- Hisense LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: teljesen integrált hibrid hűtéssel közeleg az MSI új csúcs-VGA-ja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Hobby elektronika
- TCL LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Gaming notebook topik
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
Hirdetés
-
Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
it 2,9 literes fogyasztást és több mint 2100 kilométeres hatótávot ígérnek a BYD új hibrid technológiájához, de a Toyota (és a Subaru, Mazda) is a hibrid motorokra koncentrál épp.
-
A manapság optimális specifikációkra törekszik az MSI QD-OLED monitorja
ph 27 hüvelyk, 1440p, 240 Hz, Type-C és AI funkciók jellemzik dióhéjban a kijelzőt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz almos94 #130138 üzenetére
Nem lesz sok. Ha lerakod az A kategóriát, 600-as 100 lovas naked-eken fogsz tanulni. Utána egy ilyen 40-50 ló közötti motor szerintem a legjobb újrakezdési pont. Én legalábbis így tettem, csak nem KTM-et vettem hanem soros 2 hengeres Hondát. Ezekkel az A2 teljesítményű motorokkal már nem lesz gond a kényelmes autópálya 130-150 sem (max a szél miatt).
Ha a KTM tetszik vedd azt. Japán fronton egy Kawa Ninja 300-400 vagy Yamaha R3, Honda CB500F/X szintén jó kezdésnek szerintem, de ezekből nem fogsz 1M körül épkézláb példányt találni.
Régebbi japán vasat én már nem vennék, de ez személyes preferencia, nincs kedvem karbival meg szivatóval szöszölni Ettől függetlenül műszakilag azok sem rosszak, volt CBF500-am (sajnos önhibából GTK lett), az nem egy problémás motor és 8-900 között ki lehet fogni nagyon szép példányokat belőle. 58 ló, sor2, abszolút kezdőbarát kezelhető karakter.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
válasz almos94 #130138 üzenetére
Én 0 motoros tapasztalattal, úgy, hogy oktatáson ültem először váltós gépen, első motornak vettem egy új Duke 390-et. Rengeteget utánnaolvastam, megnéztem/végigültem a kategóriatársakat, de a Duke első látásra szerelem volt
Így nagyjából egy év után azt tudom mondani róla, hogy igazából első motornak nagyon jó. Kicsi, könnyű, jól fordul, könnyen kezelhető. Városba jól lehet vele sorok között menni, autópályán is van olyan tempója, hogy tudj haladni és ne tartsd fel a forgalmat, élvezhető vele egy pályanap is. Két dolog van ami miatt megfordult a fejemben a csere:
1 - Párom panaszkodik, hogy keveset viszem motorral - két személlyel már nem az igazi, bár úgyis viszi a 130at simán, és meg is indul ha kell, csak nem kényelmes, mivel rövid.
2 - Nem való hosszabb túrákra - pakolhatóság ugye nincs (bár ez inkább a naked kategória kiváltsága), hosszabb távon nem igazán kényelmes még PowerParts üléssel se (értsd: napi 4-6 óra még okés, de a felett már nem annyira). Persze erre is van aki rácáfol, láttam egy talán indiai hölgyet, aki teli pakolva tán másfél év alatt rakott bele 90ezret...Szerintem ne tarts tőle, első lépcsőnek én tökéletesnek találom.
Amúgy pont nemrég került fel egy teljesen jó áron egy FB-s Duke csoportba.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
JoinR
senior tag
válasz almos94 #130138 üzenetére
Szerintem pont, hogy a KTM a legolcsóbb a kategóriában, ha a kínaiakat nem nézzük. Aztán ezt az előnyt a szervizeléskor vagy ledolgozza, vagy nem.
Tavaly szeptemberben 1.4-ért szórták ki az új 390 Duke-okat, az ajándék volt annyiért, persze ma már bőven nem ennyi, de még mindig olcsóbb, mint a többi.
Viszont a korai évjáratok megítélése minimum véleményes, gyakori gond a melegedés és a hűtőfolyadékot is szereti ereszteni (itt a fórumban is volt egy).
Napi 5-6 óra motorozásra biztos nem vennék nakedet, de egyhengerest se.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
válasz almos94 #130148 üzenetére
Reméljük nagy a garázs. Egy motorral némi kompromisszum mellett le lehet tudni a várost meg a túrát, de hogy még terepre is menjél, az már a lehetetlen kategória. Bármilyen rendszámos motor egy EXC-hez képest nevetséges lesz terepen.
Amúgy nagyjából én is ilyen ambíciókkal vettem a 390 Adventuret, de belül tudom, hogy a Ténéré 700 lenne a megoldás...viszont olyan sokat nem motorozok, hogy annyit költsek rá.[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz almos94 #130154 üzenetére
az EXC-k szinte verhetetlenek a maguk nemében. Viszont ha szűkös a pénztárca, akkor szerintem érdemes jó messziről elkerülni az üzemórás motorokat, legyen az 2T vagy 4T!
Javasolnám a KTM 390 Adventure-t, a Honda CB500X szériát, vagy hasonlókat, de ezek jelentősen túlmutatnak a jelenlegi megjelölt kereten.Ehejett azt mondom, hogy tök jól álltál a dologhoz! A 390 Duke egy piszok jó motor, én azzal kezdenék, és 1-2 év használat alatt majd kialakul, hogy megtartós lesz-e, vagy cseréled egy terepképesebb motorra!
Az is fontos, hogy találj valakit, akivel együtt jó motorozni, mert az nélkül sokunknak egyszerűen idővel elmegy a kedve, viszont vele meg lehet menni bármikor! Terepen pedig fokozottan igaz, hogy amennyire lehet minimalizálni kell az egyszemélyes motorozást!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz almos94 #130156 üzenetére
ohh, nekem is sok barátom szeret motorozni, mégis egy van csak, akivel ugyan azt szeretjük, ugyan úgy megyünk, ugyan azok érdekelnek (pl. túra során pont 0 templom, stb.), sőt, mióta az első tréningre el tudtam nagy nehezen rángatni, azóta már ő is tudja, hogy ez jó, és majdnem mindig oda is jön velem!
A többiek pedig... egy-egy délutáni gurulás tök jó velük, de egyszer voltam +2 motorossal Montenegroban, 2x majdnem összetörtek. Köszönöm, legközelebb már inkább nem!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
LógaGéza
addikt
válasz almos94 #130146 üzenetére
Én 178 vagyok, kényelmesen el tudok helyezkedni rajta. Volt egy teszter Youtubeon, ő tán 195 volt, ő már panaszkodott azért.
Ha csak párszor viszed, akkor nem lesz para, ilyen több napos túrára nem indulnék el két személlyel vele.
Én nagyon szeretem, és mint látható nagyon is örülök, hogy ezt választottam :)Kecskeméten van KTM bolt (ott vettem az enyémet), viszont ott már az újabbat fogod csak találni, méretben nem nagyon van különbség, csak formában, meg tán az újabban reszeltek kicsit a motoron (régebbieknél volt túlmelegedés probléma, ha folyamatosan nyelezve volt), meg ugye EURO normák. Ha van esetleg kérdésed, kérdezz nyugodtan, válaszolok szívesen
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz almos94 #130173 üzenetére
Csak nyugodtan.
Ha véletlenül járok Szeged fele (keresztapám szegedi, meg a SZINre is el kéne jutni idén), akkor dobok én is egy privátot, de nem ígérem, hogy idén lesz belőle bármi
Amúgy ha érdekel, van két Duke-os FB csoport, ott is utánnakérdezhetsz, hogy nincsennek-e szegediek egy üléspróbára. Ha nem találod, eldobom a linkjeiket PÜben.[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
A Zéé
addikt
válasz almos94 #130146 üzenetére
Én 186 vagyok, első generációs 125-ös Duke van, én olyan 3-4 órát tudok elücsörögni rajta. Utána a térdem kezd fájni. A seggem egész jól hozzáedződött már.
Dobozolni cink sztem, vagyis inkább kicsikét lehet csak rárakni. Összefoglalóban ha megnézed a képemet, ott egy 7 literes táska van az utasülésen, az kb pont akkora, mint az ülés. A gyári tartókonzol is az utasülés felett van, szóval vagy doboz, vagy utas Az ilyen 20-30 literes dobozok, meg kilógó konzolok meg szerintem böszmén néznek ki rajta.Just a simple Lineman...
-
DJGABI
addikt
válasz almos94 #130557 üzenetére
Biztosítást már kb az adásvétel után egyből megkötheted (főleg ha lábon viszed érdemes is, neadjisten hazafelé vmi történik, meg amúgyis díjat számol vásárlástól. netrisken nettó negyed óra alatt megvan), aztán utána eredetvizsga egy közeli műszaki állomáson, utána meg az összes eddigi papírral ocsmányiroda. Nem vészes folyamat, itt egész jól le van írva [link]
[ Szerkesztve ]
<< "stabil, de mégse" >> << MX440 FTW! >>
-
Mentolka
senior tag
válasz almos94 #130557 üzenetére
Szia,
1. Amennyiben a saját lábán szeretnéd elhozni a járgányt, akkor a kitöltött, aláírt adásvételi alapján lehet kötni online biztosítást (ha netán megállítana hazafelé a rendőr).
2. Az átíráshoz (okmányiroda) kelleni fog a biztosításról egy igazolás, és egy friss eredetiségvizsga - ennek megszerzése kb.fél óra. Az ügyintézésre van 15 napod (ha jól emléxem). Az ügyintéző készít egy új forgalmit, a törzskönyvet majd később küldik.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Elektromos autók - motorok
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Futás, futópályák
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs