- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Videós, mozgóképes topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Autós kamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
AI segítségével fociztak Genfben a robotok
it A Genfben rendezett AI for Good Global Summit alkalmából meg akarták mutatni, hogy az AI nem feltétlen egy hatalmas nagy dolog, kicsiben és hasznos újításokban is lehetne gondolkodni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz !Overdose! #52101 üzenetére
150-eseken szokott a tengely elkopni, a 163/180le-seken a hidrotökék állnak meg és törik el a cső tengelyt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
palesz22
csendes tag
válasz bitpork #52094 üzenetére
Hát én szeretem azt az oldalt. Szerintem tök hasznos, és eddig három autóm volt, és tökéletesen bejött az átlag.
Gondolj bele, egy gyakoribb típusnál (golf, passat vagy a Te esetedben az A6) akár millió kilométerből tud átlagolni. Persze ez nyilván átlagos vezetési stílushoz... Ha egy állat vagy, akkor úgyis mindegy mennyit fogyaszt a gépsárkányRedmi 4x
-
Coyot
őstag
Nem volt időm sajnos eddig megírni az első élményeket az új autóról, hát írok pár szót.
Elkezdtem használni végre, első benyomások nagyon jók: kényelmes, hatalmas, ez a 101 ló pedig nekem bőven elég lesz, nem megy ez egyáltalán rosszul.
Motor szépen jár, nem füstöl mindig azonnal indult, bár nagyon hideg még nem volt. Futómű nem kopog, kényelmes benne az autózás.
Belseje külseje is kapott azért az élettől így 12 évesen, a 7végén kipucoltuk, kapott műszerfalápolót is csacsi ragyi kívül belül, korához képest nagyon jó állapotban.
A kék műszerfal háttérvilágítás pedig iszonyatosan jól néz ki.Már cseréltem ablakörlőket, hátulról hiányzott a VW embléma nem volt emelőm sem pótkeréklefogató, ezek már pótolva vannak.
Ami kell még: első ablaktörlő csavarjait fedő műanyag darabok, kartámasz hátsó üléssor felőli része elég ramaty állapotban van ez mindenképp csere, valamint egy fedő műanyag jobb előre ahova az emelő megy.Aztán 1-2 hét és olajcsere, plusz akkor már cseréltetek vezérlést,vízpumpa, görgők hosszbordásszíjat, gázolajszűrőt is. Előző tulaj számával igazolta hogy még van 20k km a cserééig, de szeretném inkább egyben letudni az egészet aztán csak használni.
Milyen alkatrészek ajánlottak a fentebb felsoroltakhoz? Contitech et láttam vezélréshez. Olajból pedig bnem tudom melyik illik bele.
Má' nem
-
-
Dr.Zoo
senior tag
Itt írja a turbófelújító ember, hogy miként megy gallyra a turbónk, ha nem kap akárcsak egy pillanatra is olajat...
Ennyit az olaj nélkül járatás hasznosságáról."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #52122 üzenetére
Nem tudom őt nem ismerem. Állítólag szépen megépített autó és egész jól is megy csak mire erőre kap lemegy a nap.
(#52123) narancsnn: Wazze úgy fossátok a szót lemaradtam megint 1100+ hozzászólásról. Múltkor is ez volt amikor nem voltam.
[ Szerkesztve ]
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
VR6-Fan
veterán
quva nagy az a csiga 1,8tére, ismerem a srácot is meg a brigádod, egyik srácnak most van az ABF mocija az álványon, majd lassan megy a g1-be...
hiába tekerik a westgatet nincs elég gáz hogy elégé megforgassa 1,7-nél nem tölt töltbet, meg azt si valahol 5000 felett... ill a softon lehetne még finomítani ahogy tudom.
2876 vagy egy 3064 bőven jobb lett volna rá, de ez csak az én véleményem
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #52128 üzenetére
1-2x járt tavaly fertőn egy osztrák w210 merci. Azon is ott figyelt a hx50 de kompresszor nélkül. Minek rá akkora ráadásul fix csiga azt nem tudom. Ember elrajtolt és a kategória ellenfelek hangosan kiröhögték. Irgalmatlan leírhatatlan mennyiségű füst, az első 100méteren szívódízel szintű gyorsulás és a végén 15-ös idő. Legalább valami kisebb vgt-s turbót rakatott volna fel a madár de nem. Okos.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
Dr.Zoo
senior tag
Úgy látom, más is használ locsolócsövet tuningra...
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
palesz22
csendes tag
Felmerült bennem pár kérdés:
- rakott/látott már valaki hat sebességes váltót dízel g3-ban?
- miben különbözik a 90 és 110 lovas TDI (komputer, adagoló, turbó...)?Jártas itt valaki ezekben témákban?
Redmi 4x
Új hozzászólás Aktív témák
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Videós, mozgóképes topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- iPhone topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Gumi és felni topik
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen