Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Asbee

    veterán

    válasz tibbike01 #11701 üzenetére

    Ittvan a srác aki 8 ezer km-nél cserél. Sajnálatos, hogy mára szinte megvetendő példa lett az, aki figyel az autójára, és a felhasználási szokása alapján legideálissabban cserél olajat. Vagy nem sajnálja a pár ezer ft-ot minden olajcserénél levegőszűrőre, mert tudja a turbó annyira nem lájkolja a port, koszt, dzsuvát. Ezért van sajnos ennyi fostalicska a használtautó piacon. Persze lehet követni a gyári bullshit előírásokat , hogy 150-200k-nál már egye az olajat, haldokoljon a turbó, gatya legyen az üzemanyagrendszer, stb. Ja ilyen nincsen mert mindenki a legideálisabban pályán használja az autót 90%-ban, amire kb íródtak ezek a gyári periódusok.
    Ha 24 ezret ír még az autó, le ne cseréld előbb. Ne hallgass a sok buta szerelőre, szakértőre, alapos tulajra. Csak amit a gyár mond. Légszűrő elmegy 80-at is, ne pazarolj. Pollen viszont legyen cserélve évi 3-4x.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák