- Milyen egeret válasszak?
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- eGPU tapasztalatok
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Androidos fejegységek
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Digitális detox a Nokiától
ma Három új, 4G-s készülék közül lehet választani, ha valaki, elérhetőségre, de digitális disztrakció nélküli időtöltésre vágyik.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
Sziasztok!
Renault megane II vásárlásán gondolkozok, vagy sedan, vagy kombi kivitelben, a lényeg az lenne, hogy elférjen benne egy legalább 100 l-es LPG tartály. Ebből adódik, hogy kizárólag benzines érdekel. Első kérdésem, hogy elég-e az 1.4, vagy mindenképpen 1.6 legyen? Felhasználás többnyire országút/autópálya, max 130-al. A lényeg, hogy megbízható(bb) legyen, és kevesebbet fogyasszon. A keret 1M Ft körül mozog, sokkal nem szeretném túllépni. Ilyeneket nézegettem: link1 link2
Mennyit lehet ezekből alkudni? 1,1M-ról 1M reális?
Mennyire megbízhatóak ezek a verdák? A lényeg, hogy a motor, és az elektronika stabil legyen, az, hogy tönkremegy egy ablakemelő, nem hat meg. Milyenek a szervízköltségei egy ilyen autónak? Vásárláskor terveznék egy teljes vezérlés cserét ez mennyibe áll meg? Egyéb költségek hogy alakulnak? Ha valakinek van tapasztalata gázosítással kapcsolatban, kell valamire figyelni ezeknél?
Vásárláskor érdemes elvinni egy komplett állapotfelmérésre? Kompresszió, futómű, hibakód olvasás?
Ha tudtok segíteni, akkor megköszönöm, mint ahogy azt is, ha valakinek egyéb fontos infója is lenne a típusról! -
Kornel
veterán
Gazos kocsim van most is, a le vesztes igaz, de ha jol tuddom, alacsony fordulaton meg no is a nyomatek benzinhez kepest. Nekem amugy az 1,4-es is eleg lenne meg gazzal is, az ezres swift utan!
-
Kornel
veterán
válasz rob210 #10649 üzenetére
Köszi, akkor marad az 1,6.
Átvizsgálásnál érdemes kompressziót is nézetni?
Számít az, hogy mennyit futottak ezek? Mert eddig csak 100.000 km-en belül nézegettem... lehet kifogni jót mondjuk 150k km-el is? Nagyjából már behatároltam 10 db megtekintése után, hogy hol látszanak legjobban a használat nyomai, és akad tényleg keveset futott példány is. -
Kornel
veterán
Kormány, pedál, az ajtón lévő kapaszkodó kopásából szerintem látni, hogy mennyit volt használva... azért pedált nem fog cserélni egy kereskedő se, hogy jobbnak tüntesse fel a kocsit
Ahogy néztem, 100k km körül még viszonylag megfelelő állapotban vannak az említett részek, de van, amire azt írják, hogy 120k km, és szana szét van kopva, na az tuti tekert!A legjobb az lenne, ha a topicból valami megbízható ember pont el akarná adni a megane-ját, akkor megvenném azt Így meg keresgélhetek majd vaktába
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Füge007 #10669 üzenetére
Tudom, hogy dízel... alapverzió az volt, hogy vagy keveset fogyasztó dízelt veszek, vagy egy benzinest, és megy bele a gáz.
A dízelt a sok széthajtott és leharcolt példány miatt vetettem el, de ez egész megkímélt példánynak tűnik, ezért elgondolkoztam rajta.Igazából ha számolok:
4,5*420 ~ 19 Ft / km
8*230 ~ 18,5 Ft / km[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz FerNandor #10671 üzenetére
Ez nyilván így van, teljesen korrekt, amit írsz. Jelen helyzetben, hogy megemelik az lpg-t, maradna a diesel autó, de nagyon nehéz kifogni egy értelmes példányt. Az lpg tankolása SK-ban lenne, de ezzel csak fölöslegesen pazarolnám a drága időmet, miközben egy jó diesellel nem kellene szórakozni, csak tankolni. Esetleg valakinek nincs eladó megkímélt megane dci-je?
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #10696 üzenetére
Nekem a biztonság miatt lenne fontos, hogy hamar lecseréljem a swift I-emet. Eddig a megane II benzin volt a nyerő, de most elgondolkoztam egy thalia dci-n is. (vagy megane II dci). Viszont a török összeszerelés miatt vannak ellenérzéseim a thalia ellen, amit mondjuk az ára kompenzálna, de ha egy ilyen dci motorhoz hozzá kell nyúlni, akkor az mélyen zsebbenyúlós, ez az egyetlen ok, ami miatt nagyon meg kell fontolni. Tényleg, ki tud összegeket mondani, mi mennyibe kerül egy esetleges komolyabb hiba esetén?
-
Kornel
veterán
válasz AMD Power #10702 üzenetére
Ez a dci meg pdtdi engem is frusztrál kicsit a lehetséges hibák, illetve a felmerülő karbantartási költségek miatt... a régebbi dízelek pedig már nagy %-ban szét vannak hajtva, tehát ezért esnek ki.
dci-vel kinek milyen tapasztalatai vannak, kíváncsian várom a véleményeket! -
Kornel
veterán
Srácok!
Létezik, hogy ilyen idős dízel autóban ennyi km van csak? link
A thalia ilyen szempontból jobb választás lenne, mivel nagyobb valószínűséggel lehet kifogni kevesebbet futottat, de az nem tetszik, szóval valószínű marad a megane.
Dízelt gondolom muszáj elvinni egy állapotfelmérésre... hova érdemes egy ilyet vinni? Renault márka szervízbe? Bemegyek, jó napot, csináljanak nekem egy komplett állapotfelmérést, és kész? -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
ide is beírom, hátha valaki okosabb, mint én
Megnéztem egy pár megane II-t.
Néztem először benzineseket is, azok érdekes mód jobb állapotban voltak, hiteles 100k km-nél még nem volt lekopva az ajtó kartámasza, és az ülés oldala se volt megkopva.
Dieseleknél jött a feketeleves, mert csak kopott, szétült kocsikat láttam... egy magánszemély biztosra mondta, hogy 115k van a kocsiban... de ugyanennyi km-nél egy benzines nem így nézett ki. Ennyire függene a használat módjától, vagy mindenki úgy van vele, hogy biztos, ami biztos, teker egyet kettőt vissza -
Kornel
veterán
válasz hossszú #10740 üzenetére
Az a baj, ezek után a garantált szó is vagy igaz, vagy nem, mert most sétáltunk egyet asszonnyal, és megnéztük a lakótelepen parkoló megane-okat, de egyik se nézett ki úgy, mint a ma megnézett 3 dci megane... szerintem 300k-ról voltak visszatekerve, de minimum 200-ról.
-
Kornel
veterán
Kis segítséget kérnék!
Lehetőleg megane II kombi, de a sedan csomagtartó, illetve a pótkerék helyének méreteire is kíváncsi lennék, mivel utánakérdeztem, és létezik kéttartályos LPG rendszer, és ezen méretek alapján megmondják, hogy hány literes tartályokat tudnának nekem beszerelni (nekem az lenne jobb, ha minél nagyobb lenne).
Egyszer már valaki leírta a csomagtartó méreteit, de nem találom, illetve nem is tudom, hogy kombi vagy sedan volt-e, de fontos lenne a pótkerék helyének az átmérője, illetve mélysége is.
Köszi előre is srácok
-