- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Melyik tápegységet vegyem?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Projektor topic
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- Milyen videókártyát?
- Samsung LCD és LED TV-k
- Dell notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen egeret válasszak?
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #131545 üzenetére
Oké mint írtam nem értek hozzá, de amikor megnéztem a futóműhöz a szilenteket gömbfejeket, azért elkerekedett a szemem. Nem olcsó, ezt szögezzük le.
Azért kérdeztem meg direkt, hogy van-e valami típushibája amivel kell foglalkozni.
Jah és a kilométert azért írtam, mert találtam benne vezérléscsere matricát dojcsúl amin 216.000 szerepelt 2011 ben.
Nem fikázom a kocsit felkészülni szeretnék belőle, mert valószínű, hogy úgy is nálam fog landolni. ( ha baj van)
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
aero.
veterán
válasz CharlieDrop #131539 üzenetére
2.0 cr 1. Gen, amiben meg a pd fele olajpumpa van. Magus vagja a motorkodokat.
-
kk831228
addikt
válasz rob210 #131551 üzenetére
Lengőkarszett csere... Van 50-ér is, meg van 150-ér is lemforder... Nem olcsó, de nem is egy megane futómű... 1.6 abba a kasztniba elég gyengusz... Gyenge is meg nehéz a kasztni is... A megane ahhoz képest egy drag...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
aero.
veterán
-
simonjoe
őstag
-
simonjoe
őstag
válasz CharlieDrop #131563 üzenetére
...javították, talán már 2010-től vette a fáradtságot a VW, de pontosan mikortól nemtom. Mági képben van, tőle informálj.
Joe
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #131566 üzenetére
Milyen autót nézel? A golfban, jettában, octaviaban, yetiben volt CFHC, ha már nézed, abban nincs is kiegyenlítő tengely. passatban CFFB az ajánlott, abban van a javított modul, de az csak B7-ben volt, a B6 nem kapta neg.
[ Szerkesztve ]
-
RocknRoller
aktív tag
Plusz kérdés: mi a velemenyetek az 1.6 FSI (85kw) + 6-os kezivaltoval szerelt konstrukciorol? Mennyire bajos/problémás/megbízható?
1.9pdtdi helyett inkább ezzel szemezgetnek, tartok az aknaktol (turbo, PD elemek, kettős tömegű, dpf)
[ Szerkesztve ]
ÁjfÓn 13 | "A szép nők vetetik a sört, a csúnya nők pedig itatják a sört" - Al Bundy
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #131549 üzenetére
Amíg nem indul be, nehéz értéket mondani. A zárt egr-el elkapja rögtön, nem érkezik a log pontos értéket adni indítózás közben. Ami meg nem kapkmja el, ott meg lehet mérni, csak nincs mivel összehasonlítani. Egy lemes darabbal le kell vakítani az egr és a szívósor közti csövet, ha az egr a hibás, vészmódban bár, de beindul. Ha úgy sem indul, nem az egr lesz a gond. A szívósorba próbáltatok féktisztítót fújni, és úgy indítózni? Ha úgy röffen, ajkor csak nem kap anyagot. Hiába van üzemanyag nyomás, ha nem nyitja a motorvezérlő a befecskendezőket. Ha nem lenne üa nyomás, akkor levegős üzemanyag rendszerre, halott segédpumpára gyanakodnék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #131571 üzenetére
Az EGR-nek lehet csinálni egy új alap beállítást(basic settings) utána be szokott indulni, ha tényleg ez a baj. Ez sajnos nem generál kódot, mert a vezérlő nem tudja ellenőrizni, hogy valóban zárva van-e az EGR. Nyitott EGR-el csak üzemmelegen képes beindulni, azt is, 3-4. próbálkozásra, gázt megtartva.
[link] Bár a hirtelen halál nem jellemző az EGR-re inkább az, hogy előtte egy párszor beindulás után leáll azonnal, iylenkor rögtön elkapja a lagközelebbi indításnál, és vagy leáll, vagy rendesen jár. Ez a kezdeti fázis, amikor mér érdemes megnézni, hogy mi a helyzet vele.
[ Szerkesztve ]
-
oszy
veterán
válasz RocknRoller #131568 üzenetére
Az nem lehet, hogy be kell "tanítani"? Mondjuk érdekes, hogy egyik irányba megy...
Szinte ÚJ Seagway Ninebot F2 PLUS eladó ! !
-
bognar110
őstag
Sziasztok nem rég vettem egy 1.8T passatot 2004évjarat. Szeretnék bele motorolajat venni ti mit ajánlatok ? liqui moly 10w-40 ez mondjuk megfelelő lenne ?
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #131572 üzenetére
Nem győzök hálálkodni!! (Azt mondta a nejem, h legyél Te a szerelőnk, és vigyük inkább hozzád!)
Abban segíts még kérlek, h ha valóban bexart az EGR akkor azt illik cserélni, vagy tisztítani is lehet? Nagyon drágának találom 40eHUF és 220eHUF között van árazva.
Ez a legolcsóbb, ha venni kell, megvehetem??
http://www.wrcauto.hu/?3518,egrszelepaudia419tdi20tdia620tdi038131501adJoe
-
-
molnarpeter
nagyúr
Ha már a 2.0 olajpumpa volt téma, 2010. 05. havi (forgalmiból mondták, gondolom 2009/2010 modellév), CAGA motorkódú CR TDI A4 B8/8K is érintett még? Pont ajtót kell cserélni rajta (valaki nem bírt normálisan kiállni mellőle ), akkor már említem nekik a motort is, ha hosszú távra terveznek.
-
Richard!
addikt
Üdv! Ez mire utalhat?
Ma kezdődik életed háralévő része
-
oszy
veterán
Ki akarom cserélni a Leonban (2003) a fejegységet. Beépítő keretet honnan tudok jó áron szerezni?
[ Szerkesztve ]
Szinte ÚJ Seagway Ninebot F2 PLUS eladó ! !
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #131577 üzenetére
..pontosan mire gondolsz? Elméletileg még kutya xar is lehet a szűrőben, hisz az a dóga, h szűrjön. Csak a szűrt oldalon ne legyen már semmi. Vagy nem jól gondolom?? Most volt ugye az átalakítás, a rövid tengelybe csináltak nagyobb fészket oda egy vastagabb hexagont, és állítólag be is ragasztották Amit magam sem értek, h miért. Lehet, h ragasztó került be. De az meg ugye a kenés oldalon van. Az üza oldalon is lehetne fém reszelék?? Nem tudok többet sajnos. Tegnap délután kaptam meg, nejemmel terveztünk egy kis autózgatást, talán felétek, vagy Ausztriába, de előtte elvittem megmosni. (Ez egy cc 30km-es táv Zsámbék-Budaörs) Az oda út "gondtalan" volt. Lakott terület, a sebességhatárok betartása mellett, majd pálya 120-as tempóval. Semmi rángatás, kihagyás. Megérkeztem és beálltam a mosóba, majd alapos mosás után szerettem volna félre állni. Indítás. Be is indult, de azzal a lendülettel le is állt, és további indításkor semmi sem történt. Olyan érzésem volt, mintha az önindító semmit sem hajtana, sima elektromos zaj. Időnként éreztem olyat mintha "elkapta" volna, de ezek is szinte csak másodpercekig, vagy annak töredékéig történt, de tíz indítózásból talán kétszer hallottam éreztem ezt. Megjött a szerelő, Ő indítózott közben benéztem a gépházba, ott láttam forgó alkatrészeket, tehát kizártam, h csak maga az önindító forogna. Az indítási procedúra alatt a kijelzőkön sem találtam semmi rendellenes dolgot. A szerelő által alkalmazott diag sem mutatott semmit. Majd tréler és haza. Holnap nem megyek dolgozni ott fogok ülni a szerelő nyakán és nézem, h mit csinál. Nem nyugtatott meg, mert láttam rajta, h tanácstalan. Amiket leírtál, azt gondolom jó kiindulási alap, bár meglepődnék ha egy szerelő nem tudná, h mit is keressen rajta-benne. Holnap okosabb leszek, és tájékoztatlak.
Peti! a CAGA motorkód nincs a fekete listán!
Joe
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #131583 üzenetére
Nem lehet fém reszelék a szűrőben, mert az a visszatérő ágból is származhat, ami nagyon nem jó, mivel ilyenkor a magasnyomású szivattyú, amit a vezérszíj hajt, lefordácsolja magát és mindent televág reszelékkel.
Ezzel kezdeném. Bár olyat is írtál, hogy üzemanyag nyomás rendben... az mit tesz? Megvolt az indításhoz szükséges 250 Bar?
-
simonjoe
őstag
-
molnarpeter
nagyúr
válasz simonjoe #131583 üzenetére
Sajnos említi a cseh oldal ezt is, de mivel 2010 a határ, ezért bizonytalan vagyok a 2010-es autóval kapcsolatban
Audi A4,A5,A6,Q5
-kod CAGA,CAGB,CAHA,CAHB- motory CR/rok výroby 2008-2010/[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz molnarpeter #131586 üzenetére
...egy ellenőrzést megér, szedjék szét és nézzék meg, ha gáz akkor ki kell javíttatni. Ezt még ajánlanám neked. Ide csak a rövid tengelyt kell elvinni, két napra vállalják és 35eHUF!
https://www.autoalkatresz.hu/prokmajer_kftaudi_vw_bontott_alkatresz-6371/cegadatok
Beszéltem velük, korrektnek tűnik a társaság, nagyon készségesek voltak.Joe
-
i-sti
senior tag
válasz molnarpeter #131586 üzenetére
Nekem 2011 januári (vagy februári?) CAHA.
Szóval ez is nagyon a határon van.
Mágus azt mondta, hogy ez már jobb hexagont kapott. Így megnyugodtam, egy ideig.Novum Forum Siculorum
-
Logeeen
senior tag
Sziasztok!
A4 AVG.
10km/h-ról történő fékezés közben ilyen nyekergő hang hallatszódik. ABS-ről olvastam, hogy tud ilyen hibát produkálni. Ajánlották a pumpa légtelenítését.
VAGCOM van itthon, de a leírt módszer nem működik, mivel 5.3-as BOSCH kocka van benne csak ABS-el, Ha lenne ESP vagy ASR vagy mindkettő még, akkor mehetne.
ABS modul-> Basic settings-> 001 csoport. Mágus régebben írt erről, de sehogy sem tudom előhozni ezt a részt a VAGCOM-ban.
Valakinek lenne ötlete, megoldása?
#Xiaomi 13T#
-
xmad
őstag
Valaki erre tud valami okosat?
Golf 4 1.6 SR
Hideg motornal miert egyenetlen az alapjarat? A fordulatszammero nem ugral, szögegyenesen áll, de érezni hogy remeg az autó, egyenetlenűl jár.
meleg motornàl nincs ilyen gond -
kaszaking
tag
Mágus!
Audi A4, 1.6 '96 ADP kocsiban csak 1 üzemanyag szivattyú van hátul a tanknál? Egyre nehezebben indult az utóbbi hónapban, ma meg szinte be sem indult. Meg lett ütögetve hátul a szivattyú úgy sikeresen elindult de gondolom hogy ez szinte pár nap és meghal. Minél hamarabb cseréltetni szeretném
-
-
xmad
őstag
Mágus, enyémre van ötleted?
-
ervinke2
csendes tag
Sziasztok!
Van egy '97-es Passat 1.8 ADR autóm, ami a következő hibát dobja:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - IntermittentEz alapján kuka a MAF? Valamilyen módon ki lehetne mérni, hogy valóban az, vagy esetleg kábelszakadás a probléma?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Logeeen #131597 üzenetére
Az auto scan milyen vezérlőket talál? Lehet utólért téged is az ABS kocka halála? Egyáltalán nem ritka a B5-nél.
Más autót olvas a vag-com-od?
Ha semmilyen vezérlőt nem olvas, akkor valszeg nem kommunikál az autó semmilyen diaggal. valami blokkolja a K csatornát. Esetleg utólagos rádió?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest