Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Gépötty

    senior tag

    Ilyet is csinálnak a kicsi kínaiak:
    Még november 25-én vettem egy 2x16 karakteres kijelzőt, ami csak nem akart megérkezni. Mikor már majdnem lejárt a várható szállítási idő (12.31), írtam az eladónak, hogy várok amíg tart a vásárlói védelem, hátha befut, de mikor lejár, fogom kérni a visszatérítést, amiből újrarendelem. Január hatodikán (ez mindjárt fontos lesz!) válaszolt, hogy visszautalta a pénzem, és ha megérkezne a kijelző, legyek olyan kedves küldeni a pénzt. Gyakorlatilag azonnal meg is jött PayPalre a visszatérítés, én pedig azzal a lendülettel hetedikén(!) meg is vettem tőle mégegyszer ugyanezt a kijelzőt.
    Ma jött egy kijelző, nézem a dátumot melyik lehet, hát 2015.01.03-án adták fel. Egész pontosan három nappal a reklamációm után, és három nappal a pénzvisszatérítés előtt.
    Vegyük át:
    - megígértem, hogy újrarendelem a visszakapott összegből;
    - egyből újrapostázta;
    - vissza is utalta a pénzem, hogy minél hamarabb újrarendelhessem tőle;
    - amit hetedikén rendeltem, az még ugye nem érkezett meg, de így majd két kijelzőt fogok venni tőle;
    - ha pedig véletlenül mégis megérkezne a november végén rendelt is, akkor pedig hármat. Egy helyett.
    Okos :)
    Természetesen a másik kijelzőt is meg ki fogom fizetni, de azért csak fogok írni neki egy levelet, amiben megdícsérem, milyen rafkós volt :) (Mondjuk én kifejezetten csípem a zsiványokat, szerintem ez még simán az élelmesség kategória, és nem lehúzás)

    A sztori másik része a csomagolás. Pár napja már érkezett egy 4x20 karakteres kijelzőm egyszerű buborékos fóliában, mellészórva egy rakás olyan cuccal, amik önmagukban is megtörhették volna, mégis ideért. Ez sem volt sokkal különbül csomagolva, és ez is ideért egyben, működik. Befaráf :)

    Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

Új hozzászólás Aktív témák