-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bdanyy
addikt
válasz macilaci78 #195785 üzenetére
Csomagpontra szeretem kérni, hogy akkor vehessem át amikor kényelmes, ne legyek nyitvatartáshoz, futarhoz sem kötve. A legrosszabb amikor az MPL nem viszi ki, hanem menj nyitvatartási időben érte a postára...
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
atos19881101
senior tag
válasz Kiskokó #195789 üzenetére
Erre mondom azt, hogy sose nincs ingyen ebéd. A beetetés már megvolt (hogy “ingyen” tölthető), aztán majd jön az ilyen olyan adó + áremelés és hoppá.. sokan elfelejtik, h az állam az üzemanyagból sokat leakaszt… aki azt gondolja a villanyból nem fog…
Bár ha csak egyszer kiszàmolná valaki a nagy “olcsóságot”. Mikor megvesz valaki egy elemes
autót jó pár millióval drágábban mint a normál motoros… kb mint a napelem. Fektess be 3-4M-et, hogy “ingyen” legyen az áram. Csak az nem ingyen van, hanem előre kifizetted.Nekem ez az elemes autózás még mindig csak egy divat. Mint anno az iPhone. Most ez a “menő”.
[ Szerkesztve ]
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
kungzi
veterán
Üdv
Segítsetek légyszi. Adott egy Golf MK6 2010. Xenon fényszóró van és a lámpában a helyzetjelző egy kis csőben van. T10-es izzó megy bele. Na most vettem egy ledes izzót, de nem fér be a kis csőbe. Tudnátok ajánlani milyen fér be oda? Valami hengeres LED izzó kellene. De nem szeretnék még egyszer befürödni vele. Köszönöm szépen
-
kungzi
veterán
válasz atos19881101 #195808 üzenetére
Úgy vettem, hogy az volt benne, de kiégett. Én hülye meg kidobtam.
[ Szerkesztve ]
-
iceQ!
addikt
válasz kungzi #195809 üzenetére
360 fokos ledet tettem a B6 Passatba. Keress rá Aliexpress-en vagy Bangoodon.
Gyorsan kell akkor Abaton Webáruház. Ott talán lesz készleten.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz gyenesmartin #195798 üzenetére
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
bul07
nagyúr
válasz atos19881101 #195806 üzenetére
Fú és hogy tudják védeni a napi 4-5töltéses utakat is, mert megállsz kávézni meg izé
Ó persze fenőt emberek vagyunk 3-4órát ki kell bírni, annyi idő alatt meg meg lehet tenni 5-600Km isVárosra már most is tökéletes 150-200Km hatótáv
Na meg még elég foghíjas a töltési hálózat, egyes részeken nagyon számolgatni kell, és ha ilyenkor valaki meg a töltőn lóg akkor lehet várakozni mert nincs hátralévő hatókörben másik
Nálunk a könyvelő csinálna forradalmat, mert félne hogy éjszaka míg dolgozok ott tölteném, amúgy biztos hogy ott tölteném
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #195806 üzenetére
Neked úgy látom nehéz lenne megmagyarázni miért jobb és úgy mondom,hogy volt dízelem.
-
bul07
nagyúr
Nincs egy konnektor
Egy telefon töltéséért is képes szólni ha ép olyan napja van
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Immy
őstag
válasz Stylewars_kp #195771 üzenetére
Én fiestával vittem már mindenféle szekrényt meg költöztettem is már
Amúgy Magyarországon miért vezették ki a jettát? Ahogy nézem az audi a3 sedánnak pont az lenne a párja vw vonalon.
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
dpl001
friss újonc
Tisztelt tagok! Ahogy olvasgattam rengeteg hozzáértő ember van erre. Adott egy 97-es tdi Vento. Nemrég lett relé cserélve benne de az izzítás így sem az igazi. 10 izzítás után gondolja úgy hogy nehezen de beindul. Gyertyákon nem látszik semmi probléma. Viszont ha üzemi hőfok után -5 körüli időben áll egy órát langyoskás lesz a blokk és se izzítani se indulni nem akar. Feher füst van. Néha 1-2 hengert elkapja egy pillanatra de sok esetben akksi lemerüléséig hiába kínzom nem indul. Remélem tudtok tippeket adni mi lehet a gond.
[ Szerkesztve ]
-
atos19881101
senior tag
válasz yodamester10 #195813 üzenetére
Ahogy gondolod. Idáig még egy érvet sem olvastam tőled.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
macilaci78
nagyúr
válasz yodamester10 #195813 üzenetére
A régi szar technikával van tapasztalat, tudjuk, mire jó 10, 20, 30, 30+ évesen, melyik korban mik a hátrányai, előnye, mi a használati értéke, mi a piaci értéke.
Az elektromos autók mai szemmel nézve a legtöbb esetben kompromisszumra kényszerítenek és csak tippelni lehet, mit fognak mutatni 20 évesen.Ahogy én látom, az elektromos autózás ott tart most, mint a led technológia a 10-15 évvel ezelőtti lakossági piacon. Király, fasza, poén, trendi, de a meglévő, ismert, megszokott megoldások mellett nem feltétlenül 1-1 megfeleltethető és kb a termék árában előre kifizeted azt, amit a várható élettartam alatt megspórolsz.
A mostani lakásban lett minden ledes, mostanra lett annyira elterjedt és olcsó, hogy a nulláról megérje nekem is váltani.A villanyautók is el fognak jutni idővel, addig viszont marad a kritikus szemlélet.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
addikt
válasz macilaci78 #195823 üzenetére
a mondandód alól a Tesla teljes kivétel, egy 8-9 éves első generációs is még mindig embertelen áron megy (az új árának egyharmadáért, keress más 8-9 éves autót, ami tudja az eredeti árának 33%-át) és arról sem hallani, hogy halomban hibásodnának meg, vagy a fenntartásuk olyan hatalmas költség lenne.
nem azt mondom, hogy amit leírtál nem igaz sok mindenre, de a Teslára pont nem“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
atos19881101
senior tag
válasz macilaci78 #195823 üzenetére
Jól összefoglaltad.
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Intruder A 6
aktív tag
válasz focvis #195637 üzenetére
Szia!
Felhívtam ezt a szakembert, ha lemegy ez a vizes fagyos szezon akkor tud vele foglalkozni, de látnia kell addig nem tud semmit, azt mondta ami víz bemegy a réseken keresztül annak nem szabadna az utastérbe jutnia, ezért vannak a vízelvezetők.
Tegnap elhoztam a kocsit a szervizből ahol csinálták, azt mondták adjam el, benéztem a kocsiba full tiszta minden , meg sem bontották a tetőkárpitot, nem akarnak vele foglalkozni,
Adtak egy 1,1milliós ajánlatot az új panorámatetőre, de garanciát nem tudnak rá válallni ha az is beázik, tudták hogy erre az összegre nemet mondok, szerintem utána sem néztek mennyi az új. megint ott volt 1 hétig a kocsi de hozzá sem nyyultak, de nem értem mért kell hazudozni, mondják hogy nekik nem éri meg vele foglalkozni és kész, mennek fel a fekete listás cégek közé és kész. -
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #195824 üzenetére
És 20 évesen?
35k km, 3 év, kb 2 mFt üzemanyag (prémium dízel). 9 év alatt ez 100k km, 6 mFt üzemanyag.
A példa kedvéért ezt tegyük egy 2012-es dízel Passat mellé. Majd a többiek segítenek számolni, nekem ez a korosztály ismeretlen.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Kiskokó
veterán
válasz yodamester10 #195813 üzenetére
Nem, nem nehéz megmagyarázni. Értjük mi ezt hidd el, csak nekünk nem megfelelő az a felhasználási mód amit ad.
Én elektromost még mindig csak városba vennék. De ez én vagyok.Jut eszembe a válaszodról, és ez nem neked szól hanem a "teljesen elvakult elektromosoknak" , hogy én csak azt nem értem meg, miért akarják másokra ráerőltetni ez az egészet?
Én értelmes ember vagyok, megértek mindent stb, fordítva ez miért nem működik?
Ez ugyan olyan mint az "állatos" emberek.
Akik nem szeretik annyira az állatokat, hogy tartsanak stb, érdekes azok soha nem osztják az állatosokat, hogy fúj így meg úgy, koszos, drága, stb. De az állatosok bezzeg szarrá oltják azokat akik nem állatosak, mert az milyen jó, meg így meg úgy.
Sose értettem ezt a kettős mércét.
Na ugyan ez az elektromossal. Én nem állok bele és kezdem el ezredszer is megmagyarázni szerintem miért nem jó az elektromos, de aki meg elektormosb.zi azt meg le nem lehet lőni, mint valami hittértítő meg valami felsőbbrendűségi úgy nyomja magából, hogy jaj de jó jaj de zöld jaj de bármi.(teszem hozzá keress rá, itt is írtam, hogy én szeretem a Teslát stb, csak túl van árazva)
Persze én nagyon realista és józan paraszt ésszel gondolkodó ember vagyok. Ettől függetlenül az ami gondolok nyilván úgy gondolom ami a számomra preferált.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
Na igen erről nem is beszélve, majd 10 év múlva... addig meg maradnak az ilyen Tesla felrobbantós videók a neten mikor a 10Milliós 10 Éves kocsidról kiderül, hogy 7 millió az Akku csere benne.... Köszimá'
A lednek is kellet 10-12 év most már tényleg csak az van és az ára is jó. (Ettől függetlenül egy szar amúgy, mert nem bírnak sokat , ezért olcsók. Így viszont rengeteg az elektronikai hulladék....)ON :
Gyors kérdés, jelenlegi jogszabályok szerint Autó 4 példányos adásvételire kötelező ráírni az árat ?
Köszi[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
válasz Intruder A 6 #195826 üzenetére
Szia!
Reménykedjünk, hogy a specialista észszerű megoldást talál!Addig 2 redneck ötlet:
1. Ideiglenesen ragaszd körbe színben hasonló szigszalaggal, ne ázzon.
2. Az 1 millió nincs arányban az autó piaci értékével, ha nem javítható emberi áron, akkor véglegesen fixálnám valami megfelelő anyaggal (szélvédőragasztó, sziloplaszt - nem tudom). -
addikt
válasz macilaci78 #195827 üzenetére
2013-ban egy Passat kb $30.000 volt, egy Tesla meg $63.500
nem tudom miért számolsz 35 ezerrel 3 évre (se Passatot, se Teslát nem vesznek újonnan ennyi futásra, vagy legalábbis nem jellemzően) de tegyük fel éves szinten valaki 12 ezret megy az újonnan vett autójával, az mai árfolyamon 9 év alatt $27.500 gázolajra, plusz azért évente egy szervizt is számolj bele a Passatba, olajcserére, szűrőkre stb, plusz 6 év után egy komplett vezérlés cserét, ez még plusz nagyjából 1 millió ($3.000) és ott is vagy, hogy kb egálban vannak a költségeid ilyen marginális futás mellett.
a dízel autókra jellemző 25-30 ezres futásnál a különbség még sokkal hamarabb térült volna meg.azt nem tudjuk mi lesz 20 évesen, mert még nincsenek 20 éves Teslák.
de egy 20 éves Passat jó eséllyel egyszer már átesett egy teljes motorgenerálon, két turbó cserén és egy váltócserén. ez mind nem lesz egy 20 éves Teslán. ami lesz, az a teljes akkupakk cseréje, de ahogy halad előre a technológia, az is olcsóbb lesz (míg egy váltócsere nem lesz olcsóbb, csak drágább).[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #195832 üzenetére
Én ennyit mentem a kocsimmal, azért számoltam ezzel. Más autóval is ennyit mentem volna.
Te meg azzal számolsz, hogy a Teslának soha semmi baja nem lesz és semmi üzemeltetési költsége nincs.
A 12-15k km/év pedig igencsak jellemző, legalábbis a hahu-n szereplő használt autók közölt futásteljesítménye alapján.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
atos19881101
senior tag
válasz f4lcon #195832 üzenetére
Miért gondolja mindenki, hogy a Tesla egy vasgolyó, amin kb semmi se fog elromlani? Ha beadja a kulcsot az inverter az gondolod pár száz ft? Vagy a rengeteg érzékelő illetve központi kijelző… gondolod egy autógyárnak érdeke soha el nem romló autót gyártani?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
yodamester10
őstag
válasz atos19881101 #195821 üzenetére
Majd írok csak sok a meló
-
addikt
válasz atos19881101 #195834 üzenetére
mielőtt Tesla bérenc leszek: nincs és nem is volt Teslám, és nem is tervezek venni
nem azt mondtam, hogy vasgolyó, és semmi nem romlik el, hanem azt, hogy egy átlagos villanyautóban JÓVAL kevesebb dolog van, ami elromolhat egy turbódízelhez képest.
aki ezt nem így látja, az kérem illusztrálja példákkal az ellenkezőjét.#195833 macilaci78 direkt nem számoltam egyéb üzemeltetési költségekkel (biztosítás, gumi, stb) mert feltételeztem, hogy az kb azonos. azt hittem ez egyértelmű
a hahus km állások meg igen...“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Qru
MODERÁTOR
válasz f4lcon #195836 üzenetére
Teslaban is van azert ami be adja a kulcsot majd ne felj (inverter, akupakk, erzekelok). A dizelben ott a turbo, maga a motor meg a dpf/scr es egr ami bajos lehet. Mindegyiknek van elonye hatranya. A villanyauto nem a szent gral de van olyan felhasznalas amire bomba jo.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kiskokó
veterán
válasz f4lcon #195836 üzenetére
Jóval kevesebb dolog, ja csak az a kevés dolog isKva drága Persze amíg van garanci nagyon pöpec...
Mennyi tapasztalatod van Teslával? Körülöttem azért mozog pár.
Ha már annyira példákat vársz.
Model S első lámpáiban a menetfény az összesben tönkremegy, típushiba.
Model S bizonyos elektromos motorjaiban elöregszik egy tömítés, a hűtővíz bemegy a villanymotorba, típushiba.
Model S bizonyos gyártás, akkupakk gyors degradáció, típushiba.
Model S MCU 1 rendszer hiba, az összesen betelik a Fix Ram, típushiba.
Model 3 az összes hátsó lámpája ázik, párásodik. A garanciális cserés is hónapok múlva szar. Típushiba
Model 3 üvegtető, minden második autón valahol bereped.
Összes Tesla futóműve Papír. (20ezer Km-es Model 3 és nyekereg, csörög csattog az eleje)
A sok lóerős kiviteleknél, papír hajtáslánc, töri a féltengelyeket.
QRU áltaál írt Inverter hiba, mondjuk talán pont nem annyira jellemző de igen. Az is laza 2-3ezer EUR-s költség tud lenni garancia nélkül.Direkt nem írtam árakat, a fantáziádra bízom
Így ezt most hirtelen fejből.
Arról nem beszélve, hogy gyárilag sem működik jól sem az automata fényszóró sem az esőszenzor egyikben sem!Ennek ellenére még mindig azt mondom, hogy a maga kategóriájában csúcs a Tesla, tipikus amerikai összeszerelési minőséggel. Jó tud lenni, meg bitang erős, meg okos stb stb de akkor is túl van árazva.
Fényezésről, hézagokról nem is beszélve.De az, hogy egy lassan 10 éves 200-ezer Km-es Model S ért a gagyi Gen1-es ülésekkel meg az összes kezdetleges hibáival garancia nélkül 10+ millió forint az valljuk be még a nevetséges kategóriába sem fér bele.
4 éves Full Full extra 140ezer km, nem volt 10 felett az A7-em.
De sokadszorra mondom, ettől függetlenül Szeretem a Teslát, tetszik is. Jó hogy Bitang erős stb. De annyiért nem kellene amennyiért vannak.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
atos19881101
senior tag
válasz f4lcon #195836 üzenetére
Ez igaz, hogy a hajtás jóval egyszerűbb. Nem áll messze tőlem az elektromosság, ezért tudom milyen egy villamos hajtás.
Az olcsósága amiben sokan bíznak, számomra a kicsit utópisztikusság. Persze most még az embereknek el kell adni valahogy, erre jó az “olcsón tankolható”, de majd ha mindenhol ilyen autó lesz és hirtelen az energia lesz az, aminek arany ára lesz (ami már most elkezdődött), akkor ugyan ilyen pozitívan fognak hozzáállni? Kétlem… az akku véleményem szerint sosem lesz olcsó…/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #195838 üzenetére
Ami nagy + még a Teslának, legalább is a Model 3nak. ha kéred bele a nagy hifit azzzz valami bitang jól szól!
Autóban én még ilyen zenét, ilyen jó minőségben, ilyen jól hangolva, bitang mélyekkel és akkora hangerővel torzítás nélkül még nem hallottam.
Kimerem jelenteni, Mozi minőség! (Bár Bang & Olufsent még nem hallgattam soha Audiban nagyon érdekelne, ahhoz képest az milyen)atos19881101 :
Így van, akku soha nem lesz olcsób, csak jobb és jobb de az ára nem fog lemenni. Majd akkor lehet olcsóbb ha feltalálnak egy ma még nem létező technológiát belőle, amihez nem kell annyi nemesfém stb.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
addikt
válasz Kiskokó #195838 üzenetére
jellemzően céges flottás tapasztalat van csak, a holland kollégáimnak választható az Insignia és a Superb mellett a Model 3 is, és hát többen inkább azt választották, még akkor is, ha kisebb, mint egy Superb kombi.
tetőablakkal egyébként nem csak a Teslások szívnak, nekem a Kodiaq-ban kiszedték az egészet tetőkárpitostól, és fémtől újra építették 2,5 nap alatt, mert nem találták meg a beázás okát.... egy rendes eső után egy deci víz volt a gumiszőnyegen mindkét oldalt
szerencse, hogy garanciális“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
macilaci78
nagyúr
válasz f4lcon #195836 üzenetére
Alap kötelező szervizt számoltál a dízelre, a Teslára nem. Számolj Cascot is...
Nem akarom ekézni a Teslát, csak a helyén kezelni. Otthoni töltőállomással szeretném összehasonlítani társasház teremgarázsában napelemek nélkül sima lakossági villanyárral.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Kiskokó
veterán
válasz f4lcon #195841 üzenetére
Várjál, ez nem tetőablak, ez üvegtető!!!
A model 3-ban egy darab nagy üveg az egész tető és a hátsó ablak.
Csak egyben cserélhető. ismerősnek 1 éves kocsin már cserélték gariban.Nem tudom mennyibe kerülhet ha nem garis de tuti nem 1-2százezer| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
#82935552
törölt tag
Sziasztok!
Éjjel egy kobold sikeresen a gyári dísztárcsáim ellopása mellett kifeszegette a B6 Passatom jobb oldali fényszóró mosóját, amit sajnos nem is tud az autó teljesen visszahúzni és egy kicsit kiáll. Igaz, kézzel óvatosan vissza lehet nyomni, de ez nem jelentett megoldást és kárt sem szeretnék így okozni, ha még lehet..Ezzel kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy lehet-e kezdeni valamit ezzel vagy egy fényszórómosó csere lesz a megoldás?
Egyébként drága koboldunk még a burkolatot is rajta hagyta, ésszel csak a dísztárcsa leszedésig bírta..
-
Reggie0
félisten
Meglett a elso felfuggesztes felujitas(osszes szilent uj)+olajtekno javitas+vezerles(komplett:lanc,feszitok,vezetok) csere+motortomites es szimeringek csere+hosszbordasszij es feszitoi csere+hosszbordasszij-tarcsa csere+elso fekbetet+kettos tomegu+kinyomocsapagy+keresztbordasszij es feszitok csere+olajcsere
Vege 1.42 milka lett, az alkatreszek 90%-ban gyariak.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
Tesla
Polgár Net csatorna tesla videók, ő legalább mindent elmond nem csak a jókat
Még azt is mikkor motor cserés lett, amit neki kellet fizetni mert Amerikából hozta haza az övét és nem élt a garancia
Többe került mint egymillióAmúgy most kint vannak és lehet hogy Lucid lesz a következő elektromosa (Most a legutolsó videójukba említik hogy mennek a Lucidhoz)
Egyre többen állnak át elektromos autók javítására, mert azok is elromlanak melyikbe mi
Fűtés, akkumulátor szellőztetés ventilátor, fék berohad idővel,
Ha rosszul töltik az akkuk hamar degradálónak.És jó kis felárral dolgoznak a szerelők, mert a tudásukat nagyon meg kell fizetni, a helyi sarki autószerelő nem fog hozzányúlni
Használt autó és nem csak tiszta elektromos hanem hibrid is
Hát ha elérik azt a kor hogy Cascot nem lehet rájuk kötni akkor nem szabad velük koccanni, mert sokban elől van a elektromos rendszer vezérlése és ha az sérül gazdasági totálkár.( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest