- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
válasz Gabady #56649 üzenetére
A hepu vízpumpa jelenleg a legjobb.
Az ina görgők kiváló minőségűek.
A szíj pedig a saját hülyeségem, nekem még dayco szíjjal nem volt bajom minden mással már igen.
De más járt már pórul a daycoval is megnyúlt neki picit.
Én szeretem ennyi, ha lesz vele valami gond én se fogom szeretni.Egy biztos, a conti termékeket messzire kerüld el azok silány minőségűek lettek.
Novemberben két hengerfejet kellett felújítani conti szíjszakadás miatt az egyikben 65e kilométer a másikban 31e volt.Renault power
-
Gabady
aktív tag
Más... de technikai jellegű kérdés.
Múltkor nézegettem a stabpálcákat, mikor beszéltük, hogy kopog valami a futóművemben.
Több méretet is találtam. Melyik autóhoz milyen méret kell, mitől függ ??
Nekem kb 6 centit ültetve van az autó, most kicsit jobban belegondolva, az azt jelenti, hogy a lengőkarok kevésbé lógnak, sokkal inkább vízszintbe vannak a rugó rövidsége miatt. Emiatt, a lengéscsillapító stabpálca bekötő helye is fentebb kerül, így a stabrúd is "fentebb hajlik"....
Ha nem csal a szimatom, akkor nekem hosszabb pálca kellene, hogy a rúd a gyárihoz közeli helyzetben legyen...[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
meroly
veterán
válasz diablo1984 #56655 üzenetére
Nem bizony. Csodasan megy. Remelem igy is marad.
Reggeli indulast csuda tudja.Impossible is nothing
-
meroly
veterán
-
meroly
veterán
Összefoglalom hogy más is okuljon belőle.
Több fórumon is jelen voltam a kérdésemmel és az elmúlt 2-3 hónapban rengeteget beszélgettem és tanultma hozzáértő kollegától az autók általános működéséről. Eddig nem sok lövésem volt, most már kapizsgálom.
Akárhova írtam ahol ismerték a típust mindenki elsőre gyújtást mondott (gyertyák, trafók, kábel). Én ugye erre kapásból mondtam hogy az rendben, minden új benne. Aztán ezt elvetettük.
Sokan ugyan nem ajánlották a bosch gyertyát, mondván az nem ebbe való, de mivel hozta az oldal, bíztam benne és én sem foglalkoztam már vele. Tudtma milyen a 3 hengerezés érzése, azt is tudtam ez nem olyan.
Van egy teszt a gyújtásra, nem tudom igaz-e, 40-nél 5-be rakni és padlózni, ha szépen gyorsul nincs gond. Mondanom sem kell szépen gyorsult ugye.
Aztán jött a benzinellási gyanú és egyik ábrán a lambda feszültségéből tök jól kijött, csak az volt a baj hogy azon az ábrán nem volt befecskendezési idő. Az egy másik mérés során került bele. Sajna nem tudtma pontosan mit lenne érdemes egyszerre mérni. Hiába néztük össze az 5-ös és 7-es képet, az nem volt valós állapot, mert két különböző mérés volt. Lehet már én is rosszul emlékeztem rá melyiknél jött elő totál a hiba.
Aztán megint beültette valaki a bogarat a fülembe, meg a gyertyát itt is olvastam, mondom teszek egy próbát. És jó lett.
A magyarázatom pedig, amit egy renault specialista és egy másik fórum hozzászólója alapján nagyjából meg is értek a következő: ehhez a gyertyához nagyon erős és nagy áram kell, amit a trafó nem tud leadni már ha a fordulat 4000 és a fölé megy. Ezáltal a szikra késni fog, az égés meglesz, csak később. Kopogás ugye akkor van ha a dugattyú még nem érte el a holtpontot és korábban gyújt úgyhogy még visszalöki, ezt érzékeli a kopogásérzékelő is. Nálam később volt, ezért nem érzékelt. Gyújtáskimaradást pedig azért nem, mert gyújtás és égés is volt.Arra hogy miért 4000 és miért azt hittme hogy csak ott, fölötte nem, az én hiányosságom. Ismerős ugyanilyne clioval beleült és ő mondta hogy nem cska 4000 hanem a fölött is gyenge volt már.
Ennyi, remélem nem túl hosszú, csak azért írtam le hogy más is tanuljon belőle.
Impossible is nothing
-
Pete55555
addikt
Tekintettel a sok beszélgetésre, és segítségre, amit itt kaptam, ezért berakom ide is.
Végül Peugeot lett, már itthon van. Tetszik
Mindenkinek köszönöm a segítséget
...Szeretem leracsniztatni...
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #56654 üzenetére
De ha fentről a rugóútból elvettünk, akkor a stabpálcánál hozzá kell adnunk nem ?
Mivel a hasmagasság csökkent a rugó méretéből fakadóan, a lengőkar végpontja (kerékagy) fentebb kerül.
A lengéscsillapító stabpálca bekötési pontja meg a rugótányér alatt van, ezért az is magasabb pontba kerül.
Ezért gondolnám azt, hogy eredeti pálcával a stabrúd jobban megfeszül...Sajnos nem értem a gondolatmeneted.
Én így képzelem ez ezt az egészet ....
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
meroly
veterán
válasz meroly #56659 üzenetére
Ma reggel egybéként nagyon szépen indult, korábban ugye azért inkább vártam fél percet hogy elinduljak vele, mert akkor némileg fulladozott ha nem tartottam a gázt vagy ha nem váltottam gyorsan kuplungolás után. Most semmi ilyesmi, beültem, indít, egyes és mentem szépen mintha üzemmeleg lett volna már.
Impossible is nothing
-
meroly
veterán
Gyertyákról kép, ha esetleg van kedvetek kivesézni: [kép]
Impossible is nothing
-
Newlachka
őstag
Sziasztok,
Van valami trükk,hogy Megane 2-ben 2003/09 1,5dci könnyen lehessen cserélni a helyzetjelzőket?
Csak lebontósba megy a dolog?
Köszi -
Steven
addikt
Halika gyors kérdés vajon ebbe be tudom rakni az auxot? gyanítom hogy nem
Az enyém meg ilyen:
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Gabady
aktív tag
válasz Steven #56674 üzenetére
Úgy tudod megmókolni, hogy a másik csatira tudsz kötni cd tár emulátort, ami egy külön egység, általában kezel pendriveot, memkarit.... csak húzós, ilyen árba kapsz egy normális fejegységet is. Én inkább utóbbit javasolnám, ha nem cél a multikormány és a fenti kijelző használata.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Steven
addikt
vágom már ...elmondom hogy volt... láttam egy ismerőnél ő meg rá vágta,hogy az összes reanultba van ilyen, én meg meg se néztem simán elhittem .. (mivel hülyeséget nem szokott mondani) .. hát benézte de tök mindegy nagy tétel nem volt
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
Gabady
aktív tag
válasz rob210 #56664 üzenetére
Nem annyira értem, de bárdi honlapján több méret is szerepel...
Emelt hasmagasság : 266,5mm
Sima : 285mm
Megane RS : 153,5mmIlletve volt ezekből a Meganeokból külön emelt hasmagasságú ? így is a gyári hasmagasságba szédül az ember ...
[ Szerkesztve ]
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 15 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 2x2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
Cane
őstag
-
-
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Néztem az ebay-en minőségi matricákat felnire, dísztárcsára, átlagban 1500-5000 körül van 4 db, aztán rátaláltam erre: [link]
Nem drága, csak 40 ezer szállítással együtt, ráadásul 40 vevője volt már erre a 4db sima matricára, jah nem, ez már 3D hatású , igaz vettem már olyat, ami ez a kép alapján is sokkal minőségibb, vízálló meg minden és azóta is ott van a tárcsákon. De most tárcsa váltás miatt kerestem újból matricákra, akkor futottam ebbe bele.
Talán nekem meg fel kellene raknom 100 ezer körül Úgy látszik mindent el lehet adni kiszabott hülyéknek.[ Szerkesztve ]
-
Captor
tag
$7.04-ért vettem a négy kupakot. [4pcs 56.5mm 60mm Renault logo car emblem Wheel Center Hub Cap auto Badge covers Black]
[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
válasz orosziem81 #56694 üzenetére
Alapvetően nem a felni mérete, hanem a középfurat átmérője határozza meg, hogy melyik lesz jó.
-
salieri.
őstag
válasz orosziem81 #56696 üzenetére
-
őstag
Nos ahogy ígértem, pár kép az új verdáról...
Ne várjatok művészi alkotásokat, azt majd ha jobb lesz az idő...
Navit már frissítettem rajta, de csak 2017Q2 az utolsó elérhető.... de ez is jobb mint a semmi...
Armster könyöklőt beletettem , szerencsére azon a részen nem változtattak.
Ami feltűnt, hogy a rádiója gyengébbnek tűnik, mint a Skodáé volt, azzal lehet kezdeni kell valamit...
Még nagyon bejáratós, de majd belejön, azért 160-t már ment a pályán...
A középkonzol egy kicsit minőségibb lett, meg lecserélték a tükörállító gombokat, de egyébként olyan mint a régi volt...
Van benne Start stop rendszer, ki lehet kapcsolni, de minden indításnál visszakapcsol...
Van rajta egy vak kapcsoló, azt hiszem oda megpróbálok beköttetni egy ülésfűtést, mert az nagyon hiányzik a Skoda után, ha van tippetek akkor jöhet, és szerintem kelleni fog egy alufelni rá majd a nyári gumikhoz...röviden ennyi...
Kinek kell küldeni képet a kocsiról ,hogy kicserélje az első hozzászólásnál?
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Bitcoin topic
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Apple iPhone 11 - népalma
- Tőzsde és gazdaság
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Android másképp: Lineage OS és társai
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs