- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen házat vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Mini-ITX
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
polonic
félisten
Egyébként olajfogyasztás jellemző erre az 1.6 dci-re?
-
rob210
Topikgazda
válasz polonic #56203 üzenetére
HA leveszed a csövet és megmozgatod a lapátokat ha kotyog az már régen rossz ha van egy pici lógása akkor készülhetsz a cserére. vagy felújításra, ha találsz jó szakit.
Illetve azért a szimeringeket érdemes átnézni, mielőtt a turbót temeti az ember.
Meg a turbó csöveket, mert azok meg tudnak lazulni és ott el tud szivárogni az olaj.Renault power
-
Phone1980
újonc
válasz rob210 #56199 üzenetére
Arra fogták hogy fogy az olaj...
Nálam a 9 év alatt még nem volt cserélve az tuti.
Barátnőm apja szólt rám hogy nem akarok máshova állni mert van egy tócsa.
Mindig ugyanoda állok, kb a bal első kerék mögött jobbra egy 20cm van a tócsa.
Főtengely szimering lenne?Nagyrészt rövid távok 40-40km melóba , néha 2-300km.
A másik autóról mi a véleményed amit írtam?
Clio IV 1,5 dCi 55KW/75LE 2013?
Nem hoz fel hozzá kettőstömegűt alkatrésznek vagy én nem találok csak.
Jó lenne ha abban sem lenne ahogy az olajtemető 65LE Cliomban sincs. -
rob210
Topikgazda
válasz Zsírkréta #56205 üzenetére
Akkor ez beletört nem bele szakadt
Van különbség.
A beletört részt ki tudtad hajtani?
Ezt egyébként célszerű meleg motornál kiszedni, mert hidegen összeszorul úgy, hogy az isten nem szedi ki vagy csak így ahogy neked sikerült.
Ezta csavart lehet kapni.
Ha privátban küldesz motorszámot évjáratot meg a kódját azaz az alvázszám LUO.-s részét, akkor holnap kikeresem a gyári cikkszámot hozzá.
De bontóban is tudnak adni.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Phone1980 #56207 üzenetére
Igen akkor az az lesz, de értelemszerűen látatlanba 100% ra nem merem kijelenteni.
Viszont ha azt írod, hogy 9 éve használod és még nem volt cserélve, akkor eléggé sanszos.
Ráadásul a helye is kb. ott van.
Holnap megnézem neked is a kettőstömegűt ma már nincs kedvem szervízprogramot bújni.Renault power
-
Steven
addikt
Vissza térve a fűtésre megane 2 cc be is lehet ilyen fűtő száll cucc?
Én reggel sose ölöm az autót amíg nem üzem meleg addig nem szoktam használni a fűtést... azért kérdem
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
kirjak
aktív tag
válasz rob210 #56220 üzenetére
Azt hittem már rondának találjátok ....
Ha lesz ilyen akkor megkereslek és megyünk vele pár kört. Szívesen odaadom majd. Amikor kijön szerintem marhaság megvenni. A régebbi rs-en is gondolkodtam, itt van sok belőle. Addig max az 1.6 dci-t tudnám odaadni de az messze van ettől teljesítményben.
2017 subaru wrx-et néztem még ezt a renault-ot meg az új Honda-t . A többi nem annyira tetszik bár a ford focus rs is komoly lehet 4x4-el.
Tudom hogy az audi rs-ek a király nyerő tuti verdák na de az árcimkét nézzük már meg abból futja 3 db renaultra szóval nem egy kategória.A tisztelet mindenkinek jár! ASUS ROG Chimera G703VI-E5060T
-
rob210
Topikgazda
válasz kirjak #56221 üzenetére
Hát tudod az audinak a fenttartási költségeiből, kijön ez
Nem vicc, horror árak vannak, márpedig az a kocsi valamiért szervízigényben a renault felett áll.
A fordot hagyjuk az egy vicc nem autó.
A subaru az gyilkos nekem is bejön nagyon, de ha abban valami megkotlik akkor akár 2 hónapig sincs autód, mire ahhoz megjön az alkatrész és meg is csinálják.Renault power
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz kirjak #56221 üzenetére
Hát én biztos vadiújat vennék, ha megvan rá a pénz. Márpedig az jön le, hogy Neked megvan rá.
Az asszonynak egy 205 lovas GT-je van, megy, mint egy seggberúgott kis méregzsák, de szerintem (nekem) ez egy kényelmetlen autó, nem is szeretem, Az ülések elsőre tök jól beállíthatóak, mégis megfájdul a derekam fél óra múlva, neki mondjuk nem, tehát az én hátammal van a gond , de a lagunában, vagy a talisman-ban levezetek simán 1500km-ert is, és csak tankolásokra állok meg negydeórákra max.
Anno még írtam is róla, hogy fullfull extrás, körbe kamerák meg szenzorok mégis sikerült neki meghúzni a garázsból kiállással. Ismerős ugyan megcsinálta, de így is 80K-ba került. Máshol olyan árakat mondtak, hogy nem tudtam, hogy kiröhögjem-e ott helyben még úgy is. hogy 100 ezer az önrész, kellett volna fizetni vagy 250 ezret rá.
Ok ez már nem gyári fényezés, de nagyon szépen meg lett csinálva. A futóműve olyan bivaly kemény, hogy csak is autópályára való, akkor az RS gondolom nem lesz komfortosabb, ezt vedd majd figyelembe, hogy nem városi autókázásra való lesz. De az biztos, hogy felszaggatja a betont maga után, én azt venném, ha Nekd bejön.De hát gondolom biztosan tesztelni fogod majd előtte.
[ Szerkesztve ]
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
-
meroly
veterán
Elegem van srácok, ki kell írnom magamból, mert felgyújtom.
Egy éve nálam, de én életemben nem szívtam még ennyit autóval, pedig 15ezer valós km volt benne és végig szervizelt. Értem én hogy nem pörgették ki, meg hogy sokat állt meg stb, nade az hogy nekem heti vagy ne adj Isten havi szinten ennyit kell foglalkozni vele, fórumozni, olvasgatni, böngészgetni meg kérdezősködni az már nem normális. Más egész életében nem foglalkozik vele ennyit. Félre ne értsétek, érdekel is a téma, de nem a saját bőrömön. Ezen kívül két fórumban és három fb csoportban is írok és folyamatosna jönnek a tippek, a segítség, amiért hálás is vagyok.
Clio2 1.4 16V 2003, fojtószelep szivatott - ingadozó alapjárat, majd háromhengerezett, teljes trafósor csere plusz gyertyák. Most meg van ez az erőtlenedés ha terhelem (padlógáz vagy emelkedő), ami szintén nem fér bele nálam abba a kategóriába hogy egy autó üzembiztos. Előzésnél hogy visszarántson vagy dadogjon, torpanjon az konkrétan életveszélyes. Hibakódot nem ír, mert miért írna, úgy talán egyszerűbb is lenne.
Tárolt hibákat próbáltuk ma kiolvasni haverral, de valamiért nem akar kommunikálni a laptoppal.
Múltkor közesincs dolgokat, fékpedál érzékelő meg sebességérzékelő körét írta, de csak tároltban, serv felirat nélkül.FHP jeladót ,amit vettem hogy ne legyen egyszerű az élet fordított csatlakozóval látták el, hogy véletlenül se tudjuk kicserélni.
Holnap viszem az öreghez hogy a benzinellátást nézze meg, ha van akkor nyomásmérővel, ha nem akkor bejelentkzek valami szervizbe és ott hagyom, megmondom addig nem hozom el míg nem lesz üzembiztos.
Remélem nem fogom otthagyni a gatyám.
És én még mindig próbálom szeretni, de ezek után elég nehéz....
Bocs az offér....
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz rob210 #56230 üzenetére
Hadd ne mondjam hogy renaultban szervizelték a kocsit és ott is jártam vele annak idején még az elején. Kiröhögtek amikor a benzinszűrő cserét emlegettem, pedig a reggeli fulladozást részben megoldotta.
Győrben nem tudok továbbra sem renaultra specializálódott szerelőről sajnos.
Szerk: egyébként nem hinném hogy az elvekben olyan sok különbség lenne. Nyilván ismerni kell a típushibákat és akkor nincs találgatás (trafók vagy fhp jelen esetben), de az ha gyújtás oldalról minden rendben, levegő oldalról is, akkor már csak a benzin rész maradt, még egy óvodás is tudja.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz speedydb23 #56232 üzenetére
Ez lett volna a mai nap célja, de 9 óra óta egy clip újratelepítés, egy windows újratelepítés után sem hajlandó az öreglány kommunikálni a laptoppal, de szerencsére már haver kocsijával sem, remélem nem tettem tönkre a szondát.
Eddig se írt hibát ki, pedig maga a jelenség fennállt korábban is. A csatolt három hibát írta, de tároltként, tehát serv felirat nélkül: [kép]
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
FRENK1988
veterán
Volt a nyáron egy valtorudazat cserem mert elszaladt a rüki bowden stb...
Szereztem egy régebbi Scenic valtorudazatot azon a régebbi gombbal, de az forog. Ezt ki lehet cserélni az ujabbra? Hogy lehet levenni? Ennek az egész menetét leirná valaki?Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
forceberg
veterán
válasz polonic #56235 üzenetére
Írd le pontosan az autód jelenlegi állapotát!
Mikor cseréltek rajta olajat, hány km-rel ezelőtt?
Ami nem igazolt 100%-osan, az nem mérvadó.
Ha mondjuk 20e-nél több van az olajban, akkor nem kell csodálkozni, ha már lejjebb van a szint.
Cseréld le az olajat, utána rendszeresen ellenőrizd, vagy ez már megtörtént?
Az ellenőrzésnél mindig ugyanúgy állj meg pontosan, hogy a motor dőlése minden ellenőrzéskor pontosan ugyanannyi legyen. 5-8 órát várj leállítás után az ellenőrzéssel, magyarul indulás előtt nézd meg.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
polonic
félisten
válasz forceberg #56236 üzenetére
Igazolt az előélet, azért is vágtunk bele ebbe.
105600 pár km van most benne. vagy 200-at már én pakoltam bele
Céges autó volt, a használója sajátjaként bánt vele, gondos gazdája volt. Ismerjük is az illetőt. Asszonykám annál a cégnél dolgozik, kis cég, nem multi. Végig márkaszervízben szervizelt autó. Számlákat a szervízről le is fénymásoltam, amikor kb 2 hónapja kiderült, hogy jön az autó. Viszont most nem találom rohadtul. El nem tudom képzelni, hova hánytam el őket. Most majd el kell kérnem azokat megint.
Úgyhogy nem emlékszem pontosan, hogy az utolsó szervíz hány km-nél volt. 9-essel kezdődő, ennyi ami megmaradt. Arra emlékszem 2017 július táján volt. És szerencsétlenségemre az utolsó bejegyzést meg a szervízkönyvből kihagyták. Ezt is pótoltatom majd. Arra is emlékszem, hogy az elf fulltech fe olajat töltöttek bele. Ilyet vettem most egyébként és ezzel töltöttem fel, 8 decit öntöttem bele. Most felénél feljebb van.Úgy csináltam az ellenőrzést egyébként, ahogy írtad.
Természetesen jön hamarosan az olajcsere. És onnantól kezdve én 10-15 ezrenként cserélem.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz polonic #56239 üzenetére
Akkor mondjuk 15e van az olajban, épp csereérett.
Cseréld le az olajat, ha aztán 10e-ig nem éri el mondjuk a fél liter fogyást, akkor nem foglalkoznék vele.
Szerintem sok mélyre hirtelen lenyomott gázpedálos, magas fordulatszámig húzatott gyorsítással lehet etetni az olajat a kocsikkal.A márkaszervizzel az a baj, hogy ha a FC nem kéri korábban a cserét, simán elengedik 30e-ig az olajat-szűrőt.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
polonic
félisten
válasz forceberg #56240 üzenetére
Én is ettől tartottam, hogy 30 ezrenként viszik cserére. De olyan 23 ezrenként volt, ahogy nézem. Kivéve ugye az utolsót nem tudom.
Mondjuk az a 23 ezer sem feltétlen jó. De azért mégis csak jobb a 30 ezernél.Mondjuk a garancia miatt vitték ugye márkaszervizbe mindig. Egyébként 100 ezer km/5 év volt rá.
Meglesz a csere rövid időn belül.
Köszi! -
forceberg
veterán
válasz polonic #56241 üzenetére
Nem biztos, hogy jobb a 23e...
Ha a comp szólt, hogy csere, akkor az gyötrelmesebb felhasználást jelent.
Ha viszont a comp elengedi 30-ig(vagy 2 évig), akkor az kb. kíméletesen volt használva.
A csere km mellett a használat módja legalább annyit számít!A M2 1.5dCi-mel sokáig mentem 20e-ket. Sőt, első alkalommal 27-et!!! Kb. 10 alkalommal mentem vele min. 20e km-t egy olajjal.
Most egy ideje mentem le 15-re. 347e van most benne. 11e van a jelenlegi olajban, épp pár napja néztem rá a nívópálcára. A min-max. közepe körül van a szint. Viszont sosem töltöm a max-ig, hanem kb. a min-max közötti rész 4/5-égig.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
orosziem81
tag
Sziasztok,
olyan kérdésem lenne, hogy az elektromos tükörben lévő ívelt műanyag fogasléc-es megoldás bármilyen renaultban ugyan ilyen?
A tükröm csak egyik irányban mozgaható, mert az említet alkatrész eltört. komplett tükröt meg olcsóbban megkapom másik típusból. Tehát az a kérdés, hogy ha valaki tudja, melyik típust csinálták még ugyanilyen építőelemből? Esetleg teljesen más autómárka is jó. -
Yoshida
aktív tag
Szombaton vettünk egy Megane II GrandTourt, ehhez kapcsolódóan lenne kérdésem:
Ellőte Honda Jazzünk volt, amit összetörtek, annak az értékéből lett a Megane.
Volt már hozzá 4l olajom, mert csere előtt állt, de abba már nem fog kelleni...
MOL 5W-40 Fullsynth. Letöltöttem a Megane kezelési utasítást a Meganeklubos weboldalról, az alapján jól értem hogy ez az olaj jó a Megane-hoz is?
Az hogy hangosabb vele vagy ilyesmi nem izgat most, csak hogy beletölthetem-eEz az olaj adatlapja: [link]
ACEA A3/B4-12
API SM/CF
Renault RN0700
Renault RN0710Köszi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bluetooth hangszórók
- Apple iPhone 11 - népalma
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ingatlanos topic!
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- LEGO klub
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kupon kunyeráló
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest