Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Lauda

    félisten

    válasz F_Gergely #53896 üzenetére

    Koszi amit hozzatettel, reszben egyet is ertek, reszben mas a velemenyem. :R ;)

    En dizelem -20-ban hidegen es +35-ben uzemi homersekleten is 850-es alapjaraton ketyereg. Az olaj surusege miatt valoban novekedne a fogyasztas, mivel nehezebb a szivattyunak athajtani a jaratokon, emiatt ez is plusz energiat emeszt fel. Azonban nalam es egy gondosabb vezetonel ez nem fog jelentkezni, mer hidegen eleve kimeletesebben hajtom.

    A motor kopogása azért van mert hidegindításkor elnyúló égéssel, kopogva járnak, a nagy gyulladási késedelem miatt az égési csúcsnyomás hirtelen épül fel, ezt tetézi a hideg olaj rosszabb szivattyúzhatósága és rosszabb kenés.

    Igy van, szinten okos gondolat. Emiatt is kemenyebben jar es a mar emlitett korabbi fecskendezesi ido miatt is egyuttveve.

    Dízel és dízel üzemű autó közötti is hatalmas különbségek lehetnek hiszen nem mindegy milyen rendszert használ az autó pl commonrail, PD, vagy hagyományos "manuális" adagolós.

    Egyetertek ebben. :R

    Ez igy hatalmas nagy hülyeség, már elnézést. A generátor folyamatosan tölt, fixen, nincs olyan hogy kevesebbet vagy többet. Régi autóknál volt igaz hogy alacsonyabb fordulaton kevesebbet töltött és a fordulat emelésével ez az érték nőtt. Nincs ilyen! Sőt olyan sincs, hogy hidegen többet tölt az autó melegen meg kevesebbet! Ez nem elektronikusan vezérelt töltés, így az érték FIX se több se kevesebb.

    Ezt nem jol tudod. :N A generator akkor tolt, amikor arra szukseg van. Mikor elinditod a motort, akkor egy ideig tolti vissza az elhasznalt energiat, majd megszunik a toltes es szinte "uresen forog" a generator, nem kap gerjesztoaramot, igy nem terheli a motort sem. Probald csak ki, melegen jarasd a motort, majd kapcsold be a tompitottat majd a refit. Nem is ertem ha folyamatosan 100A-al toltene, akkor azt megis hova toltene? Gondolkodj kicsit. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák