- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- A TPV Technology tovább erősítené magyarországi pozícióit a monitorok piacán
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autós kamerák
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen processzort vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Melyik tápegységet vegyem?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Újabb előzetest kapott a KIBORG
gp A PC-re és konzolokra érkező játék prológusa a tervek szerint augusztustól lesz elérhető.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
Figy ezt neked kell tudni. Szerintem első autónak egy ilyen Clio II is bőven elég. Nekem ugye egy Clio I volt az első autóm. Itt BP-n nagyon sok olyan eset/szituáció volt mikor tök jó volt ,hogy "kicsi".
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mycso
Topikgazda
Első lámpa, hátsó lámpa, első lökhárító, ráccsal együtt, bent a műszercsoport...én ennyit tudok, ami változott.
Technikailag nem tudom, hogy milyen módosítások történtek.
(#11617) FerNandor: kedden megyek a fóliáshoz, majd utána valamikor én is körbefényképezem, és akkor a belsejét is
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Josi
aktív tag
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
-
aktív tag
MMA87
Amit eddig rakoltottem:
- 37eFt altalanos felujitas: ekszij - legalabb nem nyikorog vegre
hatso fek - volt rajta meg 2 mm, de a biztonsag az elso!
muanyag panelek, legszuro haz javitasa, par csavar az ajtoba - legalabb nem zorog
futomu beallitas - biztonsag-65eFt katalizator es kipufogo: Siman atment a muszakin, csak engem zavart a hangja (illetve bnomon is lattam, hogy neha nem mert gazt adni, mert furcsa volt a kocsi hangja).
A hatso kipufogot nem akartam csereltetni, de amikor felemeltek a kocsit, akkor en is lattam, hogy felesleges huzni-halasztani. Illetve 26eFt-ot megert egy zsir uj kipufogo, es igy meg szerelesi koltseget sem kellett fizetni!
Eldontottuk, hogy megtartjuk a kocsit, ezert inkabb megcsinaltatom most, igy mar most elvezhetem, hogy milyen fincsi hangja lett a kocsinakEgyelore ennyit kolottem ra, illetve a heten-jovoheten viszem meg az 1%-os futomu elterest megcsinaltatni, hogy az is rendben legyen. (Kb. 10-20eFt lesz)
A kocsi most volt muszakiztatva, tehat ezeket a problemakat huzhattam volna, de meg egyszer mondom: inkabb megcsinaltatom most ezeket, es akkor mar most van egy kozel 100%-os (amennyire egy 9 eves kocsi lehet az) allapotban levo gepunk.
En sem orulok, hogy ki adok 120eFt-ot egy honap alatt, de mindenhol irtak, hogy a kocsi vetelaranak 10-15%-at egybol ra kell kolteni.
5eKm mulva lesz egy olajcsere, 20eKm mulva egy vezermuszij csere, illetve meg a teli gumit meg majd a nyari gumit megvesszuk ra, utana sztem egy par evig hasznalhato kocsi marad, komolyabb raforditas nelkul.... Ha nem igy lesz, ELADJUK!Osszegezve: Vannak/voltak hiaba a kocsinak, de relative olcson ki lehet ezeket javitani, sot, ha nem lennek ennyire kenyes, akkor jarhattunk volna a kocsival (plane, amire nekunk kell) abban az allapotaban is, ahogy megvettuk.
Viszont nem volt szerkezeti hibaja (bal ajto volt torve, de legalabb nem volt totalkaros, mint sok masik, ebben az arban), a vermuszij cseret, alvazvedelmet egyelore megusztam.Szoval ennyi penzert (az orszag egyik legolcsobb kupejat vettuk meg!), szerintem jo vetel volt, es nem hiszem, hogyha azt a penzt, amit most a szervizre koltunk, a vetelarhoz tettem volna hozza, akkor jobb kocsit kaphattunk volna. Es megegyszer mondom: csak kopo alkatreszt csereltettunk, ami elobb-utobb sajnos minden kocsin muszaj lesz.
MMA87 A katalizator es a futomu (bar errol majd beszeljunk, ha megcsinaltak) osszesen kb. 50-60eFt. Sztem tedd ossze a ket kezed, ha csak ennyit kell majd kolteni a kocsira, amit veszel! De en is csak ezt tudom, mondani, hogy 10-15% legyen felreteve a kocsi aranak! Es ne feledkezz meg az atiratas koltsegeirol, kotelezorol, sulyadorol.....
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Nem tudom, mennyire irtam Neked:
Tobbszor kertem a kereskedoket, hogy hivjanak fel, ha elvihetem a kocsit egy atvizsgalasra. Basztak szolni. Aztan ramenosnek kellett lenni, vegul beleegyeztek, hogyha 100eFt-ot leteszek, akkor elvihetjuk.
Pentek reggel vittuk a penzt, elmentunk a Renault Kalydi-hoz, ahol egy ismerosom ismerose atvizsgalta a kocsit, ott a kovetkezoket mondta: jobb elso osszekoto, a valtonak 1-esben nem tetszett neki a hangja (tudtommal muszerrel nem merte), jobb elso ajto torve volt (viszont javitva volt, nem cserelve), motorterben latta, hogy etanolra volt atalakitva a kocsi, hatso fek csere, hatso kipuf.dob mondta, hogy lyukadni fog, meg hogy az elektromos hibara kell vigyazni ennel a tipusnal.Mivel a kereskedos a seggemben volt, igy megkerdezte tole, mennyiert adja a kocsit, nekem meg azt mondta, hogy NE vegyem meg, majd hivjam fel. Amugy a Kalydi-ek ezt a bevizsgalast szamlaval valami 3eFt-ert csinaltak.
Nagy elkeseredve jottunk el, mondtuk a kereskedonek, hogy egyelore nem vesszuk meg a kocsit...
Aztan ketszer is felhivtuk a szerelot, aki vegulis elmondta, hogy vegulis nincs nagy baja a kocsinak, nyulvanyok renben vannak, balesete volt, de nem volt totalkarra torve a kocsi, de O azt mondta, hogy 100-150eFt-ot ra kell kolteni.
Aztan atgondoltuk, hogy ha hivatalos Renault szerviz 150eFt-ot ker, azt mas megcsinalja 80-100-ert is. Aztan este vegulis erte mentunk, es elhoztuk... "it is a begining of a beautiful friendship"
Szerk: illetve ezt sem tudom, mennyire beszeltuk, de neztem meg mas kocsikat is.
Renaultbol volt egy dizeles is, annak az aljan 50cm-es rohadas, sikerult egy darabot letorni belole, hatul az elemek ossze vissza alltak rajta, csomagtarto is szet volt szedve, hatso kerekjaratnal 1-2mm-en felvallva a festek, alatta rozsda, belul lotyogott a kartamasz, ami egy nagy darabbol van, tehat belul is csontra szet volt szedve.Akkor egy ujfalusi srac is behozta a kocsijat, annak a motorhaztetot es a tetejet leszamitva nem volt olyan resze, ami ne lett volna serulve, belul is hianyoztak dolgok a kocsibol, jobb ajto egyik helyen befele, masik helyen kifele allt, kuszobe utve volt rendesen, egyik ulest nem lehtett donteni, mert a kabel elszakadt benne. Igenytelen volt az egesz.
Tehat hogy az kulsore ugy nezzen ki, mint most a mienk, egy 200at ra kellett volna kolteni... csak a kulsore! Igy aztan ezt el sem vittuk bevizsgaltatni.Hivtam az orszagban tobb embert is telefonon, ott is mondtak ilyenekt, hogy "haaaat szerintem a hatulja torve volt", meg mielott eloben lattam volna a kocsit! Ez ilyen...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Kis megjegyzésként:
Mindenképp el kell vinni egy megbízható szervizbe ahol át vizsgálják és ledokumentálják a hibákat majd vissza a kereskedőhöz/tulajhoz és egy kis alku, megegyezés..ha ez az opció nem él akkor felejtős a dolog...
szerk: ha a kereskedő mondja hogy hova vigyed az is rég rossz már
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Autót ha van lehetőség személyesen foglalóval a zsebedben kell menni nézni Barátomnak is így vettük a kocsit és faternak is persze ezt megelőzte a minden napi használtautó nézése és amikor jött egy jónak tűnő ajánlat akkor go kocsiba elmentünk és megnéztük persze nem egy darabot hanem egy ilyen kis körutat és mindig sikerült a legjobbat megtalálni megvenni Mellesleg ez lehet bunkónak fog hangzani de én mindig elküldöm a kereskedőt hogy igyon egy kávét mert a népmese nem érdekel az autót meg majd én megnézem hogy mi a helyzet.. a kedvencem még mindig a hölgy tulajú autó eladó szlogen na az nálam alapból kilőve
SocketA: Értettem én is a helyzeted csak mondtam hogy ez undorító dolog a kereskedő részéről hiába olcsó te is szeretnéd tudni mit veszel... ez kb olyan hogy a kereskedő is elmegy a ruha boltba az új makkos cipőt venni, felveszi előtte majd fizet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát szerintem ez a többségnél is így van
Nem rossz bár az ár kicsit gyanúsan lent van de meg kell nézni élőben, mellesleg én a helyedbe a m1-eket is nézném a ph2 -es kiadásokat ott is van pár jó kostrukció 1.4 16v vagy az 1.6 de még dti dieslet is ki lehet fogni
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
MMA87 Na, megcsinaltattam tegnap a futomuvet is. A Renault szervizben azt mondtak, hogy a jobb elso osszekotovel van valami, most a fuggetlen szaki szetszedte a futomuvet es kiderult, hogy a lengokar van elhajolva utes miatt. Ki kellett cserelni, de ugye parba illik cserelni, illetve igy kaptam 2 ev garanciat is rajuk, igy 48eFt-ba fajt a muvelet...
Csak azert irom ezt, hogy keszulj ilyenekre, ha kocsit veszel, legyen tartalek. Bar ahogy anno is mondta a szerelo, ezzel meg el lehetett volna jarni.Na, de elvileg idenre mar keszen vagyunk. Majd egy olajcsere lesz meg tel elott, meg teligumi vasarlas.
Amugy nem kell valakinek olcson bal elso lengescsillapito?
-
rob210
Topikgazda
-
AMD Power
titán
Én valahogy kételkedem abban a 78000km-ben. Főleg,hogy kereskedéses az autó..
A másik azért is jön be jobban mert 1.6 erősebb, és jobban felszerelt. A belsőről nem is beszélve.
Számomra álom egy ilyen autó!
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
tresh
addikt
Azért jól meg kell vizsgálni azt a gépet is,de tény hogy képek alapján megnyerő de én már csak az élőben látottak alapján döntenék...viszont az tény hogy gyönyörű beltere van az a szín világ
AMD Power: kövez meg de ez a beltér még mindig unalmas vw koppintás számomra pedig a külső tényleg jó irányba halad
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Nem elkeserítés képen de azért 110 ről semelyik 1.6os se fog szépen húzni Mármint ha arra gondolsz hogy rálépsz a gázra és megugrik az max egy 1.9 td nek megy..ekkor a tempóhoz nyomaték kell ami a benzinesek többségébe nem igen van De az tény hogy az 1.4 es nél azért jóval könnyebben ugrik meg ekkora tempónál.
-
AMD Power
titán
Van nem is kicsi. Nem is lóerőben hanem inkább nyomatékban. A fogyasztása is ugyan annyi lesz mint az 1.4-nek ha nem kevesebb. Mondjuk ez a pilótától függ.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
mycso
Topikgazda
Most néztem a hahun azt a bézst, amit linkeltél. Elég pofásan néz ki, no meg digit klíma, gyári alukerék, tempomat, félbőr, stb. .... nekem bejön.
Ghandi: vaterán volt nemrég bal első dobbetét első része, ajtóstul, valami 3k körül adták.
Vagy komplett utángyártott dobbetétet tudsz venni, valami 4-5k körül (én így tettem, bár nekem a gyári szét volt verve kissé, így kapóra jött).
Egyébként nagyon nehéz találni valóban.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
A tökömnek se kéne ennyiért clio II
Ezért a pénzért nagyobb autót lehet venni.
Megmondom őszintén, ha manapság lehetne kapni I -es Megane-t 1.6-os 16V-es motorral én simán azt venném, a mostaniak helyett. Kár, hogy 2002-ben leálltak vele.
Nagyon megszerettem ennek a kaszninak a praktikusságát és "egyszerűségét".Renault power
-
tresh
addikt
Általánosságba is értettem, de erre vonatkozóan is. Az tény hogy nem egy francia kényelemmel megáldott gép és van jobb vétel is nála de azért A-ból B-be nem rossz gép az főleg ha diesel (SDI) kimegy a világból. Német alsó/ alsó-közép kategóriába megfizethető áron nincs kényelem
[ Szerkesztve ]
-
_NCT
őstag
Közben megtaláltam a megoldást itt:
Automatikus működés (járműtől függő-
en)
Járó motor esetén a tompított fényszóró a
külső fényviszonyoktól függően bekapcsoló-
dik vagy kikapcsolódik anélkül, hogy a kart 1
használná (0 állás).
Ez a funkció kikapcsolható és visszakapcsolható.
– Bekapcsolásához bekapcsolt gyújtással nyomja meg a gombot 4 legalább
négy másodpercig. Ezt a műveletet
a kijelzőegységen megjelenő üzenet
követi.
– Kikapcsolásához álló járművel nyomja
a gombot 4 legalább négy másodpercig. A kijelzőegységen megjelenik az
«Automatikus világítás kikapcsolva»
üzenet[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen