Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Asbee #216960 üzenetére
Mekkora jár a 2.0 TDI-hez, szintén a 312 mm-es?
Az enyémen ez a méret van, elől normál Zimmermann tárcsa + betét, csere óta ~53 ezer km, kb. 50%-os lehet. Alapvetően nincs rá panaszom: autópályán is fog, megáll vele az autó, nem vibrál, nem hangos. Egyedül fagypont környékén csikorog egy picit az első lassításokkor.
A lenti hármasból elsőként a gyári választanám amennyiben az nem az "economy" kivitel. Másodikként az EBC-t.
A mazdámon van EBC zöld (legalapabb a sportos vonalból) , de azon nagyon ergya a gyári betét, a zöld ebc picit jobb nála, viszont csikorog hidegen, akkor is ha menet közben hűlt ki. (Ez egy mx5-nek elnézhető, akár vicces tulajdonság, egy komolyabb autón annyira nem szeretném.)
Új hozzászólás Aktív témák
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!