-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
válasz molnarpeter #202099 üzenetére
Hmmmm, elvileg csak BiTDI-hez volt.
SzlobiG: hány lovas 3.0? -
Octavia 2 (1.9 PD, DSG) tegnap este kiírta hogy alacsony hűtővíz. Tényleg a min szint alatt volt és benézve a környezetvédelmi tálca nedves pont valahol a tartály alatt. 20 km-et jöttem vele, ma reggel nézem, tegnaphoz képest 1 cm hiányzik, utántöltöttem.
Ilyen hirtelen azt hiszem, hogy nem az olajba kerül a víz, hanem egy cső valahol ereszt. Van valami tipikus hely benne, ahol hamarabb öregszik el a vízcső mondjuk a meleg miatt?
(eddig nem ette a vizet 7 év alatt 2x2 deci lett rátöltve).
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kalandor #202105 üzenetére
Ha nedves, akkor végig lehet követni, honnan indul.
Kolléga úgy járt, hogy Budapesten belül 12 km alatt literszám folyt el és nem volt nyoma. Végül kiderült, hogy a blokkra spriccelt a repedt csőből, azonnal felszáradt és menet közben a gőz sem jött fel a látótérbe.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
imyourfriend
őstag
Beszereztem ASLENT py21w/bau15s lesett a szekérhez, ebben nincs can bus támogatás mégsem jelez a rendszer.. [link] egészen jó fénye van 2500 pénz volt van egy vonalban két tüske és eltérő magasságú tüske foglalat is alin.
-
diegho
nagyúr
A leon olajfogyasztás mizéria úgy tűnik állandó lett. 3200km alatt 1 liter újra lement. Ma kicseréltem a pcv szelepet, hátha. Novemberben lesz műszaki, előtte kap friss olajat. Tfsi klubbon is szidják a castrolt, Fuchs ajánlást kaptam, lehet azt kap.
Ha nem oldódik meg a probléma, akkor kap új gyűrűket. Most 9 éves 120k van benne, vezérlést akartam cserélni műszaki előtt, de lehet kitolom, hátha kell bontani és akkor egyben mindent. -
-
Morris
veterán
válasz Kalandor #202111 üzenetére
Már 1 éve csipegette a vizet. Hónapról hónapra egyre többet.
Persze alatta van a katalizátor. Így soha nem volt nedves sehol. Azonnal elpárolgott. Csak az hűtővíz szagát éreztem mindig.
Már tudatosult bennem, hogy ez bizony hengerfejes.
De szerencsére nem.
Aztán egyszercsak észrevettem a katalizátor tetején a peremén a rózsaszín nedvességet.
És ez lett a megoldás: [link]
1.4 tsi caxa -
válasz Lacess #202113 üzenetére
Ehhez nem értek
Az EGR egy éven belül volt cserélve, szóval viszonylag új és a környékén nem látszik semmi.Viszont beszéltem az szerelővel, pont letelt a vezérlés megadott kilométere, szerinte 99% hogy a vízpumpa ereszt.
Motor olajcsere, DSG olajcsere, vezérléscsere, motor/váltótartó bakok - nyami
[ Szerkesztve ]
-
válasz macilaci78 #202116 üzenetére
Igen, az mindig cserélve volt vezérléssel együtt. Csak ha összeadom ezeket az összegeket egy drága szervízben, akkor az szép össze lesz. De ugye ez van.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Kalandor #202117 üzenetére
Persze, összeszalad ez. Én ugyanabban az évben vettem a téli és a nyári gumigarnitúrát. Nem megyek annyit, vagy úgy, hogy kopjon, inkább a kora miatt kell majd cserélnem, várhatóan ugyanabban az évben... A javasolt ugye 5 év használat. Mit ad Isten, a vezérlésé is, ugyanabban az évben esedékes.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
imyourfriend
őstag
válasz macilaci78 #202118 üzenetére
Bizonyos szintig oké, de amikor már 5-600ezret kér egy 2-2.5 millió forintos szekér.. Szerencse előző tulaj cseréltette a vezérlést nem oly rég, én elvégeztem az olaj/szűrőcserét, + ezen kívül eddig szett téligumi, akkumulátor és télen esedékes a komplett fék tárcsástul + első lengéscsillapítók, ezt egyelőre csak beszerzem amennyiben jó áron lesz.
-
szilchi
őstag
válasz imyourfriend #202119 üzenetére
Nekem idén a 2010-s Octavia 2 Tdi (BXE) kért eddig kb 600 ezret
-kuplung+kettőstömegű
-elöl kettő lengéscsillapító+1-2 gömbfej
-elöl két féktárcsa+betét
-most lesz 1 hónap múlva a 4. olajcsere,1 csere költsége olyan 25 körül van
-klíma gáz csereAmi még lesz
-belső ventilátor csere
-műszaki vizsga301.500 km van benne.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
rbalint88
addikt
válasz imyourfriend #202119 üzenetére
Pont emiatt a hozzaallas miatt van a sok lefosott auto itthon. Es nem az a baj, hogy ugy adja el valaki, hogy ra kell kolteni, hanem hogy ez nem ervenyesul az arban, meg megy a hazudozas, hogy tiptop es koltsegmentes
Sogorek Ausztriaban elnek. Vett egy Sharant 10k€-ert, amire abban az evben rakoltottek 6k€-t, mert epp ugy adta ki, hogy a kotelezoket meg kellett csinalni (vezerlescserevel egyutt), meg kellett ra egy szett uj gumi es ket hatso gatlo, fektarcsa, betet. Ez lenne a normalis hozzaallas, nem a ruppotlankodas es atveres -
Dot
őstag
Végre volt időm és lehetőségem kiolvasni ezeket az értékeket:
Address 01: Engine (04L 906 026 ET)
17:51:12
IDE00365 Injection quantity deviation cylinder 1 0.00 mg/stroke
IDE00366 Injection quantity deviation cylinder 2 -0.13 mg/stroke
IDE00367 Injection quantity deviation cylinder 3 0.02 mg/stroke
IDE00368 Injection quantity deviation cylinder 4 0.09 mg/stroke
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 13635 s
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.08 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 11.99 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured 5.01 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 259097 mAddress 02: Auto Trans (0D9 300 043 B)
17:53:09
IDE03189-ENG110508 Number of prevented stop processes (statistics)-km-Stand des letzten Stoppverbots 134992.0 km
IDE05987-ENG110508 Engine stop prohibitions-km-Stand des letzten Stoppverbots 134992.0 kmSzerintem elég jó értékei vannak az injektoroknak.
DPF még félig sincs szerencsére.
Váltóban is kb annyi km van mint az órában.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
macilaci78
nagyúr
válasz imyourfriend #202119 üzenetére
Nagyon nem mindegy, hogy mire megy el az a pénz.
Kopó-fogyó dolgok, mint amit szilchi is ír, teljesen természetes. Ha használod, amortizálódik, karban kell tartani. Ha nem használod, akkor is van költsége (biztosítás, helyet kér, súlyadó), és emellett talpán rohad el.
De a logikádat arányosítva egy 20+ éves Swiftre, Golfra: 200k-s autót ne is tankoljunk tele? Pedig az egyetlen bűne, hogy öreg, de még jön, megy, megáll, ahogy kell.És egy másik aspektus: a 23 éves Passatunk 5,5 mFt értékű garázsban áll, másnál meg a 10-20+ millás autó áll a szabad ég alatt, mégcsak nem is a telken belül. Ez van, nem vagyunk egyformák sem az igények, sem a lehetőségek terén.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Reggie0
félisten
válasz imyourfriend #202119 üzenetére
Es mit lehet vele csinalni? Ha eladod akkor a problema marad, csak a tulajdonosa lesz mas. Ha neki megeri megvenni es megcsinaltatni, feltetelezve, hogy nem atveresrol van szo, akkor neked miert nem?
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
Most vettem az autót bolond lennék eladni, 3.4M volt és még mielőtt páran félreértenének ráköltöm én is amennyiben 500ezert rá kellene ez ilyen történet, csak hirtelen kicsit meglepett. Fék is lengéscsillapító is tökéletesen működik, 10ezret elmennek attól függetlenül hogy a bal első picit könnyezik, tavasszal csere. Megane után picit más szervizelni költségekben, de majd megszokom.
Azt nem tudom kinek milyen hozzáállása van, mikor cseréltettem a szűrőket és olajat hátsó két lengéscsillapító legalul a bekötési pontnál enyhén rozsdált, lecsiszoltam lefújtam megfelelő festékkel, én is odafigyelek rá és próbálom felderíteni a hibákat, még ha ez az előző hsz-ből nem így tűnt akkor is. Annál kellemetlenebb nincs mikor dolgozik érte nem keveset az ember aztán elhanyagolja.
-
yodamester10
őstag
válasz macilaci78 #202123 üzenetére
A Passat új árára gondoltál mikor kigurult a szalonból gondolom
-
Dot
őstag
Normál, itt Luxemburgban szerintem a normál is sokkal jobb minőségű mint Mo-n. Illetve ha megyünk haza akkor az osztrákoknál szoktam tankolni OMV-n, ott is normált.
Mennyire éri meg prémiumot tankolni külföldön is? Relatív ritkán van használva az autó, akkor is hosszú távra.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
bul07
nagyúr
válasz imyourfriend #202125 üzenetére
Nekem a hátsó lengéscsillapítóm már kb 3-4éve könnyezgetik, vagyis van olaj nyom rajta
Azóta volt 2műszaki meg én is egyszer elvittem vizsgálatra és mindig jó értékeket produkált és nagy eltérés se volt a két oldal közöttAkkor miért is kellet volna egyből cserélni, mikkor kicsit olajnyomos volt
Majd ha tényleg elfossa magát, vagy mérésre rossz lesz
Januárba műszaki jön.
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
rbalint88
addikt
válasz yodamester10 #202127 üzenetére
Nem a Passat 5,5, hanem a garazs nalam is a 2M-s Audi all a jelenleg 8-10M-s garazsban, a 8-10M-s eGolf meg kint az udvaron
-
válasz szilchi #202120 üzenetére
Ezévben eddig ezzel együtt nekem is kb. 700.000 ft megy az autóra eddig, ami nem tudom, hogy ér-e kétmilliót. Nem biztos. Tudtommal becsületes 371.000 km van benne
Gondolkodom egy elektromos autó vásárlásán, de talán nem adom el a Skodát, mert nincs értelme eladni. Tízezrenkénti olajcsere végig, DSG-ben mindig olajcsere, mindig minden a legkisebb jelnél kicserélve végig és az utóbbi ínséges időkig végig prémiumot kapott (most nem ).
Nem akarta elhinni a szervizes, hogy a tandempumpa 365.000 km-et bírt, a gyári volt benne, csak kicsit szivárgott az olaj, úgyhogy csere.De durva, most kikerestem a hahun és pont ugyanilyenem van: [link]
Kétmillióért vettem 2015-ben 171.000 km-el És most 2022-ben ugyanígy 2.000.000 ft. Sőt, az enyém még jobban felszerelt. -
szilchi
őstag
válasz Kalandor #202132 üzenetére
Szinte pontosan én is így vagyok vele.Én 2018-ban vettem,185 ezerrel,2,1-ért.És én is kicsit megdöbbentem mikor pár hete néztem hogy most is ennyiért mennek.
Elektromos nekem is eszembe jutott,főleg hogy a munkahelyemen van 4 parkolóhely töltővel.De olyan kellene ami tudja a napi min 120 km-t,annyit ingázok.Egy FL utáni eGolf elvileg tudja a 200 km-t egy töltéssel.Csak hát a használt is jó árban van .Másik dízel/benzin meg nagyon lutri.Ezt már ismerem,tudom mi volt már cserélve,nagy meglepetés nem tud érni.Meg akkor az én tandempumpámba még van egy 50K km cseréig .Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
simonjoe
őstag
válasz bul07 #202130 üzenetére
10 évet futott az autó a jó itthoni utakon. Nem volt sem külső nyoma, sem méréskor nem mutatott rossz eredményt, h bármi baja lenne. Mindezek ellenére kicseréltettem mind a négyet eredeti gyárira. Teljesen más lett az autó! Jobban reagál, simábban fut, egyszóval komfortosabb lett.
Kalandor
HÁZIGAZDA:
..nálam is ez van. Novemberben olyan 600k megy rá. "Csak" 320k van benne, vezérléscsere, másik szíj és a hozzá tartozó dolgok, olajcsere, váltóolaj. Közben felújíttatom a generátort-önindítót. Lassan 3 éves az akku, azt is kib@..om, nem szeretném ha megszopatna mint az előző 2 év nyolc hónap után. Átnézik teljesen, (olajteknő le, nagynyomású pumpa etc. ) De, tényleg nincs alternatíva. Két hete majdnem beleugrottam egy cserébe, V8 4,2-es Touareg. Fiatalabb, kevesebb km, gyönyörű kívül belül, nem egy lerúgott xar volt. Aludtam rá egyet és úgy döntöttem, h két turbós dupla részecskeszűrős autóval szopjon más. (a barátom megvette ) Használom a CC-t míg lehet, és talán 1x szembe jön valami nekünk való. Addig meg etetjük a majmot.Joe
-
Paxker315
addikt
Kíváncsi leszek, "nem-rekreációs" célú költés mennyi lesz majd nálam... Eddig ami volt július 2 óta: csipsztuning, üvegfólia, zajszigetelés, de, utóbbira még költenék szívesen, mert kíváncsi vagyok, milyen lehetőségek vannak a bódéban. Az üvegfóliát bánom egyedül, egy fillért sem lett volna szabad érte kiadnom Na jó, B-oszloptól előre kifejezetten jó, de a b-oszloptól hátra is tiszta - 90%-ban áteresztő kellett volna..
[ Szerkesztve ]
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #202135 üzenetére
Amolyan nem szükséges költésből nekem is akad, pl. kapott led menetfényt, első ködlámpáknál a sárgás izzó helyett rendeltem fehéret, és a xenon tompítókon kívül mindent cserélek Osram izzóra annyi megkötéssel, hogy hátra nem merek ledet tenni se a lámpatestbe se a rendszámtáblához, talán az utastérbe előre, de azt még meglátom.
-
Paxker315
addikt
válasz imyourfriend #202136 üzenetére
Szerintem a kényelmet-használhatóságot javító, felhasználó számára "nice to have" kiadásokat nem érdemes "nem szükséges"-nek titulálni Főleg, ha biztonsági faktor is játszik, a világítás (és zajszintcsökkentés) pontosan ilyenek. A sárgás izzóval mi volt a probléma? Hátra miért kerülnéd a LED-et?
Mondjuk esetemben a hangszigetelés esszenciális volt *. Már most bánom, hogy nem csináltattam meg korábban nyáron, azért használhatóságban úgy érzem, sokat dobott. Elhaladó forgalom zaja, szélzaj, gördülési-út felől érkező zajok érezhetően barátságosabbak, nomeg az ajtócsukódás érzete is jobb így. Silesia proteknek hála sosem tudom meg, mennyi volt az objektív nyereség (rendeltem tőlük egy decibel mérőt, küldtek egy lux-mérő-fényerősség mérőt. ) De így úgy érzem, kevésbé fárasztó az út, nem vonja el a figyelmem-koncentrációm annyira az autó, így, a közlekedés többi résztvevőjére nézve is kisebb kockázatot jelentek
Sötétedés után még nem használtam az autót mondjuk, de, ahogy magam ismerem, nem is lesz rá példa. Még azt nem tudom, menjek-e neki a tetőkárpit alatti szigetelésnek is, mert, YT videó alapján értem, miért nem vállalták el szervizben.
* Nemrég volt szerencsém ~1 órára 2015-ös CLS-el gurulni, és, többet vártam
-
imyourfriend
őstag
válasz Paxker315 #202137 üzenetére
Sárgás volt a P21W is, ami szerintem kifejezetten rosszul néz ki ezen az autón a xenon tompított mellett. Most hogy a P21W kapott ledet fehér az is és a xenon is, este/éjjel a ködlámpa sárgásan világít illetve kanyarodáskor is ami nem tetszik elüt a fehértől. [link] ilyet kap, 4800K elméletileg ez nem lesz kék se sárga az tuti. Hátulra talán a féklámpa izzó lehetne led, W5W-ből egyelőre simát rendeltem aztán majd meglátom. Ausztriába szeretnék kimenni párszor a télen, oda maximum a menetfényt szeretném ledesnek. Hátra talán a W5W izzókat kicserélem majd ledre a két lámpában, ködlámpát nem bántom az már szerintem így is zavaróan világít főleg hogy aktiváltam és felhúztam 100%-ra a másik oldalit is (gyárilag ugye csak a vezető oldali van aktiválva). PY21W irányjelzőt hátulról jól látni ahelyett nem szeretnék led-et semmiképp. Itthon annyira nem félek Ausztriában még nincs tapasztalatom, lehet meg kellene kérdezni egy-két rendőrt vagy utánaolvasni.
Látszani minél távolabbról én is ezen irányba indultam el, a H7 xenon tompított izzó még egy külön történet lesz oda nem szeretnék olcsót venni eleget küzdöttem a Megane-al reggel/este sötétben.. jó eséllyel majd megnézem milyen a gyári és kap olyat megint.
-
SzlobiG
félisten
Hétfőn erre a Passatra megyek, vmi észre vétel kép alapján?
-
Dot
őstag
válasz SzlobiG #202141 üzenetére
Kár, hogy a kormányt és a vezető ülést nem fotózták le.
Das WeltAuto-nál tavaly decemberben mi is voltunk egy másik városban Magyarországon. Az eladó azt mondta, hogy aukción veszik a kocsikat, külföldről (Németo, Bejglium, Holland) ahol rendesen átnézik előtte. Illetve ott helyben is átnézik, illetve tudnak adni VW szerviz történetet.
Akkor 10+ kocsiba is beülhettünk elindíthattuk, nyomkodhattuk. Szerintem ez pozitív. (3-at vittünk próbakörre)
Kis negatív: Néztük egy olyan autót aminek annyira rozsdás volt a féke, hogy féltünk vele menni. (sajnos nem volt alku tárgya a fék csere)
Illetve volt 1 ami 0KM-t írt a hátralévő üzemanyagra, elmentünk vele kb 5 KM-t mert többet nem mentünk (itt már az eladó sem volt velünk, mert az első 2-nél látta, hogy normálisak vagyunk). Azt mondta mindben kevés üzemanyag van, majd szól a szerviznek, hogy öntsenek bele 1-2 litert. Ez azért kicsit szomorú. Ahogy látom a hirdetettben is eléggé kevés nafta van.De ez az én tapasztalatom. Ettől függetlenül vennék autót tőlük, mert jó kocsik voltak.
ja még 1 +, azt mondták 2 nap a rendszám (dunántúli vármegye székhelyen volt ez.)
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
addikt
válasz SzlobiG #202141 üzenetére
Nagyon jól néz ki! Ha megveszed, akkor majd számolj be róla kérlek!
Az árát nem tudom hova tenni, de ebből 2016/6 után érdemes venni (ezt olvastam valahol), mert az már carplay kompatibilis fejegységgel van.
Érdekelne, hogy a masszázs, az csak egy érdekes extra, 1-2 kipróbálod, utána soha nem használod, vagy valódi kényelmet jelent.
Szuper, hogy van benne elektromos csomagtérnyitó, egyik kedvenc funkcióm. Kulcsnélküli nyitás zárás a másik.
Nem olvastam, de lehet itt már volt alapból távolságtartó tempomat nem?
Tolatókamera?A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Dot
őstag
válasz kleinguru #202145 üzenetére
Szerintem ez a masszázs olyan mint az enyémben, azaz csak a gerinctámaszt emelgeti lentről fel 8 percig(ha jól emlékszem). Szerintem köze nincs egy masszázshoz, de az ~1200km-s út során be szoktam nyomni. Szerném azt hinni, hogy ér valamit
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
tibbike01
őstag
válasz yodamester10 #202147 üzenetére
Nekem is tetszik a GTE passat, de nem mindenkinek van lehetősége töltögetni. Nekem pl mélygarázsban áll a verda.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz yodamester10 #202147 üzenetére
Beszéltük ezt már, mert ez 8+ millió én meg 7-ért nézek autót. Vennék ilyet elhiheted, de én csak hétvégén használom az autómat úgy is, ott meg hosszabb távokra, szeretem ha van nyomaték és pályán nem eszik 10 litert.
Holnap jövök a Passat beszámolóval.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest