- Milyen notebookot vegyek?
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Milyen monitort vegyek?
- Táp ventilátor csere
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Bezárt a Wizard With a Gunt fejlesztő stúdió
gp Alig kilenc évvel a megalapítása után sajnos feloszlott a csapat.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Remekelek28 #27749 üzenetére
igen van, vagy réz alátét vagy gumigyűrő van alatta, aminek nem tetszett a levétel és visszarakás! azt húzogathatod nem lesz jobb, kivesz, olaj kifolyat és visszarak a megoldás(olaj vagy visszaönt, vagy csere)
-
Lomha 8V
addikt
Egy ismerősöm egy Fiat Pandába rakott a kettős tömegű lendkerék helyett szimplát, azt hiszem Suzukiból. Ez két éve lehetett, azóta nincs vele problémája. Annyi változott, hogy kicsit jobban rázkódik az autó alapjáraton. De nem drasztikusan, eddig volt 0.1 rázkódás, most 0.2.
-
Remekelek28
őstag
válasz diablo1984 #27751 üzenetére
Köszönöm a válaszokat. Ha hirelenjébe venni kellene gumigyűrűt,egy szabványúak ezek,vagy az autósboltban a tipus alapján adnak hozzá? 1.3-as dizel.
Lomha 8V: A fogyasztás nem nőtt?Mert elvileg ezeket a kettős lendkerekeket a kevesebb fogyasztás érdekében is rakták bele.
Hány km-nél lett cserélve a lendkerék?[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27747 üzenetére
Hat azt tudtam hogy kolteni kell ra, de valahogy ezen minden tonkremegy, es semmi elojel nelkul lasd most pl a kormanymuvet. Kikanyarodtam es elkezdett hulye hangot kiadni es elotte meg semmi baja nem volt. A kocsiban 320 ezer km van ami realisnak is tunik. Az adagolo benne volt a pakliban tehat azon nem is huztam a szamat, (es meg orulok is hogy nem ugy doglott be mint a legtobb esetben hogy el sem indul az auto es sajat laban nem megy).
Hetfon beszelek a szerelovel mennyibe fajna a munka mert beszeltuk hogy ha mar ugyis szet lesz szedve a kocsi akkor a valtot is meg kene nezni meg a csapagyat cserelni mert zorog mint az allat.
Belenyultam az teny, es sok tanulsagot levontam, de meg mindig inkabb ez mint veszek dragan egy kocsit es ugyan ezeket a koroket lefutom :/ -
diablo1984
veterán
válasz Remekelek28 #27753 üzenetére
itt keress rá, hátha van infó róla, de a gyári is bele párszázas, kár próbálkozni, mert ha nem jön be akkor megint kezdhető elölről a procedúra.
F_Gergely: 320e km-nél lehet reális, hogy bármikor tönkremegy ez meg az, arra lennék kíváncsi, hogy az előző gazdájának mi volt a véleménye a kocsiról! én mikor a passatot vettem akié volt, azt mondta, megbízható kocsi, semmi baja sem volt, olajcserén kívül nem kellett sosem csinálni rajta semmit......1milla fölött költöttem rá a hanyagolására.....még a motornak is válla volt, de csodák csodájára még így is ment mint az állat, -20ban is indult, csak ette az olajat, de mégcsak nem is kék füstösen! na az volt nekem a tanulópénz durván! szerintem te is tartsd meg, ha már ennyit rátoltál, hajtsd pár évet és majd ha akkor nagyon unod, akkor add el! nekem 5 évig volt meg a passat, már a 2. évben rávertem a vételárát....
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
(#27753) Remekelek28: Gőzöm sem volt, ezért felhívtam. Azt mondja olyan fél literrel maximum, de neki megér ennyit, mert előtte sokat költött a kettős tömegű miatt. A km-t nem tudta pontosan, most van benne 140.000-, olyan 90-100.000- körülire tippelte.
(#27755) bambano: Két év alatt nem volt vele probléma és mint írtam, nagyon minimálisan érezhető és csak alapjáraton. Lehet, hogy kicsit hamarabb elfogynak a dolgok, de biztosan nem drasztikus, mert nem említett ilyesmit.
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #27756 üzenetére
Errol volt mar szo par helyen, h a sose koltottem ra, kivalo autokat mindig a masodik gazdaja gyuloli meg, es kopkodi mint a budos szar, es lesz tele minden forum es medium azzal, h igenis egy semmirevalo szar az XY tipus.
Tehat fosganeztak mar le 1.9TDI-t, Swiftet meg Gastrat is...
Ismeros is 3-4 evesen vette a Gastrat, olajcsere, benzin, majd 6 ev hasznalat utan piacra dobta. Es ez az a kor, amikor az elozo hanyagsagok epp ki tudnak utkozni, naprol napra. Es ezert nezett ertetlenul, hogy az en 8-9 eves Astramnak hogy a p.csaba lehet barmi gondja is, amikor abba csak benzin kell... -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27756 üzenetére
Hat igen, szerelom is ezt mondta, hogy mar szinte mindent kicsereltunk es jo is lett amit javitott, ezert inkabb hasznaljam es ne adjam el. Hasznalnam csak mindig szerelonel van :/
Meg a belso zorgesekre majd ki kene talaljak valamit, en arra gondoltam vennek diegoban olyan szivacsot amit a laminalt padlo ala kell rakni, az szerintem elnyelne a muanyag elemek kozti rezgeseket. -
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #27759 üzenetére
nyugi a c vectra is kritikán aluli rezgéseket generál! nekem is 2 év után megállt a pénzbelefolyás, utána már ki tudta várni a műszakikat, nem volt gond vele, csak elszállt az idő, meg a tüske a szívemben ott maradt, hogy annyi léből milyen autót lehetett volna venni!
amúgy a szerelő is fizetésből él, a fizetést munkáért kapja, namármost te sok munkát adsz neki, tehát hordod neki a dellát! lassan új a kocsid, utána felejtsd is el!
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27761 üzenetére
A szerelo egy nagyon kedves ismerosom, es ert is hozza amit csinal (12 evig opel markaszervizes volt) es az aprobb dolgokert mar penzt sem ker. Nagyon lelkiismeretes es mindig ellenorzi a korabbi javitasokat is. Mar joval korabbrol ismerem mikor meg nem volt kocsim
Annak azert picit orulok hogy mas is futott mar bele gondokba a kocsival kapcsolatban.
En valahogy masoktol sose hallom csak azt hogy vesz autot, szep es csodalatos, semmi baja, 3-4 litert fogyaszt, es egy alom.
En meg megvettem bar tisztaban voltam vele hogy kolteni kell ra de eddig azt hittem csak en tudok belenyulni.[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #27762 üzenetére
nem úgy értettem a szerelő elfelejtését, hanem hogy nem lesz több gond a kocsival! majd karácsonykor viszel neki egy üveg pezsgőt na!
amúgy tényleg a tdi passatokról is csak jókat hallani, faternek ugyan olyan van mint ami nekem volt, abban még jó a motor, bár míg autót keresve furikáztam vele, abban az enyémhez képest gyengébb volt és torpant, meg hát mások az igényeink, arra a kocsira is rávernék 100-200at és még meg sem látszana rajta, pedig abban tutira 230e km van, nem is piszkálnám a motorját! én anno mellé nyúltam, pedig még felárasan is vettem(állapotra veszünk autót elv alapján), mert szépen egyben volt, csak mint utólag kiderült, csak kicsípték....
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #27763 üzenetére
Eredetileg en is passatot szerettem volna venni, csak hat ugye az igenyek... Es mindenkepp kezivaltoast akartam es az 1 milla folott volt olyan felszereltseggel amit en kerestem. Igy hat akkor mondom inkabb b veki, bar ezekkel a zorgesekkel az utasterben nem szamoltam. Na meg par elektromos anomaliaba is belefutottam pedig mondjak az a franciak autok atka.
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #27764 üzenetére
számomra is meglepő a c vectrában a rezgések, holott ebben minden benne van amit kerülni kell egy autóban(kettős tömegű lendkerék, részecske szűrő, injektorok), mégis zizeg az első ajtókban valami, de eddig nem jöttem rá mi, hangra durván műanyag, de akármit is fogok le rajta nem csillapodik.olyan mint egy műanyag darab egy tálban, amit rángatnak. ez kissé bassza a csőrömet mert nem egy 100x összelegózott autóról van szó, meg nem is az alsó kategória.....de tré minőség, csak menjen és ne kelljen rá költeni!
-
Calogero
addikt
válasz diablo1984 #27765 üzenetére
Az Opel sose a minőségi összeszerelésről, minőségi anyagokról volt híres.
-
diablo1984
veterán
válasz Calogero #27766 üzenetére
g astrában láttam, hogy nem a legjobb minőségű műanyagokat használja, na azokon látszik a használatra termett egyszerűség, beokádva az olcsó műanyag egyszerű formában oszt kész. a vectrában kicsit szebb, igaz a minden szürkében nem nagyon tűnik fel ez, de a fa berakásos bézs belű, na az csínos, csak amit én néztem anno az egy rommátört példány volt....de szép.
még az elején fel sem tűnt, hogy zörög, csak miután felszállt a lila köd....
[ Szerkesztve ]
-
realmadrid
aktív tag
válasz Remekelek28 #27749 üzenetére
Szia, kuplung felújítás ügyben elküldenéd priviben a szentendrei címet ? Köszi.
A sas nem vadászik legyekre
-
hdman
őstag
válasz realmadrid #27768 üzenetére
Nekem is jöhet, bár
1, messze van és gyorsan kell a kocsi
2, 99%, hogy uj lesz beleSopron city :)
-
erikke17
őstag
Üdv, F astra gyárilag csak első ajtóba vannak hangszóróim, nyárig amíg nem cserélem le egy komolyabb komponens szettre szeretnék még egy pár gyári csipogót addig betenni eredeti helyére.
Bontóból tudok is szerezni, csak ennek hogy van a bekötése? Gondolom mivel a gyári hangszóró 4 ohmos meg a csipogó is 4 ohm beköthető 2 és 8 ohm-ra ugyebár, vagy mindenképp 4 ohm lesz?
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
zeg
senior tag
válasz zolikaDB #27758 üzenetére
Maximálisan egyet tudok veled érteni. Az én ex astra g-m is 250 ezerig tartotta magát az idő előtti prémium olaj-szűrők csere, prémium vpower üzemanyag, havi rendszeres szerelővel átnézés ellenére, aztán jött a költés. Új klímakompresszor(ez lehet az én hibám is volt)+tekercselés, új generátor, új lambda szonda, új üzemanyagszivattyú, új elsőkerék csapágy, új teljes kipufogórendszer, végül motor gyűrűzés 330ezer kmnél(valami marha drága 4db csavarból 1 szétjött, újonnan ~100ezres lett volna 4 db) a vele járó lánccserével meg vízpumpacserével stb, ami most így hirtelen eszembe jut.
Nem lepődnék meg ha lefosottabb daraboknál 180ezernél elindulna a szop@rollerezés. Egyáltalán nem hiszek a 200ezres feletti 'csak menni kell vele' autókban. Persze, ha az előző tulaj annyi százezrest beleölt a prémium alkatrészekbe mint én...szvsz ez a magyar autó-ridegtartásra nem jellemző...
Aztán még ehhez jön a tekert kmóra állás...[ Szerkesztve ]
3dfx cuccokat keresek megvételre
-
zolikaDB
veterán
Na, ehhez a tortenethez. Az Astras ismerosnek, 9 evig csak tankolni kellett, jelenleg egy dizel franciaja van. Takaritgatta az autot, nem oreg, 6-7-8 eves most, beszelgetunk, szo szot kovet, azt olajat hogy-e? O majd, ekkor es ekkor. Amikor meglesz a 30e... Na onnantol nem szoltam, eljottem. Esztetikailag OK a kocsi, aztan ha vki jovore megveszi, nem fog udvozlolapot kuldeni...
-
JanR
addikt
Srácok, olyan kérdésem volna, hogy melyiknek higgyek?
Opel Signum 3.0 V6 CDTI (bár szerintem ez mind1)
Szóval a középkonzol kiírta, hogy 50km bír még a kocsi a jelenlegi tankkal, viszont a műszerfalon a mutató még a piros zónát se érte el és még ki sem gyulladt a tankoló lámpa. Melyiknek higgyek? Vagy ez miért lehet? Nem szoktam üresen hagyni a tankot, nem szokásom, de új még az autó, ki szeretném tapasztalni, hogy ha kevés benne az üzemanyag, hogy viselkedik. Ez a második ürítésem, az elsőnél először kigyulladt a tank lámpa a műszerfalon, majd mentem tovább és a "kompjúter" is feldobta, hogy 50km van hátra. Valakinek ötlet?
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Ezt még én sem hiszem el, nem fogok haragudni, ha más sem. Felraktam az Omegát a hasznaltauto.hu-ra, megnyomtam a gombot és 25 másodperc múlva csörgött a telefon, hogy holnap jönnek érte. Ez valamiféle világrekord lehet.
(#27774) hafes: Lesz vele meló, de a 30 évéhez képest apróság. Nem marad a színe, de még nem tudom, hogy milyen lesz. Ha tudok valamit neked, szólok.
-
JanR
addikt
válasz diablo1984 #27784 üzenetére
Belül nagyobb a Signum Szerettem amúgy az Omega-t, csak jött egy olyan lehetőség amit nem akartam kihagyni. De az omi se veszett kárba, mert édesapámék tovább használják
-
Lomha 8V
addikt
10:00 óra körül el is vitték. 11:00 órára le volt jelentve az okmányirodában és le volt mondva a biztosítás. Kicsit bidám volt a gyerek, nem kockáztatunk 20 percet sem.
-
juve600
nagyúr
üdv
z16xep twinport
fütyölő-sipoló hang jön néha a motorból,kb 80-90es temponál ,ez normális?? vagy valami hibának a jelzője ?
-
INMOTEP
őstag
Énis elég hamar eladtam a Vectra B-met 1 hónapja ,kb 5 órát volt fent a neten
Kicsit más :2004 es Vectra C / Signum alkatrészek nálam ,2.0 DTI motor ,váltó ,turbó ,adagoló kaszni beltér stb .Valami érdekel irj privátot .Lényegében mindenem van még "
-
bartalix
csendes tag
A napokban megjelent az Insp2 hibakód (Opel astra h ferdehátú)
Utána néztem és lám a pótféklámpám nem világít. Mi lehet, kiéghetett ? Valaki cserélt már ilyet? Egyáltalán azt hogy lehet leszerelni, -
zeg
senior tag
válasz zolikaDB #27776 üzenetére
Amikor eladtam, már érett volt egy kuplungcsere és egy sebváltó felújítás. Meg némi lengéscsillapító, és 12 éves korára megjelent a rozsda a 10év átrozsdásodási gari ellenére is. Meg egyéb aprócska nyűgök amitől a hócipőm tele lett a rendszeres szerelőlátogatástól, mégha az autó mozgásképességét nem is befolyásolták.
Manapság inkább megveszem az autót bevizsgálva 80-100ezres kilométerrel, beletaposok 100ezrest, aztán 200ezer körül hibátlan állapotban a piacra dobom. Valami nyomorult aki azt hiszi ~1milláért 200ezer km környékén hosszú távon is költségmentes autót kap, majd ráér a szerelőhöz hordozgatni vagy otthon tákolgatni az összeomlott technikát.3dfx cuccokat keresek megvételre
-
F_Gergely
őstag
Na ma hivott a szerelom, kormanymu felujitas 40-60 ezer es kb ennyi a munkadijj is, de azt beszeltuk ha mar teljesen szet lesz szedve, akkor megnezi a valtot es a kuplungot is. Es inkabb most mint par honap mulva ujra szetszedni :/
Mondjuk a kuplungot en nem ereztem kopottnak de az a tuti ha megnezi. A valtonal a nyelestengely csapagyat tuti cserelni kell mert csorgott az auto mint az allat. -
Jofi81
őstag
A UNIX alkatrészek milyen minőségűek? Ebből kaptam most motorolajat, üzemanyag-, olaj-, levegő- és pollenszűrőt, valamint vezérműszíj készletet is. Azt ki tudtam deríteni, hogy az olajat a Lubnet gyártja, de a többi alkatrész eredete rejtély. Nem lesz gond velük? Eredetileg GM olajban, Bosch vezérműszíjban és ALCO szűrőkben gondolkodtam.