- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung LCD és LED TV-k
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz dízelracer #11850 üzenetére
tuti nem a dizeles nyomaték.
bár alul méretezés, hogy is volt a féltengelyekkel meg a V10 TDI-vel ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
igen a hátsó motortartó bakom, volt.
egy kis gyűjtemény (van egy 4. is kocsiba)
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
-
Peter789
senior tag
válasz Lipton #11848 üzenetére
bár nekem egy első generációs 1.8T superb-em van, talán nem változott annyit ez a platform... egyetlen helyet találtam ahol normálisan be tudtam vinni az utastérbe egy kábelt: a szélvédő alsó tövében végigfutó takarólapot fel kell szedni és szemből nézve jobbon van a motorvezérlő és pár egyéb apróságnak egy doboza, ami alulról egybe van nyitva a belső térrel. ebbe fúrtam bele oldalról egy tömszelencét, ahogy a képen is látszik. nagyon fontos a jó tömítettség, mert nagyobb felhőszakadásoknál ott szó szerint árvíz lehet és ha beázik, nagy bajokat okozhat!
[ Szerkesztve ]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #11860 üzenetére
dió héjban, az össze tapad üzemanyag molekulákat hívatott szét választani, és ez által javul az égés.
nem hülyeség, de a 20% átlagba nekem soknak tűnik, és főleg a pontos befecskendezésű kocsiknál válhat, be ahol a mot. vez. állandón a lambda 1-re törekszik
rob210:tomcsit szerintme a + kraft érdekelné, az mondjuk esetleg engem is
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #11860 üzenetére
Semmi gond felvettem.
Ez egy kis kütyü ami a fogyasztását optimalizálja a kocsinak.
Benzin disel egyaránt alkalmazható.
Egyébként van hozzá honlap is
Ha érdekel privátban megküldöm.
Én 1.1 litert spórolok vele, plusz még ugye a fele etanol, tehát elég gazdaságosan járokRenault power
-
zoo8800
veterán
Zsír video
klassz bringák 0.40-nél, és nyerítve röhögés 0.50-nélrip and tear, until it is done
-
sldedu
csendes tag
Üdv
Skoda Octavia II-be az első ülések alá vennék tároló fiókot. Amennyiben valaki tud eladót privibe írjon. -
MPowerPH
félisten
Ez de durva.
Don't Tread On Me
-
VR6-Fan
veterán
válasz Kickass #11869 üzenetére
ehh, a sok hozzá értő
BMW001:van ennél erősebb is VR6-ból is de volt 1,9-es 16V motor 1047le-vel bye bye Veyron (viszont az tényleg 1 verseny nap kocsi atommjaira szed..)
kb a megbízható technikai határ 800-850le-nél van egy VR6-os motor tekintetében, paraszt nyelvre lefordítva, ezzel vissza is tudsz jönni Horvátországból
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz #67688960 #11872 üzenetére
Nekem 2 ° előgyújtás kellett, pont azért mert 50-50%ban megyek vele.
De szvsz ha nem állít az ember hozzá gyújtást akkor is jó.
Csak így nagyobb a leadott teljesítmény magasabb fordulaton.
Az etanollal ugyanis alacsony fordulaton nagyobb a leadott teljesítmény viszont magasabb tartományban érezhetően elgyengül az autó.
Ezért babráltunk a gyújtással egy kicsit így most nagyon frankón megy.
Szerintem jobban mint sima benzinnelRenault power
-
rob210
nagyúr
Ez a gyönyörűség nekem nagyon bejön, ha ez még benzines is volna.
Minden esetre a készülékházat szívesen cserélném
Renault power
-
Kickass
őstag
válasz dízelracer #11874 üzenetére
igaz
rob210: pedig az öreg füstös tádé jó is az
-
-
-
#67688960
törölt tag
tényleg kik csinálják a legjobb sört? kihagytam az angolokat is
-
#67688960
törölt tag
válasz VR6-Fan #11879 üzenetére
apropó lehet hogy rosszúl tudom de nem kissebb oktánnál elő, nagyobbnál meg hátrébb állít az ecu?
smivel az etanol 100 vagy több oktán ezért utógyujás irányba kellene állítani, és emiatt a 95re beállított, mivel 91-95 között játszik, kissé gyengén fog muzsikálnima épp azon gogolkodtam, nem kellene inkább olyan megoldás az injector mód helyett, hogy az ecu-t felkészíteni, chip tuning is 50környéke, ki kéne pótolni egy etanol konfiggal is, már ha lehet ilyet
csinálnak ilyet valahol?meg ha jól tudom, legalábbis az enyémhez amikor néztem a prospektusban mintha az lett volna hogy 98-as nafta kell a tuning után, ilyenkor tud még 91-ig lemenni?
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz #67688960 #11881 üzenetére
de a nagyobb oktánhoz nagyobb alap elő gyujtás is adható mivel a naftának nagyobb a kompresszió törése.
de az etanolnak kisebb a fajlagos energia tartalma ("égés hője").
felfelé is eltud térni a mot. vez. szóval egy bizonyos tartományba javulni kell (közép tartomány, ahol jól lehet játszani a gyujtással), s ott romlania ahol már nem tud kellő mennyiségű etanol a motorba jutni.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz #67688960 #11883 üzenetére
a gyújtás szögét lehet növelni.
előző kérdésedre a válasz, attól hogy 98-ra van írva az ECU elmegy a kocsi 91-el is (de azt papíron már úgy sem kapsz, a valóságban meg amit itthon tankolsz hugylé, kb annak felel meg...), de a teljesítményben jelentős romlás fogsz tapasztalni, illetve legrosszabb eseten "böcsöröghet" a motorod, az az kopogásos égésed lesz, ami hosszú távon nem jó.
nem hinném ohgy nagyobb hő értékű gyertya kéne, szvsz nem szabad hogy jobban melegedjen, ezért kell több etanol bele többek közt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
válasz VR6-Fan #11884 üzenetére
hogy lehet? csak hogy próbáljam vizualizálni, nagyvonalakban is elég
amúgy rátapintottál, ott a mumusom a kopogásos égés, meg a szar benzin(ezek már mumusok tiszta mumus sokk)
hiszen semmi sem végleges, hátha kell még utána 95 is belea gyerta dolgot téma guglizás közben láttam, csúcsosodva elfogy a gyertya, (álítólag)
akkor nagyobb a hő, überebb olaj is kellhet, bár most is próbálom a legűberebbet használni, ha túl vastag melegen akkor az nagyobb fogyi[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz #67688960 #11885 üzenetére
már mint mi hogy lehet?
egyáltalán milyen motorról beszélünk?
nem tudom erről még nem nagyon hallottam de a szegény keverék nem egy túl jó dolog, ha rendesen elvan találva a keverék akkor gyakorlatilag semmit nem kell változtatnod, csak tankolnod
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
#67688960
törölt tag
válasz VR6-Fan #11887 üzenetére
2.0E abk digifanos audi 80 b4
méé?DeadMeat : na ezeket pont nem kedvelem, bár azért ha kell betolok egy usásat, de én ír fan vagyok, a búzasört meg meg se bírtam inni amikor próbáltam régen, de akkor még cigiztem, de most hogy mondod majd megnézem megint, háta már kedvelem
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz #67688960 #11878 üzenetére
Milyen kocsid van megmondom tacekból érdemes e etanolozni.
Én már nagyon beleettem magam a témáda.
A kollégám ford mondeója pl. kifejezetten imádja az etanolt 50-50%-ban semmilyen módosítást nem kért.
2.0-MK2 es mondeó.
Opel corsa 1994 es szintén szereti.
Haver seat leonja nyeli mint kacsa a nokedlit.Eddig egy autó nem itta amit láttam az a toyota corolla 14 terra linea.
Az kifejezetten köpködött tölle.
Meg kiverte azonnal a hibalámpát.
Nem tudta után állítani az injektort.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz #67688960 #11888 üzenetére
AJAJAJAJ hölgyek urak asszonyok.
Komolyan olvassatok utánna az etanolos dolognak mert messzire vagytok az igazságtól.
űAz etanol égéshője sokkal alacsonyabb mint a benziné.
Ezáltal KEVÉSBÉ melegszik a motor nem hogy jobban.
Szóval szvsz szívesen megmutogatom a dolgot mindenkinek, hogy mit kell tenni ahhoz hogy etanol benzin üzemű legyen a kocsi.
1 benzinszűrő csere tankolás előtt és 1000km után mégegyszer mert az alkohol nagyon kitisztítja a rendszert.
Injektoros autóknál a fele fele tankolást simán tűrik azaz semmit nem kell csinálni.Karburátoros öregebb autóknál mint az enyém, egy mérettel nagyobb főfúvókát és alapjárati fúvókát kell betenni, és 2-6° előgyújtást kell neki adni.
Eltérő mértékű a gyujtás állítás mivel nagyon sok jelenleg is szarul beállított autóval rohangálnak az emberek.
Ők azok akik a hajukat el szokták dobni amikor bekerül az etanol és beállítva elindulnak a kocsival, mert komolyan mondom olyan mint ha egy 20lóerővel erősebb kocsit tettek volna alájuk.A fogyasztás nekem csökkent 100%os etanolnál kb. eddigi tapasztalatok szerint 12-17% nő a fogyasztás.
Ha valakinek bármi kérdése van csak szóljon ebben a témában végre én vagyok a spiller valamint tapasztalattal is rendelkezem.
Mind injektoros mind karbis autóknál.Renault power
-
tomcsi23
veterán
válasz rob210 #11891 üzenetére
Valahogy még nem foglalkoztatott a gondolat, hogy fix etanolos üzemre kapcsoljak. Olykor tisztítás jelleggel megy bele, de annyi. Az, hogy felül elfogy a kakaó vele, az nem hoz lázba, de aztán lehet, hogy egy bizonyos aránnyal ez megváltozna. Mindegy, most ezt a +20 km adalékot tesztelgetem.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11894 üzenetére
kevés üzemanyagtól (főleg ha annak a fajlagos teljesítménye is kisebb).
igen pontosan ennyi, be kell állítani ill megoldani a hiányzó üzemanyag gondját.
nem az injektor végzi, hanem a motorvezérlő, de egy bizonyos tartomány felett hiába kéne több nafta egyszerűen eléri annak az intervallumnak a határát amiben korrigálni tud."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Konflikt
addikt
sziasztok, ugye vannak Bora tulajok?
most tervezek venni egyet a kozeljovoben.szervizrol mit tudtok mondani, gyakran van vele gaz?
draga az alaktresz/javitas?
szeriahibak vannak?Commodore Amiga 500 - es a kepzeleteinek tobbe semmi nem szab hatart! // VCIX-DCV&CMA
-
VR6-Fan
veterán
válasz rob210 #11896 üzenetére
100% etanolnál biztosan jelentkezni fog, egyes autóknál 50-50-nél is.
mi az hogy nem lehet kihuzatni a kocsit?
nálam pl rendszeresen forog 4000 felett (jó most még járatos így nyilván nem sűrűn..), és van olyan aki rendszeresen a 25000-5000 tartományba jár.
de pont hogy az tankoljon etanolt aki turbos géppel akar versenyezni
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Peter789
senior tag
válasz Konflikt #11897 üzenetére
ugyan nem rossz vas a bora sem, de a helyedben megnéznék pár octavia-t is - akár első, akár második kiadást is. sokkal nagyobb csomagtartó, nagyobb motorválaszték ( itthoni használt piacon ) és nem utolsó sorban sokkal alacsonyabb véterlár... alkatrészben kb ugyanazt kéri mindkettő mert közös golf padlólemezre épültek - egyáltalán nem drága, csak ne márkalehúzdában javíttasd...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- AquAgorA ...Pál apostol nyomában: http://fleettracker.eu/index.php/component/aquagora
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Windows 11
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen széket vegyek?
- Durva lett a Lian Li motorizált asztala
- Milyen routert?
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest