Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gV #38071 üzenetére

    Először az API kell. Az UE5 aktuális állapota az RT-t erősen háttérbe helyezi, mert a virtualizált geometriával nehezen működik a DXR 1.1, az 1.0 pedig alig-alig. Szóval egyelőre az Epic nem is beszél nagyon az RT-ről, mert a geometriai pipeline-juk a jelenlegi RT lehetőségekkel nem működik nagy teljesítmény mellett. A DXR helyett majd a DirectStorage lesz az UE5-nek a nagy fegyvere, arra lesz nagyon-nagyon gyorsan támogatás. A DXR viszont most nem prioritás nekik.

    #38072 lenox : A veszteséges lényege az, hogy információvesztés történik. Ne tegyünk úgy, mintha ez újdonság lenne.

    #38073 b. : Az UE5 most azért tarol, mert pont olyan problémára reflektál, ami egy lényeges tényező a fejlesztések tekintetében. Az a legtöbb fejlesztőt nem érdekli, hogy az eljárás, amivel erre reagálnak nem annyira DXR-barát, meg tudják oldani az egyes effekteket raszterizálással is. Ellenben az hatalmas fegyvertény, hogy a motor virtualizált geometriát használ. Onnan az egész tartalomtervezés átalakul, és az a fejlesztés idejét tekintve nagyon jelentős előny.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák