- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Melyik tápegységet vegyem?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Hisense LCD és LED TV-k
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- Notebook hibák
- Hobby elektronika
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
dpl001
friss újonc
Tisztelt tagok! Ahogy olvasgattam rengeteg hozzáértő ember van erre. Adott egy 97-es tdi Vento. Nemrég lett relé cserélve benne de az izzítás így sem az igazi. 10 izzítás után gondolja úgy hogy nehezen de beindul. Gyertyákon nem látszik semmi probléma. Viszont ha üzemi hőfok után -5 körüli időben áll egy órát langyoskás lesz a blokk és se izzítani se indulni nem akar. Feher füst van. Néha 1-2 hengert elkapja egy pillanatra de sok esetben akksi lemerüléséig hiába kínzom nem indul. Remélem tudtok tippeket adni mi lehet a gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest