Hirdetés
- Megújult a Glorious GMMK klaviatúracsaládja, és már van benne analóg modell is
- Végre a Logitech is bemutatott egy analóg klaviatúrát
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- iGPSport iGS800 kerékpáros óra: egyből a csúcsra tör
- Már nincs messze a világ első teljes UCIe IP megoldása
- Apple notebookok
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen videókártyát?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Edifier R1600T III 2.0 Aktív hangfal
lo Tegnap érkezz meg az új hangfal rendszer. Egyrészt azért esett rá a vásárlás, mert ajánlott, másrészt van hozzá...
-
Füstös rózsaszínben is elérhetők a Sony csúcsmodelljei
ma Az 1000X szériás fül- és fejhallgató kapott egy nőiesebb opciót.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
adorjant
senior tag
válasz cellpeti #22093 üzenetére
Zafira A-ban az 1.8 országúton simán 7 alatt tartható,normális tempóban,előzgetve,nagyon takarékosan 6.2-6.4 között. (stabil 90-100as tempónál)
Autópálya 140es tempóval 8.3-8,5
Városban (Debrecen) 9.5-10 között. Nagyon rövid távoknál viszont tud ám szürcsölni (1-2-3km-es téli utak pl)Gyanítom a Vectrában picit kevesebb,mert annak nincs akkora légellenállása.
Nem tudom milyen váltóval van szerelve,mert több változat volt szerelve,a legrövidebb +fél liter... -
Tomoty
aktív tag
válasz cellpeti #22093 üzenetére
Ahogy adorjant is megírta az 1.8-asra (Z18XE):
Pálya 7-5-8 között
Országút 80-90-nél 6.5-7 környéke
Város 9-9.5Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
zolikaDB
veterán
válasz cellpeti #22097 üzenetére
Nagyobb kasztnik a kisebb motorokkal tobbet benyomnak.... Fontos!! Ne vegyunk alulmotorizalt autot, csak mert azt gondoljuk, kis motor keveset eszik. Pl Astra 1.4, Omega 2.0... Stb.
En azt a kocsit nagyobb benyassal, vagy dizellel vennem. Igaz, h sokan kopkodik, de van a kornyezetemben olyan 2.0 DTI, ami behozott es eddig sose allt meg... Visszaolvasva, B v C Veki?[ Szerkesztve ]
-
bambano
titán
válasz cellpeti #22106 üzenetére
a 2.2 dti az dízel. én szeretem a dízelt, otthon a traktorokba nagyon passzol, de amin nem bütykös gumi van, azt benzinnel tankoljuk most tekintsünk el attól a ténytől, hogy nem vagyok elég gazdag a dízel autókhoz...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tomoty
aktív tag
válasz cellpeti #22097 üzenetére
Az 1.6-ost hanyagolnám.
Az 1.8-as egy igénytelen egyszerű motor, nem egy csúcstechnika. Pont ezért, ha "kinyiffan" használtan 80-100eFt között kapsz komplett ilyen motort. Dugattyút és főtengelyt meg pl 5-6000Ft/db-ért.
A 2.2-es jobb motor, nem eszik sokkal többet mint az 1.6-1.8. Cserébe jobban megy, de bontóban nincs szinte semmi hozzá.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Jim Tonic
nagyúr
válasz cellpeti #22142 üzenetére
Nekem az van benne. Veszel dupla DIN-es fejegységet.
A gyárival nem mész semmire, utólag belebarkácsolni meg nem szerencsés, mert antennát kellene cserélni, azaz tetőkárpit le.#22143: azért nagy navi sosem volt benne, csak egy színes kijelző.
[ Szerkesztve ]
Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
bambano
titán
válasz cellpeti #22150 üzenetére
de a gyári, nem szabvány méretű, nem téglalap alakú fejjel semmire nem megy, hiába barmolja ki az autóból. azt semmi másba nem bírja betenni, csak c1-es vectrába.
(#22151) Jim Tonic: én is hittem ilyeneket, mégis letakarították a kocsimat a debreceni parkolóban...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
hdman
őstag
válasz cellpeti #22171 üzenetére
Az első a FL utáni Vectra/Signumban van, a második meg a FL előttiben.
zolikaDB: ha oda kerül a sor, akkor majd őket is megkérdezem, csak kézenfekvő volt első körben a Kollárt megkérdezni.
Hááát, azért a signum minden földi jóval v6 dizellel 1700 kg körül van, ahhoz meg azért nem olyan tulzottan sok a 184 le...
Kinti fórumokat olvasgatva többen steinbauer boxot használnak hozzá, újonnan 1050eur, használtan 250-300 körül mennek.
210-220le-t csinál közepes beállitáson, absz nem füstöl, és van aki 280e km-t használta hiba nélkül.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
őstag
válasz cellpeti #23215 üzenetére
Én arra tippelnék, hogy nem eszik sokkal többet, de csak tipp, valaki úgyis megmondja.
A kormányt pedig ki lehet cserélni simára is, illetve C/2 multira is. Nekem van is egy eladó C/2 Multim jó állapotú. Astraba vettem, de kiderült, hogy más a csatija a Vectranak.Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
gabipaci
őstag
válasz cellpeti #23215 üzenetére
Nekem eddig két 1.8-as és két 2.2-es benzines vectrám volt. Most is a 2.2-essel nyomom, és remélem marad is. Az 1.8-as nem rossz, de elgondolkodtató, hogy vajon egy 1.6-os mi a fenét csinálhat egy ekkora kocsiban...
A 2.2-es mindkettő automata, és kb 1 literrel eszik többet úgy, hogy ki is használom az erőtöbbletet, bár nem eszeveszett módon.
Ha a 2.2-es érdekel, szerintem ne tartson vissza az az egy liter. Erősebb, és nem utolsó sorban vezérműláncos. Nem kell agyalni, hogy vajon kicserélték e a szíjat, vagy nem
A multi kormány nem megoldható, illetve nem egyszerű. Maga a kormány igen, és én a helyedben ki is cserélném, de a gombok nem fognak működni.
Ahhoz a kijelzőt, és a fejegységet, kábelköteget meg kitudja még mit kell cserélni.
2005-ben volt a váltás, sajna ez van.
De mondom, mindenképp esztétikusabb és kényelmesebb, még akkor is, ha nem működnek a gombok.
A legjobban akkor jársz, ha megveszed mondjuk a fórumtárs kormányát, és elviszed egy tökös műszerészhez, hogy a kábelköteget cserélje ki a kormányon. Nem fog minden funkció működni, de a dudát, hangerőt meg a +/- gombokat szerintem meg tudja csinálni.
Kell neki a régi kormányod bele, meg a komplett új kormány, és abból forrasztgat egy kicsit.
Kicsit falusi ezermester józsi megoldás, de ebben az esetben ez a legjobb. Nincs nagy bontás, és nem nagy a költség. Leméri az eredeti ellenállást, meg az újban lévőt, és korrigálja. Megoldható simán.Logitech hardware tester
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen