- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákkal Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- BIOS frissítés
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jimmy8
senior tag
válasz zsola400 #92844 üzenetére
1def-re kattintva adta ki a második képet .
Kicseréltem a gyertyákat, vásárlás óta az NGK bkr6ez-t használom. Az volt benne akkor is, majd arra is lett cserélve most harmadszorra is. Amit most kiszereltem: gyönyörűen le volt tisztulva mind a négy gyertya, csak a hézag volt már 1mm. Annyi, hogy a "gyári" hézag az új NGK-n 0,85-0,90mm (nem volt egységes), de mindet 0,9mm-re állítottam, bár ez a V-line sorozat (középelektódon V bevágás van). Legközelebb gyárira cserélem.
Sajna CLIP-pel egyik szervíz sem rendelkezett akinél jártam, a márkaszervízt még nem kerestem fel... -
forceberg
veterán
válasz rob210 #92854 üzenetére
Á, sajnos látjuk ezt mi is. Pl. miért annyi a kötelező?
Mert ilyen lámpákat számláznak ki egy-egy kis kocc után...
Az más, hogy ráadásul még xar is ez a lámpa.
Ennyiért mondjuk magamnak megpróbálnám meghebregálni(a menetfényt, mert ha ilyen kitakarós stb. exra a tompított is, akkor az necces), de nem egyszerű lehet, mert tuti még a LED-ek is öntöttek a panelra.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
angyalpc2
aktív tag
Utóbbi hónapokban észrevettem, hogy hideg motornál a rádió be krepeg.
Tudjátok, mint mikor egy sárkány repülő elrepül és az adásba behallatszik a gyújtás kattogása szaggatása. Nem erősen csak pont hallod.Nem foglakoztma vele... mert mindig csak a munkahelyi parkolótól csinálta, gondoltam gyenge a jel, de most már egyre zavaróbb, és már a garázstól indulva is ilyen...
nem mindig, de be hallatszik...
Gond lenne valamivel? gyertya hézag? kábel? vagy valami szűrkondi vagy?
Egyébként semmi gondot nem tapasztalok.
100-200m után már nem hallani. Nagyon furi -
angyalpc2
aktív tag
válasz forceberg #92858 üzenetére
Szerintem még túl is kalkuláltad jó lesz az 50 dolcsinak is. Értem én hogy a munkást és a cégvezető mercijét is ki kell fizetni (idehaza is van gyártó)de ez már a közröhej ár még német fizetés mellett is.
Itt már kemény hasra ütések és kartellek mennek. mert ha nettó 200-250e a gyári oké drága, de egy suzukiba alsó közép kategória kocsi 800e mikozben a vadi új kocsi se kerül többe 8 milliónál...ez meg egy fröcsöntött műanyag.[ Szerkesztve ]
-
-
Morales72
csendes tag
Parasztvakítás a szó minden értelmében a LED fényszóró.
"I'm too old for this sh.t..."
-
AMD Power
titán
-
Gombinyó
őstag
válasz Morales72 #92863 üzenetére
Azért ez elég erős kijelentés így ebben a formában.
Halogén után ég és föld, amit este látsz a ledes fényszórókkal. Soha nem térnék már vissza halogénre (mondjuk erről a gyártók tesznek is, mert mást jóformán nem is kapsz már). A jó ledes fényszóró pedig nem vakít jobban, mint bármelyik hagyományos. -
norbert1998
nagyúr
Szereléseink története az elmúlt napokból.
Végül kiderült, hogy azért nem tudtam visszarakni ősszel a katalizátort rendesen a turbóra, mert annak az L alakú tartófüle valahogy akadályozta a jó összerakást. Levágtam a fenébe a katalizátorról azt a fület és elsőre jó lett. A beleszakadt csavarokra anyákat kellett hegeszteni és azokkal kihajtani a turbóból.
Ahogy írtam, a turbó tengelynek az axiális lógása idegesít. Vajon elköszönhet hamarosan?
Eddig folyt a turbó olajvisszaengedőjénél is az olaj, most az is új tömítést kapott.
Ja meg a turbó és a motor közötti leömlőt összekötő 3 anyából kettőt elhagytam az elmúlt fél évben
Kapott új csavarokat, új anyákat, szintén a szett része volt az is.
Ha még egyszer le kell szedni, lesz equal lenght header 100 euró.
Új motor és váltóolaj is lett. -
Morales72
csendes tag
válasz Gombinyó #92871 üzenetére
Értem, amit mondasz, és nem kötekedni akarok, csak egy dolgon érdemes elgondolkodni. Ha a halogén, ami a ledhez képest árban mogyoró, kiég, és nem cserélik ki, akkor mi lesz, ha minden autóban ledes fényszóró lesz, aminek a cseréje százezrekbe kerül? Azokat fogják cserélni?
De téma elengedve. Engem vakítanak a ledes fényszórók, de elfogadom, hogy egyéni szoc probléma és ebbe az irányba mennek a dolgok. Csak legyen tényleg rendesen szabályozva a történet!
"I'm too old for this sh.t..."
-
MasterMark
titán
válasz Morales72 #92874 üzenetére
A led nagyon ritkán ég ki. Ha tönkremegy, általában a probléma a meghajtó elektronikával van, ezért drága, és ezért nem lehet cserélni csak a ledet külön, mert semmi értelme.
Egyébként tényleg k*rva zavaróak a ledes és xenon izzók, főleg hogy lapos autóval megyek, és jön a suv mögöttem és kiég a szemem.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
AMD Power
titán
válasz MasterMark #92875 üzenetére
Nekem az ilyen és ehhez hasonló autók miatt is van fóliázva a b oszloptól hátra az ablakok.
-
-
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #92875 üzenetére
Hát van ahol maga a szalag cső vagy mi abfrancnak nevezzem füstöl el, mert rossz a hőelvezetése.
Lásd 4es megane menetfény.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz domper2015 #92879 üzenetére
Szűkebb a 4es a 3as után. Igen ezért ,meg a csere ára miatt
Renault power
-
Morales72
csendes tag
A cimborám Megane 4 Grandtourja megérkezett.
Hát, fotón is szép autó, élőben meg még szebb."I'm too old for this sh.t..."
-
domper2015
senior tag
-
domper2015
senior tag
Sziasztok, ma reggelre feladta a Megane 3 kombi középső és bal féklámpája.. A bal oldalon izzó cserélve, a középső ledes és eldobós?
-
rob210
Topikgazda
válasz domper2015 #92885 üzenetére
Tudtommal a laguna ledes a megane izzós.
Csomagtérajtó felől cserélhető.Renault power
-
molnarpeter
nagyúr
válasz domper2015 #92885 üzenetére
Nem lehet kábel törés átvezetőben?
-
den89
tag
Sziasztok!
Megane II Limousine-on (2007-es, facelift utáni) cserélnék multifunkciós kijelzőt, "befolyt" a mostani. Kb, mint itt, csak sokkal durvábban: [link]
Szétszedtem a felső konzolt, ez a cikkszám van a kijelző hátulján: 8200722450. De ilyen cikkszámra keresve csak külföldi oldalakat dob ki. Viszont én úgy nézem, gondolom, hogy a 8200290542/8200290542C cikkszámú jó lenne, pl: [link] [link] [link]
Nem vágna földhöz, ha nem jót vennék. De azért, ha segítetek, megnyugtattok, hogy ez jó lesz, megköszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
troll81
addikt
Sziasztok ehhez a hő védő lemezhez keresek valami cikkszámot.
A hátsó dob felett volt. [kép] leesett a reggel folyamán
Alany Twingo 2003 58ps
Köszönöm a segítséget -
MasterMark
titán
Ez mi szerintetek: [videó]
Switch Tax
-
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #92893 üzenetére
Nagyon csúnya hang. 🤣 (Bocs)
Sztetoszkóppal lokalizálni kell a hang forrását, de görgő, vagy vízpumpa szerintem.
Renault power
-
AMD Power
titán
Új Dáciaknán mennyire problémás a márkaszerviz? Gondolok itt az árakra, garanciás ügyintézés?!
-
den89
tag
Megane II Limousine, 1.5 dci 106 le, 16 éves, 270e km. Újkora óta a családban van, én 4 éves kora óta használom. Szép, kényelmes, praktikus, keveset fogyaszt, nyomatékos (bár már nem annyira, mint régen, hogy ez az öregedő turbó miatt, vagy mi miatt, nem nagyon értek hozzá). Na mindegy, szóval szeretjük, és nagyon sajnálnék megválni tőle. Viszont az autó árát rákölthetném.
Kíváncsiságból, jól sejtem az alábbi árakat (munkadíjjal együtt, nyilván nem márkakereskedés áraival számolva)?
- Kuplung csere (200 k)
- Első lengéscsillapító csere (100 k)
- Vezérlés csere (150-200k)
- Turbó csere (100 k)Plusszként még pont most olvastam, hogy nem ártott volna 150-200k km környékén a hajtókar csapágyat lecserélni. Gondolom az is minimum 100-150k lenne.
Na szóval már macera, és előbb-utóbb valami be fog rajta sz.rni. Bár soha nem hagyott cserben, és komoly probléma soha nem volt vele. De lassan le kellene cserélni,2 gyerek mellett főleg nem kockáztathatom meg, hogy pl. Horvátországba menet, vagy visszafelé beszarjon alattunk az autó. Tetszenek az új megane-k (értsd nem feltétlen új, inkább max 3-4 éves, 50k km-ig). Benzines 140 le biztos jól megy, nyomatékos. Csak a mostani 5,5 literes fogyasztás után kicsit fája a 7,5-8. Meg az a fránya kicsi csomagtartónyílás néha megszívatott, és az újban is a "sedan"/grandcoupe tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
Ezek az árak elég extrémek.
Kuplungtot keveslem viszont. Az anyagod lesz kb 150.
Első lengéscsillapító csere szerintem 60-80 ezer lehet.
Vezérlés 60-80 ezer lehet
Turbó csere szerintem szintén több, de nem hiszem, hogy azzal gond lehet. Kell egy diag, hogy tölt-e annyit, amennyit a kocsi ker. Sejtem, hogy igen, mivel nem mondtad, hogy hibakódot dobál.
Hajtókar csapágy csere max 50-ből.
Ha 16 éves, akkor 2008-as. Akkor nem lehet 106 lovas szerintem, vagy legalábbis biztosan nem lehet a hajtókar csapágy zabalo fajta.Hirtelen max a vezérlés miatt fog beszarni. A turbo elhalálozás nem egyik percről a másikra van, a kuplung szintén, a lengéscsillapító meg pláne.
Melyik motort nézted ki az újba?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest