- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- OLED TV topic
- Apple notebookok
- Apple asztali gépek
- Milyen SSD-t vegyek?
- Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
- Milyen egeret válasszak?
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
Hirdetés
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
válasz cellpeti #22150 üzenetére
de a gyári, nem szabvány méretű, nem téglalap alakú fejjel semmire nem megy, hiába barmolja ki az autóból. azt semmi másba nem bírja betenni, csak c1-es vectrába.
(#22151) Jim Tonic: én is hittem ilyeneket, mégis letakarították a kocsimat a debreceni parkolóban...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Rotor82
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Lenne egy kérdésem!
2008.dec gyártású astránál az első, ill a hátsó hangszórókhoz hogy lehet hozzáférni rongálásmentesen, ha ki akarom cserélni? Valamint milyen teljesítményűek gyárilag és milyen erőset bír el max?
( A gyári 4 hangszóró elég gyatrán szól)
Köszönöm a válaszokat előre is!Szerk.:
A két első ablakra "szélterelőt" honnan érdemes rendelni? Ezeket ragasztani kell, vagy csak "pattintósak"?[ Szerkesztve ]
-
zso79
őstag
-
veterán
Sziasztok!
A corsa-k közül melyik generációknál jellemző, hogy úgymond "eszi" az olajat? Értem ez alatt, hogy a gyertyák is kapnak belőle és emiatt leállhatnak hengerek.
Everybody lies.
-
bambano
titán
válasz Pttypang #22163 üzenetére
nem állítottam, hogy nincs olyan autó, mert van. pláne a turbódízelek között, azokat relatíve egyszerűbb szétcsapni.
de ez nem típushiba vagy nem sorozathiba. egyes példányokra lehet jellemző.
egyébként gyertyára szerintem sok helyről nem kerülhet olaj, csak ha eltörtek vagy nagyon kopottak a dugattyúgyűrűk. nem tudom, milyen tömítés lehetne rossz, amitől olaj kerül a gyertyára és 15k km-enként cserélni kell.egyébként szerintem is cserélnie kellene. szerelőt.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
zolikaDB
veterán
Ez már így rendben van. Főleg 5000€-ért.
-
őstag
-
hdman
őstag
válasz zolikaDB #22166 üzenetére
- automata, és jöhetne is. Teljesen rendben van. Kivéve:
-UNGLÜCK PASSIERT "MOTORSCHADEN"
EINSPRITZPUMPE UND EIENEN INJEKOR DEFEKTja és: --MOTORSCHADEN--TURBOSCHADEN
Azt hiszem, itt mi ketten képviseljük a Signumos kemény magot
(azt nem tudom emlitettem-e vagy olvastad-e a másik topikban, de Typhoon47 elment megnézni a múltkori magyar signumot)
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
zolikaDB
veterán
Már keresek is rá. Sajnos nem sok időm van azt a topikot követni, nagyon pörög.
Másik: bakker, én nem olvastam el a hirdetést, csak a képeket néztem meg, ill. hogy voll-voll ausstattung.
Igazából tegnap beszélgettem egy sráccal, aki elég jó verdákat talicskáz be kintről (tehát nem a 318TDS/G3 TDI vonal), hogy nagy/fiatal/erős Vectra. Válasz: miért nem Signum? Kva jó az ár/érték aránya. Azaz olcsóbban mennek, mint a Vekik a presztizs miatt... -
hdman
őstag
válasz zolikaDB #22169 üzenetére
Én azért nézegetek inkább Signumokat, mert bejön ez a kicsit kombisabb segg ( A vectra kombi nem tetszik, szvsz egy nagy hullaszállitó), plusz a signum = jobban felszerelt vectra (általában)
Viszont sajna dög nehéz, ezért mindenképpen kell bele a 3,0 v6 (amitől még nehezebb lesz, ráadásul az orrára), plusz vmi chip.
Kiváncsiságból irtam a Kollár Szabinak a chippelés miatt, de ezt a tipust nem tudja megcsinálni.
Sopron city :)
-
cellpeti
veterán
azt jól látom, hogy kétféle mutlikormány létezik a Vectrákba?
első
második
Az első jobban bejövős
Tigris, tigris, csóvafény...
-
hdman
őstag
válasz cellpeti #22171 üzenetére
Az első a FL utáni Vectra/Signumban van, a második meg a FL előttiben.
zolikaDB: ha oda kerül a sor, akkor majd őket is megkérdezem, csak kézenfekvő volt első körben a Kollárt megkérdezni.
Hááát, azért a signum minden földi jóval v6 dizellel 1700 kg körül van, ahhoz meg azért nem olyan tulzottan sok a 184 le...
Kinti fórumokat olvasgatva többen steinbauer boxot használnak hozzá, újonnan 1050eur, használtan 250-300 körül mennek.
210-220le-t csinál közepes beállitáson, absz nem füstöl, és van aki 280e km-t használta hiba nélkül.
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
zenke
aktív tag
Na ez a 2cég elég profi. Before/After fékpadi mérés is van.
Rokonságban az MMC 2 autót is csinált, egy 206HDI-t és egy VW Polo PD 1.4-t. 68ból lett 97le, a polonál meg 102.[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
_seth_
veterán
válasz bambano #22187 üzenetére
Azt ne hidd, új sw és kész, a többit lerendezik azzal, hogy a gyári alkatrészek úgyis túl vannak tervezve így minden pont ugyanúgy fogja bírni mint a tuning nélkül, sőt még jót is tesz a motornak
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
zenke
aktív tag
válasz zolikaDB #22185 üzenetére
Mi a baj ezzel?
bambano:
Nem. De ha szar állapotú a motorod akkor nem csinálják meg.
Keresztfater taxis, ő amikor megvette 2005ben a passatot akkor chippeltette meg 105le@150le és 270nm/340lett.Most volt 360.000nél vezérlés cserén. Semmi gondja. Turbó is gyári még. 1db kuplungszett kopott el 270nél de azt meg 20e ért kevlároztatta.
[ Szerkesztve ]
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-
bambano
titán
válasz _seth_ #22188 üzenetére
persze, de erre max. akkor hivatkoznék, ha egy alsó kategóriás motort tuningolnék meg pár lóerővel. itt viszont a nyomaték szempontjából első motort akarják még tovább erőltetni. Ha az 1.6-os benzineshez képest dögivel volt tartalék, akkor a 3 literes dízelben is van?
Egyébként is érdekes gondolatnak tartom, hogy valaki lát egy autót fényképről és akkor az gyenge, chippelni kell.
Szerk: egyébként a gyári alkatrészek túl vannak méretezve című legendából egyre inkább kezdek kiábrándulni.
[ Szerkesztve ]
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
*H*
aktív tag
Sziasztok!
A napokban vettem egy 2006-os Meriva OPC-t. Tudnátok ajánlani valakit aki TECH 2-vel tudná programozni a különböző funkciókat, illetve átnézni a jelenlegi beállításokat? Pl. állandó nappali menetfény, kettős zárás, stb. beállítása, esetleg szoftverfrissítés...
Budapest XI. vagy XXII. kerületében valahol vagy Budaörs, Törökbálint környékén. Esetleg Székesfehérvár és környéke.
Előre is köszönöm.Minden ember jó valamire, ha másra nem hát elrettentő példának. :)
-
Tomoty
aktív tag
Chip tuning:
Már páran itt tudják, hogy nekem van egy astra h 1.8 szívóbenzin autóm 125@178LE-vel. Szeretem azt az érzést, amikor helyi Magyar vállalkozó a szlovák rendszámú 2.0-2.5-ös dízelével beesik a seggedbe kamion előzés közbe. Aztán húzzak a p*csába a kamionok közé mert ő k*rvára siet. Ilyenkor vissza3padló, és csak a tükörből látom, hogy kiesik a szeme úgy nyomja a pedált, de nem jön közelebb.
De !!! :
Gondoltam felújítom a motort, igaz nincs semmi baja, de már ment 95-100ekm-t tuningolva, és fő a biztonság!
Szétszerelés után dobtam egy hátast: a dugattyúk hengerfallal érintkező része peremesre volt kopva!
Nagyobb terhelés "berobbanáskor" =nagyobb "kalimpálása" a dugónak. Még mentem volna vele 40-50ekm-t, és tuti biztos a gyűrűtörés.
Pedig kihangsúlyozom: semmi baja nem volt a motornak ( kompresszio ok, 10ekm-enként 3dl olaj hiány, stb.).
Majd rakokbfel képet a dugókról.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
bambano
titán
válasz Tomoty #22193 üzenetére
nekem a féltengelyek meg a kuplung a gyanús, hogy nem bírja a nagyobb teljesítményt.
az enyémben 150 ezer kilométer alatt szétdarálódott a féltengely, pedig én nem mentem vele brutál módon, az előző két tulajról nem tudok nyilatkozni.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Tomoty
aktív tag
válasz Tomoty #22193 üzenetére
1800ccm-es szívóbenzin motorból hoztam ki 178LE-t, 100LE/1000ccm!!!
Ez olyan, mintha pl. egy 1400ccm-es szívóból 139LE-t pumpálnánk ki.
Így megy (büszkeségem):
[link]De jönnek a képek:
Gyári 100ekm-es dugattyú:A tuningolva 100ekm-t ment dugattyú:
Nem gyilkoltam minden sarkon és minden lámpánál az autót.
A nyomatékom alig változott 170Nm-ről 181-re.
Mégis így néz ki.
Nem is merek belegondolni mit eredményezhet egy 20%-os nyomatékemelés (=nagyobb töltőnyomás +több üzemanyag) egy turbós motoron, amit a dugattyúnak kell elviselnie.
Csatlakozom bambano-hoz:
Aki azt mondja, hogy tuning nem rövidíti meg egy motor élettartamát, az valamit nagyon benézett.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
hdman
őstag
Szerintem mindenki van már olyan érett, hogy maga el tudja dönteni, hogy bevállalja-e a chipet vagy nem. Tartalékot nem feltétlenül csak az alkatrészekben keresnek, hanem főleg abban, hogy a gyári minden körülményre megirt programot (ami -30tól +50ig jó) kicsit javitják,optimalizálják. A gyárból kijött autónak meg kell felelni a sok normának,stb,stb, ezen picit lehet alakitani.
Én személy szerint támogatom a dolgot, persze az ész nélküli "184 lóból csináljunk 250-et mert az zsirkaraj lesz"című történet nagyon messze áll tőlem. de nyugi, ha meglesz a kocsi és megfekszik a tuningtól, nem fogok idejönni sirni, hogy micsoda szar kocsi
Ha viszont a gyári 184 lóról felhuzzák 200-210-re, azt azért ne mondjátok, hogy ennyi tartalék nincs egy 3000 ccm motorban, mert rosszul leszek...
Nem beszélve arról, hogy nem kell mindig cipőzve járni, akkor persze, hogy meghal a technika.
bambano: ültem már 3.0 v6 dizelben (OFF autóban is), igaz vectra volt, és nem a z30dt, hanem az y30dt. Nem volt gyenge, de egy signum +200kg.
Sopron city :)
-
zenke
aktív tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Android szakmai topik
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bestbuy játékok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EA Sports WRC '23
- Futás, futópályák
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- DIGI Mobil
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen