoszk és a Sevcsenko körül is van 7-8 sgm rejtekhely (hajóorr, elsüllyedt ladikban, stb). Általában szerszámosládákban van, de volt hogy bandita öltözékben figyelt a sok cucc.
[ Szerkesztve ]
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
Riot Gin
aktív tag
válasz Musicking #28463 üzenetére
Látom, megtaláltad a TAVOR-t a SGM 2.0 GEONEZIS-ben, amihez készítek egy Weapons Patch ( magyarán fegyver fix-et). Egyébként, hiába látod a Geonezis ui_icon_equipment.dds fájljában ezt a rengeteg fegyvert, mert rosszul gondolod Becsapósak az ikonkép fájlok. Fele ennyi fegyver ha van benne talán!
Aláírásomban megtalálod a moddb oldalt ahol láthatod hogy miket csinálok, és itt lesz majd elérhetővé az egész pakk. Ha tudsz várni még 2-3 hetet ( júli elejéig ) akkor kapnál ám egy sokkalta jobb és átdolgozottabb fegyver arzenált a Geonezis-ben.
Amit eddig elértem:
- DSR-1 Subsonic-nak megadtam a hangtompított lövés hangot, mert eddig egy Dragunov lövés hangja volt meg
- SR-3M Vikhr -nek új lövés hangja van.
- A P90 új modellt, animációkat, és hangokat kapott
- Az integrált távcsöves fegyvereknek a zoom-uk helyre lett téve ( AS.50-nek 1,6x nagyítású távcsöve volt és hasonlóak)
- A Backwater fegyver-t szépen vissza szabom, wehehehehe
- Kalibereket helyre tettem ( FN FAL 5.56 NATO-ról 7.62 NATO-ra, stb.)
- Új modellt kapott a Protecta.
ecetera ecetera. Sok más is van még amit csinálok hozzá.Úgy hogy türelem rózsát terem A Sztalkernak meg jobb fegyvereket!
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Musicking
aktív tag
válasz Riot Gin #28467 üzenetére
Az ikonkép eg ydolog de kb 70 fegyvermodel mappa van benne tehát nagyrészük benne van viszont az már más kérdés hozzá vannak-e rendelve helyekhez vagy npc-khez. A rucik sérülnek de a sisakok alig és fejlövéseknél nemsokmindent véd ott valami nincs rendben az értékekkel. Zártkörös rucikat még nem szerváltam, így azt egyelőre nem tudom hogy viselkedik. Az enot és a miserynél legalább megvannak az arányok ami keveset véd az jobban amortizálódik.
Az összes cop mod közül a misery 2.1 + taz 1.74 kombónál vannak a legjobb fegyverhangok tehát azokat inkább onnan érdemes kioperálni. Azt hogy melyik weapon packot használták vagy esetleg átdolgozták az egészet azt nem tudom, de eax-al azok szólnak a legbrutálisabban.[ Szerkesztve ]
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
Riot Gin
aktív tag
Sok magyar így vált Stalkerrá, mint én.
(Kép forrása: Offical S.T.A.L.K.E.R facebook )
[ Szerkesztve ]
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Riot Gin
aktív tag
válasz Musicking #28468 üzenetére
A hangok ok, de ez a ruha sérüléses cucc engem is bosszant egy picit, utána járok, mert ez így, tényleg nem oké.
Mikor meghal az ember, és olyan páncélban van, aminek van sisakja, vagy van rajta sima páncél + sisak, és meghal, akkor azt látja az ember, hogy a karakterén NINCS SISAK! Pedig ugye viseled, vagy külön, vagy páncéllal együtt. ( Az összes zártrendszerűnél ez működik, hogy ott ugye a fejet is fedi a páncél, de exopáncélnál, és külön sisaknál nem: halálkor nincs az emberen sisak. Hogy az édes--jában lehetséges ez?!)
Nálam előfordult az, hogy exopáncélban ( Military Exopáncél) fejbe lőttek és szevasz. Nem puskával ( értsd: puska lőszerrel működő fegyver) hanem hagyományos 5.56 variánssal ( nato vagy orosz), és esetleg AS VAL és VSS VINTOREZZEL, és kész, egy-két lövés, pá, heló, szevasz.
Lehet, megkéne azt csinálni, hogy az exopáncéloknál lehessen sisakot is használni, mert ez így nem oké. ( Már, ha ez használna valamit, azon kívül, hogy több védelmet ad. Szerintem nem lenne rossz. De ezt majd jövő héten tudom csak kivitelezni, ki kísérletezni.)
Ja, és kösz hogy ajánlod újból a T.A.Z-t, el is felejtettem, hogy tartalmaz új lövés hangokat meg ilyeneket.
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
shield
Topikgazda
válasz CJ4567 #28461 üzenetére
Nézd meg az előző oldalon van az én log fájlom, a hiba ugyanaz mint a tiédnél, csak az utolsó sor más. De volt nekem is ilyen és többször változik az utolsó sor. Mivel a Diverzans végül is egy 2.0-ás mod.
Ha letöltöd a fájlomat, látni fogod mennyi a invalid ogg hiba.Antonius1978 lehet, hogy érdemes lenne átalakítani őket? Az is lehet, hogy valami más hiba váltja ki.
Azért is kifagyottS.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Musicking
aktív tag
válasz shield #28474 üzenetére
Az alap cop-nál 48-96 kbps bitrátás ogg fájlok vannak, a fegyver elővételek elrakások újratöltések 48asok, a lövések robbanások azok 96osok. A moddolt hangok esetén a lövések és robbanások főként 140-240kbps bitrátásak, a nagyobb fájlok miatt több memóriát zabál a mod más hátrányod nem származik belőle cserébe szebb hangokat kapsz ha csak nem sima felkonvertálásról van szó.
[ Szerkesztve ]
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
CJ4567
veterán
Hol lehet átírni hogy a kereskedő(jelen esetben Bagoly) megvegye a sérült fegyvert is?
No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
Meeting with an agent: Wait for confirmation
Ennél mit kell csinálni? Várnom kell elvileg, az alvás nem jó? Másnap 9-ig altattam a karaktert 11 órától Nem mutat semmit a térkép.No Sana No Life
-
CJ4567
veterán
A Tavor miért ilyen ronda célzásnál? Az artifactek rengeteget érnek, ezt most tapasztaltam meg. Elértem a rookie fokozatot, adott egy stash helyet, benne egy Mosin Naganntal, és 10db 9mm (ha jól emlékszem) drum ammoval És Bagoly miért nem árul 5x45mm ammot csak AP fajtát?
Még mindig várnom kell a küldetésre
[ Szerkesztve ]
No Sana No Life
-
Musicking
aktív tag
Ma belefutottam egyszerre két alfa osztagba bár nem voltak jelen teljes létszámmal viszont a harc végén 2 pda-t szedtem el tőlük. A védelmet egy alap fejlesztésű zsoldos páncél és egy gázálarc képviselte, az artik meg az elsősegélykészletekkel túl lehetet élni a harcot. Külön kíváncsi voltam mit fog Kardán mondan a javításra, mert az állapotjelző csík nemigazán mozdult ki. A gázálarc sértetlen volt a zsoldos páncélon meg 36ru javítás és eltoltam legalább 15 kötszert meg 8 elsősegélydobozt tehát volt ólomgyűjtés mindez master erősségen. Nálam ezzel el is hasalt a mod pedig a küldetések nem lennének rosszak, a fegyverek elhasználódása is normális, de így ez nem sokat ér.
[ Szerkesztve ]
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
xFreex
aktív tag
válasz Riot Gin #28471 üzenetére
Ez a sisakos dolog nem újkeletü dolog. A CoP a kezdetek óta ilyen. Az animációkban (pl megvizsgálsz egy helikopter, vagy lemész az alagútba Pripyat felé) a karakternek nincs sisak a fején. Sajnos a motor nem olyan feljlett, meg a készítők is kicsit lusták voltak és az őrnagyúr csak a ruhák modelljét kapta meg, hogy felismerhető legyen a feje mindig szabadon van, de ez csak látszat. Az olyan ruháknak amik mellett használhatsz sisakot, a sisak védelmi értéke hozzá adódik a védelmi szinthez. Az olyan ruháknál amiknél viszont alapból kizárt a sisak viselése, a ruha védelmi értékeinél a fej is védve van valamennyire (pl exonál 60 vagy 65 % a lövedék elleni védelem alapjátékban).
Erre a külső nézetes sisak hiányra dobták ki a móderek először a
Download Wear Your Goddamn Helmet Mod 1.1 módot. Igaz ez csak alapjátéknál oldja meg a problémát és minden ruhánál az alap fejvédő látszik. Egyszerüen egy másik modellt rendeltek a ruhához. Mindegy milyen fejvédőd van akkor az látszik ami a modellen van.Aztán később jött egy jóval komolyabb mód.
Dynamic helmets mod (orosz oldal) Na ez már jóval összetetteb. Itt már minden ruhánál olyan fejvédő jelenik meg amilyent éppen a karakter használ inventory szerint. Sajnos ez is alpjátékhoz készült csak és az esetleges új ruhákat amiknek van saját karaktermodelljük is már nem kezeli és nem is tudom hogyan lehetne bővíteni. Az biztos, hogy a modellezéshez és az SDK-hoz érteni kell.Hogy tiszta legyen. A karakter modellnek semmi köze a védettségi szinthez. A védettséget ltx fájlokban írják le (ha akarod sorolom melyikek, milyen összefüggésben). Ha akarom akkor egy Exo-s modellü ruha lövedék elleni védelme = 0. vagy éppen egy páncél nélküli bőrkabátos karakter védelmi értéke = 100.
Ami hiba lehet a módnál, hogy a páncélhoz eredetileg először lehetett viselni sisakot és pont ezért a ruhának nem adtak védettséget fejre, mert külön kezeli a lövedéknél a fej és test védettségét, így a sisak adta volna a fej védettségét. Később ezt a lehetőséget letiltották és nem lehet hozzá sisakot rakni inventoryban, de a védettséget nem változtatták. Tehát a fej védtelen maradt.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
-
shield
Topikgazda
válasz xFreex #28488 üzenetére
"Később ezt a lehetőséget letiltották és nem lehet hozzá sisakot rakni inventoryban, de a védettséget nem változtatták. Tehát a fej védtelen maradt."
De akkor a ruhánál hozzá tudod adni a fejvédettséget!?
[ Szerkesztve ]
S.T.A.L.K.E.R. és modok: http://users.atw.hu/stalkermods-hun -- http://www.shieldstalker.nhely.hu
-
Riot Gin
aktív tag
válasz Musicking #28486 üzenetére
Itt a probléma a követkeő: a fegyverek ltx fájljában a nehézségi fokozathoz kötött sebzési értékek mind mind ugyan azok. Ha akarod, csinálok én olyan szadomazo szimulátor nehézségű játékot master fokozattra, hogy az első 5 perc után öngyilkos legyél a való életben. Csak kérni kell.
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
Musicking
aktív tag
válasz CJ4567 #28487 üzenetére
Ja az volt de már letöröltem picsába túl sok volt a hülyeség inkább folytatom a miseryt ott legább jól működik minden még ha egyesek szerint 'lehetetlen küldetés' is de ez legyen az ő bajuk.
Riot Gin: a múltkori hybrides kirohanásaidat elnézve jóval nagyobb van esélyed az érkarcolgatásra mint nekem.SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
CJ4567
veterán
Kevés a pénzem megint, 3k a Yanovba való átmenetel, egy dokumentumot kaptam az X9-ről valahonnan, már van VSS ammoval + SEVA ruha, és mellé Chaser 13, tartaléknak a kezdő AK.
néha trainerrel beállítanám már hogy legyen 15k-m de nem akarok csalni
No Sana No Life
-
Riot Gin
aktív tag
Saboteur hibryd fegyvEr pakk: a P90nél számitsatok egy nagyon kicsi jobbra-balra lengéssel, ugyanis degtyarev túl sokat vodkázott életében.
Riot Gin's Outfit addon Suspended since 06.2018. https://vk.com/hrg_projects
-
xFreex
aktív tag
válasz shield #28489 üzenetére
Természetesen igen. Az adott védetségnél alapból csak a test védettsége van és a fej védettségéhez 0 érték van. Ezt kell csak változtatni egy meglévőre, ha nem akarunk teljesen újat csinálni. Akkor viszont már azt is meg kell csinálni.
- This one is a live one. - BULLSHIT! You're lying. - Let the zone take me if I am...
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest