- Canon MILC: EOS R és M topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós kamerák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Gaming notebook topik
- Androidos tablet topic
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
ph A Valkyrie szériás, X870E vezérlőhidat felvonultató modell combos tápellátó áramkörökkel, MI-s funkciókkal és gazdag felszereltséggel büszkélkedhet.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Azért csináltam egy fotót a vasról. Mondjuk sokmindent nincs nézni rajta Jobb oldalán csúszás nyomok még ott vannak. De semmi komoly. Amúgy 07es, magyarországi, 6200km van benne. Márkakereskedéből hoztam el. Átnéztük és az esztétikai sérüléseket leszámítva tényleg tök újszerű az állapota. Gumit kell lecserélni mert az van rajta amivel kijött a boltból. Meg az ülés gázrugó az kb nulla, abból kell valam új ami jobb mint a gyári.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz yodamastah #16951 üzenetére
Ülés gázrugó. Lehet hosszabbat/picit erősebbet is ha kell. Eger Moliton Kft.[link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Hauptmann
addikt
válasz yodamastah #16951 üzenetére
Vagy RVP Technik. Itt ha bemondod, hogy X-Max-hoz kéred, tudják már a pontos adatokat, az erőssségével lehet variálni.
-
yodamastah
őstag
Köszönöm!
-
csongi
Topikgazda
válasz yodamastah #16951 üzenetére
Szep vas Sok sikert, es baleset mentes km-t hozza-vele .
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #16951 üzenetére
Szép! Milyen sztorival nyugtattak meg az évi 600 km-es (2 tankolás ) futásteljesítményről?
Nekem az SH-ban 33 ezer km van, 2011-es, kívülről és belülről is újszerű, második gumiszett van rajta, még egyáltalán nem cserések.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #16956 üzenetére
2012ben 4e volt benne, ezt en is le tudtam kerdezni. Keveset hasznaltak, ennyi. Minden gyari meg rajta,. a gumin a fektarcsakon minimalis kopas van. Lattam eleget hogy nez ki egy atlagos import 25ezerre tekert motor. Nem is kerdezgettem hogy mi a story. Atneztem amit tudtam, motoroztam vele egy nagy kort, es elhoztam. Esztetikai hibakbol van sok, de ez annyira nem erdekel. Hasznalati targy lesz, jobb is hogy nem kell annyira félteni.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #16956 üzenetére
Be kell nézni egy Burgman 400as vagy itt a motoros fórumba. Robisnál nem ritka a 10éves gépekről szedik le a gyári szerelésű gumikat, vagy motoros Mr ABS HSM évi ~3ekm városi használat,még gyári gumival kruzolgat.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #16957 üzenetére
Persze, vannak ilyen kivételek, csak gondoltam mesélsz valami érdekeset.
(#16958) Mosquito34: 20 ezer km-t kibír a citygrip, versenypálya, satufék, erős gyorsítás nincs, nagy része nem is megvalósítható.
Amúgy most voltam a RedBaron-nál motorokat próbálni, az egyik eladó ott is az ABS mentesség híve, olyanokat mondott, hogy véleménye szerint megháromszorozza (!) a fékutat az ABS, stb... vagy, hogy egy kezdő motoros jobban megérzi a gépet abs nélkül, nem ajánlja az abs-t. (Még jó, hogy nem telik új motorra, azokon kötelező évek óta.)[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Burt1793 #16959 üzenetére
Csak egyszer kell majd vész/blokkolásig fékezni szárazon esőben, poros úton.. RedBaron aham és el is hitted neki gondolom. Voltál vezetéstechnikai képzésen és vészfékezést is bemutatták/gyakoroltad akkor láttad a saját szemeddel is mi a difi ABS/ no ABS gép között. 2016-2017-től már csak ABS gépeket helyezhetnek forgalomba a 125cm3 feletti robogó/motorra azt hiszem. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
yodamastah
őstag
válasz Burt1793 #16959 üzenetére
Persze leht átvertek és 30e van benne. De ennek semmi nyomát nem találtam eddig. Amúgy annyira le van rabolva a piac, hogy 1M alatt nagyjából csak a tekert import xmaxok vannak. 1M felett pedig olyan elszállt árak vannak, hogy akkor inkább veszek egy újat. Egyébként közel voltam már gondolatban hogy egy új 300as Xmax lesz. Fantasztikusan jó motor, nagyon tudom ajánlani. De valószínűleg túlzottan félteném. Olyan motor kell nekem, amit nem sajnálok otthagyni bárol, és nem kapok sírógörcsöt ha mondjuk elcsúszok vele vagy felborul.
Egyébként az xmax előtt majdnem megvettem egy kb 10 éves 8e km-es piaggio X8-at. Az is magyarországi volt, makulátlan új állapotban. Sajnos az eladó viszakozott, úgy döntött mégsem adja el. Szóval tényleg vannak ilyen motorok, de gondolom elég ritkán jutnak el az apróhirdetési oldalakig. Megveszik ezeket az ismerősi körben.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #16961 üzenetére
Ezt én is leírtam, lehet, hogy nem jött ki a kételkedés a fenti hsz-emből, természetesen nem hittem neki, de illedelmesen végighallgattam.
Semmi baj nincs a robimon lévő gumikkal, ha olvastad a hsz-eimet, láthattad, hogy azért egész sokat használom, vagy legalább átlagosan, csak bejárásra, évi 6 ezer km-t. Vészfékezést próbáltam a tavalyi robogós vezetéstechnikai tréningen, jók a gumik még, ne aggódj.(#16962) yodamastah: Persze, robogónál az egyik legfontosabb, hogy amerre megállsz, ott merd hagyni. Én Pesten ritkán járok, Budán bárhol ott merem hagyni, sőt, általában mindig parkol ott a járdán más motor is, sokszor kint van az utcán a kicsike, kormányzárral és hátsó keréken egy komolyabb Abus colstok zárral.
[ Szerkesztve ]
-
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #16967 üzenetére
Pontosan, ha akarnak. Amikor az Accord-om volt, és szoptam vele, akkor nem igazán akartak segíteni, sőt, még azt is kétségbe vonták hogy megtörtént-e a dolog, hiába tettel fel fényképet tréleren lévő szarról. Ellenben, amikor Subaru-kat nézegettem (hamar elmúlt szerencsére .DDD ), egy igen segítőkész közösségbe botlottam, egyből mondták mire figyeljek, mi az, ami mindegyik autón rossz, ajánlottak kérdés nélkül szervizt, stb., nem pedig a 'sonanemromlikel' dumával jöttek, mint a Hondások.
-
Grillo
senior tag
válasz -Mosquito- #16958 üzenetére
Scarabeon nekem is gyári volt 10 évesen, olyan 18k km-nél. Mondjuk cserélni is kellett.
-
DigitXT
félisten
Emberek! Fűnyíró, teccikérteni? Subaru motoros fűnyíró.
Arra mondták, hogy (akár) már lehet olyan jó is, mint a Honda...[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #16977 üzenetére
Ő csak Escorthoz ért
-
Burt1793
veterán
válasz DigitXT #16976 üzenetére
Ha nem kötöd ki, megbotlasz utána. 😃
kcsa: ja, ennxi pénze van, hogy escortra fussa?
Még mindig ugyanolyan a motoros csoport, mint két éve? Nem fogok abba belépni, még akkor se, ha meglesz a moci. Honda CBF600 a legvalószínűbb egyelőre, mert a józan ész ellenére 4 hengerest szeretnék. Azzal járnék be és azzal túráznék néha. Szóval lesz rajta nagy plexi, stb. Sajnos a magasságom miatt sok motor kiesik a szar tankkialakítás miatt, ez a cbf600 kényelmes, jó az ára, praktikus, megbízható, 2008-2012 közöttiek injektorosak (utána bepuncultak és megszűnt ez a kategória), nem mindben van abs...
Most hazafelé Pátyon, Bia felől szépet csúsztam, van az a 90 fokos kanyar, fehér aszfalttal, olajjal. Kb. 50nel akartam bevenni, majdnem átcsúsztam a szembesávba, pedig nem a felezőn kezdtem el kanyarodni, mondjuk nrm jött szembe semmi. Jó is lenne motoros forgalmi óra után hazafelé elesni. 😃
-
-
Burt1793
veterán
-
Hauptmann
addikt
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #16985 üzenetére
Ez a cbf 600 utcai-túra motor, nem olyan streetfighter, mint a hornet. Tizenpárral kevesebb ló, elvileg alul nyomatékosabb, de hasonló 600-as mindkettő. Viszont ezzel lehet túrázni, nagy plexis, van naked verzió ebből is, meg abból is, azok az N-ek. Tényleg durva az elnevezés, a logikát utólag találták ki...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16988 üzenetére
Kötve hiszem, mert a "robogó" kivitelt hívják így. Az NC750X-ből meg
van DCT, meg nem DCT verzió is, aztán egyik sem lett "D"-s...A komolytalan kérdéseket nem kell ám komolyan megválaszolni.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #16989 üzenetére
Igazad van, kevertem.
szerk: mostanában az NC700X (nem automata, de ABS-es, kombinált fékes) b@cca a csőrömet, de annyi pénz a világon nincs, amibe egy megkímélt példány kerül...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #16990 üzenetére
Sajnos eléggé "semmilyen" az a motor, én is nézegetem, igazából pont emiatt tökéletes, főleg ingázásra. A 750X az újabb, az se sokkal erősebb, viszont + fél milla az ára, plusz inkább 4 hengerest szeretnék, legyen pörgős, kelljen sokat váltani, stb...
(#16987) DigitXT: Ez nem volkswagen, vagy zöldségesmerci. Ha már honda, a legjobb, ez "vtec" vfr lenne, pl egy v4-es 800-as, csak azok elég drágák.
(#16991) Hauptmann: Nem az S a sima, idomos, olyat szeretnék. A CBF600-ból ez a kettő van: N és S. 2003-2007ig ritka az abs-es és porlasztósok, a szivatóhoz én fiatal vagyok, 2008 vagy újabb kell.
Ez is jó, hogy nem írják oda azt, hogy S (általában), aztán van olyan, hogy SA, na az gondolom az első széria, de ezt már nem tudom.(#16992) Mosquito34: Van ilyen, neki a legjobb, elméletben tud élvezkedni, ugyanolyan örömet szerez magának a meséléssel, mint a motorozással. Mostanában waze-zel navigáltam az sh-n, fél fülessel a sisakban, hibátlan, persze túrán kényelmetlenebb, de már vannak olyan jók ezek, hogy belföldön akár ennyi is elég. Főleg évi 3 ezer km-re.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Burt1793 #16993 üzenetére
Miért, mi nem drága, ami Hondából van? A fűnyíróik is azok.
(Nyilván nem véletlenül, bár otthonra kicsit overkill az örökélet.)ON: TB24-en vicces lett, hogy befutottak egy adott sorrendben,
majd a dobogósokat utólagosan átvizsgálták: repült a második,
harmadik, aki meg negyedik lett, megörökölte a dobogót... Hát:
az is. Nem a verseny ELŐTT kellett volna átnézni a gépeket?[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz DigitXT #16994 üzenetére
Burt,
Értem, ez a típius nekem is tetszik, ha majd aktuális lesz a motorvásárlás figyelgetem.
Digit,
Az a Honda sem a régi már, kicsúszott a gázbowden a tartójából, egy 5-ös csavart elfelejtett valaki meghúzni valahol. Én meg először lestem, hogy miért nem áll le a motor, ha a gázkart off-ba húzom. De aztán orvosoltam a problémát.
Az a robogóverseny vicc, amatőröknek lett anno meghirdetve, aztán már az elsőn is jött valami korlátlan költségvetésű csapat... A második meg már olyan volt, mint most. Az meg röhejes, hogy nem rajt előtt volt gépátvétel. Vagy ennyire kellett a nevezési díj a TC-nem?
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #16996 üzenetére
Volt gépátvétel előtte is, a nevezést pedig csak a díja után fogadták el.
Elvileg nagyobb hengert és módosított hajtást találtak utána, 24 óra alatt sok minden változik. Szívesen olvasnék erről egy részletesebb leírást, remélem lesz a totalbike-on.
Igen, a győztes csapat most már címvédő volt.
Vannak ügyes motorosok, órákon keresztül döntik gumiperem végéig a mocit. Kinek mi az amatőr...
CBF600S: 90%, hogy ez lesz nekem is a befutó. Ha nyerek a lottón, akkor valami 1200-es, de ott már minden mindegy.
Sajnos elölről nem jön be annyira, de ezért nem veszem a naked verziót, abból még kevesebb van a piacon.[ Szerkesztve ]
-
Hauptmann
addikt
válasz Burt1793 #16997 üzenetére
Persze, változik, de egy 50-és hennger nem fog 70-essé kopni. Nyilván akkor valahogy a rajt előtt ügyeskedtek, de az nagyon szánalmas, hogy egy ilyen fős versenyen is csalnak.
Azt a csapatot, akik korlátlan, és ingyenes alkatrészellátással rendelkezik, nem neveznémi amatőrnek. És ebbe a kategóriába a TC is beletartozik a repi/barter alkatrészeivel. Ingyen könnyű bohóckodni.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
válasz Hauptmann #16998 üzenetére
Bocs, már megint félreérthető voltam, iróniának szántam a "24 óra alatt sok minden változik" részt. Próbálkozik mindenki mindennel. Elég annyi, hogy mindenből jobb minőségűt használnak, jobb szerszámokkal várják a motort a pálya mellett, stb. Mindegy, ez nem a forma1, nem is megy elvileg annyira vérre. Persze mindenki nyerni szeretne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen