- Amazon Fire TV stick/box
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 10.4 - az, ami
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz F_Gergely #53896 üzenetére
Koszi amit hozzatettel, reszben egyet is ertek, reszben mas a velemenyem.
En dizelem -20-ban hidegen es +35-ben uzemi homersekleten is 850-es alapjaraton ketyereg. Az olaj surusege miatt valoban novekedne a fogyasztas, mivel nehezebb a szivattyunak athajtani a jaratokon, emiatt ez is plusz energiat emeszt fel. Azonban nalam es egy gondosabb vezetonel ez nem fog jelentkezni, mer hidegen eleve kimeletesebben hajtom.
A motor kopogása azért van mert hidegindításkor elnyúló égéssel, kopogva járnak, a nagy gyulladási késedelem miatt az égési csúcsnyomás hirtelen épül fel, ezt tetézi a hideg olaj rosszabb szivattyúzhatósága és rosszabb kenés.
Igy van, szinten okos gondolat. Emiatt is kemenyebben jar es a mar emlitett korabbi fecskendezesi ido miatt is egyuttveve.
Dízel és dízel üzemű autó közötti is hatalmas különbségek lehetnek hiszen nem mindegy milyen rendszert használ az autó pl commonrail, PD, vagy hagyományos "manuális" adagolós.
Egyetertek ebben.
Ez igy hatalmas nagy hülyeség, már elnézést. A generátor folyamatosan tölt, fixen, nincs olyan hogy kevesebbet vagy többet. Régi autóknál volt igaz hogy alacsonyabb fordulaton kevesebbet töltött és a fordulat emelésével ez az érték nőtt. Nincs ilyen! Sőt olyan sincs, hogy hidegen többet tölt az autó melegen meg kevesebbet! Ez nem elektronikusan vezérelt töltés, így az érték FIX se több se kevesebb.
Ezt nem jol tudod. A generator akkor tolt, amikor arra szukseg van. Mikor elinditod a motort, akkor egy ideig tolti vissza az elhasznalt energiat, majd megszunik a toltes es szinte "uresen forog" a generator, nem kap gerjesztoaramot, igy nem terheli a motort sem. Probald csak ki, melegen jarasd a motort, majd kapcsold be a tompitottat majd a refit. Nem is ertem ha folyamatosan 100A-al toltene, akkor azt megis hova toltene? Gondolkodj kicsit.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Új videón a Indiana Jones and the Great Circle
- Amazon Fire TV stick/box
- Minden ami hőszivattyú
- Politika
- Tőzsde és gazdaság
- XGS24 - Gameplay előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen