- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Házimozi haladó szinten
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Autóhifi
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzi74
senior tag
A Tesla jelenlegi legnagyobb problémája szvsz. a szervízháttér és az alkatrészellátás, ha valami történik nem lenne kedvem hónapokig várni egy alkatrészre-javításra. Nálam is azért esett ki alapvetően, amíg az nem javul. (hiába sokkal hatékonyabb és kínál szuper funkciókat, mint a többiek). Pár év múlva már lehet más lesz a helyzet... Ha rendszeresen akarnék elekromosan hosszú távokat menni, akkor viszont lehet, tesla lenne a választás - a "prémium" versenytársak kb. 40%-al kevésbé hatékonyak és az ionity még nem annyire kiépült mint a supercharger hálózat...
[ Szerkesztve ]
-
WiZARD
addikt
Katasztrofális belső teret ne európai autóhoz hasonlítsd, hanem a többi USA autóhoz.
Szerintem sokkal jó dolog jön a teljesen eltérő, új szemleletukbol, mint rossz. Látszólag sokkal jobban hallgatnak a vevokre, változtatnak és fejlesztenek elég gyorsan.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
sfdrakex
nagyúr
A VW csoport épp most emelte 44 milliárd Euróról ről 60 milliárdra a következő 5 éves fejlesztési költségeit. 33 milliárd villanyautókra és 27 milliárd digitális fejlesztésre, ami gondolom pont a szoftveres fejlesztés.
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
cucka
addikt
A VW jó irányba tapogatózik ezzel, a hagyományos versenytársaikhoz képest hatalmas előnyt fog ez nekik jelenteni. Állítólag az új 8-as Golf is szoftveres problémák miatt késett, elég húsba vágó lehet nekik.
A fedélzeti elektronikákkal a fő baj, hogy mindenki beszállítótól veszi, ezért maga a termék valahol Bangalore alsón készül, a lehető legolcsóbban, maximális beleszarással az egészbe.
Ezt tetézi a tipikus autóipari fejlesztési ciklus, ahol a frissen bemutatott modellben 3 éve specifikálták a technológiát, és az úgy is marad még vagy 5 évig, amíg a következő modellfrissítést elvégzik.
És ha ez nem elég, jön a marketing és sales, akik jobb híján a szoftver/technológia korlátozásával próbálnak árazni.
Így jutunk el oda, hogy az összes Teslában ott az összes szenzor amivel folyamatosan tanulnak önvezetni, a Mercedesnél meg a 30 milliós autóba külön kell megvenni a tolatókamerát, mert nem szériafelszereltség...(#113) Stard72
Szerintem félreérted. A Teslának nem a prosztó belső miatt van elvakult rajongótábora, hanem a prosztó belső ellenére.[ Szerkesztve ]
-
Stard72
tag
dehogyis ,az igazi köcsögök még ezután fogják megvenni.
Új funkciókat nem nagyon adtak eddig az autókhoz update -el. A Volvónál volt talán eddig lehetőség utólag aktiválni bizonyos funkciókat, de ezt csak kérésre és persze pénzért tették. Persze ezt is fogják használni mások is.
Az emberek nagyon nagy része nem szeretné,hogy ha az autó eddig így működött és itt volt a gombja,akkor holnap reggeltől máshogy legyen. Volt szerencsém már sok ilyen ügyfelet hallgatni. Nagyon a szájukba kell rágni,ha valami nem úgy fog menni,mint eddig. Ha ez nem történik meg,akkor bármi történik ,az update-re fogják majd. Hányszor hallottam,hogy azóta rossz,amióta kicseréltük a ....bármit
Szóval én biztos vagyok benne,hogy a nagy botrányok még ezután jönnek.
És az is biztos,hogy a régebbi autógyártók nagyon óvatosak,mert ők ezeket a dolgokat már megszívták.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- LEGO klub
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Crypto Trade
- PlayStation 5
- EAFC 24
- Milyen routert?
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...