-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
csaba951
veterán
válasz Heroes fan #24399 üzenetére
Általában véve igazad van. Az ő esetében viszont teljesen felesleges a 1060, meg a 6 GB VRAM is. Ilyen proci mellett egyértelműen azt kell nézni, hogy melyik kártya mennyibe kerül és az olcsóbbat megvenni. A drágábbat soha nem fogja tudni kihasználni ezzel a procival. Fejleszteni a gépet meg irreálisan sokba kerülne ahhoz képest, hogy ezzel mennyire kapna többet játékélményben. Ő pont a hamarosan debütáló 1150-1160 célközönsége.
[ Szerkesztve ]
-
Ciccuka
veterán
válasz Heroes fan #24399 üzenetére
GTX1060 3GB már van 40 alatt is néhol (a 6GB-os jóval drágább). 3GB elég a mai játékokhoz még, az esetek kis részében kell csak visszavenni a grafikai részletességből valamelyest.
csaba951
Milyen prociról van szó egyébként? Phenom II X4 esetében is érdemes 1060 3GB-ról indulni.[ Szerkesztve ]
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
cooi11
senior tag
válasz Heroes fan #24399 üzenetére
Ciccuka ; Heroes fan.
300w tápom van és kicsi ház hozzá.
E-véget várom a 2050ti low profile kártyát.
De ahogy írtatok róla, ebből még karácsonyi meglepi
is lehet. -
Z10N
veterán
1408cc
TU116-300
6GB GDDR5 @ 8Gbps
1530/1785 MHZ
$219Ez lesz a best buy.
Ui: Korabban ugye 1280cc-rol volt szo.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
félisten
-
félisten
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
Segal
veterán
Jojjon is mert jovore letellik az 1080ti garija...
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
Heroes fan
őstag
Csütörtökön jön az 1650-es. Mikor jelenthetik be a csúcskategóriásokat?
-
Raymond
félisten
válasz Heroes fan #24414 üzenetére
Majd ha nem veszik a 20-as sorozatot. Egyelore ugy nez ki veszik:
Jon Peddie Research Q4 2018 add-in board report
Vagy legalabbis jobban veszik a kartyakat mint a konkurenciat.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Z10N
veterán
válasz Heroes fan #24414 üzenetére
Sehol se jon csutortokon. Hol olvastal ilyet? Meg milyen csucskategoriat akarsz?
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
félisten
válasz Heroes fan #24414 üzenetére
GTX 1660 jön Március 14. én. Az 1650 valamikor áprilisban várható.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz Heroes fan #24419 üzenetére
Pletyka szinten június-július körül jön 1180 -vagy 1680 lesz a neve- ki tudja... ha jön.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Televan74
nagyúr
válasz Raymond #24415 üzenetére
AMD -ből most a használt a nyerő!
AMD nem fejlődik,közben az Nvidia meg prosperál.Még egy két ilyen év és az AMD megint csak CPU -t fog gyártani a PC piacra. Lesz egy éppen induló Intel és egy az árakat szabadon megszabó Nvidia.
Nem mintha az AMD termékei nem lennének használhatóak,de mégis a picivel olcsóbb,de hasonlóan gyors termékek miatt az Nvidiát választják sokan.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
félisten
válasz Televan74 #24421 üzenetére
A 480 olcsóbb volt de lassabb az 580 meg picit gyorsabb de a pályafutása nagy részén drágább volt. 2 év után meg már nem jelent semmit, hogy olcsóbb, mikor az új gen miatt árat kénytelen csökkenteni AMD mert NV ugyan azért az árért több teljesítményt ad. Pontosan ez az a dolog ami jellemzi AMD-t hogy 7-8 hónappal elkésik a válaszadással a konkurencia fele. Ha egyszer időben jönne ki egy generációval ( bár nem tudom mikor volt teljes alsóháztól felsőházig generációja AMD nek) akkor lehetne erről beszélni de addig nehéz.3 év után már az emberek nagy része nem 200 dolláros 580/ 1060 kártyára vágyik , mert 250 dolláron nyitott ugyan ez a teljesítmény ezelőtt 3 éve. aki akarta megvette már, 50 dollár nem vízválasztó.Ezzel nem lehet piacot nyerni szerintem.
sutyi^ : elméletileg a laptopba szánt verzió lesz ezekkel a paraméterekkel az 1660 ból.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Televan74
nagyúr
Nvidia szemszögéből nincs gond ezzel.Tartják a lépést saját magukhoz képest, mintha nem egy ligában versenyeznének.Nagyon sok gyártó már nem is tervez extra hűtés az AMD kártyáihoz,mintha egy picit lemondtak volna róla.AIB partnereknek nehezebb a dolguk,nekik még muszáj kitartani. Egyébként egy kicsit tartok attól hogy mire jön a 7nm -es Navi,utána nem sokkal jöhet a 7nm -es Nvidia kártya.Ami az én véleményem szerint megint egy újabb gyomros lesz a konkurenciá(k)nak. AMD csak a Navi után fogja kukázni a GCN -t és előállni egy új fejlesztéssel,ami lehet hogy már késő lesz.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Z10N
veterán
válasz sutyi^ #24422 üzenetére
Az elegge meglepne, mivel korabban max 1024cc-t tippeltem, de egy korabbi leak szerint csak 896cc lesz. G6 nagyon nagy esellyel nem lesz rajta, ha mar a 1660-n sincs a koltsegek miatt, G5X vezerlo pedig biztosan nincs benne a G5/G6 mellett.
A 1660 viszont kellemes peldany lesz $219-ert 1408cc-vel. Az 590 nagyon nagy gondba lesz $279-ert. Egy lassan 3 eves uarch-ert mar nem adnek tobbet $199-nal, hiaba van rajta 8GB. Ebbol kovetkezoen a 580/570-t is piszok olcson kell majd adni. Pontosabban az 580-t 570 arba $169-ert, az 570-t meg $139-ert. Az 570-re mar van is pelda akar $129-ert is, az 580-ra $169-ert meg csak 1-2db. Csak ezzel lehet kompenzalni a tokolesuket.
[ Szerkesztve ]
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
sutyi^
senior tag
Hát... ha tényleg GTX 1060 3/6GB perf. slotokba akarják betolni a GTX 1650-et, akkor a kisebb verzión kéne 1024CC legyen. De lehet hogy RX 570-nél feljebb nem fogják lőni.
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
Sonja
nagyúr
Nvidia GeForce GTX 1660 scores 4200 in Ashes of the Singularity
Ashes of the Singularity - Escalation (1080p) scores:
GTX 1660 Ti - 4800
RTX 2060 - 5500
GTX 1060 - 3800
GTX 1070 - 4900 to 5100
GTX 1660 - 4200[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
-
Z10N
veterán
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
félisten
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jack@l
veterán
Jó lenne egy őszi start
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Heroes fan
őstag
80 ezer forint a 1660 tehát inkább a ti változatot vegyétek.
-
szmörlock007
aktív tag
Egy forrás szerint (én is ezt valószínűsítettem korábban) az idei GTC-n mutatja be az Nvidia a 7 nm-es Tesla GPU-t, ami az év második felében lesz szélesebb körben is elérhető. Továbbá fejlődik a Vram is, igaz itt még nem lehet tudni biztosra, hogy a továbbfejlesztett hbm2-ről van szó (aminek specifikációit nemrég közölte a JEDEC), vagy esetleg már a hmb3-ról
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz szmörlock007 #24435 üzenetére
Igen szerintem is ilyesmit mutatnak be először. Összehasonlításra jó lesz, mit képes hozni a gyártástechnológiai előny, hisz az TSMC féle 12 nm csak egy marketing , igazából nagyrészt 16 nm eljárást optimalizálták.
Samsung az Új Exynos gyártásánál a saját 10 nm NOD jukhoz képest 10 % teljesítmény növekedést írtak 35 % fogyasztás csökennéssel, ami a TSMC 12 nmhez képest azt jelenti. hogy kb 50% fogyasztás csökkenés és 30 % teljesítmény növekedés optimális esetben és akár ez eltolható is bizonyos mértékig.Én az új turingtól( Ampere?) jelentős gyorsulást várok kisebb fogyasztással.
Kíváncsian várom[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Z10N
veterán
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
Jack@l
veterán
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Heroes fan
őstag
Ez már tényleg nagyon gyenge lesz Esportokra való kártya úgyhogy kiesik mindenki számára akik nem pugi-ra apexra meg csgo-ra vesz gépet.
-
Jack@l
veterán
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Raymond
félisten
válasz Raymond #24235 üzenetére
Ray tracing and photorealism in Unreal Engine
Available now in preview with the full release coming within two weeks, Unreal Engine 4.22 is the fastest version of UE4 ever, with drastically reduced compile times and many optimizations and performance upgrades. UE 4.22 ships with highly anticipated features including ray tracing, new Live++ hot reload for live coding, multi-user collaboration in Unreal Editor, Niagara VFX enhancements, Microsoft HoloLens streaming support (with full HoloLens 2 support coming in May), and support for Google’s new Stadia game streaming platform.Szalad az ido, mar 2021 lenne?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #24443 üzenetére
"We have prepared a document to provide additional information for the 'early access' ray tracing feature..."
"Rendering Updates: Real-Time Ray Tracing and Path Tracing (Early Access)"
Early Access!!! De megpróbálom elmagyarázni megint, hogy az Unreal Engine esetében hogyan működik ez. Amikor egy main branchbe érkezik egy fejlesztés, akkor az early access formában jön, és nagyjából egy-két évig úgy is marad, a fejlesztés nagyságától függően. Lásd a Vulkan API, ami szintén early accessként került kb. két éve be, és most lesz véglegesítve, mert a 4.22-es verziótól kezdve kínálja ugyanazt a tudást, amit a DirectX 11-es leképező, vagyis nincsenek olyan limitációi, hogy xy effekt nem működik rajta. Természetesen, ha megfelelnek a limitációk, akkor használhatod. A Vulkan is működött a korábbi verziókkal, az Epic ezt nem korlátozza, de ettől még early access, ha valami bajod van, akkor az azért van, mert nincs kész.
Egyébként a Vulkan véglegesítése ellenére a default API-k nem változtak. Windowson még mindig a DirectX 11 az, míg Linuxon a Vulkan. Az aktuális terv szerint a következő verzióban lesz a Vulkan a default minden egyes platformon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #24447 üzenetére
Ettől még nem változik meg a default API path. Az Unreal Engine mindig így fejlődött. Azok a fejlesztések, amelyek nem a default API-hoz kötődtek early access szinten maradtak, addig amíg default szinten nem támogatta a szükséges alapokat a motor. Nincs ezzel semmi gond. Aki akart használhatott Vulkan API-t régebben is, és aki akar most is használhat DXR-t, de a default API path, vagyis a DX11 még ma se támogatja Windowson. Eljön az ideje, csak nem ma, nem holnap, nem is március végén. Aki viszont képes elrugaszkodni a default leképezőtől, ugyanúgy mehet DXR-re, ahogy mehetett Vulkanra is a 4.20 óta. De ettől egyik se default Windowson.
Az fontos egyébként, hogy az early access alapvetően arra utal, hogy nem minden default képesség működik rajta. Tehát a Vulkan API is tökéletesen ment, csak nem volt aktiválható a tesszelláció például. Nem probléma, ha valakinek ez nem kell, menjen arra az API-ra, és kapcsolja ki a tesszellációt. A DXR ugye a DX12-höz kötődik, ami a legkevésbé fejlesztett leképező az UE4-ben, ezért sem engedélyezik a játékok ezt, annak ellenére sem, hogy évek óta benne van a motorban ez a path. Persze aki akarja mehet rá, az Epicnek nem probléma, csak figyeljenek a limitekre, mert nem tud ugyanannyit, mint a default DX11 path, de még annyit se, amennyit a Vulkan. Ezt vagy elfogadják, vagy átírják, ez már licencelői döntés. Stabilnak egyébként stabil a DX12 path, ez saját tapasztalat, csak lényegesen lassabb, mint a DX11-es.
Mire egyébként a Vulkan default lesz Windowson, addigra valószínűleg a Khronos is hozza majd a DXR-hez hasonló kiterjesztéseit, és akkor sokat fog ám érni a mostani tapasztalat, hiszen könnyen át lehet portolni a nextgen default pathra a mostani fejlesztéseket. Okosan csinálják ebből a szempontból.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raymond
félisten
"Ettől még nem változik meg a default API path."
Es mi koze van ennek ahhoz hogy az RT hivatalosan beepitve es tamogatva lesz vagy sem? Mert arrol volt szo. Szep probalkozas ez a "default API path" kimagyarazas, csak eppen ertelmetlen mert max annyit ersz el hogy illusztralod hogy errol is kb annyira van fogalmad mint az UE feature beepitesekrol vagy epp arrol mi az a branch Github-on.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raymond #24449 üzenetére
Hivatalosan a Vulkan is be van építve a 4.20 óta, csak nem minden effekt működött rajta. Most már a 4.22-vel ezt a szintet is eléri, vagyis tudásban hozza a DX11 path szintjén. A DX12-t felülmúlja. Ennek ellenére Windowson még mindig nem a Vulkan a default, hanem a DX11. Ennek valószínűleg köze van ahhoz, hogy sebességben azért a Vulkan sem annyira áttörő a DX11-hez képest, hiába az új RHI. Persze a DX12 path tempóját veri, de az valószínűleg javul, ha az új RHI rétegre ezt is ráoptimalizálják, csak gondolom nem volt erre már elég idő, mert a Vulkan lesz a default, és az a fókusz. Egyelőre még mindig a DX11-en a legjobb a sebesség, de a Vulkan van annyira közel, hogy egy verzió múlva beelőzze. A DX12 nagyon messze van, csodák persze lehetnek.
A default path annyiban számít, hogy azon működik minden a legjobban, stabilitásban, sebességben, stb. Ha eltérsz tőle, akkor különböző problémákba futsz. De ettől eltérhetsz, tényleg, az Epicet nem zavarja csak ne számíts teljesen problémamentes működésre. Annak nagyon fognak örülni, ha a fejlesztők elkezdik ezeket használni. Az számukra csak több adat, így ha egyszer ezek a képességek defaultak lesznek, akkor jobban fognak működni. Nyilván ez az értelme annak, hogy nagyon hamar hoznak támogatást erre-arra. Egy-két évig lehet kísérletezni, és amikor már megért egy-két verziót, akkor kvázi egy production ready, vagy ehhez közeli feature lesz belőle. Ha nem így csinálnák, akkor tovább tartana a production ready szintű támogatás elérhetővé tétele.
A személyeskedő hangnemet pedig próbáld visszavenni, mert ez egy kulturált fórum. Ne zülleszd le kocsmai szintre, csak azért mert az a hazai pályád! Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Nvidia Quadro M2000/ P2000/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 12Gb
- MSI GeForce RTX 3060 Ti GAMING Z TRIO 8GB (ingyen posta)
- NVIDIA RTX 3060 Ti Founders Edition 8GB használt videókártya eladó garanciával!
- Palit RTX 2060 Super 8GB GDDR6 használt videókártya eladó garanciával!
- Nvidia GTX1080 Founders Edition
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest