- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- ASUS notebook topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Milyen videókártyát?
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD Hawk Point SoC APU-val szerelt Geekom minigép tűnt fel a láthatáron
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
it Scarlett Johansson nem adta a hangját az OpenAI-nak, azonban állítása szerint ennek ellenére is az övére hasonlít az, ahogy a chatbot megszólalt.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Én szóltam előre ne várj csodát.
A fejegység csere nem hozná meg az áhított mély hangok felbukkanását a kocsidbanVagy erősítő és igazi mély hang keltésére kitalált eszköz kell, vagy ahogy írtad is kis pénz kis mélyek
Azért abban biztos vagyok, hogy a gyári hangszóróknál szebben szól, még a pio is.De a kicxeken elcsodálkoztál volna.
csak hogy ne legyen igazadRenault power
-
giigz
veterán
Ha az autóm végre rendben lenne, én kipróbálnám. Veszteni elvileg nem veszhetsz vele, mert 150 napon belül visszaadja a pénzt.
17-22%-os csökkenést ígér, ami nem kevés.
Viszont az én véleményem az, hogy akármennyire is el akarom hinni, túl soknak tűnik ez... Tehát egy 7,5-ös átlag fogyit elvileg 5,9-6,2-re visz le...
Akkor a nagyon pici város, sok országúti 6 litert elvileg 4,7-5 literre.
Lehet én értek félre valamit, de ez még barátok között is hihetetlenül hangzik
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Valamelyik nap engem is egy Mercis nő akart megelőzni a városban, index nélkül bemegy mellém, visszaraktam 3-ba, padlóztam, olyan 80-90-ig nyomtam, és nem is előzött meg, de vagy 70-ig biztos jött velem Aztán a következő lámpánál csak nézett...
Szerk.: Ja és igen, ezek a szívó 1.4-1.6 motorok nem sportos vezetésre lettek kitalálva, eszik a benzint rendesen, de cserébe nem mennek, viszont "olcsó" a fenntartása, legalábbis elméletben.
Na jól van, megyek folytatom a kocsi takarítását, aztán pedig eljön a végzet, az alapjárat utolsó (vagy talán utolsó előtti) esélye...
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Uram mondjuk ha egy ilyennel akadsz össze akkor ne csodálkozz majd.
Meg fog enni reggelire.Szerintem te egy ilyet fogtál ki.
De ha odalépett volna neki ezzel is okozott volna meglepetést, mert jóval könnyebb a kaszni.
Renault power
-
FerNandor
őstag
kombi, 2005. csak hangszigetelt volt benne, most meg hangszigetelt plusz hövédös lett. én közvetlenül a Saint-Gobain Sekurit magyar forgalmazójához mentem. 56-ban benne van a munkadíj, ragasztó, szélvédökeret és a zselé is.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
FerNandor
őstag
MII-höz egyfajta szélvédö van amúgy, mindegy, hogy kombi, kiharapottseggü, 2002-es vagy 2007-es.
ha Saint-Gobain üveged van, akkor, mint az enyémnek is, egy kis fül ikon jelzi az az akusztikai üveget.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
Laraxior
titán
Abból új autó lesz
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
-
tresh
addikt
Nem neki kellett volna ezt tudnia de ha falsot szív a nevében is benne van hogy szív ergo 10 autószerelőből egynek se jutott ez eszébe??? Nem őt b*sztatom evvel hanem hogy ha mondjuk akkor legyen erőszakos és álljon ki a f*száért és mondja hogy szerinte ez a baj keresse oldja meg vagy nézze meg.. ne mond nekem hogy csak rönóék tudnak fals levegőt vizsgálni mert leégetem a nem létező hajam Amúgy már nem laikus szépen lassan megtanul mindent amit kell
Ck. : hát
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
+1 én hiába óbégatok neki..nem akarja megérteni hogy ez az első művelet..főleg amilyen jó gazdája volt az autónak De sebaj majd ha 60ért új motort plusz 50ért vezérlést kell cserélni meg olaj meg stb rájön ez is egy megoldás.. mondjuk ha 4000ig pörgeti és elcsattan lehet autót is cserél
Egy kis nyálcsorgatás :
-
Ck.
addikt
A Ford meg rohad mar 2 évesen is. Családban es közeli ismerősi körben van/volt egy par 2-10 évesig, az ajtoeleknel mar a 2 éves is rohad. Az en 2001-es V6-os Mondeom konkrétan 3 helyen is rohadt, pedig sose volt törve. Megcsinaltattam, erre kijött máshol. Többek kozott ezert is váltunk meg egymástól, na meg a tervezési hiba miatt, autópálya tempónál süvített be a szél az ajtó mellett.
En nagyon kritikus vagyok a Lagunaval, jelenleg külföldön dolgozok, ahol azt használom, de[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Nem tudom több mint 9 éve vezetek ez alatt nem egy nem kettő autóm volt így nem alaptalanul beszélek.. a fordokról átlagosan elmondható hogy iszákosabbak a társainál... jó tudom valakinek a 2.0 benzines ford 6 literből jár el ahogy a 2,5tdi a6 meg 4 ből nekem ezt sose sikerült prezentálni biztos velem van a baj. De a te esetedbe 4 km -en nem lehet kijelenteni hogy sokat eszik a rönó mert mire leérsz az állomásra akkor melegszik be a gép... ergo tök mind1 mivel járnál ford,bmw,opel,pözsó magasabb fogyid lenne.. nálam céges m2 ugyan az a motor csak kombi város 8 liter klímával pályán 6,5 vegyesem megált 7-7,3 körül mindig.
giigz: arra kíváncsi lennék.. barátom aki tojást hord a mk1-es fóka pedálja alatt igaz kombi 8 liter városba én fentebb írtam a céges m2-el még volt hogy jártam
Ja és MMA87 egy mk1 fóka st170 be bármikor betenném a seggem és nem azért mert jobban fogyaszt mert lesz*rnám mivel tisztábba lennék vele hogy a teljesítményhez nafta is kell
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
450ért vesz egy xsara 2 öt mit vár de most őszintén ? Azokból ami érdemes valamire is 600któl kezdődik... persze vannak típus hibái de korán sem olyan vészes mint azt hiszik és állítják..alkatrészt meg ha ismered a típus akkor ügyesen olcsón be lehet szerezni..érdekes hogy az írás végén amikor rendbe tette azt a szart amit vett semmi baja sincs az autóval és a fogyija is 6 liter körül mozog...
Amúgy nem hiába van ekkor a szórás az árak között és aki ezt nem látja át vagy nincs tisztába hogy mit vesz az megérdemli ez a véleményem.. lehet úgy autót venni ahogy te tetted 1misi közelébe és rászórsz még 200k-t és van egy megbízható autód és lehet venni 6-700k ért is olyat mint a tied csak arra min 400-at kell ráverni hogy autó legyen.. használt autót sose azért adnak el mert huh de patent...költeni mindegyikre kell a kérdés mindig csak az hogy mennyit..ráadásul ezekbe a xsara 2 be 1.6 16 v mocik nagyon megbízhatóak és amit eladnak az mind 200k fölött futott.. tehát hogy beugrik egy generátor csere/javítás nem hiszem hogy érvégés lenne hisz 10 év alatt az is meg dögölhet szerintem...
-
rob210
Topikgazda
Mégis oda írta, hogy szívesen venne franciát.
A másik meg az, hogy a kuplung hiba az a felhasználó hülyesége.
Én is éreztem, hogy már nem ideális cseréltem, nem hagyott az út szélén.
A generátor az sajnos a xsara-nak valóban egy gyenge pontja.
Az mindig jó ha van az embernél egy felújított.
De az biztos, hogy nem 65.000.- ahogy a csacsi fiú írja.A másik meg az, hogy a népítéletnek jó ha a harmada szakmai és nem légből kapott f@szság.
Ennek ellenére én se szeretem a citroent ,de a xsarával sokáig szemeztem.Renault power
-
Outlander
őstag
Mivel a télinek pont az a lényege h minél puhább legyen, így egy 10-en éves merev gumi nem egy biztosítás... hiába a mintamélység...
Nyílván kezelhető, megfelelő rutinnal és tapasztalattal... de én pont ezen nem spórolnék... ráadásul 4 db 14-es télig gumi, közel sincs a 100 hoz...inkább az 50-hez... de használt, fiatal és jó mintázatút is lehet venni, akár 20 ezerért vagy még olcsóbban is..
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
aktív tag
Ez teljesen normalis sajnos. Az enyem is szet van esve, en gumival oldottam meg Nehez talalni olyan kesztyutartot, amiben jo a kilincs. Van ra manual, hogy kell szetszedni, de en nem akarom megbontani a ragasztott feluletet, aztan megint osszeragasztani.
Ha mar olaj tema: MII ugye jelzi, hogyha keves olaj van benne, nem kell nezegetni a szintet? Mert remlik, hogy tud valami olyat kijelezni a muszerfalon, hogy mennyi olaj van benne, csak mar nem tudom azt hogy' kell elohozni. Valaki arulja el, legy' szives!
(#24452) mycso: Nekem most amikor megtortek a kocsit, akkor csak szurke diszlecet tudtak szerezni az ajtora, az enyem meg fekete. 4eFt -ert fujtak le darabjat. Ez a fenyezes tenyleg jo lett! (a szereles mar mas kerdes... :S )
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát minden autónak meg van a maga kis butasága amivel együtt kell tudni élni Ettől függetlenül a renault-okat én nagyon megbízható autóknak tartom. Ma reggel épp a mapszenzorom csövét csereltem majd sikeres műtét után autó indít és hibat jelez a drága..néztem mint a pocok a lisztbe most ez meg mi..elgurultam vele pár km-t az alapjarat ugrál stb megállok motorház felpattint és jé én hülye nem dugtam vissza a csatit.Csati vissza autó hibatlan. Tanulsag reggel 5 kor amikor meg nem keltel fel ne szerelj autót.
-
aktív tag
Eddig nekem sem sirt. Pont ez a furcsa, hogy megint csak akkor, ha egy ideig nem inditom be a kocsit. Ezert furcsa nekem, hogyha a kinyomo lenne a rossz, akkor az minden inditaskor, minden idoben sirna, nem?
Mert nekem inkabb az tunik most logikusnak, hogyha hidegben all a kocsi (kint), es egy ideig nem inditjuk be, akkor valamelyik szij szerintem kicsit nyirkos lesz, vagy megmerevedik.Bar lehet ujra probalgatnom kellene, hogyha fekkel inditom, akkoris lesz-e a hang. Mert ha akkor nem, akkor tenyleg kinyomo. Na mind1, egyelore nem fontos, a kocsi egesz szepen fut...
-
-
Háát...pedig a M2 első ülései kényelem szempontjából, szerintem még az M1 szintjét sem ütik meg. Ha a fluence ennél is kényelmetlenebb, akkor nem is tudom.
A M2 viszont igazán elcseszve hátul van, na az inkább lóca, mint ülés, pl. szintén a M1 hátul fényévekkel jobb.más: most olvasom, hogy nemsokára jön egy új diesel --> dupla turbós 1.6dci
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Elden Ring
- Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- Nyaralás topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gmail
- Grafén meghajtó, térhangzás és UV-tisztítás az LG új fülhallgatójában
- ASUS notebook topic
- Politika
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs