Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- iPad topik
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Intel találgatós topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Őszi WTCR-es AC bajnokság az Elantra/Cupra duóval okt.3-án rajtol!
lo Az idei őszi Assetto Corsa bajnokságunkban, a jelenkori túrautós bajnokság krémjét, a WTCR-es autókat keltjük életre....
-
Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
ma Mindegyik telep nőtt, legtöbbet az iPhone 16 Pro hízott.
-
Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
it Az Apple-nek meg kell nyitnia a rendszereit a riválisok felé, ebből az EU nem enged.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ruszki
senior tag
Üdv!
Na volt egy kis fura "indulás" a kocsival!
Tegnap első induláskor olyat csinált,hogy elindítottam a kocsit az alapjárat felment 1000fordulatig és utána meg 1000 és 500 között akadozott mintha a kocsi is remegett volna és még a gázt sem vette de kb. 3-5 másodperc múlva semmi jelenség minden rendben!Valakinek erre valami ötlete!?
A vas 1.7 DT Opel Astra G Caravan Y17DTElőre is köszönöm!
Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
F_Gergely
őstag
-
Ruszki
senior tag
válasz F_Gergely #30602 üzenetére
Hát én is adagolóra gondoltam!Hát lehet,hogy majd megnézetem!Először is ha van rá lehetőség akkor olvastatok hibakódot!Aztán majd meglátjuk!
Érdekes!Az optimista a fényt látja az alagút végén, a pesszimista a sötétet az alagútban, a realista a közeledő vonatot, a mozdonyvezető pedig a három idiótát a síneken.
-
AMD Power
titán
Ezekből a hűtőkből márkákból melyik az ajánlott?? A Valeot ismerem csak ezekből.
AVA 15e
BARDI AUTO 12.5e
GERI 15e
VALEO 18e -
hdman
őstag
-
zolikaDB
veterán
Udv Urak!
Kerdesem lenne! Hagyomanyos automata valto, amit pl Omeganak szereltek, tehat P R N D 2 3, gyakorlatilag nem tud olyat, hogy mondjuk 60-nal 5-be kapcsol? Pl azert, h ne porgesse a motort.
Marmint erdekes ez a temakor.
Szoval, tegyuk fel, adott egy 2.5-2.6-3.0-3.2 Omega automataval. Ezek hogy viselkednek? Milyen az attetel? Hosszu vagy rovid valtok? Pl mennyinel kapcsolnak 3-ba, 4-be, 5-be?
Mennyire ajanlott egy nagyobb V6-hoz inkabb automata, mint manual valto? -
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Tudtok valami szép hangú dudát ajánlani a gyári (szerintem eléggé béndzsa) helyett? F astra.
Ismerősnek valami dupla cucc van benne és szépen szól. Mint egy mai új autó pl. Nem tudom mihez hasonlítani.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
TasiA
senior tag
válasz Markizmark #30612 üzenetére
Nekem az A-, B Vectráé bejön. (mondjuk az A jobban, mélyebb hangú) de amúgy nem tök mind1, használod, vagy 5x 1 évben?
-
sitotomi
tag
válasz Markizmark #30614 üzenetére
Ahogy észrevettem ez az év kifejezetten a "hülyék" éve...
Úgy mászkálnak mindenhol, mint a mérgezett egerek...
Dabas ahhoz képest hogy mekkora, mint egy mini Bangkok...
Csak +50 biciklis a képhez képest...
Bár amit Pesten, vagy Dunaújváros környékén látok az sem semmi...[ Szerkesztve ]
-
zolikaDB
veterán
válasz Markizmark #30614 üzenetére
A gyarinal csak a rendorsegi szirena komolyabb, de az meg tabu.
A dacias dallamkurt meg komolytalan.
Szerezz egy üszökfeketere sotetitett fekete Mercit/Audit, vagy egy big foot-ot, azzal nem lesz gond.
Bar az ukran rendszamos UAZ is eleg tiszteletet parancsol manapsag, valami Donyecki jelzessel... -
adidas4death
aktív tag
válasz sitotomi #30615 üzenetére
Ne is mond, én is napi szinten összefutok annyi hülyével Dabason és környékén hogy valami hihetetlen. Mintha hétköznapra is kimenőt kaptak volna a hétvégi vezetők de komolyan... , bár most pesten is a szokottnál több birka van, valami front lehet, vagy gömbvillám
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
sitotomi
tag
válasz adidas4death #30617 üzenetére
A két kedvencem, mikor a körforgó megzavarja őket (lassítás, gyorsítás, index nem index kétszer index), illetve ahogy a betintázott biciklis öregurak a vasúti átjáróban összeesnek a biciklivel, a komplette forgalmat megbénítva beleértve az 5-öst is...
Egyébként akkor nem Téged láttalak kocsival, a full "kéket" láttam ha jól emlékszem. Egyébként talán az a kocsi a felső-dabasi buszmegálló fele szokott parkolni...
-
adidas4death
aktív tag
válasz sitotomi #30619 üzenetére
ó hát igen a körforgalmon jót vigyorgok én is, amikor befelé indexel, kifelé viszont nem, én meg így: "WTF ember? "
A biciklisek mostmár ittasan is mehetnek ne viccelj.. Biztos a bácsi úgy ítélte meg magát, hogy a biztonságos közlekedésre képes....(Akkor engem szoktál látni szerintem, a Felső-dabasi templomtól visszább [Sári felé] a következő buszmegálló mellett szoktam állni ha irodában vagyok éppen. )
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
sitotomi
tag
válasz adidas4death #30620 üzenetére
Te leszel az akkor. A buszmegálló két oldalán, Gyón fele szokott ott állni valamelyik háznál egy ezüst C Vectra, és Sári fele ahogy mondod meg egy kékes B Veki.
Ha látlak megint és integetést dudát villogást látsz, akkor az én leszek!szerk: a dudát azt hallani fogod
[ Szerkesztve ]
-
adidas4death
aktív tag
válasz sitotomi #30621 üzenetére
Igen, az-az. A C Vectra a főnökömé, én 1 házzal odébb ugyanabban az oldalban szoktam állni a füvön. Rendben, figyelni fogok az őrült C Vectrásokra.
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
AMD Power
titán
F1 pilóták gépei.
-
AMD Power
titán
Ez a teszt megint elég vicces.
Norbi majd segít. Opel Astra 1.6 Turbo teszt
Opel Astra 1.6 Turbo 170 Aut. tesztOk ,hogy nehéz az Astra. De eleve a tesztautó 8 942 000 Ft ebben a formában. Szerintem ennyiért nagyon drága 1.6 Turbo automata váltóval meg.
-
AMD Power
titán
A teszt után fogtam magam és összeraktam egy ilyen Astrát ,hogy valóban ilyen drága egy ilyen szép dög. Hát nem igazán, ha az ember ésszel rakja össze.
Opel Astra, Active A 1.6 XHT, 125 kW / 170 LE, Start/Stop, 6-sebességes manuális Power piros.
Teljes ár 6 862 000 Ft
Csomagok
Enjoy Plusz csomag
Belső világítás csomag
Active Plus Csomag
Sokoldalú belső csomag
Biztonsági felszerelések
Kilátás és Világítás csomag 1
Plusz csomag 4
OPC Line csomag 2
Komfort ülés csomag 1Külső
Süllyesztett felfüggesztés
Megosztott lámpatest, LED
Rövid tetőantenna
Fényszórók (folyamatos használatra)
Sötétített hátsó oldalsó ablakok
Szinezett szélvédő
Harmadik hátsó féklámpa
Ablakok fekete kerettel
Külső ajtó kilincsek a karosszéria színében
Halogén fényszórók
Esőérzékelő
Hátsó ködlámpák
Cápauszony antenna
Hátsó spoiler
Küszöbborítás a karosszéria színében
Lökhárító kiegészítés hátul
OPC Line embléma
Fényszóró magasságállítás, manuális
Elektromos fűthető visszapillantó tükrök
Tükrök a karosszéria színében
Hátsó ablaktörlő szakaszos működésselBelső
Rögzítőretesz (hátsó Isofix-ülés)
Belső világítás a tetőn az első és hátsó utastérben
Napellenzők megvilágított tükörrel
Sebességtartó automatika
Ajtóborítás dupla fólia zongorafekete és folyékony palládium
Belső világítás a tetőn az első és hátsó utastérben
Középső panel zongorafekete és folyékony palládium, festett
Hátsó középső fejtámla
Kartámasz a hátsó ülésnél, tárolórekesszel és síalagúttal
Utasülés alatti tárolófiók
Kiegészítő oldalvillogó
Padlókonzol az utastér első részében, eltolható kartámasszal
Szórt belső konzol megvilágítás
Színes műszerhátlapok, fekete, áttetsző gyűrűk
Szervokormány, állandó áttételű, elektromos, csökkentett fogasléc úttal (Sebességfüggő Szervokormány - SSPS)
Aktív fejtámla elöl (kétirányú)
Fényérzékeny belső visszapillantó tükör
6-tűs csatlakozó az akkumulátor rekeszben
Elektromos ablakemelők hátul
Kulccsal kikapcsolható utasoldali légzsák
Utasoldali elektromos ablakemelő
Belső világítás elől, olvasólámpákkal
Sport ülések elöl
Csomagtér fedő burkolat
Lábtér fűtés/hűtés a hátsó utastérben, második üléssor
Kormányoszlop - magasságban és mélységben állítható
2-irányban manuálisan állítható első utasülés
6 irányban kézzel állítható vezető ülés
Vezetőoldali elektromos deréktámasz
3-küllős bőrbevonatú kormánykerék
Elektromos ablakemelők (egyérintős a vezető oldalán)
40/60 arányban osztható hátsó üléstámla
Kétzónás automata légkondícionálóSzórakoztató elektronika
Fedélzeti számítógép
Fedélzeti számitógép kijelző (Grafikus)
Rádió kezelőszervek a kormánykeréken
7 prémium hangszórós rendszer
Aux-in bemeneti csatlakozó (LINE IN)
Radio CD600
Színes információs kijelző 7", WVGA
Vevőegység rádió
Vezetéknélküli kapcsolat, hangfelismerés és audio streaming funkcióval
433 MHz frekvencia
Fedélzeti számitógép kijelző (Grafikus)
Kilométeróra, KiloBiztonság
Biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető jelzés
Elektromos kézifék (Csak a következővel elérhető: 6-sebességes kézi váltó)
Emelkedő start asszisztens (HSA)
Guminyomás figyelő rendszer, abroncsonkénti nyomásérzékelés
Guminyomás figyelő rendszer
Kerékjavító készlet (pótkerék törlése)
Biztonsági öv bekapcsolására figyelmeztető jelzés
Biztonsági övfeszitő elöl, 2-es változat
Vezető- és utasoldali, valamint oldal- és fejlégzsák
Automatikus világításkapcsoló alagútérzékelővel
Elektronikus menetstabilizátor (ESP)
Kormányzár
Hárompontos hátsó biztonsági öv középen
Egyszólamú kürtKeréktárcsák 19 X 8.0, alumínium, Bi-Color, 5 küllős
[ Szerkesztve ]
-
hdman
őstag
-
marsu
addikt
-
Findzs
addikt
na csak mert nagy a csend:
"A 4,8 literes ikerturbós V8-as 520 helyett 680 lóerőt ad, míg a 700-ból 900 Nm lett percenkénti 2000-től 4500-as fordulatig. Az összkerekes 3.9-es 100-as sprintidőből pedig 3,6 mp, hogy végsebességileg is többet tudjon a Mansory (310 vs 315 km/óra)"
[link]sok hűhó semmiért, azért megkergetném
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
realmadrid
aktív tag
Ha már szó esett a dudáról, kérdezném, hogy le szeretném cserélni a gyári elemes autó hangú dudát valami öblösebb hangúra. (106-os "Pözsón" baromi jó hangú volt annó) Hol és milyet érdemes venni ? Ez most komoly, nem hajókürtös, belinkelős poénokat várok Vizsgán átmenjen. Köszi.
[ Szerkesztve ]
A sas nem vadászik legyekre
-
AMD Power
titán
Magyar dizájnhoz magyar motor: jöhet a 200 lóerős Opel Corsa OPC
Az új 1.6 Turbo lenne benne gondolom!?
-
zolikaDB
veterán
válasz AMD Power #30631 üzenetére
Nezegettem mobile-n turbos Astrakat, de azok is 3500€-nal indulnak, ami OPC is. Egy rendes kombi meg siman 5000 felett van.
A kupekbol van mar 2500€ korul is turbos.
Pedig ezeket de faszaul lehetne elni.
Igaz torom a buksim egy 2.5-3.2 Omegan is, arban is kineznek valahogy mostmar, felszereltseg, kenyelem OK, es szedik is a labukat, ha kell. -
Lomha 8V
addikt
válasz realmadrid #30630 üzenetére
Én Hella B133 típusút vettem az autómba, ez dupla szett, de csak az egyiket tettem be, mert bőven elég. A másik, ha érdekel, 8.000- forintért a tiéd lehet. Ilyen, mint a képen, csak fekete a keret. Teljesen műszaki kompatibilis, természetesen.
-
gaben75
tag
Sziasztok,
Opel astra H-ba a hűtővíz visszajelző állandóan jelez pedig van benne víz.
Hol található az a szenzor elég lenne neki egy tisztítás vagy csere?
Házilag szét lehet szedni?A válaszokat előre is köszönöm
Intel i5-3570 @3,4 GHz,8 GB DDR3 MEMORY,SHUTTLE XPC, SAMSUNG 840 120 GB SSD, SAMSUNG HD103SJ SATA, HKC 24"
-
Markizmark
addikt
Háj!
Astra F-en közép konzol izzókat cserélt már valaki? Esetleg Ledre? Kicsit erősebb fényre lenne szükségem azon a tájon. Fehér/melegfehér színben. Kék meg a többi faxni nem izgat. Ha jól tudom akkor 4 db foglalat nélküli rizsszem van benne. Egyúttal kéne cserélni a szivargyújtó világítását is. Oda mi megy?
Összességében mi a tapasztalat a ledekkel beltéren? Jobbak lesznek, mint az izzó?[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
válasz Markizmark #30635 üzenetére
Ez erdekel engem is! En multkor összegyüjtöttem milyen foglaltok/izzok vannak a kocsimban (H astra), de az akku kinok miatt ki is esett a kepböl ez a "tuning" majd ha lesz ujra idöm, ujra ratörök a temara.
Szerintem jobban is nez ki, meg kevesebb aramot eszik. En mondjuk a müszerfal/közepkonzol izzo cseren nem gondolkoztam, de jo ötlet. Youtubon biztos van video
Ha jutsz vele valamire mindenkepp oszd meg a tapasztalatokat
-
adidas4death
aktív tag
válasz Markizmark #30635 üzenetére
F Astrában nem túl jó annak a műanyagnak a minősége ami szórja a fényt ezért is ilyen a világitásod.
Én B vekibe tettem a fütéshez 3db ledet (a 3db gyári rizsszem izzó helyére) tök jól nézett ki meg minden de nagyon látszott hogy alul alig világit, úgyhogy én úgy döntöttem hogy nem "kókányolok" ilyen módon szóval ledeztetni fogom a műszerfalat. Találtam is egy profit aki csak Opelek ledezésével foglalkozik kiváló minőségben.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11T Pro 256GB | Huawei P20 Pro | HTC HD2 EU | LG G2 Black 32GB 5.0.2 v30d | HTC U11 Black 64GB | Opel Insignia B GSI 4x4 2.0CDTI |
-
mephi666
nagyúr
válasz adidas4death #30637 üzenetére
amit én szívesen "tuningolnék" az f astra belvilágán, az egy ilyen digitális vectra óra lenne elvileg valahogy bele lehet műteni és bekötni, de pártízezres tétel és nagyobb szakértelmet igényel, így majd idővel utánanézek jobban és komolyabban elgondolkozok rajta (ha más nem, akkor egy fordulatszámmérős óra lesz majd helyette valamikor, olyat tuti bele lehet rakni és párezerből megvan: helyi bolhapiacon ismerős talán 4ért vette a sajátját)
ui: raktunk fel egy ilyen gsi légterelőt a régi (törött) helyett, amit 2oldalt fog 2-2 csavar (fúrni kellett hozzá az ajtót), felső hosszú részen pedig semmi nem fogja le és kicsit eláll... a képen nem nagyon látszódik, de picit elkezdett zavarni... ti mivel rögzítenétek le fixen? alulról van pár csavarozási pont, de nem teljesen a helyén... (elvileg itt nem is kellene csavarozni) itt megfelelő méretű laposvassal húzzam helyére? vagy fekete fbs-el rögzítsem fixen az ajtóra?
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
nagyúr
válasz Declare #30636 üzenetére
A H-ban az összes műszerfal világítás LED-es. Ott elég macerás mindent atomjaira szedni és kiforrasztgatni a kismillió SMD LED-et Szerintem jobban jársz, ha megszokod sajtsárga színt
Ami belső tuning; a mennyezetvilágítást (ha kombid van akkor a hátső "csillárban is) kicserélni LED-esre. Én nem úgy oldottam meg, hogy a szofitákat cseréltem le, hanem építettem bele réz hűtéssel 1W/LED-es szalagból brutál világítást. Olyan alakúra szabtam a réz betétet amilyen a lámpa és arra tettem fel a LED-eket.
Így szinte nappali fény van az autóban este mikor kinyitomTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
-
zolikaDB
veterán
válasz adidas4death #30637 üzenetére
Declare: ugye ez nem komoly? Hogy kevesebbet eszik.... Azert ezen nem mulik sok, na!
Adidas: ki az? Benett vagy van meg valami Calibras gyerek is. Mondjuk en ebben az esetben megkiserelnek egy plazma szamlapot, feher lappal es valami fasza kis vilagitassal. Mondjuk feher feny, a betuk valami kellemes kek szinuek, a mutatok meg pirosak.
Na es nem iratnek bele semmi gagyi szoveget, h Pityu-Honda 001, amolyan OPC es gyari VW stilus keveredese... -
Markizmark
addikt
válasz adidas4death #30637 üzenetére
Ilyen világítást szeretnék ledekkel. Gondolom ha kicserélem a rizseket ledre, mindet, akkor ilyesmit kéne látnom. Szivar karika égő is csere és kész. Az utastérbe és a csomeszbe meg teszek valami szofita ledes cuccot, láttam olyat amin 16DB smd led van, 90 lument tud. Azért az nem kevés.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen