- SONY LCD és LED TV-k
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- LG LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
- OLED TV topic
- Problémás a kék szín megjelenítése HDR tartalmakban az OLED kijelzős iPadeken
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Raspberry Pi
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Miben segít Kevin O'Buckley az Intelnek?
it Igazi veteránnak számít a chipgyártó üzletágban Kevin O'Buckley, aki innentől kezdve az Intel Foundry Services részlegét vezeti.
-
A kard és az űr az új Arc meghajtó két fő motívuma
ph A 31.0.101.5518-as csomag három hibával is leszámolt.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
torma1981
veterán
válasz Raymond #29125 üzenetére
Volt egy cikk ahol azr írták, hogy 35% pluszban a 3080. Miért ne lenne igaz? Miből gondolod, hogy az új széria annyit tud mint a 2080 Ti? Ezt honnan veszed? Elég vicces volna. Eddig azt írták, hogy a 3070=2080 Ti. Ez hihető is. A 3060=2080s ez is hihető. Mi ebben a hihetetlen? Azbis vilt, hogy a 3090 50% pluszban a 2080 TI-hez képes. Ez is hihető. 1080 Ti 2080 Ti megvolt ott is a 50% kb. Ja és ez mind találgatás. Egyik ezt irja a másik cikk meg mást. A cikkben írják, hogy nem tudják a pontos orajelet. Tehát találgatnak.
[ Szerkesztve ]
-
GeryFlash
veterán
válasz Raymond #29128 üzenetére
35% nem valószínű, de egy 20 vagy 20+ simán. Ami közelebb van a 35höz mint az hogy 3080 = 2080 TI. Szerintem se lesz meg a 35, de érdekes ezen akadtok ki és nem azon hogy ekvivalens lenne a 2080TI-jal Ha annyi lenne a franc se venné meg, így is necces hogy ki az akinek ez kell a 3070 helyett ha már a 4k-ról ígyis úgyis le kell mondania a next gen játékoknál.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
GeryFlash
veterán
válasz Raymond #29137 üzenetére
Dehogy vennék. 2 éve jelent meg az a kártya, azóta tartja az árát, nyilván hogy a generáció váltáskor (ha már sikerült kitolniuk a régi 12-18 hónapos ciklusról 24-re) nem +20%-ot várok el, de nem is probléma mert nem ez lesz a helyzet. Mondjuk abban se vagyok biztos hogy a 3080 700 dollár lesz és nem 800 neadjisten....
Amúgy egészen elképesztő, hogy magyar fórumokon megy csak ez a totál kishitűség és maxi pesszimizmus, meg ez a hajbókolás hogy ,,jajj a nagyságos Huang úr, jajj a tiszteletreméltó gazdánk megszán minket +20%-kal ingyen mi már azért is olyan hálásak leszünk mennyire jó már hogy amiért tegnap 700 dollárt fizetek azért most ma többet kapok, igaz aranyemberek".
[ Szerkesztve ]
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Pipó
őstag
válasz Raymond #29232 üzenetére
El tudod képzelni, hogy az Ampere "IPC"-ben nem fejlődött semmit két év alatt? Ilyen lineáris számtan, amit írsz akkor jönne ki, ha a turingot ezekkel a számokkal megnövelnénk, illetve maradnának 12 nanon. A maxwellel is mekkorát ugrottak ugyanazon a csíkszélen, itt miért elképzelhetetlen ez a 4K elterjedése, konzolok, konkurencia szorításában?
Véleményem szerint a "termék teljesítménye és hatásossága a régóta fennálló használat és a tapasztalatok alapján valószínűsíthető"."Vannak győzelmek, amiktől jobban alszik az ember. És olyanok is, amik ébren tartanak." Broadchurch - Kis fekete szir-szar rózsaszín biszbasszal a tetején? - Az is vaaan!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #29301 üzenetére
Az Unreal Engine is. A CPU-s részét nincs értelme kicserélni, ugyan szörnyen lassú, de skálázódik sok szálra, és szálból a procikban egyre több lesz. Tehát a sebességben az új CPU-k önmaguktól megoldják a problémákat. Emiatt koncentrálják az erőforrásaikat például a részecskeszimulációért felelő motor megújítására, ahol azért van mit behozni, és vannak jelentős előrelépések. A Niagara például brutálisan jó. Nyilván ez volt a legfontosabb, de jön a Chaos-szal a rombolhatóság, és a végeselem-módszerrel történő deformálhatóságra készül a Finite Element Method FX integráció. Jelenleg ez a fejlesztési sorrend az UE-ben.
A Unity-nek szintén saját rendszere van a részecskeszimulációra, bár ezen a területen azért nem olyan jók, mint az Epic.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #29307 üzenetére
Én is a válaszaidat, amikre fel tudom vázolni a technikai hátteret, mert szokás szerint ezt kihagytad, amit mások korábban már szóvá tettek. Egy full részletességű Megascan modell, ha nem láttál volna még, extrém sok háromszögből áll, 8K-s textúrákkal. Már maguknak a modelleknek a mérete is extrém. Ha elkezded ezeket betölteni, akkor annak csúnya vége lesz. Ne kajáld be az Epic marketingjét. Nyilván a PS5-ös demóba egyszerűen csak beemelték a full részletességű megascan modelleket, de az egy ~22 GB/s-os SSD-t biztosító gép, finomszemcsés adatmenedzsmenttel. Persze, hogy ott megy, de itt most PC-kről van szó, ahol megközelítőleg sincs ilyen nagy adatátviteli sebesség, de még PS5-höz hasonló memóriamenedzsment sem. PC-n tehát ezek nem játszanak. Ide vannak átdolgozott, rosszabb minőségű modellek, vagy mehet akár az egyéni átdolgozás, csinálsz hozzá normal mapet, és akkor a tényleges modell valójában az eredeti megascan modell háromszögszámának csak a töredéke lesz, de ezen segít a normal map. Plusz még kellenek majd LOD-ok.
A PS5-nél ezekre valóban nincs szükség, de ott meg az lesz majd a probléma, hogy ezek a natúr modellek elképesztően zabálják ám a tárhelyet. Egy AAA játék nem fog ráférni velük az SSD-re. Tehát tök jól néz ki az Epic techdemója, csak kevés játékmenetért 100 GB-okkal is fizethetsz. Ezért nem lesz ebből semmi PS5-ön, maximum kisebb modellekre lesz alkalmazva, de a környezet nagy része továbbra sem ezzel az "ereszd el a hajam módszerrel fog felépülni". Az jó hír, hogy a hardver ezt már elbírja, csak hát a tárkapacitás...Bocs, hogy levertem az ünnepi hangulatot, de még nem tartunk ott, hogy milliós poligonszámú modelleket küldjünk játékba 8K-s textúrákkal, normal map és LOD nélkül. Értem én, hogy az Epic ezzel demózik a PS5-ön, csak nem realitás, amit felvázolnak. Nyaldossuk ezt az irányt, de még évek kellenek hozzá, amíg ezt játékban valóban, nemcsak hébe-hóba lehet alkalmazni. Filmre viszont baromi jó már most is.
(#29310) huskydog17: Gbors megértette, hogy mit írtam, ha te nem, akkor érdemes a kapcsolódó első hsz-től kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #29316 üzenetére
[link] - A megascan könyvtárat itt megnézheted, nem hiszem, hogy el kellene magyaráznom, hogy miről szól.
Röviden: Az assettek minden játékban úgy vannak feldolgozva, hogy a natív modellből készítenek játékra optimalizált verziót. Ezek technikailag kisebb részletességűek, de normal mappal visszaadhatod a részletesség egy részét. Ezzel sebességben is jó leszel és minőségben is.
A PS5-ös demó arról szólt, hogy maga a gép képes elképesztően nagy részletességű modellekkel dolgozni, szimplán bedobhatsz sok-sok millió háromszögből álló modellt, akár a sculpting után, nem kell semmilyen felkészítés, hogy jó sebességű legyen, mert arról alapvetően a Nanite gondoskodik. Ez röviden egy olyan pipeline, ami a geometry shader és a finomszemcsés memóriamenedzsment előnyeit kihasználva mindig csak a szükséges információt dolgozza fel, tehát a valós képkockaszámítás során már nem kell azokkal az extrém részletességekkel dolgozni, mert a tárolt információnak csak egy részére van szükség, amit el akarunk érni, hogy pont ez a része legyen streamelve a memóriába az SSD-ről. Így az Unreal Engine megoldása elérte, hogy PS5 képességeivel a korábbinál sokkal-sokkal részletesebb tartalmat lehessen feldolgozni. Amit nem hangoztatna, hogy azt a tartalmat tárolni is kell, és bizony a nagyobb részletesség nagyobb tárhelyet is igényel, vagyis hiába tudja a gép magát a problémát ennyire hatékonyan kezelni, tárhely nem lesz arra, hogy ész nélkül lehessen a részletességet dobni a játékokba. Nagyban hasonlít a dolog a Reyeshez.
Remélem választ adtam a problémáidra. Kettőnk közül én megpróbálok magyarázatot adni a kérdéseidre, míg te csípőből mondod, hogy ez hülyeség. Ez a kisebbik gond, viszont konkrétan lenézed azokat, akik ezek alapján például nekem adnak igazat. És ezek után nem érted, hogy mi történik, miért nem neked adnak igazat...
Ez az oldal sohasem cenzúrázott senkit, aki valakivel értelmes vitát folytatott, tehát mindig elmondhatta mindenki, hogy mit gondol, és a fórum olvasói dönthettek, hogy kinek van igaza. Akik tehát most csak olvasnak és nevetnek ugyanúgy írhatnának, ahogy tették régebben, és ha az írásaik megfelelők, akkor nekik fognak az olvasók igazat adni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #29346 üzenetére
Most nagyrészt leírtad, amit én leírtam itt: [link] , [link] - ezekre nem reagálok, mert eleve másolata a hsz-eimnek a te hsz-ed ezen részei.
A natív modellekre rátérve nem vagy képben arról, hogy a Nanite mit csinál. Amikor van egy nagy modelled, amit játékban való használatra nem készítettél fel, nincsen belőle kis részletességű verzió normal mappal, nincsenek LOD verziói, stb. ... akkor az a modell elképesztően nagy helyet foglal. Na most egy modellt mindenképpen be kell tölteni a memóriába, függetlenül attól, hogy annak egy részét majd úgyis kivágják a leképezés culling szakaszai. Tehát egyáltalán nem előnyös, olyan nagy modellekkel dolgozni, mert nagyon kevés fér majd bele a memóriába. A játékra felkészített verziók részben itt jelentenek nagy előnyt, mivel a háromszögszámuk nagyságrendekkel kisebb, a részletességet a normal map adja vissza, ami szintén nem egy nagy helyfoglaló, és ezeknek a kisebb modelleknek már a LOD-jai sem nagyok tárhelyigényben, így memóriahasználatban sem. Tehát ha valós idejű feldolgozásra felkészítve töltesz be egy modellt, akkor még az összes LOD-jával is nagyságrendekkel kevesebb memóriát használ, mintha betöltenéd az eredeti nagy részletességű modellt. Utóbbinál a LOD-ok szándékosan vannak mellőzve, mert azok is foglalnák a helyet, jó eséllyel még a legkisebb LOD szint is jóval több memóriát igényelni, mint a játékra átdolgozott modell maximális részletessége. Emiatt nem látod ezeket a natív részletességű modelleket egy játékban, még ha a mai GPU-k az új pipeline lehetőségeivel el is tudnának bánni olyan részletességgel, a memóriaigénye ezeknek a natív modelleknek olyan mértékű, hogy egy nagyon komoly részletességű modellre elmenne az egész memóriája egy mai tipikus PC-nek. Ez az oka annak, hogy a filmstúdiók a tartalomvizualizációhoz felszeletelik a magas részletességű tartalmat kisebb szeletekre, hogy beférjen a GPU-k fedélzeti memóriájába, és ezeket a kisebb szeleteket ellenőrzik. Ráadásul ezek professzionális GPU-k, nem szimpla gaming verziók kevés VRAM-mal.
A Nanite abból a szempontból más, hogy a PS5-nek egy igen speciális képességét használja ki. Konkrétan az egész alkalmazás maga lesz a rendszermemória. Az SSD-n címzi magát a tartalmat, a hardver memóriavezérlője pedig folyamatosan töltögeti be onnan a 4 kB-os lapokat a memória cache-ként használt részébe. Ehhez kell az az elképesztően gyors SSD, hogy nagyon sok lapot lehessen rövid idő alatt kicserélni, és ráadásul ezzel a modellel töredezettség sincs, mert minden lap 4 kB-os. Ez hasonló modell, amit láthattunk a megatextúrázásnál, csak éppen nem a textúrákra, hanem a geometriára. A valóságban ugyanis az van, hogy a textúra összes texeljére, illetve a geometria összes háromszögére nincs szükség. Ezek egy része kell a feldolgozáshoz, pont az a része, ahonnan a mintavételek történnek, de minél nagyobb a részletesség, annál több lesz azoknak a texeleknek és háromszögeknek a száma, ahonnan mintavétel egy adott képkockához nem fog történni, vagyis az adott képkocka szintjén tök feleslegesen foglalták a helyet a memóriában. Ezekre reagál az Unreal Engine 5, és úgy dolgozik, hogy csak a szükséges adat legyen a memóriába gyorsítótárazva az SSD-ről, de ennek a hatékony kivitelezéséhez szüksége van a PS5 hardverére, mert ez a modell akkor tud igazán jól működni, ha a streamingnek van egy hardveresen asszisztált támogatása, amellyel megoldható, hogy 4 kB-os lapokat cseréljen a rendszer a memóriában, ez a finomszemcsés adatmenedzsmentje a konzolnak. Emiatt tud elbánni olyan részletességű modellekkel, normal map és LOD-ok nélkül amelyekkel korábban semmi más. Ebben persze segíti neki a primitive shader pipeline a PS5-ön.
Durva szemcsézettségű adatmenedzsmenttel ugyan megvalósítható a dolog, de sokkal rosszabb lesz a kapott élmény, mert nehéz az egészet szoftveres szinten kezelni, így sokszor előfordulhat, hogy az adott modell vagy az adott textúraadat nem érkezik meg időben a memóriába. Ilyenkor az fog történni, hogy egy rendkívül alacsony részletességű modell lesz leszámolva, és hasonló lesz az élmény a Rage-nél ismert a textúra pop-upokhoz. Amint persze megjön a szükséges adat, akkor mehet a teljes modell. De ehhez is túl sok memória kell durva szemcsézettségű memóriamenedzsmenttel, mert maga a finom szemcsézettség felel azért, hogy a nagy részletesség tényleg csak minimális memóriaigénnyel rendelkezzen. Szimplán szoftveres formában küzdeni kell az allokációs stratégiával, esetlegesen defragmentálással (ha az allokációk mérete nem ugyanakkora, akkor elő fog fordulni egy ponton, hogy egy új allokáció már akkor sem fér be a memóriába, ha amúgy lenne benne annyi szabad hely, mert a szabad területek töredezetten vannak meg), és egy rakás tökre hátráltató tényezővel, miközben ezek PS5-ön pusztán azért nem is léteznek, mert 4 kB-os lapok másolgatása megy.Na most a fentiek tökre jól hangzanak, de a valóságban van egy gond. Hiába hozza ezt be az Unreal Engine 5, hiába tud a Nanite ennyire extrém részletességet kezelni, a modellek részletességének nagy részét ugyan nem kell majd betölteni a memóriába, csak azt amivel éppen számolsz, de tárolni kell az adatot. És a nagy részletesség ára a nagy tárhelyigény, már pedig ha elkezded ilyen modellekkel feltölteni a potenciálisan készülő játékodat, akkor gyorsan elérhető ám a 825 GB, ami a PS5 SSD-jének teljes kapacitása. Ilyen formában a Nanite képességei csak nagyon limitált formában használhatók, mert a szükséges tárhely, egyszerűen nem áll rendelkezésre. Gyakorlatilag annyi történt, hogy PS5-tel az Unreal Engine 5 megoldott egy viszonylag nagy problémát, amit valószínűleg imádnának a fejlesztők, mert ki ne vágyna arra, hogy közvetlenül sculpting után bevágj egy 20-30 millió poligonból álló modellt a motorba, de ez teremt egy másik problémát, nevezetesen azt, hogy ezeknek a modelleknek bezony kell a tárhely. Nem véletlen, hogy a demóban ugyanazt a modellt rakták ki egy csomószor [link], mert a Nanite és a PS5 bírja a terhelést rendesen, de ha mindegyik egy másik modell lenne, akkor kifogytak volna a tárhelyből.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
válasz Raymond #29824 üzenetére
Igen, viszont ehhez nem stimmel sem a mutatott teljesítmény-grafikon (kényelmesen duplának kellene lennie), sem a tranzisztorszám (annak is). Itt van valami trükk - nem feltétlen az, amit írtam, de valami gyanús. Nagyon gyanús
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Dyingsoul
veterán
válasz Raymond #29813 üzenetére
Én ezért írtam, hogy szerintem előkészítik a terepet a következő gennek, ami már MCM dizájn lehet. Szerintem az fog hozni igazi ugrást a teljesítményben szerintem és a jelenlegi dizájn is nagyon arra halyaz. Nem véletlenek ezek a CUDA számok.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
GeryFlash
veterán
válasz Raymond #29992 üzenetére
Hát csak a 3080-as teljesítményből indultam ki, gondoltam akkor a 2070hez képest a 3070 is annyit lépett előre mint a 2080->3080 ahol ugye 60-80% közötti difik is kijönnek. De amúgy furcsa, a 3080 nagyon elhúzhat a 3070től, miközben a 3080-tól a 3090 erőben nem sokkal marad el, csak a VRAM miatt éri meg a 3090. Továbbra se értem hogy lesz elég a 8-10GB VRAM a next gen játékoknál 4k-ra amikor már most is meg tud enni egy Dividion 2 13GB-ot. Persze a textúrák felbontásával lehet játszani miközben az ember azt hiszi ultrán játszik.
Rohadt frusztráló hogy nem kapott a 3080 16-20GB VRAM-ot Akár 100 dodóval drágábban is
De szerintem tisztán látszik, hogy oda fog érkezmi egy 3080S vagy TI mondjuk 30-33TFLOPS-szal és 16-20 GB VRAM-mal valahol 800-1000 dollár környékére. Valamikor
Az árra: Szerintem nem Big Naviról kiderült leakekre reagáltak, ahogy azt sokan írták, én inkább a konzolokat érzem valós indoknak.
Hi, i'm new to APHEX TWIN, so i was wondering how much the IQ requirements was to enjoy his stuff. and understand all the underlying themes, because its really complex stuff. I have IQ of 119 but i heard that you need atleast 120 is it true?
-
Segal
veterán
válasz Raymond #30233 üzenetére
Természetesen, és cigarettamentes környezetben élte az eddigi életét
nyul105: Én egy szóval sem mondtam hogy szabályellenes vagy hogy x árért kéne adni csak ha tisztában vagy a valós okával az eladásnak akkor inkább csak vicces ahogy mindenki menekülne a kártyától mindenféle hülyének nézős okkal.
Ettől függetlenül elférnek a hirdetések az aprón, aki meg nem olvas utána hanem bedől a akciós árnak az így járt...[ Szerkesztve ]
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Mumee
őstag
válasz Raymond #31760 üzenetére
Ja, evidens hogy nem gyengítenek VGA-kat driveresen, ezt inkább valamiféle troll postnak szántam arra utalva, hogy hasonlóan ki tudják matekozni megfelelő gameket felhozva példának, hogy miért is erősebb a 3070 a 2080ti-nál.
5700XT se lett erősebb a 2070S-nél csak a gamek változtak. -
MPowerPH
félisten
válasz Raymond #32948 üzenetére
AC-nal is keves. rF2 -hoz tudok meg hozzaszolni, de az ugye grafikailag nagyon messze van ezektol. A problema akkor van, amikor 20 -an korozgettek.
gbors: Amit irsz, az egyedi eset. Nem sok olyan katasztrofa jatek van PC -re portolva, mint az emlitett. Ez kb. a legallja. Mashol ilyen problema nincs, eleg csak vegigfutni a jatekteszteket, milyen ertekek mennek WQHD -n.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
válasz Raymond #34967 üzenetére
3070-nél ez még mindig túl sok. A Manli és az Inno mindig is a legolcsóbb fapados márkák voltak, ezeknél a 120 és 135 eurós felár rengeteg. Majd ha 100-al olcsóbbak lesznek, akkor mondanám jónak, de szerintem idén erre már nem kerül sor.
3080-nál a legolcsóbb típus most, ami tényleg kapható, 900 euró.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
válasz Raymond #35157 üzenetére
Úgy tűnik valóban.
[Itt egy másik, részletesebb magyarázat.]
Hozzáteszem, hogy szinte az összes HW oldal a Bitcoin.news oldalt idézte, szóval ezzel most jó sokan megégették magukat.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #35184 üzenetére
GPU-piac. A VGA-piac is megvan nekik külön, de az egy külön dokumentum, amit egy másfél éve már nem küldenek. Arra külön kell előfizetni, a mostani regisztrációnk nem elég jó rá, hogy megkapjuk.
#35185 Jack@l : A Steam nem kontrollált statisztika. Ha az internetkávézóban beregisztrálsz napi húsz névvel ugyanarról a gépről, akkor az hússzor lesz felvéve. A Valve-ot nem érdekli, hogy ezt kezelje. Le se fossák, hogy tele van szemetelve a statisztikájuk. A JPR az egy kontrollált statisztika, ami tényleges adatokat mér.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #35195 üzenetére
Egy normális ember eleve tudja értelmezni, hogy a GPU-piac az GPU-piac, és nem kérdezi meg, hogy nem-e a dGPU.
#35196 Cifu : Mit zárok ki pontosan, hogy még hónapokig nem lesz elég mennyiség? Bőrkabátos mondta a legutóbbi pénzügyi beszámolón. Ha gondolom tudja, hogy lesz, akkor nem mond ilyet.
Egy termék startja után egyébként másfél hónap kell az ellátás normalizálódásáig. Ez mindig így volt, akkor is, amikor szarták a VGA-kat a piacra, ennyi idő kell a raktárak feltöltésére. Ha másfél hónap után nem normalizálódik az ellátás, akkor vannak gondok.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Devid_81
nagyúr
válasz Raymond #35210 üzenetére
Jo mondjuk ez igaz, en az egykori GTX1060 arabol indultam ki.
De mar Turingnal is elcseszett volt az MSRP, Ampere szinten+a lehuzas ami korulotte megy.
Mindenesetre az MSRP-nek $350 korul kellene legyen eleve egy ilyennel nem tobb nem kevesebb.
De az az idoszak mar elmult sajnos....
-
nubreed
veterán
válasz Raymond #35255 üzenetére
Hát igen, a turing gyártását nyár környékén lelőtte az nvidia, ott már csak a felhalmozott raktárkészleteket tudják eladni, ami nyilván egyre inkább apad, ampere -ből (illetve rx-ből) meg egyszerűen nincs és egy ideig nem is lesz elegendő. Aki most akar videokártyát venni annak rendesen fel van adva a lecke.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
veterán
válasz Raymond #35612 üzenetére
Szállításra kész 5+ darab R5 230.
Ha jól látom, egy éve még másik boltban is volt az árgrafikon szerint (pl), legacy 2015-ben lett.#35615 Raymond
Valóban, a GT 710 kínálat sokkal szélesebb a linken, ez alapján az RX 550 alatt nem kínálnak már semmit (egy kakukktojás R7 240-et leszámítva), pedig Ryzenek mellé nem ártana valami.[ Szerkesztve ]
solfilo
-
Devid_81
nagyúr
válasz Raymond #35695 üzenetére
Egyedul az allhat majd a VGA banyaszat utjaban ha valamit modositanak es megint nem vallik majd elegsegesnek a veluk valo banyaszat.
Ha ez nem kovetkezik be akkor barmelyik gyarto jelenthet be barmit, lehet barmilyen arch a next gen sem lesz kaphato csak borzalmas aron.
Az egeszbol az indul el majd mint amit regen is josoltak, hogy a PC Gaming leepul.
A nagyobb kepet nezve a PC gaming "viragzani fog" egy bizonyos hardware oldalrol, mert barmilyen VGA-t eladnak majd kozben, csak ugye nem arra lesz hasznalva amire egy atlag user hasznalna.Meg annyi remeny van a kozeljovoben, hogy szimplan csak tulgyartas lesz VGA-kbol, de ezt szerintem nehezen lepik majd meg a VGA gyartok, anno Polarisbol is lett egy par darab "felesleg"
...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Vallás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox Series X|S
- SONY LCD és LED TV-k
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- LG LCD és LED TV-k
- Samsung LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- További aktív témák...
- Gigabyte GT 710 1GB GDDR5
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- ZOTAC GeForce RTX 3090 Trinity OC 24GB GDDR6X 384bit - FELÚJÍTVA - Beszámítás: OK
- Gigabyte Gt 730 2GB GDDR5
- Palit Geforce RTX 3060 12GB /CSAVARMATRICA/GYÁRI ÁLLAPOT/BESZÁMÍTÁS/
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen