- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Poco X6 5G - egy Redmi álruhában
ma Ez az egyik legolcsóbb készülék Dolby Vision kijelzővel, és más jó tulajdonságai is vannak, de nem tökéletes.
-
Multiversus - Joker is játszható karakter lesz
gp A tervek szerint a hónap végén indul a free-to-play játék végső kiadása.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
szasanyi
félisten
Mindenkinek köszönöm az infókat! A továbbiakban jó szórakozást, egyúttal
[ Szerkesztve ]
-
Smith Ügynök
tag
válasz rob210 #55415 üzenetére
BUÉÉÉK!
Ugyanilyen témában a Clio-król mit gondoltok?
Nekem a 2003-as Clio II-emmel eddig 3 év 30 ezer km után nem sok bajom volt, csak legutóbb ez az olajteknő szimmering csere, meg a fűtőradiátor lyukadás. 175 ezer km-rel vettem, most 205e van benne, megjártam vele Horvátországot, Olaszországot, Ausztriát, Erdélyt, nem hagyott ott sehol.
Úgy tudom a Clio II a 2001-es facelift után lett jobb, a Clio III meg talán még jobb, szóval én Clio-t 2001 után merek ajánlani. Szerintetek?[ Szerkesztve ]
-
speedydb23
senior tag
válasz Smith Ügynök #55458 üzenetére
Ahogy írtad a fűtőradiátor lyukadás az típushiba, mert az én Cliomban is lyukas volt...
Egyébként 3év/30e km az nem sok, de egyébként alapvetően a benzines II-es Clio nem egy rossz darab, de sajnos ott is vannak típushibák azért, főleg az elektronika szeret bolondozni.
-
AttyVin
aktív tag
ÜDVÖZLET MINDENKINEK AZ ÚJ ÉVBEN!
Egy örök kérdés - milyen motorolajat?
Adott egy 2000-es gyártású K4M motor valamivel 200.000 km felett.
Eddig nem volt vele különösebb gond, de most mintha egy kicsit "enné" az olajat.Az ELF Evolution 900 SXR 5W30 esetleg 5W40 lenne a jobb választás?
Köszönettel.
Üdv, Vino
-
-
AttyVin
aktív tag
válasz rob210 #55461 üzenetére
Megy szerelőhöz majd úgyis, csak az olajvásárlás miatt kérdeztem rá.
Amúgy nem vészesen sok ment el, de észrevehető mennyiség néhány 1000 km-rel a legutolsó csere után.Illetve az érdekelt, hogy idősebb motornál a "vékonyabb" vagy a "vastagabb" olaj a jobb választás.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Vino
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #55464 üzenetére
Vastagabb, vékonyabb, ez egy baromság, bocsánat az erős kifejezésért, de én ezt utálom, amikor egy szerelő azt mondja, fogy az 5W30 tegyünk bele 10W40 et azzal jó lesz.
Persze azzal jó lesz egy ideig, de a motor jelentősebben fog kopni vele, mint ha utána tölti a tulaj a megfelelő szabvány olajat, vagy neadj isten feltárja a fogyás okát és javítja/javíttatja.Csak a magyar mentalitás a minnél olcsóbban oldjuk meg.
Ami a 20W50 es olajjal végződik?[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz diablo1984 #55467 üzenetére
Á az nagyon, hogy is mondják, "vékony"
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #55469 üzenetére
Karácsony táján a kacsazsírt ajánlottam volna, de most újévkor a malaczsír inkább
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Cane
őstag
A vékony olaj elfogy, elillan dumától lepadlózok. A szerelő azért tölt bele pl. 10w-40-et, mert arra van leginkább az ügyfelektől "olcsósági" igény.
▫■ Ω Sēctσr - Γhē lαsτ lιηē σf dēfēηsē ▪□
-
AttyVin
aktív tag
válasz rob210 #55466 üzenetére
Ekkora vihart nem akartam támasztani...
A kédés csak a két olaj viszonyában merült fel, nem is cél, hogy ennél extrémebb viszkozitások felé el kellene menni....
Mivel a két olaj tulajdonképpen a "gyári ajánlásban" (Renault/Elf) szerepel, ezért jött elő, hogy tapasztalat szerint melyik legyen egy ilyen motornál. Ennyi.Üdv, Vino
-
AttyVin
aktív tag
válasz molnarpeter #55475 üzenetére
Én azzal egyet sem, csak a feleségem, kb. napi 25 km-t (kb. fele-fele város/országút)...
Üdv, Vino
-
rob210
Topikgazda
válasz AttyVin #55473 üzenetére
Én leírom neked ha gondolod, a tapasztalataimat.
Az 5W30 as olajjal csendesebb az "én" motorom.
Kevesebbet fogyaszt az autó, ennek az olajnak szerepel is a leírásában a fogyasztás csökentésére való törekvés.
Semmivel nem drágább mint az 5W40 és gyárilag az 5W30 as olajjal jöttek ki a K4M700 as motorral szerelt autók.
Innentől én nem vagyok hajlandó "mást", direkt nem azt írom, hogy rosszabbat, hanem, hogy "mást" beletölteni.
Ezért szoktam azt írni, ha megkérdezi valaki, hogy ELF SXR 5W30, de mindenki azt rak bele amit akar![ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz szasanyi #55478 üzenetére
Másra van kifejlesztve.
FE Jóváhagyások:
ACEA-C3, ACEA-C4
RN0720Az ELF szintetikus technológiájával előállított motorolaj, nagyon magas teljesítményszintű. Speciálisan a részecskeszűrővel ellátott gépjárművekhez kifejlesztve.
SXR Jóváhagyások:
- ACEA 2004 A5 / B5
- API SL/CFRenault power
-
szasanyi
félisten
válasz rob210 #55480 üzenetére
Köszi! Én annyit tudok, hogy vmi Castrol 5W30 olaj van most benne, semmi többet... nagy gond az, ha nem kimondottan részecskeszűrős motorba való olaj? Most nyilván Evolution Full-Tech FE 5W-30 megy bele de kérdés, hogy az előzőek alapján mennyi sürgessem a cserét?
salieri. - nálam nem jelentkezett még olajfogyás, pedig már ~8.000 km-t ment ezzel az olajjal (mint fentebb olvashatod).
-
rob210
Topikgazda
Gyári szervíz adat.
Egy renault szalonos sráctól tudom, aki a mai napig a 2001 ben a futószalagról, a garázsába guruló classicot hajtja, nem hajlandó lecserélni, elmondása alapján ez a konstrukció a legjobb és mindent tud amit neki egy kocsi kell, hogy tudjon.(a véleményét egyébként osztom )
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #55490 üzenetére
Az olajfogyást akkor kell problémaként kezelni.
Ha két olajcsere között (nálam 10e km) , a nivó jelölésén maximumról minimumra esik.
Neadj isten két csere között utána kell tölteni.
Persze ez it akkor ha elégeti az olajat, nem pedig valamelyik szimeringnél elnyomja.
Akkor is probléma és meg kell javítani, csak akkor nemm a motor kopottsága a gond.Renault power
-
salieri.
őstag
válasz rob210 #55492 üzenetére
Nálam nincs kopottság szerencsére.Viszont nem értem a castrol ajánlást miért kell
Azt mondod,hogy egy ilyenre érdemes akkor lecsapni?(2005 1,4 16V Thalia helyett)
Bár a hátsó híd javítása itt is bármikor esedékes sajnos,ami nem kis költség.[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Roviden es elsore csak annyit, hogy kivalasztasra kerult az uj gepsarkany es maradok Koztetek!
Tovabbi infot kesobb.Üdv, Balázs
-
rob210
Topikgazda
válasz salieri. #55493 üzenetére
A torziós rúd az hiba, ezt írtam is itt nem rég.
De javítható és azért 100e alatt megvan még drágább helyen is.
A thaliának egy baja van nekem kicsi szúk és könnyű kasznija miatt nem tartom biztonságosnak se.
Pont úgy mint a clio II-est. De ez az én véleményem!!!Ezt az autót viszont nem szabad megvenni, főleg ennyiért nem.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Vicces képek
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Politika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Automata kávégépek
- BestBuy ruhás topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kupon kunyeráló
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest