- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
válasz sesomaru1989 #64828 üzenetére
melyik hol?
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz sesomaru1989 #65228 üzenetére
Az utastérire gondolok
-
nyalifali
aktív tag
válasz sesomaru1989 #65229 üzenetére
Megane2 én pont a héten, rémálom.
Ott középen egy csavarral volt felfogatva, és felül 2 füllel volt rögzítve, lefele és jobbra húzva, és utána már hozzáférhető a csatlakozók.
De baromi pici a hely, és rohadt "sorjás" vasak voltak pont felette, alul pedig a hátsó fűtés cső volt útba, mondjuk azt levehettem volna.VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz sesomaru1989 #65231 üzenetére
Lefelé kellett jó centit húzni, utána tudtam jobbra kissé elhúzni, ezután lehetett jobban "letolni", de ahhoz hogy kibillentsed (hátulján alul vannak a csatlakozók) origamizni kellett nekem is, gyakorlatilag a műanyag fűtéscsövet picit lejjebb is kellett nyomjam, hogy a teteje előre dőljön.
Utána jön a desszert.
A gyorscsatis csatlakozókat még viszonylag könnyen leoldod, de a tápot igen nehéz, és baromi pici a hely...VaNmIT
-
nyalifali
aktív tag
válasz sesomaru1989 #65235 üzenetére
Háát sok sikert, szánj rá pár órát, és az aksit vedd le előtte.
Te miért szeretnéd kivenni?VaNmIT
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #65237 üzenetére
Agyaltam még a hibajelenségeden és ha a vezérműtengely rángás megszűnik, akkor egy dolog marad.
De lehet azt már most érdemes megnézned.
Ha szemben állsz a bal oldalon van a tűzfal felé egy szelep.
Ufó alakú cucc.
Egy elektromos vezeték megy rá és két cső.
Ha ez el van dugulva did érdekes hibákat generálni.
Ha ez sem oldja meg nem maradt ötletem.
Eddig ezek mindig megoldották az ilyen jelleggű hibákat.
Akkor marad a szétbontás és szívósor ellenőrzés, vákumozás.Renault power
-
zsola400
aktív tag
válasz sesomaru1989 #65237 üzenetére
Nálunk is volt egy 2es scenic hasonló problémával folyton fő-vez.tengely jeladó hibát dobált, nehezen indult, leált, torpant, jeladókat az előző szerviz cserélte majd paszolta a problémát végül komplett vezérlés, okos kerék, solenoid pucolás, 5w30 olaj csere megoldotta a problémát.
[ Szerkesztve ]
-
Nordik
őstag
válasz sesomaru1989 #65259 üzenetére
Ez engem is érdekel. Lehet tisztítani? Ha igen hogyan? Okozhat bármiféle hibát ha koszos?
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #66124 üzenetére
Nemrég téma volt. Ezt a pár HSZ-t olvasd el. Ha már lebontod, szerintem cseréld kompletten...
[link]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
mdav88
senior tag
válasz sesomaru1989 #66124 üzenetére
Nem kell preselgetni, celszerszam hijan ez bajos lehet, igy szerintem komplett jobban jarsz.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #66127 üzenetére
Egy óra oldalanként egy kávéval
Préselni nem fogod tudni, ha csak nincs spec szerszámod, torzul a lengőkar akkor meg annyi az egésznek.Renault power
-
baluka6
aktív tag
válasz sesomaru1989 #66129 üzenetére
Stabrúd gumi szilentjét tudod cserélni, viszont a váltó felőli oldalon lévőhöz nem férsz hozzá, csak ha a bölcsőt lejjebb engeded.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #66129 üzenetére
Sose cserélted még látom.
A rúd szilentek cseréjéhez le kell engedni a bölcsőt, mert a kormányorsó azaz bal oldalt nincs ember aki kicseréli.
32 csuklós crova fejet egyberakva se!Egy 1000. - os alkatrész, de szét kell kapni az alját rendesen.
Én spec gyorsabban kicserélem a lengőkart mint a stabrúd szilentet.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #66132 üzenetére
Kitudod, csak készülj fel lelkileg.
Semmi se lehetetlen. Hiszen én is ki szoktam cserélni.
Viszont futóműveshez vezet az első utad ezutánRenault power
-
mycso
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #70438 üzenetére
Szia, a kormányt én bőröztetném.
Ilyesmire ŐT szokták ajánlani Bp.-en. Meg kell kérdezni, hogy tetőkárpittal is foglalkozik-e.A többiről nem kívánok nyilatkozni. (én személyszerint mindenből gyárit vennék a sokak által kritizált és sokak által preferált lengyel oldalról)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
#89309696
törölt tag
válasz sesomaru1989 #70438 üzenetére
Fékből gyári vagy Zimmermann, TRW, Ate, Bosch.
-
harry
veterán
válasz sesomaru1989 #70438 üzenetére
Bakokrol rob írt nemrég: link
"spidan, hutchinson, (ez a gyári) lemförder, (megfizethetetlen)"Amennyire tudom, a motortérben lévő bak ára 20k környékén mozog, míg a váltónál lévő billenésgátló 10k nagyságrend. Akkor már cseréltetném azt is.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #71416 üzenetére
A sedannál a szigetelést vedd le és alatta lesz a két csavar a csomagtartó felől.
Ha az kint van az egész lámpa a kezedben lesz.
A pollenszűrőt egy műanyag fedél (pattintót) tartja a helyén neked az megvan?
Mert amúgy a füleket törhetik le akik feszegetik és nem tudják, hogy kell kiszedni.Renault power
-
Csatravi
senior tag
válasz sesomaru1989 #71420 üzenetére
Nem is kell elérnie. Abba a "kallantyúba" a fűtésbox oldalsó takarólemez hátsó rögzítő füle akaszkodik bele. A pollenszűrő saját magát rögzíti ha rendesen betolják a helyére. Biztos hogy benyomtad rendesen ?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #71420 üzenetére
Félreértettél.
A pollenszűrő maga a fedél is, (vagy félreérthető voltam.)
A lényeg, hogy nem csavaros, hanem pattintós, azaz a pollenszűrőt határozottan be kell tolni, amíg nem kattan egyet.Renault power
-
Csatravi
senior tag
válasz sesomaru1989 #71433 üzenetére
Semmiféle csavar nem kell ahhoz, hogy pollenszűrő a helyén maradjon. Én már 22-szer vettem ki és raktam vissza az enyémbe és soha nem jött ki magától a helyéről.
Az meg alapnak kell, hogy legyen ha a pollenszűrőt ha csak kihúzzák a helyéről akkor is kötelezően porszívózás ! Ennek hiányában szokott jönni a sírás-rívás hogy eldugult a kondenzvíz elvezető és áll az utastérben a víz. A büdösödésről nem is beszélve (ami sajna amúgy is van )
5 perc időspórolásból később lesz egy komplett beltér kipakolás (ülések és teljes kárpitozás ) meg 1-2 nap szárogatás.
Kérdés, hogy megéri-e ? -
Csatravi
senior tag
válasz sesomaru1989 #71433 üzenetére
-
#89309696
törölt tag
válasz sesomaru1989 #71950 üzenetére
Nagyon jellemző, vetemedés miatt reped. Cserekor érdemes nyomatékkulccsal pontosan meghúzni az új termosztátházat, mert könnyen repednek.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #71950 üzenetére
El tud vetemedni a ház is mert műanyag.
Illetve a tömítéshiba a jellemző.
Én van, akinek alura cserélem, mert ugyan az mint a megane I-é, aztán paszta és soha többet nincs vele baj. Az M II-esből, ha újat veszel az is el tud majd vetemedni egy idő után. igaz ez mondjuk 6-10éves időintervallum.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #71970 üzenetére
Fogalmam sincs szerintem nincs is belőle új, mert azokkal nincs baj.
Nekem mindig van itthon egy két bontott darab, hogyha MII kell csinálni ne akkor rohangáljak érte.
Az a 37e meg erős túlzás, annál olcsóbban is vanRenault power
-
zibo73
aktív tag
válasz sesomaru1989 #72468 üzenetére
Szia!
Európai engedéllyel (E jellel) rendelkezik! Megfelel a hatályos jogszabályoknak.
A termék leírásban szerepel tehát el kell,hogy fogadják. -
mdav88
senior tag
válasz sesomaru1989 #72469 üzenetére
Köszi!
Itt tök független attól hogy meleg vagy sem. Van hogy az első indításnál jön elő, de van hogy a harmadiknál a nap folyamán. Solenoid volt cserélve, fél éve tökéletesen üzemel.
Nyáron csinált néha olyat, hogy pöcröff beindult, majd rögtön le is állt mondjuk egész nyáron 2-3 alkalommal, szóval nem igazán foglalkoztam vele.[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #72468 üzenetére
"Európai engedéllyel (E jellel) rendelkezik! Megfelel a hatályos jogszabályoknak."
CSak ki kell cserélni, illetve a magasságállító motort át kell rakni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74406 üzenetére
Igen a szivárgást ki kell deríteni, hogy váltó vagy motor olaj. A szimeringet cserélni.
Lukot tegyél, legalábbis én azt tennék.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74409 üzenetére
Jó az de a kinyomóra figyelj 3 féle csövezéssel van.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
harry
veterán
válasz sesomaru1989 #74409 üzenetére
Nálam végül Valeo lett betéve, ahonnan vették talán 49k volt + 35k munkadíj.
LUK-ot is kérdeztem, az olcsóbb lett volna valamivel, de a szervizben az volt a tapasztalatuk, hogy némely esetekben egy idő után felkeményedik...? Na most erre a részre nem emlékszem pontosan / nem faggattam őket, Valeo is gyári, gondoltam akkor legyen. Teljesen jónak tűnik, bár csak egy hónapos. Megane1 1.4 benzin.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74721 üzenetére
A tünetek fojtószelepre utalnak.
A trafó hiba rángatás és egyenetlen alapjárat képében jelenne meg.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74725 üzenetére
Én évente takarítom az enyém, a városi levegő nem tesz neki jót.
Egyébként csak egy tipp volt, sajnos az is lehet, hogy megadta magát a fojtószelep, az utóbbi időben nagyon sokat cseréltem M II nél fojtószelepet.
Megdöglik rajta az elektronika amit nem lehet bontani, de kapni se külön.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74746 üzenetére
ez akár vezérmű tengely jeladó hiba is lehet.
Érdemes lenne diagolni, látni mikor mit csinál, meg, hogy hibakód van-e benne.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #74819 üzenetére
Új: izzó tartóra gondol.
Bontott passz, gondolom rögzítés vagy ilyesmi, de vedd ki a sérültet, majd látszik
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #74821 üzenetére
Előbb lesz műszakid, mint kárszakértő. Vizsga idejére cseréld ki, aztán tedd vissza, ha nagyon kell az autó.
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74821 üzenetére
Láttam már ilyet. ;)
Ha a mostanin nem sérült csak a búta akkor a 2 ből egy elv működik.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #74827 üzenetére
2 ből egy simán megy, ha annak a bontottnak szép a búrája akkor 10 perc összerakni.
Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #74906 üzenetére
-
diablo1984
veterán
válasz sesomaru1989 #74950 üzenetére
szelepfedél tömítésnél szivárgó olaj?
-
#89309696
törölt tag
válasz sesomaru1989 #74950 üzenetére
A gyertya vége volt olajos ami a motorban van vagy a trafót mikor kihúztad az állt az olajban kívül?
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz sesomaru1989 #74954 üzenetére
Jah, hogy motoron belül? Hideg motornál ne nézd a gyertyák, az nem mutat jó képet, ha megtakarítod, akkor menj vele párszáz kilométert és utána vedd ki! Olajos nem nagyon lehet, ahhoz aktív gyújtáskimaradásnak is kell lenni, ha eszi az olajat és azt is égeti el, akkor fekete, kormos lesz a gyertyára lerakódott szmötyi, de mikor hideg a motor és esetleg a szívató is megy, akkor tud rá nedvesebb cucc is lerakódni, vagy ha a befecskendezéssel gondok vannak, de az a hangján is hallana....
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #74958 üzenetére
Inkább ne, lehet, hogy már a szétesés előtti állapotban van, jobb lenne, ha megnézné a mechanikát!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MC Pite
veterán
válasz sesomaru1989 #75275 üzenetére
Az olajteknő mellé javaslom egy nyomatékkulcs beszerzését is.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz sesomaru1989 #75277 üzenetére
Arra gondol, hogy az előző olajcsere/-ék alkalmával lett túlhúzva a csavar
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz sesomaru1989 #75277 üzenetére
Értem, és ebben volt már részem; azzal megbolondítva hogy a TU5JP4nél elől függőlegesen a katalizátor, így az olajteknő alatt megy át a kipufogó; amit kompletten le kell szedni mert a szivattyútól nem lehet kibillenteni a teknőt. Azaz kibírtam röhögés nélkül (szerelőhöz húztuk), akkor is kitekerésnél jött ki a menet. Azóta tudom, hogy nem 25 hanem kb 40Nm-el húztam meg, és valószínű előttem mások is legalább ennyivel.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #75640 üzenetére
Balu anno rendelt aliról kédert és beragasztotta a gyàri mellé hatásos volt.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Autós topik
- Milyen házat vegyek?
- Politika
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nők, nőügyek (18+)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs