- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz Asbee #213713 üzenetére
Ezt az oil ash residue-t hol lehet megnézni OBD elevennel?
Próbáltam ezt a VAG DPF programot, de sajnos az OBD eleven eszközével nem működik, van még egy másik átlátszós kék bluetoothos ELM327-em, de az nem működik ezzel a kocsival.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Asbee #213752 üzenetére
De még milyen sokat!
DSG-váltós autókban különösen fontos az akkumulátor cseréje. Nem akkor, amikor a kocsi nem indul, hanem amikor a kötelező karbantartáshoz tartozó akkuvizsgálat szerint csereérett. Ha a gyengülő akkumulátorban ingadozni kezd a feszültség, a DSG kuplungtárcsái elkezdhetnek csúszni és idővel elég a súrlódó betétjük.
#nincsbennetarcsi
-
-
Corsa02
őstag
válasz Asbee #214489 üzenetére
Szólok majd amikor lesz végre kiadott TPI, hogy mikortól vállalja be a gyár a javitást, aztán szépen kell vinni garanciába ezeket, hogy csinálják meg.
Mert focvis autojára is volt, csak valszeg nem vitték vissza, vagy még épp tolerálható volt....
The Truth Is Out There --->
-
05Steve
tag
válasz Asbee #214717 üzenetére
hát jó, gondoltam "olcsóbban" megúszom de 5-6 ezer nem vág földhöz,
milyen olaj ami ár/értékre jó bele? ugye jó lenne ha lenne olyan kiszerelés belőle ami 4 liter (elvileg 3,2 liter megy bele),
kicsit túlzásnak találnám bele a motul 8100 x-clean+ 5w30-at van egy golf 7 1,4 czda abba az megy[ Szerkesztve ]
-
enddav
aktív tag
válasz Asbee #214756 üzenetére
Ha van benne fényszenzor, akkor nem kellene pöccinteni, hanem a beállítás szerint automatán kellene, hogy tudja mikor és mennyire kapcsoljon fel. ¯\_(ツ)_/¯
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
-
Anaconda
tag
válasz Asbee #215754 üzenetére
Igen, emlékszem is a nevedre, keresgéltem a hozzászólásom előtt, ha jól rémlik neked volt haver a szerelő és fotókat ia raktál fel.
Jah, nekem is hasonló érzésem van, hogy a bontott motor is kapufa.
Úgy emlékszem talán neked több olajat evett, gyertyát sosem köpte be?
Nagyon sokat foglalkoztam a kocsival 2019 óta, új klímahűtő, új vízhűtő, flap motorokat cseréltem, rcd330, sofőrajtó plusz csomitartó összes kábelcsere (megtört szigetelés), ajtó elektromos zár csere, gyújtáskapcsoló csere, kormányzárcsere, apró futóműalkatrészek, stabpálcák, egykét szilent csere, motorkitámasztóbak csere, váltóolajcsere, szívósorban kartergáz szelep csere, az alja csupa rosda volt, 2-3 napig rozsdátlanítottam drótkoronggal meg akivel értem és korrektül lealvázvédőztem, kerékív alvázvédőzés, háasó kerékívnél rozsdáltanítás, javítás, két új első sárvédőcsere, ezt mind saját magam, sokat kért, kényelmes is, maga módján megyeget is, ha már ennyit foglalkoztam vele és tudom hogy csak ez a baja, nem szivesen adnám el áron alul motorhibásan... -
tibbike01
őstag
válasz Asbee #216326 üzenetére
A kuplung csúsztatást is nagyon szereti a DSG.
Én pont ezért szeretem az auto hold-at, mert vagy megyek vagy megállok, nincs kúszás-mászás parkolgatás. Próbálom minél gyorsabban, egyszerűbben lerendezni. Piros lámpánál szintén. Illetve jó, hogy nem kell a féket taposnom folyton.
Meg hát ez az e-tsi agyrém, folyton leáll a motor még mielőtt megálltam volna...[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Asbee #216960 üzenetére
Mekkora jár a 2.0 TDI-hez, szintén a 312 mm-es?
Az enyémen ez a méret van, elől normál Zimmermann tárcsa + betét, csere óta ~53 ezer km, kb. 50%-os lehet. Alapvetően nincs rá panaszom: autópályán is fog, megáll vele az autó, nem vibrál, nem hangos. Egyedül fagypont környékén csikorog egy picit az első lassításokkor.
A lenti hármasból elsőként a gyári választanám amennyiben az nem az "economy" kivitel. Másodikként az EBC-t.
A mazdámon van EBC zöld (legalapabb a sportos vonalból) , de azon nagyon ergya a gyári betét, a zöld ebc picit jobb nála, viszont csikorog hidegen, akkor is ha menet közben hűlt ki. (Ez egy mx5-nek elnézhető, akár vicces tulajdonság, egy komolyabb autón annyira nem szeretném.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen program, ami...?
- Aliexpress tapasztalatok
- Max
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Xiaomi Mi 9T - a túl jó Redmi
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Politika
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen