- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
Máris 2021 lenne?
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
nagyúr
Ahol a lapka majdnem fele hibas, ott mar alapveto reszek is hibasak nagy valoszinuseggel. Ezek kozul a meg eppen mukodoket kimazsolazni meg nem lenne koltseghatekony.
Dehogy. Elég néhány apró hiba, hogy az SM-ek harmada kuka legyen - de még annyi sem kell, elég, ha nincs annyi épkézláb SM, hogy kijöjjön belőle egy RTX 2060. A többi már csak pozícionálás.
Ettől még persze simán lehet külön kisebb chip. De a fenti verzió is teljesen realisztikus.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
regener
veterán
Ez mekkora hülyeség már
DLSS korlátozás / felbontás -
BiP
nagyúr
válasz regener #24254 üzenetére
Ha a DLSS lenne maga az antialiasing Szent Grálja, azt mondom, megéri elgondolkodni a kompromisszumokon.
De se nem gyorsabb, se nem szebb mint a már létező AA algoritmusok, úgyhogy innentől kezdve szerintem felesleges is user szempontból pörögni rajta. 1 AA a sok közül. -
Raymond
félisten
válasz regener #24257 üzenetére
En meg amit eddig lattam kepeket nem voltak tul meggyozoek. Az egyetlen ahol jol nezett ki az a Port Royal az meg fix utvonalu igy konnyen lehet ra idealis profilt kesziteni es azon kivul a TAA nagyon gyatra benne igy a DLSS valtozat meg szebbnek hat.
Lehet videon jobb, de ezt a 1080p monitoron nehez megitelni, majd megnezek parat a 4K TV-n is.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jack@l
veterán
Raytracing miatt kell, nem sima dx11, dx12-es game-ekhez.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Raymond
félisten
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Jack@l
veterán
Időutazó videonaplója 2021-ből
https://www.youtube.com/watch?v=9vskh8UT1i4A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
BiP
nagyúr
válasz Jack@l #24259 üzenetére
Úgy érted, a raytracinghez a hagyományos AA algoritmusok nem elég jók, ezen segíthet a DLSS ?
A cikkben csak a fordítottját említik, hogy a DLSS bekapcsolásához kell az RTX.(#24257) regener: Mondjuk én eddig csak a Final Fantasy összehasonlításokat láttam, az nem győzött meg. (mondjuk ott maga a benchmark is ocsmány)
BF5-ben lehet, hogy jobban ment a tréning, és emiatt szebben sikerült a DLSS.[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Úgy értem ott számít nagyon, hogy 2560-ban renderelsz vagy 4k-ban. DLSS-nek ez elsősorban az értelme, mert amúgy a minősége az nagyon gagyi.
Ha így jobban tetszik: kicsit jobb minőségű felskálázásra találták ki[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
BiP
nagyúr
válasz Jack@l #24264 üzenetére
Na, így már legalább értem, miért írtad azt, hogy "raytracing miatt kell"
"amúgy a minősége az nagyon gagyi" - nekem ez a bajom vele.
"kicsit jobb minőségű felskálázásra találták ki" - arra egyébként még jó is végülis. Kár, hogy nem így kommunikálták, hanem az 1440p-s rendert adják el 4K-nak. -
félisten
nem egészen.
16: 9 esetén:A FHD = 2,07 mpx
Az 1440P = 3,68 mpx
4 K = 8,29 mpxA DLSS az a 4 K 75 % ról renderel ami 6,2175 mpx
tehát a 4 K + DLSS = 6,22 mpx az 1440P pedig csak 3,68 mpx
Lényegen nagyobb a felbontás 1440P nél a DLSS +4K val.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
-
Z10N
veterán
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
félisten
Ez a DLSS és a DirectML lényege. Máshogy nem lehet erőforrást nyerni. DirectML egy szabályozható b funkció lesz az ígéretek szerint,legalabb is Abu szerint.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
[][Nvidia's RTX 2070 and 2080 Sales Disappoint, Gaming Revenue Down 45%L]
Nem tudom mennyi learazas fér bele a gyártási költségekbe, ha normálisan meglepik, akkor az idénre ez is elég lehet. Minimum 15%MSRP csökkentés kellene, de inkább 20.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
csaba951
veterán
RTX vonalnak magasak a gyártási költségei. Valószínűleg 1 befektetett dollárral kisebb hasznot tudnak kitermelni, mint Pascal sorozatból. Ezért valószínűleg nem tudnak árat csökkenteni. Ők is látják, hogy a népnek olcsóbb kártyák kellenének, ezért született meg a GTX 1160 XX sorozat. Ezeket tudják már olcsóbban adni, igaz ennek az az ára, hogy teljesítményben is az RTX 2060 XX sorozat alatt vannak.
Ha bejön, akkor lehet, hogy lesz GTX 1180 XX is, hasonló módszerrel. Ezzel ugyan az RTX 2070 XX közvetlen konkurenciája lenne, de az 1 egysége jutó magasabb nyereség miatt megérné. Szerintem.
-
Oliverda
félisten
"And then probably one of the biggest stories that came out just last week is a Unreal Engine and Unity both of the game engines are going to incorporate RTX and ray-tracing technology in the engine itself. And so all future games in the future will be able to take advantage of that, so that's a really big news and I'm excited about that."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Jack@l
veterán
Belefér oda 50% is
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Z10N
veterán
# sshnuke 10.2.2.2 -rootpw="Z10N0101"
-
-
Foglalt név
addikt
Urak!
Sejtés/info a már piacon lévő RTX-ekről: HDMI2.0b specifikációt teljesítnek a csatlakozók, ami nem meglepő, hiszen a 2.1 szabvány még nem volt hivatalos, mikor kijöttek a kártyák. Kijelzőt keresek, mert a jelenlegi 40"-os Philips kicsi arról a távolságról, ahonnan nézem. Monitorban nagyobbat nem lelek, így a TV-k felé kacsingatok, a 2019-es modellek elvileg már 2.1-el jönnek. Van értelme?
Elképzelhető, hogy elég lesz egy szoftveres update, hogy az RTX-ek is tudják kezeleni? Az nvidia nyitott a G-sync-el, viszont jelenleg is cask DP-n keresztül, ha jól értelmezem. Változhat ez?(az elsőhöz kéne a második értelemszerűen)
Tud valaki már elérhető megoldást, ami kb. 50" 4K HDR Async és >60Hz illetve hajlandó a géppel együtt elaludni? -
weborgon
csendes tag
válasz Raymond #24291 üzenetére
Szerintem a cikk alatti egyik komment is érdekes meglátás:
"The main problem with DLSS is that it will always give superior results in synthetic benchmarks - and this is a problem (described below). nVidia says that the technology is new, but the fact is that this particular problem is not new at all - it's called over-fitting in statistics. For a synthetic benchmark You can train a perfect neural network for such benchmarks - the network is trained and then tested on the same sample (there are no images that the network hasn't seen during training). In games its different: You can train a neural network only on a sample of images, but later while in the game You can see truly new/different images that won't be as perfectly handled."
-
nagyúr
válasz Raymond #24291 üzenetére
Jó cikk - és még jobb lett volna, ha 3-4 hónappal korábban publikálják.
Sajnos egyértelműen kiderül belőle, amire az eddigi nagyon vegyes tapasztalatok utalnak - a rekonstrukció minősége masszívan függ attól, hogy az adott jeleneten vagy ahhoz hasonlón mennyit járatták a "szuperkompjutert". Így nem meglepő, hogy a 3DMarkban baromi jól néz ki, ugyanakkor a Metro játékosok meg a homályra panaszkodnak.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Raymond
félisten
Igen, ezt irtam multkor is hogy a Port Royal-ban konnyu jo minoseget elerni mert mindig ugyanaz tortenik a kepernyon ezert idealis betanitani. Jatekoknal ez nem lesz ilyen. Szerintem tobbet er egy normalisan implementalt upscale es egy sharpening filter. van olyan erzesem hogy nem sokan mondanak meg melyik melyik a ketto kozul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
félisten
válasz Raymond #24291 üzenetére
na igen ezt mondtam Én is Abunak a múltkor a cikknél,de azt mondta egy egyszerűen átparaméterezhető háló.
megint oltás ezerrel háttérinfó nélkül, aztán persze a csordaszellem ilyenkor beindul."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
válasz Raymond #24294 üzenetére
Én abban bíztam, hogy objektumokkal dolgozik, de úgy tűnik, ennél egyszerűbb és "bruteforce-abb" a dolog. Ebben a formában ez így kirakati feature, őszintén szólva elképzelni sem tudom, hogyan tudnak végigprofilozni akár egyetlen játékot is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
félisten
Annak idején az NGX videóban azt mondogatták, hogy nem kell végigtrénigelni az egészet, hanem felismeri azokat az objektumokat egy idő után ahol a fejlesztő hozzárendeli az upscalet . legalább is a fényképeknél így működik, pl a szemkontúrokat automatikusan felismeri és javítja az algoritmus egy idő után. A játékok alatt pedig távolság/ kameraszög függvényében használja.
Amikor a FF alatt például a kocsival demózták ezt, ahol az egész ingame jelenet alatt végigtolta az AI az élsimítást az első frame kiválasztása és az ott kiválasztott élek, objektumok beállítása után.
Mondjuk elég kérdéses,hogy erre mennyi időt és energiát szánnak majd rá a fejlesztők. Szerintem alapból nem sokat fognak, ha csak nem lehet majd grafikus engine szinten ezt már beépíteni , mint pl a z RT esetében.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
nagyúr
Akkor lehet, hogy csak bénán írta le a csóka - az a kérdés, hogy a lenti wireframe-et a renderelés közben veszi ki a pipeline-ból, vagy a végleges képből rekonstruálja. Utóbbi esetben áll, amit leírtam, előbbi azért sokkal jobb.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
ovics
aktív tag
srácok, szerintetek érdemes várni most rtx 2070 vásárlással inkább? olvastam az itteni hozzászólásokat is, meg persze a cikket is hogy nem ment most jól az nvidiának az új széria. igazából 168ért tudnék armor oc-t szerezni (nem ha papíros, egyik ismerősöm segít) alapjáraton úgy gondoltam hogy megér ennyit, de ha 2 hétre rá árat csökkentenek akkor az kicsit rosszul esne
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen