- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
Bocs nyilvan kicsit tuloztam.
Nobol vagyok. Autobol nekem az erdekes, hogy - nyilvan sajat szempontjaim szerint - elvigyen A-bol B-be, praktikusan, optimalisan, mittudomen. Nem erdekel hogy milyen elvezetes 3g oldalgyorsulassal mert azt is birja... vagy zongoralakk-e a belseje vagy igazi marhabor. Ezert nekem az autos oldalak autobemutatasainak 85+%-a feher zaj, mig az itteni hangsuly szerinti infok meg erdekelnek. [szerk. tenyleg ez eszembe se jutott, hogy az alakja meno-e... az a fontos hogy befer a garazsba vagy sem? ]
Azert orulok hogy mar legalabb nem egyertelmu a negativ verdikt a regi autofanoktol sem, de tovabbra se tervezek fustoskocsis portalokon tajekozodni.[ Szerkesztve ]
-
dabadab
titán
"Mindenkinek más fontos egy autóban. Engem érdekel a felszereltsége, a teljesítménye, a kényelme"
Engem is. Ehhez képest mondjuk a tesztekből egyáltalán nem tudnám meg, hogy a mostani autóim baromira nyögvenyelősen használhatóak bluetoothos zenelejátszásra, mert minden egyes induláskor el kellene játszanom azt, hogy megvárom, amíg csatlakozik a telefon majd ezután átváltok a Bluetooth bemenetre (ami a Renault-nál az egyszerűség kedvéért úgy megy, hogy az érintőképernyőn egy menü almenüjének az almenüjének az almenüjében választom ki). Na ez az, amiről egy szót se írnak, cserébe megtudom, hogy a 0,8-as (turbó)motorral szerelt, rövid tengelytávú, magas építésű Twingo nem túl ideális autópályázásra. No shit, Sherlock.
(nb: ez a részlet pont ebből a tesztből se derül ki, néha úgy érzem, hogy csak én vagyok ennyire ráfüggve a Spotifyra )[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
M5Norbi
őstag
"Winkler is bölcsész" aki ugye Kulcsár Szabolcs
De egyébként jogos....
A TC pont azért lett sikeres mert más volt kevésbé szakmai.
Hogy ez jó e döntse el mjnde ki saját maga....
Én őtte Autó Motort olvastam és imádtam Karlovitz Kristófot pedig ő igazán szakmai.De manapság a TC sem olyan hiszen a kezdeti amatőrség lazaság elmúlt.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
Feketelaszlo
senior tag
Hát ha ajándékba nem is, de diszkont árban felajánlhatnak egyet vagy általában inkább a kereskedő szokta saját használatra megvásárolni az ilyen "el kell adni, de senki nem veszi meg" autókat. Ha ott történik egy adás-vétel azt már el tudja könyvelni a Daimler a CO2 flottaátlag csökkenéseként.
-
dabadab
titán
válasz sfdrakex #110 üzenetére
Ha az elmúlt negyed század nem volt nekik elég arra, hogy valami normálisat faragjanak, akkor erősen kétlem, hogy pont most öt év alatt megcsinálják, főleg, hogy ez elsősorban nem pénz kérdése, hanem a komplett meglévő termékfejlesztési struktúrát fel kellene robbantani.
DRM is theft
-
WiZARD
addikt
válasz sfdrakex #133 üzenetére
Kérdés, hogy az MS rendszere lassult, vagy maradt amilyen volt és csak az M3 lett gyorsabb?
(nekem úgy rémlik hogy M3 megjelenésekor is már mondták hogy ez mennyivel gyorsabb lett mint a régi)[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****