- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zenke
aktív tag
-
bambano
titán
A gyári minden körülményre megírt program az optimális. Egy garázsban nem fogod tudni javítani, mert nem lehet. Változtatni lehet rajta, amikor feladod a *minden* körülményre való optimalizálási célt és bizonyos körülményekre jobban optimalizáltat akarsz, más körülményeket meg hanyagolsz.
A normáknak továbbra is meg kell felelni, ezen nincs mit alakítani.
az egy dolog, hogy ültél már benne, ha csak utas voltál, nem tudod, mit tud az autó. másrészt nem az a kérdés, mit tud az autó egy (esetleg rövid) úton, hanem az, hogy folyamatos használat mellett beleesel ilyen meg olyan helyzetekbe, és akkor összességében mit tud. Például lehet, hogy faragnak a motor karakterisztikáján (mert lehet), és ettől sztrádán büntető autó lesz, pesti dugóban meg leteszed a hajad, annyira használhatatlanná válik. Tudod előre, hogy neked mi kell? Tudod előre, hogy tuningolás után konkrét helyzetben mit fogsz mondani rá? nem tudod. ki kell tapasztalni, jó esetben évek alatt.
ezért tartom ökörségnek azt, hogy valaki ránéz egy fotóra és azt mondja: azt az autót chippelni kell.
"Ha viszont a gyári 184 lóról felhuzzák 200-210-re, azt azért ne mondjátok, hogy ennyi tartalék nincs egy 3000 ccm motorban, mert rosszul leszek...": 184 lóról 200-ra az 16 lóerő, 8.6%. Szerintem csak a hülyék meg a hmcs-k tuningolnak 16 lóerőért kalap pénzért autót.
A signum sem +200 kiló, meg felszereltségtől is függ. Másrészt meg nem mindegy, hány kiló az autó, ha az eredeti állapotában is rendesen megy?
Egyébként pedig az a tuning, amikor kicserélnek egy befecskendezési térképet, az nem tuning. Okos ember, aki nem akar saját kárán tanulni, először a *fékek* megbízható, minőségi tuningjával foglalkozik. Meg vesz egy garnitúra rendes gumit az autóra. Az, hogy nem tudsz megállni, mindig nagyobb baj, mintha nem tudsz akkorát gyorsulni.
A tartalékokról meg annyit, hogy egy féltengelyben van mondjuk 80% tartalék, ha a féltengelyt az 1.6-os motorba (váltójába) lógatják bele. És van 15% tartalék, ha a 3 literes cdti-be. És ha a 3 literes cdti-t húzod fel, akkor ott eltűnik a tartalék és darálós lesz az eredmény, ha meg az 1.6-os benzinest, akkor a 80% tartalék lemegy 70-re. Ez utóbbi tényleg nem izgalmas.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
Új hozzászólás Aktív témák
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen