- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- RAM topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- 3D nyomtatás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Katasztrofális belső teret ne európai autóhoz hasonlítsd, hanem a többi USA autóhoz.
Miért ne? Európában is kapható, ezáltal teljesen logikus, hogy összehasonlítják az emberek.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
cucka
addikt
Noha minden autógyártó le van maradva ilyen téren, ha tippelni kell, a VW az elsők között lesz, akik rendes 21. századi digitális villanyautót tudnak gyártani.
Az ID3 nekem nagyon tetszik, különösen azért, mert tiszta lappal indulva tervezték, ebben nincsenek 80-as évekből származó kapcsolók. Nyilvánvalóan a Model3 alá lőnek árban, és hát németek, ha tehetnék, alapból kurblis ablakemelővel adnák.A WLTP-t meg kár nézni, ezeket az európai fogyasztásmérési ciklusokat szerintem az autógyárak specifikálják, úgy, hogy minél jobban lehessen rajta csalni.
Pl. a 400 lóeró fölött tudó Porsche Cayenne hibrid papíron 3.3 litert fogyaszt százon, szóval ne hazudjuk már magunknak, hogy ezek a mérőszámok bármit is jelentenek a valóságban.[ Szerkesztve ]
-
Uzi74
senior tag
Nekem is szimpatikus a Tesla szemlélte az új funkciók OTA hozzáadásával, de azért ők sem adnak mindent ingyen, a full autopilot engedélyezése 6.300 Eur.
A gyártok pedig azért kérnek pénzt, amiért csak megtehetik (értsd a vásárló megfizeti) - nem lepődnék meg, hogyha mire a tesla stabilabb lesz anyagilag és nagyobb szeletet hasít ki, szintén pénzt fog kérni sok funckióért.
De akkora szarrágás szerintem akkor sem lesz, hogy a többezer eurós navidhoz évente venned kellene új térképet... -
sfdrakex
nagyúr
Nem lassult, az új gyorsabb. Csak szerintem ahogy 10 éves pcre is mehet W10, csak lassú lesz, úgy itt is lehetnek majd problémák. Erre viszont még várni kell pár évet, addig nem tudjuk meg. Kell a fejlődés amit a Tesla csinál, csak kíváncsi vagyok hogyan fog ez működni 10-15 éves autókban. Esetleg mennyire lesz veszélyes.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Építő/felújító topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Autós topik
- További aktív témák...