Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hdman

    őstag

    Szerintem mindenki van már olyan érett, hogy maga el tudja dönteni, hogy bevállalja-e a chipet vagy nem. Tartalékot nem feltétlenül csak az alkatrészekben keresnek, hanem főleg abban, hogy a gyári minden körülményre megirt programot (ami -30tól +50ig jó) kicsit javitják,optimalizálják. A gyárból kijött autónak meg kell felelni a sok normának,stb,stb, ezen picit lehet alakitani.

    Én személy szerint támogatom a dolgot, persze az ész nélküli "184 lóból csináljunk 250-et mert az zsirkaraj lesz"című történet nagyon messze áll tőlem. de nyugi, ha meglesz a kocsi és megfekszik a tuningtól, nem fogok idejönni sirni, hogy micsoda szar kocsi :))

    Ha viszont a gyári 184 lóról felhuzzák 200-210-re, azt azért ne mondjátok, hogy ennyi tartalék nincs egy 3000 ccm motorban, mert rosszul leszek...

    Nem beszélve arról, hogy nem kell mindig cipőzve járni, akkor persze, hogy meghal a technika.

    bambano: ültem már 3.0 v6 dizelben (OFF autóban is), igaz vectra volt, és nem a z30dt, hanem az y30dt. Nem volt gyenge, de egy signum +200kg.

    Sopron city :)

Új hozzászólás Aktív témák