- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Mini-ITX
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Autóhifi
Hirdetés
-
Felpörög az asztali CPU-piac a következő pár hónapban
ph A friss pletykák szerint az AMD és az Intel is a frissítésein dolgozik.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Először az API kell. Az UE5 aktuális állapota az RT-t erősen háttérbe helyezi, mert a virtualizált geometriával nehezen működik a DXR 1.1, az 1.0 pedig alig-alig. Szóval egyelőre az Epic nem is beszél nagyon az RT-ről, mert a geometriai pipeline-juk a jelenlegi RT lehetőségekkel nem működik nagy teljesítmény mellett. A DXR helyett majd a DirectStorage lesz az UE5-nek a nagy fegyvere, arra lesz nagyon-nagyon gyorsan támogatás. A DXR viszont most nem prioritás nekik.
#38072 lenox : A veszteséges lényege az, hogy információvesztés történik. Ne tegyünk úgy, mintha ez újdonság lenne.
#38073 b. : Az UE5 most azért tarol, mert pont olyan problémára reflektál, ami egy lényeges tényező a fejlesztések tekintetében. Az a legtöbb fejlesztőt nem érdekli, hogy az eljárás, amivel erre reagálnak nem annyira DXR-barát, meg tudják oldani az egyes effekteket raszterizálással is. Ellenben az hatalmas fegyvertény, hogy a motor virtualizált geometriát használ. Onnan az egész tartalomtervezés átalakul, és az a fejlesztés idejét tekintve nagyon jelentős előny.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Óra topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Diablo IV
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen okostelefont vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs