Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Löncsi #10637 üzenetére

    A BF3 esetében Repi hamarabb megtudhatta, hogy nem lesz erős a Kepler LDS teljesítménye. Éppen ezért a megjelenésre nem teljesen olyan lett a kód, amit a GDC-n előirányzott. A HDAO-t a HBAO váltotta. Ez rosszabb minőséget ad, de nem terheli az LDS-t. Sima FXAA lett SRAA-val irányított, DirectCompute 5.0-ban implementált MLAA helyett is. Ez szintén az LDS terhelés miatt lett kivéve, pedig minőségében ez volt előrébb. Valószínűleg az volt itt a gond, hogy Repi nem tudta pontosan, hogy mekkorát herél az NVIDIA. Mivel a Frostbite 2 tile-based deferred acceleration technikája LDS-re épül, így ennek van egy minimum igénye ebből a szempontból. Na most, úgy túlterhelni az LDS-t, hogy a motor alapját képző technika is erre épít, hát nem célszerű. Most, hogy látják, hogy mi lett a Keplerből, elő lehet venni a kérdést újra, és a gyakorlatban is meg lehet nézni, hogy mennyire lehet megterhelni.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák