- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
hunluki
senior tag
Nekem a mercikkel az a baj hogy "buliban a csaj a pultnál" szindrómásak. Vagy az eleje néz ki jól, vagy a hátulja de együtt a kettő ritkán jön össze
Ettől függetlenül a merci előtt le a kalappal mint autógyár és mint technológia.
Én most akartam új Leaf-et venni, alapvetően a japán autókat szeretem de most az ID3 bemutatója miatt kicsit várakozóra tettem a kérdéskört, legfőképpen azután hogy vezettem is. Maga az élmény tök jó, de kilátni belőle elég nehézkes, a visszapillantó tükör iszonyat sokat takar ki, nagyon hülye design. Meglátjuk, ha ideér megyek egy kört az ID3-al is aztán majd kitalálom mi lesz.
Ami nálam fő szempont az inkább a szoftver, ha végtelen meg még egy kicsi pénzem lenne akkor tesla 3-at vennék de sajnos nincs. Párom imád utazni, nekem meg a mostani G astra már lassan csereérett, ha már vennék akkor pedig jót akarok venni, fontos hogy gyorsan töltsön, pályán menjen "magától" minimális csesztetés mellett, legyen kényelmes hosszabb távon is. Nagyon sietni nem akarok, alapvetően nagypapa módjára közlekedek, inkább a technikai megvalósítás része tetszik meg az hogy otthon lehet majd napelemről is "tankolni". A menet közbeni töltögetéssel sincs problémám, amúgy is szeretek néha megállni egy kv/klotyó kombóra.A másik a SUV dolog, nekem egyszerűen nem tetszik, nagy böszme állat, alapvetően inkább a rizsrakéta kocsik tetszenek amióta világ a világ. Örülnék ha lassan kimennének a divatból, zabálnak mint állat, kitakarják a forgalmat, nehézkes velük parkolni. Értem én hogy sokan szeretnek magasan ülni de cserébe a többi autóssal b.sznak ki.
-
M5Norbi
őstag
Na igen kicsit túl...bár ha azt vezem mindig is ilyen volt nem egy új dolog tőle.
Szvsz Vályi sokkal inkább túltolja olykor a túlőszinte túltahó műmenőt....
Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
-
mjani1172
addikt
Felkészült? Ne haragudj, de nem felkészült.Nézd, hogy vesz autót és milyet.Én az autóiparban dolgozom, ezt tanultam, valamikor még szerettem is.Rögtön kiszúrom ha valakinek f.ngja sincs.Süt róla meg az TC-nagy részéről a hozzá nem értés. Ezer éve itt van,és valami ragadt rá, de nem sok. A stílusa, a hangja, a hanghordozása, meg egyszerűen idegesítő.Olyan a hangja mint egy kappannak. Szinte az egész TC beszédhibás, raccsol, hadar, és hogy a mondat végén felviszik a hangsúly az számomra idegesítő.
M5Norbi: Vályira már nem is tudok mit mondani,minősíthetetlen, pontosan úgy és azt mondja mint győzike. JÁÁÁJ, ÁUTÓÓ, stb...
Hogy ki ad neki pénzt, az is egy nagy talány.sfdrakex: Nem nézem, de beleakadok néha.Meg évekkel ezelőtt olvastam, és tudom milyen szintet képvisel.
Nem egy Top -Gear.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Ez az utolsó hozzászólásom ebben a témában. A hangyászt ahogy és amilyen állapotban vette, az is egy dolog. De, hogy éveken keresztül, drágán, tudatlanok gányolták, lehúzták, és hogy még ezt sem vette észre, az nem semmi.
Nézd meg a dömsjó-t, és akkor rájössz miről beszéltem. -
axioma
veterán
Ezektol a kamuhibridektol tervezik (es remelem mielobb meg is tortenik) elvenni a zold rendszamot. Aki ilyet vesz, sose fel sem tolti, csak az elonyeit hasznalna.
Amugy tovabbra is tolnam egy kicsit a REX megoldasok szekeret. Csak normalis torvenyi szabalyozas kene hozza. A bmw i3, ha mar van rex hozza, az 5E kategoriat se kapja meg csak az 5N-et, ahol az Ampera is van. Pedig az i3 sokkal jobban elektromos auto... (mondom ugy hogy a paromnak amperaja van). -
dabadab
titán
Jó, de érted, ez olyan felvetés, hogy vajon akkor is több Suzukit adnának-e el, mint Rolls Royce-t, ha egy árban lennének
A Tesla pont attól az, ami, hogy nagyon durván elhúzott a többiektől egy csomó fontos technikai téren - ami egy nulláról induló, új autógyár esetén főleg komoly teljesítmény.DRM is theft
-
cucka
addikt
A világ összes komolyan vehető autógyára elektromos autót akar gyártani, van bőven konkurenciájuk, csak a konkruencia pont úgy bénázik, ahogy egy nagy buta fogalmatlan mamutcégtől elvárná az ember.
Például ma reggeli hír, hogy a BMW "bemutatta" az új elektromos autóját. (A bemutatás alatt azt kell érteni, hogy rajzoltak egy képet egy autóról, és megigérték, hogy majd 2-3 év múlva megjelenik )A Tesla, mint termék, leginkább az iPhone-hoz hasonlít, abban mindenképp, hogy nagyon komoly rajongótábora van, és a piac hagyományos szereplői egyáltalán nem értik az egészet, próbálják 1-1 paraméterében utolérni, de nem látják a fától az erdőt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Futás, futópályák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Mesterséges Intelligencia topik
- További aktív témák...